Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kémia óra vízbontás (durranógáz fejlesztése)
Lapozás: OK   56 / 87
(#) tápláló válasza amper_vadász hozzászólására (») Szept 14, 2011 /
 
Én már nem egyszerűen megszállott,hanem őrült vagyok.(folyt. a biogáz oldalon)
(#) amper_vadász válasza tápláló hozzászólására (») Szept 14, 2011 /
 
Maradjunk annyiban, hogy rettentő izgalmas és érdekes a téma. Technikai csemege.
(#) patkolttojas hozzászólása Szept 15, 2011 /
 
Hi Mindenki!

Igaza van "köbzolinak", 100%-ban ! A fórum "Hobbi elektronika". Ő moderátorként a munkáját végzi, igyekszik a nagyon távol eső dolgokat kipurgálni, javítani és megőrizni az eredeti célt. Tartsuk tiszteletben ezt is, hiszen bármennyire is hihetetlen nagyon sok odafigyeléssel jár, időrabló egy feladat.

De hiszen van egy olyan fórum is, ahol nem kizárólag elektronika az alapja a dolognak, miért nem használjuk, használjátok azt: Bővebben: Link

Ez kimondottan a "Víz az üzemanyaghoz" téma, nem korlátozódik eljárásokra, marad a víz és az üzemanyag!


Üdvözlettel: patkolttojas
(#) svgyula hozzászólása Okt 7, 2011 /
 
Tisztelt Uraim!
Befejeztem az autó átalakítását kész a HHO rendszer teljesen jól működik minden hiba nélkül. A "párás" meleg levegő bevezetést is befejeztem. Sőt a Plazmásított gyújtást is. Készítettem egy összefoglaló videót. A motortérben lejátszódó folyamat egy robbanás ezt a HHO bevezetése gyorsítja és még így is mire a "mag"-ból a henger falához ér az égés a hőmérséklete a töredéke a kezdeti "mag" hőmérsékletnek. Ezt azért írom mert sok embernek a belső robbanási hőmérséklet "több ezer" fok ez csak a mag kezdeti hőmérsékletire igaz és mire eléri a külső részt már jóval kevesebb azaz az égés terjedésével köbgyőke+a benzin égéshője. Aki tud logikusan gondolkodni rájön ha egy alumínium tömböt melegítünk egy hegesztő pisztollyal (hogy meglegyen a hő) akárhogy hűtjük a másik felét a felület leolvad! Tehát ebből következik hogy egyszerűen elfogyna a hengerfej és a dugattyú a hőtől. Még egy dolog a "meleg" pára bevezetésről ugye a hidrogén az robban a hengerben de mi a szerepe a kevés gőznek - hát az hogy átadja a hőt! ugyanis nagyon jó hővezető és ezáltal a félig keveredett levegőben levő benzin "golyók" gyors párolgását segíti elő és ezzel az égést tökéletesíti+a szénhidrogén lánchoz kapcsolódva megakadályozza azok idő előtti szétesését (koksz képződés) a diesel-nél csak a második rész érvényes plusz a minimális "termikus vízbomlás" és a kavitációt el kellene felejteni.
Akik megnézik a videót utána talán nem hivatkoznak mindig a prototípus első gyenge pontjaira amik már akkor át voltak alakítva amikor a megjegyzések elhangzottak. Mivel úgy néz ki hogy nem mindenki segítőkész megpróbálok segíteni azoknak akik most kezdenék hogy nekik ne kelljen az összes buktatón átmenni. Ez érvényes a személyes segítségre is nincs titkom nagyrészt csak megpróbáltam összerakni azt ami ebből a három dologból tudtam.
itt a link van hozzá rövid leírás is:
http://www.youtube.com/watch?v=w6VVl7obYEE
(#) amper_vadász válasza svgyula hozzászólására (») Okt 7, 2011 /
 
Szerbusz Gyula! Örülök, hogy ismét közöttünk vagy aktívan is. Gratulálok a rendszeredhez! Alakul.

Az égési több ezer °C csúcshőmérsékletre:
Idézet:
„A motortérben lejátszódó folyamat egy robbanás ezt a HHO bevezetése gyorsítja és még így is mire a "mag"-ból a henger falához ér az égés a hőmérséklete a töredéke a kezdeti "mag" hőmérsékletnek. Ezt azért írom mert sok embernek a belső robbanási hőmérséklet "több ezer" fok ez csak a mag kezdeti hőmérsékletire igaz és mire eléri a külső részt már jóval kevesebb azaz az égés terjedésével köbgyőke+a benzin égéshője.”

Ezzel is tudnék vitatkozni, de haladjunk még tovább:
Idézet:
„Aki tud logikusan gondolkodni rájön ha egy alumínium tömböt melegítünk egy hegesztő pisztollyal (hogy meglegyen a hő) akárhogy hűtjük a másik felét a felület leolvad!”

Aki tud logikusan is gondolkozni, az bizony könnyen rájöhet, az a bizonyos több ezer °C égési csúcshőmérséklet nagyon rövid idejű egy belsőégésű motorban, ami szerencsére még egy normál vízhűtéses motor felületét sem olvasztotta le! Minimális gőz* bele vagy sem, ennek ellenére sem fog sikerülni!
Idézet:
„Tehát ebből következik hogy egyszerűen elfogyna a hengerfej és a dugattyú a hőtől.”

NEMFOGYEL. A nitrós motorok sem olvadoznak olyan könnyen Gyula, pedig hamar ürülnek a picike kéjgáz palackok!
Idézet:
„de mi a szerepe a kevés gőznek - hát az hogy átadja a hőt!”

A kevéske s mindenütt ott levő, igen jól elkeveredett gőz* sajnos az égési csúcsnyomást 30-60bar továbbra sem bírja. Nézzük a szikragyújtású motort, Neked is az van, talán érthetőbb lesz így a számodra. 4T Otto motor 2. ütemben vagyunk éppen. Az alternáló mozgást végző dugattyú a FH felé tart sebesen, s az előgyújtás pillanatában beszökött a gyújtószikra is már. Mire a FH-ra ér a sebes mozgású dugattyú, az üzemanyag jobb esetben ott már égni szokott. Az igen picike térben, mivel a dugattyú még csak felért a FH-ra és már fordulna is gyorsan vissza az AH felé... Itt azért még picit álljunk meg egy röpke pillanatra! Az üzemanyag már ég, s hirtelen kialakul a több ezer °C égési csúcshőmérséklet és vele párhuzamosan, hirtelen kialakul az égési csúcsnyomás 30-60bar is! Szikragyújtású motorról beszélünk, el ne feledd! Ilyen extrém körülmények között a minimális beszökött több száz °C hőmérsékletű gőz* jobban el van foglalva a hirtelen fellépő égési csúcsnyomással 30-60bar, mint, hogy azzal ténykedne, hogy "átadja a hőt". Ha meg a Te verziód lenne az igaz, akkor minek adná át a minimális több száz °C hőmérsékletű gőz* a magas több ezer °C hőmérsékletű hőt, amikor attól képes maga is villám gyorsan disszociálni?!
Gyula, ez nem gőzmozdony, ez belsőégésű motor extrém körülményekkel a dugattyú FH közelében van még mindig s a 3. munka ütembe lépünk! Itt a minimális mennyiségű igen finom szerkezetű több száz °C hőmérsékletű gőz* hirtelen összeroppanva +hő energiát fog villám gyorsan produkálni extra gyújtás formájában segíti az eredeti üzemanyagok lágyabb, tökéletesebb, gyorsabb égését. A motor csendesebben működik.

Nem kötekedek, az igentisztelt fizikus és kémikus tudós barátaid bizonyára leragadtak Veled együtt az iskolapadokban hosszú hosszú évek alatt nehezen szerzett elméleti tudásnál. Vannak dolgok, amik sajnos a tudomány mai állása szerint nem működhetnének, de attól még tetszik, nem tetszik, léteznek. Ilyesmi a kavitáció - vákuum energia is.

A segítőkészségről és esetleges általad emlegetett fikázásról kicsit eltérő a véleményünk, biztos az előrehaladott korkülönbség miatt lehet. Emlékeztetőbe: Bővebben: "már 1 hónapja szépen teszi a dolgát?" Link Bővebben: ? Link Bővebben: prototípus? Link Bővebben: "segítség" Link Bővebben: prototípus Link Bővebben: kioktató szakoktató "segítsége" Link Bővebben: szakoktató véleménye - elfogyó víz problémája Link Bővebben: szakoktató "segítsége" - elfogyó víz problémája

Kár, hogy nem vetted észre, hogy csak segíteni szerettem volna Neked is, de nem próbálkozom vele többet, ezt itt most megígérem. További eredményes jó munkát kívánok! Üdvözlettel: ampervadász
(#) Collector válasza amper_vadász hozzászólására (») Okt 7, 2011 /
 
Idézet:
„Aki tud logikusan is gondolkozni, az bizony könnyen rájöhet, az a bizonyos több ezer °C égési csúcshőmérséklet nagyon rövid idejű egy belsőégésű motorban, ami szerencsére még egy normál vízhűtéses motor felületét sem olvasztotta le! Minimális gőz* bele vagy sem, ennek ellenére sem fog sikerülni!”

Pontosan, a hőmennyiség és hőmérséklet nem egyenlő egymással, különben nagy bajban lennénk a katódsugárcsöves monitorok/tv-k előtt ülve.
Idézet:
„Vannak dolgok, amik sajnos a tudomány mai állása szerint nem működhetnének, de attól még tetszik, nem tetszik, léteznek. Ilyesmi a kavitáció - vákuum energia is.”

Ez viszont nagyon misztikusan hangzik, gondolom neked már otthon megy a vákuumenergia berendezésed, és esetleg kavitációs generátorod is van, amivel termeled magadnak a semmiből az energiát, az eszembe sem jut, hogy ilyet anélkül kijelentenél. Ugye?
(#) kissrobchy válasza amper_vadász hozzászólására (») Okt 7, 2011 /
 
Kedves Vadász,

Többedjére látom, hogy incselkedő hangvételt ütsz meg a mondandódban.
Nem lehetne végre leszállnod a Gyuláról. Kicsit kezd déjzsavűűűűm lenni a forma1-es közvetítésekre emlékezve, amikor a nagyarcú "főnök" "speciális" stílusban szólítgatta a kommentátor társát, aki történetesen Gyula volt. Nincs személyeskedés!!! Legyen végre beszámoló CSAK! Megjegyzések és "lefújások" nélkül.
Félre ne érts, amikor a beépített szerkezetről számolsz be az nagyon jó, de amikor már valakinek az állítására apellálsz, akkor illedelmesebben is tehetnéd.
Részemről nem kívánom ezt felhozni újra és nem foglalkozom az erre utaló válaszokkal sem.

SvGyula, ha lesz majd hosszabb távú tapasztalatod a benzinéhségéről az autódnak azt írd már le légyszíves, mert érdekel, hogy így kompletten mennyivel fogyaszt kevesebbet a moci.

Köszi Üdv, Robi.
(#) kissrobchy válasza svgyula hozzászólására (») Okt 7, 2011 /
 
Gyula,

A csővezetékelésről és a benne lévő áramlási rányokról légy szíves csinálj már egy mórickaábrát.

Köszi, üdv, Robi.
(#) amper_vadász válasza Collector hozzászólására (») Okt 8, 2011 /
 
Idézet:
„Ez viszont nagyon misztikusan hangzik, gondolom neked már otthon megy a vákuumenergia berendezésed, és esetleg kavitációs generátorod is van, amivel termeled magadnak a semmiből az energiát, az eszembe sem jut, hogy ilyet anélkül kijelentenél. Ugye?


Igen az említett misztikus berendezések kombinálva remekül működnek otthonomban. Kavitációs fűtővel tartom melegen a lakást, +műhelyt, sőt még az udvart is lazán fűtöm vele. Így nem szükséges télen havat sem lapátolnom, mert az magától nyomban el is olvad. A hólé egy részét felfogom a fűtésbe, időnként töltök bele egy tejfölös pohárral, tudod ez a minimális víz annihilációban eltűnik. A kavitációs vákuumos gép teljesen azért nem a semmiből működik, ugyanis szükséges hozzá némi mozgási energia is, amit egy váltóáramú háromfázisú villanymotor végez, de megnyugtatlak a betáplált villamos energia töredéke a kinyerhető hőenergiához képest...

***
(#) amper_vadász válasza kissrobchy hozzászólására (») Okt 8, 2011 /
 
Kedves Robi!

Arról nem tehetek, hogy annyi sületlen zöldséget lehet olvasni a kolléga hozzászólásaiban, de majd az Élet megcáfolja helyettem. Nem lepődnék meg, ha pár hónap múlva már a WATER - FREE HOT & VACUUM ENERGY 5.5 HUN AVI verzióját forgatja és ismerteti Neked. Üdvözlettel: ampervadász
(#) Gylajos hozzászólása Okt 10, 2011 /
 
Sziasztok!

Kezdő generátor üzemeltető lennék. Ez az első telem!
Mivel fagyállósítsam a vizet? Próbáltam isopropil alkoholt, de ezt nem tudtam -7celziusz fok alá vinni.
Most hétvégén kipróbálom a spirituszt, de igazság szerint hallottam már téli szélvédőmosó folyadékról is.
szóval nem tudom mi tévő legyek.
(#) svgyula válasza Gylajos hozzászólására (») Okt 11, 2011 /
 
Szia! Azt hiszem valahol fenn van egy rajz a téli elrendezésről a lényeg hogy ne töltsd fel a rendszert semmilyen adalék anyaggal. A szintet meg úgy állítsd be hogy a gázelvezető furatok mindenhol szabadon legyenek!!! A rendszer kiolvassza saját magát de ha jégdugó van valahol akkor nagy pukk lesz! A buborékoltatót lehet tömény szélvédő mosóval feltölteni HA nem szívja a rendszer ki belőle a folyadékot!! Ha visszaszívja a bontó fele akkor kell venni egy az akváriumhoz használatos visszafolyás gátlót mert a szélvédő mosó után cserélheted az egész rendszerben a folyadékot többször kimosva mert az ég alja is habos lesz.
(#) Gylajos válasza svgyula hozzászólására (») Okt 11, 2011 /
 
Köszi a válasz és a videót. Nagyon hajlok afelé, hogy télire kiszerelem és csak tavasszal üzemelem be újra.
Senki nem tud megbízható megoldást. A motort nem akarom károsítani mindenféle adalék anyagokkal ami a fagyállókban található. Senki nem tud semmi biztosat, ezeknek az anyagok káros v. hasznos hatásáról. Ameddig azt hallom, hogy próbáld ki ezt próbáld ki azt addig az az érzésem, hogy mindenik csak kísérletezik.
Az isopropil alkoholról is azt mondták, hogy jó téliesítő cucc aztán kiderült hogy az égésnél víz és széndioxid keletkezik. A téli elrendezésű megoldás nem számomra nem kivitelezhető, nincs helyem egymás mellé rakni a generátort és a tartályt. Köszönök mindent, a téli leállás következik.
(#) superpotyi válasza Gylajos hozzászólására (») Okt 11, 2011 /
 
Teis beleszalatál abba a csabdába hogy jólesz az ottan és kész . Nekemis a gyula által leirtak alapjánvan elrendezve probléma nélkül működöt télenis. Ezmár bevált elrendezés.
Bővebben: Link
(#) Gylajos válasza superpotyi hozzászólására (») Okt 11, 2011 /
 
Értelek benneteket, de a nekem a motortérbe nem fér el, csak egymás alatt. Az Renault Scenic-em egyterű és a csomagtartóba nem merem berakni, veszélyesnek tartom.
(#) superpotyi válasza Gylajos hozzászólására (») Okt 11, 2011 /
 
Amenyiben normálisan megvan csinálva nemszabad szivárogni.
(#) amper_vadász válasza Gylajos hozzászólására (») Okt 11, 2011 /
 
Szia! Esetleg próbáld meg Bővebben: ECOPRA Link Bővebben: Hypnow 1:53! Link Francia - Lengyel gőz technikákat. Esővíz+pl. denaturált szesz 4:1 arányban akár -20°C-ig fagyálló. Az aromás gőz* technikához csak Free hő és vákuum energia "kell" + a szeszes víz, amit tavasszal se cserélj le,
imádják a belsőégésű Otto - Diesel jókedvű vidám motorok. Bővebben: Link Bővebben: Link
Idézet:
„Köszönök mindent, a téli leállás következik.”
Gondold meg, igen jó móka, az elektrolizáló bontókat lehagyta. Free energy.
(#) Gylajos válasza amper_vadász hozzászólására (») Okt 12, 2011 /
 
hallottam már erről... el is kezdtem fabrikálni a rézcsövet hozzá. Sajnos nincs fűtött garázsom ezért valószínű, hogy ezt is csak tavasszal teszem bele. Szerinted megy együtt a két rendszer? (Ha már benne van a generátor nem szívesen szüntetném meg végleg csak télire állítom le.)
(#) amper_vadász válasza Gylajos hozzászólására (») Okt 12, 2011 /
 
Idézet:
„Szerinted megy együtt a két rendszer?”
Van a kollégáknál kombinált rendszer, de én érzékeny búcsút vettem az elektrolizáló bontóktól. Csak a Hypnow aromás gőz* rendszerem van, jóval egyszerűbb és tök automatikusan Free hő és vákuum energy működik, jóval nagyobb hatásfokkal. Rengeteg +tartalék van benne, messze nincs még kihasználva, amire képes lenne valójában.
Az a bizonyos END még nagyon messze van, a meleg párásító +HHO & pgy. csak egy picike megálló.
(#) 424.247 hozzászólása Dec 7, 2011 /
 
sziasztok

találtam egy hirdetést, a leírásában van egy elektronika, erről tud valaki valamit.

http://www.vatera.hu/auto_motor_alkatresz/alkatresz_felszereles_sze...3.html
(#) superpotyi válasza 424.247 hozzászólására (») Dec 7, 2011 /
 
Drága nagyon ! Mért akarsz mindenáron elektronikus vezérléssel erőlködni ? Elegendő relé, biztosíték, megfelelő kábel .
(#) kissrobchy válasza superpotyi hozzászólására (») Dec 7, 2011 /
 
István,

Bizonyára kimérted, az impulzus üzemű és a folyamatos jellel táplált cella áramfelvételét és gáztermelésének L teljesítményét.
Amennyire jól tapasztalom, az elektrolit százalékos fokát keveréssel addig állítjuk, amíg el nem éri a felső határnak többünk által megjelölt 30A-t.
Az impulzusos meghajtásnál ez az elektrolit koncentráció töményebb is lehet és a 30A-nél tapasztalt gázfejődések különbséget mutathatnak. Az impulzusosnál általában a nagyobbat.

Hogy látod? Van igazsága ennek amit most leírtam?

Üdv,
Robi.
(#) superpotyi válasza kissrobchy hozzászólására (») Dec 7, 2011 /
 
Válasz holnap rohanok dolgozni .
(#) superpotyi válasza superpotyi hozzászólására (») Dec 8, 2011 /
 
Elmult hetekben több külföldi és hazai PWM szerkezettel találkoztam, mindenki álította hogy ezzel hatékonyabb és kevesebb árammal lehet előállítani az 1L gázt. Előszöris egyik szerkezetsem tuta az amúgy beigért gázmenyiséget produkálni . Elektronika kikötése után lás csodát a két rejtéjes feketedobozzal felszerelt szerkezet gáztermelése nemváltozott ( valószínű hogy csak üres fröcsöntött dobozok voltak. A többi három szerkezetnél volt állítási lehetőség ezek valóban áramkorlátozásra használhatók de ezeknekis a visszakalkulálás után egy esetben még rosszab eredmény született az elektronika használatával, valószínű hogy a ventilátor és a hőtermelés miatt. Maradék két esetben ugyanazok az értékek jelentkeztek mint PWM -mel . Ezekután mindenki levonhatya a következtetéseit.
30A az rengeteg nemszabad ekkora áramfelvétellel terhelni a rencert mégha zosz a bontó hatékonyságais 2-3dl ezer köbcentihez elegendő.
(#) Gylajos válasza superpotyi hozzászólására (») Dec 8, 2011 /
 
Én is vettem egy ilyet vagyis 2db-ot egy szombathelyi sráctól. saját gyártása. Sajnos csak tavasszal fogom berakni mert a tál miatt most nem használom a szerkezetet. Lehet, hogy írtad feljebb... nem olvastam végig, milyen generátorod van? Az 1L alapban az kevésnek tűnik. Az enyém száraz cellás és 15A-nél 2L felett termel percenként és még ezt is kevésnek tartom.
(#) patkolttojas válasza Gylajos hozzászólására (») Dec 8, 2011 /
 
Kedves Lajos!

Mivel én hívő lélek vagyok, ezért arra kérlek, hogy tegyél fel mondjuk a YouTube-ra egy jóminőségű, nem kapkodós kamerával és megfelelő bontásban készült videót erről a bontóról, mondjuk méretekkel és némi paraméterrel együtt!
Teljesen megfelel egy ampermérő, feszültségmérő és egy 1 literes PET palack a méréshez. Legfeljebb az időt, majd leolvassuk a videóról, ha nincs stoppered!

Szerintem nagyot nőnél mindenki szemében, ha ezt meg is tennéd! Sajnos mondani lehet bármit ( ne vedd kötözködésnek), de láttatni, az más!

Várom megtisztelő válaszod, és persze a videót is!

Üdvözöllek: patkolttojas
(#) superpotyi válasza Gylajos hozzászólására (») Dec 8, 2011 /
 
Ahogy patkolttojas megírta énis várom a vidit. Agyalgattam mitis irjak de pont ez a probléma lényege. Valótlan adatok halmazával bombázzák a vásárolni szándékozókat licitál mindenki, kezdődöt a megtakarítással ezután A / L és így tovább ésmég mindig ezek a nagynevűnek magukat kikiáltot valamik .... hűtőbordának üzemeltetik a lemezeket pvc cső tömítését építik a lemezek közé de mivel ez kicsit vastag és hiába tömik a kh oldatot a rencerbe ezért eléglesz oda 3 semlegesis persze ehez kelis a hűtés . Ja igen F..... vidijén akik elvanna ájúlva 4 cella és csak 10A csak az utolsó néhány másodpercet nézzék figyelemmel leáll a motor ezután az időzítőis kikapcsol amit nemértek a mai napigsem hogy minek késlelteti a cella leállást és hab a tortán kikapcsol minden és még mindig 10A a mutató állása XD.
(#) superpotyi válasza Gylajos hozzászólására (») Dec 8, 2011 /
 
Ahogy patkolttojas megírta énis várom a vidit. Agyalgattam mitis irjak de pont ez a probléma lényege. Valótlan adatok halmazával bombázzák a vásárolni szándékozókat licitál mindenki, kezdődöt a megtakarítással ezután A / L és így tovább ésmég mindig ezek a nagynevűnek magukat kikiáltot valamik .... hűtőbordának üzemeltetik a lemezeket pvc cső tömítését építik a lemezek közé de mivel ez kicsit vastag és hiába tömik a kh oldatot a rencerbe ezért eléglesz oda 3 semlegesis persze ehez kelis a hűtés . Ja igen F..... vidijén akik elvanna ájúlva 4 cella és csak 10A csak az utolsó néhány másodpercet nézzék figyelemmel leáll a motor ezután az időzítőis kikapcsol amit nemértek a mai napigsem hogy minek késlelteti a cella leállást és hab a tortán kikapcsol minden és még mindig 10A a mutató állása XD.
(#) patkolttojas válasza superpotyi hozzászólására (») Dec 9, 2011 /
 
Szia István!

Azért gondolkodtam! Gylajos nem lódított! Ez olyan , mint a reklámok nagy része. Idézem:"

Az enyém száraz cellás és 15A-nél 2L felett termel percenként és még ezt is kevésnek tartom."

Egyetlen szóval sem mondta, hogy milyen feszültség mellett! Csak a 15 A, az pedig ha jobban belegondolsz pl 30V mellett még rossz eredmény is! A 24V-os rendszerek, pl. kamionok, töltés közben majdnem 29V-on vannak. Lehet, hogy Ő erre gondolt! De az is lehet, hogy hálózati feszültségről üzemel , a 230V egyenirányítva és mondjuk egy kondival pufferelve már 320 V környékén van. Lehet, hogy ott volt 15A áramfelvétel. Elég rossz a hatásfok, nemde? Én is kevésnek vélem azt a 2 liter feletti hozamot.

De itt a bökkenő. A 2 liter felett van a 3 is, sőt a 30 is. Mint említetted F... urat, ő is csak azt mondta, hogy a négy cella fogyaszt összesen 10 Ampert! Egyetlen szóval sem említette, hogy mennyi a gáztermelés ilyenkor! Miért? Csak mi a francnak akkor a 60A-es vezérlő? Tényleg, minek? Egyszerűbben is megoldom a helyzetet. Annyira híg elektrolitot használok, hogy nem folyik rajta csak 10A és kész. Aztán nem kell dicsekedni azzal, hogy ezt nem csinálja utána senki! Nem hát, ha van benne egy csepp jóérzés és nem akar átverni!

Ezért jobb az MMW érték megadása, majd visszaszámolok belőle, ha van két adat, mondjuk idő és áram, majd megmondom a többi értéket. Sajna eléggé elfelejtették ezen jó kis paraméterezés használatát. Persze, mert ebből kiderülnek a turpisságok. De majd meglátjuk - vagy nem.

Már nagyon szeretném, ha valaki legalább egyszer azt mondaná, hogy nézd meg a videofelvételt, gyere és megmutatom élőben is, hozd a kis edényedet, műszereidet, mérjél te is, nem kell nekem hinni!

Tehát jó buborékgyártást és türelmet!

Üdv.: patkolttojas
Következő: »»   56 / 87
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem