Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Erősítő építése elejétől a végéig
Lapozás: OK   12 / 95
(#) reloop válasza Bandzsy hozzászólására (») Máj 17, 2014 /

Ahá, nem működik. A típusát elárulod? A hibája miben nyilvánul meg? Ha az erősítő része rossz, nem sok hasznát tudod venni.
(#) Bandzsy hozzászólása Máj 18, 2014 /

Szerintem a bemeneti áramnál lehet bibi sötét előlap,semmi reakció,az erősítő része szerintem jó lehet,legalábbis egy próbát megérne,Tehát én ugy képzeltem el a dolgot hogy csinálnák egy egyszerű erősítőt belőle egy legegyszerűbb kapcs rajz alapján mint mondottam nagyon kezdő vagyok,tehát alkatrészek panelról ki kapcs rajz alapján másikba be,ez egy MNC magnó de újabbik fajta,tehát digitális előlap,stb egy nagy panelra van rá építve minden,ezért gondoltam hogy meg tudnák csinálni ebből egy erősítőt,végfok táp adott meghát a benne lévő ellenállások stb,
Köszönöm a segítséget bocs hogy ennyire amatór vagyok

Tehát egy tda73 86 os hoz kellene négy hangkimenetes rajz
(#) reloop válasza Bandzsy hozzászólására (») Máj 18, 2014 /

Ezt úgy szoktuk csinálni, hogy beírjuk a típusszámot a google-ba, és Képek. Bővebben: Link

Éretem hát neki állok bűvészkedni,le akarom takarintani a panelt s ujra az áramkört de rajz szerint,
(#) hlasznizoli hozzászólása Máj 18, 2014 /

Szép napot a Mestereknek!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Jó néhány erősítőt építettem már, de a mostani építésekor olyan dologgal találkoztam, amivel még sosem. Problémám a végfokokkal van. Az élesztés során egyből működött, hiba nem volt. Munkapont állítás után órákon át hallgattam, minden gond nélkül.