Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
10 millió hála
Azt nem találtam meg (lehet béna vagyok) hogy a MAP szenzor hol van az én kocsimban....vak vagyok de nem jötem rá. Állítólag azt se lenne rossz megpucolni. Illetve még mit érdemes házilag pucolni? (alapjárati ingás-motorrángatáshoz kérdem még mindig). Ha veszek valahonnan kábelt, működő diag. programban tudsz segíteni? (szeretnék beruházni egy megfelelő de kellemesen olcsó szervizkábelre....laptop van jó akkuval, ergo mobil a "rendszer" ). OFF: nem elektromos dolog, de megköszönnék tanácsot, akár pü-ben is, kivel políroztassam fel az autót, illetve érdekelne egy normáis polírozás egyenértékű-eegy fiatalabb gyári állapottal, vagy már sokkal "illékonyabb" esztétikai gyógyításnak minődül? (Sok finom karc van de csak "megfelelő fényben" látszik....). ez a linkem van: Bővebben: Link
folyt. : Túl vagyok a folytószelep-tisztításon, illetve elektromos csatik, levettem a gyújtótrafót, megpucoltam, autó hideg-melegen pöccre indul, stabil de ingadozó-rángatózgató motor maradt, egyébként legkisebb Octavia és elég jól húz. Kábel és egyebek híján újratanítást nem tudtam eszközölni, hátha beáll magától...de szerintem minden rendben volt amihez nyúltam. A pillangószelepben volt egy nagyon minimális kosz az éleknél, de tényleg kevés.
Sziasztok!
2006-os 1,6-os /BFQ/ Octaviámban a mellékelt hibaüzenet jelent meg. Katalizátor nem régen cseréltem kb. 15000 km van benne. Kérdésem az lenne , hogy lambaszonda csere vagy esetleg más próblémám van? Segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok!
2006-os Octaviáról lenne szó amibe riasztót szereltünk. A probléma az hogy nem találtuk meg az ajtónyitási kábelt, tehát amikor kiriasztom az autót kinyitom az ajtót akkor deaktiválódik... elvileg egy barna kék kábelt vagy szürke kék kábelt kellett volna keresnünk de azok nem azok... Minden mást sikerült bekötni csak ezt nem találtuk meg :S Előre is köszönöm!
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Skoda Octavia, 1.6 benzin, AEE motorkód. Hibaelőzmény: néha nem indul a motor, ilyenkor észrevettem, hogy az AC pumpa sem megy, vagy megy, de állandóan, azaz nem kapcsol le. Kicseréltem az AC-t, de a jelenség megmaradt... Ma rádugtuk vag-com -ra, és van egy hibakódom: 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Oké, azt értem, hogy hőfokjeladó vagy kábelhiba, majd megnézem. De ez okozhatja azt, hogy nem indul-be a motor, illetve néha menetközben leáll? Elvileg nem, de gyakorlatilag?
Elméletileg is okozhatja. Túl dús, vagy túl szegény keverék esetén nehezen indul minden motor. Márpedig a motorvezérlő a rossz hőmérséklet érték miatt rossz mennyiségű üzemanyagot adagol.
Köszi.
Közben kipróbáltam járó motorral is. A kocsi műszerfalának a hőmérséklet mutatója lent volt (azaz hideg), a vag-com szerint viszont +40 és -40 között mozgott... Azt nem értem, miért nem kapcsol le az AC? Általában gyújtásráadás után megy 2-3 másodpercig és leáll, ilyenkor beindul. De van, hogy nem áll le, ilyenkor nem akar beindulni.
Lehet, hogy a vezérlő kevesli a nyomást. Nem biztos, hogy a szivattyú, lehet, hogy a nyomásérzékelő hibás. Esetleg az AC reléje van beégve.
Sziasztok.
Az autó a következő:Octavia I 1998, 1.9 TDI SLX 110LE, AHF motorkód. A problémám a következő: néha nem indul van mikor hidegen van mikor melegen,töbször melegen, vagy ha leállítom és újraindítom pár perc működés után a motor néha leáll. Ilyenkor pár indítózás illetve pár perc motor pihentetés után elindul. Ezután ha nem allítom le akkor akár addig tudok menni vele míg kifogy a tank. Ez történt hazafelé uton. Tankoltam Ausztriában Pestig le sem állítottam a motort és nem volt probléma. Utánna másnap továbbutaztam Erdélybe, itt akárhányszor leállítottam a motort újraindítás után pár perccel késöbb leállt. Újabb indítózások 4-5-ik után ha elkapta akkor minden további nélkül tudtam tovább menni. Itthon levettem az EGR szelepet, iszonyatosan koszos volt, tele lerakódással, kitakarítottam a csonkot amelyre az EGR van szerelve szinte teljesen el volt dugulva lerakódásal, kicsréltem az összes vákuumcsövet is. Ma reggel elkezdtem használni a kocsit de rövid időn belül háromszor leállt, utánna nem nagyon mertem leállítani, egyszer kénytelen voltam, de akkor indult és nem jött elő újra a probléma. Olvastam a fórumon hogy Nokopasz és Hibbantpasi hasonló problémával küszkődtek és az adagoló mágnesszelepét vezérlő áram volt a probléma forrása. Le szeretném én is ellenőrizni ezt a lehetőséget még a héten, mert vasárnap indulok vissza Budapestre és így elég kellemetlen utazni hogy le-le állogat a motor. Elnézést a túl hosszú ismertetőért, de szerettem volna minden infót leírni. Előre is köszönöm a segítségeteket. Üdv, István
Sziasztok.
Az autó a következő:Octavia I 1998, 1.9 TDI SLX 110LE, AHF motorkód. A problémám a következő: néha nem indul van mikor hidegen van mikor melegen,töbször melegen, vagy ha leállítom és újraindítom pár perc működés után a motor néha leáll. Ilyenkor pár indítózás illetve pár perc motor pihentetés után elindul. Ezután ha nem allítom le akkor akár addig tudok menni vele míg kifogy a tank. Ez történt hazafelé uton. Tankoltam Ausztriában Pestig le sem állítottam a motort és nem volt probléma. Utánna másnap továbbutaztam Erdélybe, itt akárhányszor leállítottam a motort újraindítás után pár perccel késöbb leállt. Újabb indítózások 4-5-ik után ha elkapta akkor minden további nélkül tudtam tovább menni. Itthon levettem az EGR szelepet, iszonyatosan koszos volt, tele lerakódással, kitakarítottam a csonkot amelyre az EGR van szerelve szinte teljesen el volt dugulva lerakódásal, kicsréltem az összes vákuumcsövet is. Ma reggel elkezdtem használni a kocsit de rövid időn belül háromszor leállt, utánna nem nagyon mertem leállítani, egyszer kénytelen voltam, de akkor indult és nem jött elő újra a probléma. Olvastam a fórumon hogy Nokopasz és Hibbantpasi hasonló problémával küszkődtek és az adagoló mágnesszelepét vezérlő áram volt a probléma forrása. Le szeretném én is ellenőrizni ezt a lehetőséget még a héten, mert vasárnap indulok vissza Budapestre és így elég kellemetlen utazni hogy le-le állogat a motor. Elnézést a túl hosszú ismertetőért, de szerettem volna minden infót leírni. Előre is köszönöm a segítségeteket. Üdv, István
Kedves Nokopaszés Hibbantpasi
Folyatatva előző hozzászólásomat, légyszíves le tudnátok írni részletesen mit kell tennem ha a mágnesszelepet szeretném ellenőrizni, nem vagyok egy elektro zseni. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv, István
Sziasztok!
Olyan elektromos problémám adódott, hogy néha nem akar indulni, immo jel műszerfalig jó, tehát érzékeli, hogy van - ha simán kulccsal próbálkozom villog, hogy nincs-. Külön kapcsolórol jel indítómotornak és beindul, de ez nem egészséges. Illetve menet közben lefullad. IMMO-ra gyanakszom, hogy letilt. h.ü.: Component: MARELLI 1AVM 2177 5 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00609 - Ignition Output 1 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 36-10 - Open Circuit - Intermittent Előre is köszönöm a segítséget
T. Fórumozó Társak !
Azt szeretném kérdezni, hogy BFQ motornál jobbra a motor előtt van egy levegőszivattyú. A légszűrőből szívja levegőt, és egy szelepszerű valamibe nyomja. Azt szeretném megkérdezni, hogy mi ez ill. mi a feladata. Előre-is köszönöm segitséget és az információt!
Szia!
A mágnesszeleped ellenőrzése: lekötött csatlakozóval ellenállást mérhetsz rajta, a normál értéke kb. 7,2 ohm. Ugyanigy ,lekötött csatlakozóval akkufeszt kapcsolva rá , jól hallhatóan kattannia kell. Ilyenkor NE tedd gyújtásra az autót és ha nincs leszedve róla a csatlakozó, NE adj neki akkufeszt, mert megölheted a komputered. Bekötött állapotában, bekapcsolt gyújtásnál 12 V körüli érték mérhető rajta, de ha ezt mérni akarod, vagy (lehetőleg ledes) kis teljesitményű próbalámpával ellenőrizni , nagyon figyelj oda, mert ha rövidzárat okozol, szintén tönkremehet a komputered. Tehát csak óvatosan üdv: hp
Szia !
Az első hiba a sorban az akkufesz alacsony szintje.. elképzelhető, hogy az akkud gyenge és azért nem indul néha? Esetleg lehet gyújtáskapcsolóbetét is, ha külön kapcsolóval megy az öninditó. Az utolsó hiba , a fojtószelep- szakadás -időszakos hiba lehet magyarázat a menet közbeni leállásra. Érdemes lenne törölni a hibatárolót, és megnézni, mit ir vissza bele. Remélem nem irtam túl nagy marhaságokat igy ötletelés közben üdv: hp
Szia!
A neve szekunder légpumpa, és ha jól emlékszem ,az egr -szelephez tolja a friss levegőt. üdv: hp
Szia!
Köszönöm a választ, az aksi új, a gyújtáskapcsoló melyik lábán van az indító jel?
Sziasztok,
AEE-s motorkódú Octaviánál hol találom az üzemanyag nyomás érzékelőt (jeladót)? Előre is köszi.
Sziasztok!
Aki tud segítsen! Légzsák visszajelző lámpa,(sárga) világít folyamatosan, a gyújtás ráadásakor egyet villan. Az ülés alatt a csatlakozókat újra összedugtam de így se jó. Mit kéne még tenni? (A szervizet zárjuk ki) vill. szerelő vagyok de nem autó vill. A tanácsokat megértem.(a rajzot megköszönöm) Előre is köszi. Idézet: „(A szervizet zárjuk ki)” Ez esetben: - törődj bele, hogy világít - vedd ki az izzót - szerezz be egy megfelelő diagnosztikai eszközt. (Szerintem mégse zárd ki a szervizet.)
Hali.
Vedd le az aksi sarut majd tedd vissza. Ha úgy sem gyógyul meg tegyétek rá gépre és töröljétek.
3B0 959 799 komfort elektronika lábkiosztását esetleg tudja valaki?
Előre is köszönöm
Sziasztok. nekemis van egy 1,6-os 75lovas AEE 1999-es oktáviám és az a gondom hogy egy hétig kivolt véve a motor,majd mikor vissza tettük nem indul.Nincs szikra. a trafo jó,az osztofej is.állitolag nem kap vezérlö áramot/ezt egy villanyász nézte. A kocsiba SPAL riaszto van. nemlehet hogy valami letiltja a gyujtást. ha valaki segitene ötlettel meg köszizném!!!
Kösd ki a riasztót és kiderül. A villanyász meg csókoltatom.
köszi megprobálom.-nem lehet hogy a sok állás után az immot ujra kell progizni?
Sajnos ezt nem tudom, de nem hiszem. Inkább vala mi vezeték nem került a helyére, vagy a riasztó vadult meg, ahogy gyanítod is.
Sziasztok!
Ha az immo szórakozna, akkor beindulna, majd 1-2 másodperc múlva leállna. Én (is) a riasztóval kezdeném... üdv: hp
sziasztok
olyan problémám lenne, hogy van egy 2001-es octavia RS-em, pár napja kicsit nehezen indult, ma akartam új aksit venni bele, azonban nem tudtam elindulni, mert a kulcs nem nyitja ki a centrálzárat. feltételezhető azért, mert lemerül az akkumulátor. a csomagtartónál nem megy bele a kulcs csak félig, hogy ki tudjam nyitni, a motorháztetőt nem tudom kinyitni, hogy az új aksit beletegyem, itt áll és nem tudom kinyitni. valakinek valami ötlet?? Nagyon megköszönném.
Szia!
Eszerint a csomagtartó zárja nincs ledugózva, csak nincs használva... Sok türelem, áztasd gazdagon WD-40- nel , vagy csavarlazitóval a zárat, egyszer csak megindul, csak ne erőltesd a kulcsot törésig. Játszottam már ilyet -10-ben..... üdv. :hp
nincs ledugózva, valóban, csak nem kulccsal szoktuk kinyitni, köszönöm, megpróbáljuk. Nagyon köszönöm.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |