Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Érdekességek
Az miért baj, hogy megadják, mekkora az a motor? Nem szokás, de ők tudják !
A hozzászólás módosítva: Okt 14, 2016
Azért elmagyarázná nekem valaki, hogyan működik egy 37cm3-es, kétütemű villanymotor?
Én csináltam egy 1000 köbcentis, 3 üteműt az idei találkozóra.
Videó van fent a képek között. Nem volt nagy sikere... A kétütemű is ugyanolyan, csak nem 120 fokban van a "gyújtás", hanem 90 fokban. Ja, és pont ezért legtöbbször nem indul meg magától, hanem általában kézzel be kell indítani A hozzászólás módosítva: Okt 14, 2016
Ez meg olyan, mint az az Olympus digitális fényképezőgép, aminek van automatikus filmtovábbítása
Hol itt a probléma?
Az MTD gyártói úgy gondolták, hogy átültetik az érdekes játék kategóriából a gyakorlatba a solenoid motort.
Microsoft 9999-ben? - Na ez jó vicc volt.
Vicc? Még csak nem is tragédia, hanem baj.
Bár, ha a fejlődés irányát nézem, lehet, hogy a végén visszasírjuk a Windows XP világát.
Mennyire könnyű progrmozói-nak lenni.
Ha ezt korábban tudom, inkább informatikusnak megyek A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2016
Ha annak mentél volna, szerintem ilyennel még egy sanda pillantásnyi időre sem találkoztál volna. Ez is olyan mint a FlowCode, jó gyorsan lehet benne programokat összedobni, de rengeteg szemetet termel.
Akkor ilyen alapon minden háziasszony programozó. Vegyünk egy átlagos süteményt. Rengeteg ciklus, feltételes elágazás, szubrutin és függvényhívás van benne. Adatbázisból vett rutinok sora, rengeteg nyelvjárásban írható és rengetegféle hardveren készül és fut. A grafikai élményre ugyanúgy kell figyelni mint az optimalizálásra, hiszen a felhasználók elég kritikusok tudnak lenni a termék minőségére.
A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2016
Az egyik fiam már legalább fél éve bohóckodik ezzel a programmal.
Primitív dolgokra jó, de komoly programnál már jönnek a nehézségek. Ha a programozási alapok nincsenek elsajátítva, ha nem áll rá a logika, épp úgy nem lesz belőle használható program, ahogy én sem tudnék elkészíteni egy ehető, tojásrántottánál bonyolultabb ételt, hiába adják a kezembe a szakácskönyvet.
Kár hogy ezt a Crocco Grand Tour-t én már biztosan nem élem meg. És akkor még le sem szállnak sem a Marson, sem a Vénuszon.
Má,' mé' ne? Kivárjuk mi lesz. Bár csak hézagosan bírtam elolvasni, nem megy az "englis".
Egy kis digitális nosztalgia:
256 byte Pong 1996 18MB Pong 2016 c64 SID scope A hozzászólás módosítva: Okt 17, 2016
Három henegeres motor, egyedi kialakításban: YouTube videó.
Kíváncsi voltam mennyit változhatott ez az ellenállás az eltelt 38 év alatt, de az elvtársak jól megcsinálták. Akkor már a multimétert is leteszteltem.
Nem rossz. Nem szívbajosak az árral, de hát egyedi termék, érthető.
Házilag.... aha... . A kézi munkát még aláírom. De ilyen felszereltség nincs egy amatőr műhelyben.
Megjött az intelligens mosópor után az intelligens molekulájú üzemanyag adalék.
Bővebben: Link Most már csak intelligens autógumi kell, intelligens csavarhúzó, villáskulcs, stb... Mitől intelligens egy mosópor? Megver sakkban? Integrál számításokat dolgoz ki? Esetleg feltalál valamit, ami helyette mos? Mitől lett okostelefon, egy telefonálásra is képes tenyérszámítógépből, ha az ugyanarra képes, 6" fölötti készülékek a tablet névre hallgatnak? Miért kell ez a parasztvakítás? Link javítva. A hozzászólás módosítva: Okt 27, 2016
Inkább azt mondd meg, hogy hogyan került a felrakott linkedbe a www.hobbielektronika.hu? El sem tudom képzelni, hogy sikerült. Ha ráviszed az egérmutatót, de nem kattintasz, látni fogod, hogy proengineultra.eu után jön sok karakter, de a legvégén ott figyel a www.hobbielektronika.hu. Hogyan?
A hozzászólás módosítva: Okt 27, 2016
Mennyivel egyszerűbb lett volna egyből jelezni a "Moderációt kérek!"-kel...
Mivel a jó Isten sem, előbb utóbb elfogynak.
Nálunk (is) gyönyörű fasor volt régen az utak mentén. Egy "okosmérnök" kitalálta, hogy balesetveszélyes. A fa. Az út mentén. Ugyanott, ahol a beton villanyoszlop nem. Ugyanott.. Na mindegy.. a lényeg. Ma már csak 1-2 fa van, így ha az embernek meg kell állnia bármilyen okból - el kell viselnie a tűző napot, vagy a hófúvást, évszaktól függően. Az árkok meg tele vannak vízzel. Mert a villanyoszlop nem szívja fel. Egy jegenye napi 800-1000l vizet volt képes felszippantani. Az esztelen táblaerdő sem balesetveszélyes.... de a fa igen. Ezért nem is ültetnek újakat. Kivágták az ártéren is a nyárfákat a pihék miatt. Azóta magas a belvíz és áznak a házak abban az utcában. De nem ültetnek új fákat, mert a nyárfa nem jó, oszlopos tölgy kellene. De az nincs. Más sincs. Az erdélyi havasokban sincs. Az ukránoknál is fogyóban. De nincs összefüggés a magasabb folyószintek és a fák között. Nincs összefüggés a fakitermelés és az évszakok felmelegedése között. Igaz ugyan, hogy egy erdős területen jóval kisebb reggel , délben és este a hőmérséklet. Nincs kánikula. Az erdőmentes városokban meg lehet dögleni a perzselő aszfalttól. De nincs összefüggés. Az egyetlen ország, aki elkezdett valamilyen fajta megoldással előállni, szintén nem az eszéről híres ugye.... Japán. Faültető rakétákat lőnek ki repülőről. De hát ők bolondok. Minek az a sok fa?
A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2016
Az út mentén lévő fák azért veszélyesek, mert télen a rárakódott hó és jég súlya miatt letörhetnek. Saját szememmel láttam, amikor egy combvastagságú ág letört éppenhogy elkerülve az autót. 90-es tempónál ezt a 3m-t 0.1 másodperc alatt teszi meg a kocsi... Ha a szélvédőre esik, akkor tutira az árokban kötünk ki. Persze, ez nem a fa hibája, hanem az út kezelőjéé, aki nem ellenőrizte folyamatosan a veszélyes fákat, és nem vágta le az út fölé nyúló ágakat.
Az útmenti árkok meg nem a fák vízellátása miatt vannak, hanem vízelvezetésre. Persze azokat is karban kellene tartani és nem hagyni betemetődni. Abban viszont egyetértek veled, hogy több fát kellene ültetni
Én az árkok szerepét sosem értettem. Vízelvezetés nincs, mert nem lejt egyenletesen egy helyre, hanem hullámos az úttal, azaz a talajjal együtt, a víz áll a völgy részeken.
Egyedüli hatása, ha autósnak le kell húzódni szembejövő miatt, hatalmas borulás lesz. |
Bejelentkezés
Hirdetés |