Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok
Egy kis segítség kellene. A tél miatt a központi záram nem mindig akar rendesen működni, vagyis mikor a távirányítóval zárom valamikor rögtön kinyit, de ha kulccsal akkor nem, de 2-3 próbálkozás után a távirányítóval is bezár. Van valami megoldás rá?
Ha zárod, akkor rögtön kinyit?
Üdv Inhouse
Üdv mindenkinek!
Van nekem egy audi 80asom 94-es évjárat 1.9tdi És vettem hozzá egy carguard (modell: CCL002)nevezetű központi zárat bicskakulcsosat de ami van hozzá kapcsolási rajz az elég hitvány az audi az pneomatikus rendszer de ahhoz is kompatibilis a készülék csak elkell vágni a egy vezetéket a központi vezérlőjén. Rakok fel képeket róla tudna valaki segíteni a bekötésben? Előre is köszönöm!
Ezen a rajzon nincs rajta a pneumatikus bekötés, keress rá a pneumatikus szóra ebben a topicban!
Üdv Inhouse
Rákerestem de nem találtam semmi hasznosat ehhez a bekötéshez...
Nekem kettőt kellett visszalapozni, hogy találjak egy hsz-t részletes leírással, rajzzal pneumatikus rendszerre.
Igen, ha zárom akkor rögtön kinyit, de ha csak a távirányitóval zárom, ha kulccsal akkor nem!
Akkor az attól van, hogy valamiért nem tudja a motor saját erejéből végignyomni a rudazatot, hogy átbillenjen a benne levő mikrokapcsoló. Ha pedig az nem billen át, akkor vissza fog nyitni. Állítani kell rajta, hogy biztosan kapcsoljon a mikrokapcsoló.
Kulccsal te rásegítesz, így pont átkapcsol. Üdv Inhouse
Sziasztok!
Elolvastam visszamenőleg egy csomó oldalt ahogy írtátok de még mindig nem találok olyan kapcsolási rajzot ami nekem kellene a pneomatikus rendszerhez ami van rajz az nem is pneoamtikus és fordítással is vannak bajaim és hogy melyik szálat hova, mire kössem sőt hogy + vagy - szálra Idézet: „(#836778) Inhouse válasza kenwood hozzászólására (#836212) Válasz • Nov 10, 2010 [Inhouse jelenleg nincs az oldalon] [Moderációt kérek!] [Hozzászólást segítőnek jelöl] A levegősnél egy szálat kell keresni, ami egyik állásban 12V a másikban test. Ezt kell megszakítani és keresztülvinni a vezérlődben levő reléken, amit a 6 szál takar. Ehhez meg kell határoznod a 6 szál bekötését. Alapból 2-2 egymáshoz képest zárlat lesz. Ha nyomod a gombot, adott ideig (érdemes már egyből 3,5s-ra rakni) a 2-ből az egyik a harmadik szálhoz lesz zárlat. A 2 kör egymástól független. Így meg kell kapnod a 2*(COM,NO,NC) szálakat és ez alapján már kötheted is. Rakok ide egy rajzot innen a HE-ről, egy másik készülék bekötésének ezen részlete, mind így kell kötni. Az alsó rajz a levegősé. kp zár bekötés HE A relék érintkezőinek elnevezése fentről lefelé: NO, COM, NC és ugyanez még egyszer. Így már mennie kell a kp zárnak a távirányítóval is. A csomagtartóhoz kell egy áramkör, ami a 3,5s impulzusból csinál egy rövidebbet, valószínű oda elég a 0,75s, nézd meg, most mennyi idő alatt nyit... Biztos, hogy egy kp zár motor van a csomagtartó zárjára kötve? Üdv Inhouse” Én ezt találtam először 2 percnyi keresés után. Ezzel, és persze némi jártassággal az elektromosság területén menni fog a bekötés. Jav.: Keress rá szám szerint a hsz-re, mert van ott egy rajz is, ami nem került át ide, arra szükség van.
okés köszönöm a 2perces keresést!
rákeresek a hsz-re is ha megmondod mi az
Légy szíves, ne provokáld ki, hogy olyasmit írjak, amit nem illik...
felőlem azt írsz amit akarsz hogyha az segít a bekötésbe ebbe nem tudom mi volt a bajod...
Van 4 ikon a topic-ok tetején, jobbra.
A fényképező képeket keres ebben az adott topicban. A K betűvel hozzászólásokat, csatolmányokat kereshetsz szintén a megnyitott topicban. A ? jelentés a moderátornak. A nagyítóval felveheted megfigyelésre a topicot. Ezek nem voltak benne a regisztrációnál valami leírásban? itt a pár oldallal ezelőtti cikk A HSZ=hozzászólás. Üdv Inhouse
Köszönöm szépen a normális választ nem tudom akos70nek mi baja van velem de mind1 is, mégegyzser köszönöm!
Szia!
csatolok egy kapcsolási rajzot ez az enyém nekem nem thunder márkájúm van mint mindenki másnak lehet ezért nem birom felfogni mind1 az lenne a kérésem hogy az én kapcsolási rajzomba beletudnád írni hogy mit hova kössek így nem lehetne eltéveszteni és békén is hagynálak titeket azán visszaküldöd hálás lennék érte.
Láttam már ezt a képet, szép...tényleg? Nem...
Biztos, hogy neki akarsz kezdeni? Meg kell keresni a bal első ajtó környékén egy szálat, ami az ajtó zárt/nyitott (kulccsal vagy gombbal!) állapotában +12/test. Ezt meg kell szakítani és rajz szerint kötni, majd azt a hurkot elvágni. Üdv Inhouse
Sziasztok,
Központi zárral adódott olyan probléma, hogy a nagyobb hideg beállta óta, ha kiszeretném nyitni távirányítóval, akkor egyből visszazár. Tehát be kell mászni csomagtartóból a kocsiba, és csak úgy tudom bentről kinyitni. Viszont amint ezt megcsinálom, onnantól tökéletesen működik. Ott hagyom az autót 1 órára, nyitás próbálkozásnál ismét nem működik. Valaki járt már így, vagy esetleg tudja mi lehet a megoldás erre a problémára? Köszönöm előre is, ATi
A vízpára belefagyott a zármotorba. A rendelésre álló idő alatt nem tudja teljesen kinyitni a mechanikát, így visszazár. Egy kis kenés segíthet rajta.
Esetleg a hidegben elvetemedett annyira a mechanika, hogy az egyébként határon járatott, de működő kp zár motor nem tudja átbillenteni magát a holtponton. A mikrokapcsoló visszabillen, és ad egy záró impulzust.
Állítani kell rajta egy kicsit, hogy határozottan kapcsoljon a benne levő mikrokapcsoló. Üdv Inhouse
Köszönöm a segítségeteket, holnap meg is nézem közelebbről. Még annyi kérdésem lenne laikusként, hogy mit állítsak pontosan, és milyen módon tudom az állítást véghez vinni. Elnézést, ha valami nagyon egyszerű dolgot kérdeztem, de még nem igazán kerültem közelebbi kapcsolatba ilyesmivel
Üdv
Lehúzod a csatlakozót és az 5 szálból a mikrokapcsoló szálait méred (fehér kefete barna). A fekete fix test, és a zárt/nyitott állapot a másik 2 szín. Ellenállásmérésben megnézed lehúzva, hogyha mozgatod mennyire fixen kapcsol egyik állapotból a másikba.
Boldog új évet! Éljen a forralt bor! Üdv Inhouse
Üdv mindenkinek.Remélem jól kezdődött az év mindenki számára.Lenne egy kis gondom.Vettem egy riasztót az autómba.Ez egy 97-es mondeo.Én tulajdonképpen csak a központizárat szeretném róla távval vezérelni.A többi funkció egyenlőre nem érdekel.Tehát a lényeg az,hogy a riasztó negatív jeleket küld a zárnak.Viszont az én autómnak pozitív ingerre lenne szüksége.Felhívtam a fickót aki azt mondta mivel ez egy régebbi típus ez negatívot ad úgyhogy ezt 2-Db ötlábú relével kell megoldani ami megfordítja a polaritást.Én ezt el is hiszem csak sajna segítség nélkül nem tudom megoldani.Ő pedig messze van és nem is ilyen megszállott mint mi. Én ilyen mélyen nem értek az elektronikához de szeretek bütykörészni. Tehát ha valaki adna egy kis rajzocskát nagyon megköszönném a segítségét.Én lerajzolom mi van most "csak" a relét kellene belekötni.Előre is köszönöm a segítséget.
Azok az "ajtó" feliratok mik lennének?
Kell 2db olyan 12V-os relé, aminek a behúzótekercsét elbírja a riasztó kimenete (lehet, hogy tranzisztoros). A relé behúzótekercsének egyik lába megy a riasztó kimenetére, a másik az állandó +12V-ra. A záróérintkezőinek (COM és NO) egyike szintén +12V-ra, a másik a kp zár bemenetére. Ha ez volt mondjuk a nyitás, akkor egy másik relé ugyanez a zárással. Nem kell 5 lábú, elég a 4-es. Nem árt rakni egy-egy diódát párhuzamosan a behúzótekercsekkel záróirányban, a katód megy a +12V-ra. Lehet pl. 1N4004... Üdv Inhouse |
Bejelentkezés
Hirdetés |