Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Lapozás: OK   156 / 156
(#) kadarist válasza Baxi hozzászólására (») Dec 24, 2023 /
 
Szia! Esetleg szerelésnél nem csúszott le valamelyik szenzor saruja? Diagnosztika mutat hibakódot?
(#) blasz válasza Baxi hozzászólására (») Dec 25, 2023 /
 
A szabadonfutó hibája miatt is szokott nagyon ingadozni az alapjárat ha van rajta.
(#) VIM válasza Baxi hozzászólására (») Dec 25, 2023 /
 
Szia! Ha nem cseréltél szíjat akkor előfordulhat, hogy az csúszik vagy a feszítő nem megfelelően tudja megspanolni. Fújd be a hozzávaló sprével a szíjat, talán javít a helyzeten.
(#) szs válasza Baxi hozzászólására (») Dec 25, 2023 /
 
Egyrészt lehet attól , hogy nagyon lemerült az akku, és most kicsit túlterhelődik a generátor, és emiatt az alapjárati motor sem kap elég áramot. Ehhez már volt "szerencsém". Vagy csak azt hittem, hogy emiatt -de idővel helyreállt.
Másrészt: kollégáktól hallottam (tehát ez nem személyes tapasztalat): vannak autók, amiknek a kis komputere "elveszti a fonalat", ha levesszük az akkusarut. Ilyenkor az segíthet, ha bemelegedés után (gázpedál érintés nélkül) úgy percenként bekapcsolunk egyre több fogyasztót. (pl:világítás-fűtőmotor-ködlámpák-légkondi). És állítólag leállítás-újraindítás után helyreáll az alapjárat is, ha egyébként az akku jó.
Nem volt még ilyen autóm, mérget nem vehetek e tanácsra, csak mondták.

Ui.: még az is lehet, hogy ez csak a vuduvarázslatok tárgyköre
A hozzászólás módosítva: Dec 25, 2023
(#) Baxi válasza kadarist hozzászólására (») Dec 25, 2023 /
 
Na szóval fejlemény..... Diaggal nézve (canclip) hiba mentes.
"Üresjarasban" lakatfogóval mérve 15A terheléssnél 14,4V mértem. Terhelve a generátort, tompított, fűtés motor, ködlámpa stb 70A-nél 14,2V ra eset le. Mind két esetben ingadozott az alapjárat.A ldfm csatit lehuzva, gerjesztés nélkül azaz töltés nélkül megszűnt az alapjarati hiba, igaz magas volt 1e rpm, de legalább nem ment le s fel (500-1200 rpm koztt). Szóval tutti, hogy a generátor vezérlés/elektronika a ludas.
Valaki találkozott mar ilyennel?
Gondolom a gyári ldfm vezérlő jele es az utángyártott nem stimmel, s megbolonditja a motor vezérlőt.
(#) Baxi válasza szs hozzászólására (») Dec 25, 2023 /
 
Akku agyig töltve, nagyabból új, az jó.
(#) szs válasza Baxi hozzászólására (») Dec 25, 2023 / 1
 
Akkor nem az akkumulátor bűnös. Látom, elsőre te is gondoltál erre, ezért feltöltötted.
(#) dobo válasza Baxi hozzászólására (») Dec 26, 2023 /
 
Az ldfm csati fordulatszám jelet ad a motorvezérlőnek ez bolondítja meg az alapjáratodat. Esetleg a régi fesz szabályzót nem lehet bele átépíteni?
(#) Baxi válasza dobo hozzászólására (») Dec 26, 2023 /
 
Azt bütykölöm, szenkefék cserések, az kialakitas/aljzat nem tudom hogy passzol e. Majd leszedem S megnézem.
Köszönöm.
(#) Baxi válasza dobo hozzászólására (») Jan 8, 2024 /
 
Szia!
Na a régi vezérlő/fesz. szabályzó nem megy fel az új generátorra . Egyenlőre az ujjat úgy használom,hogy a dfm vezeték ki van kötve. Így van normális alapjárat s töltés is
Következő: »»   156 / 156
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem