Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
De akkor sem normális ez az ember.
Van több videója is jutubon, az egyikben megeszik egy komplett WC papír tekercset.
Jól van na. Én sem vagyok hibátlan.
Most én is nagyon figyelek!
Én már láttam, de még nem próbáltam.
Ez olyan ingyen energia topic színvonalú. Oda is tehetted volna.
Teljesen mind1 milyen papír csak tudjak rá rajzolni. Erre egy skandináv térkép lesz(lenne) rárajzolva és poszterként fog szolgálni.
A "cirkusz kell a népnek " tulajdonképpen miért is tűnt el nyomtalanul?
Érdekes hogy az egész eloszó csak a fevlétel elején látszik,azután vagy a kábeltekercs,vagy az utolsó aljazat lóg ki a képből
Munka után voltunk horgászni a tőlünk nem messze levő "tavon". (azért tettem idézőjelbe, mert az idén ki fog száradni.) Volt ott néhány helyi kölyök, de olyan viselkedéssel, amivel itt a moderátoroknak rengeteg munkát adnának. Valahogy már ilyenkor sem lehet kikapcsolódni, mert a "kultúra" mindenhol jelen van. Elképesztő.
Ez mennyivel mehetett? :eek2:
Kicsivel 200 felett. Ha Németországban történt akkor teljesen szabályosan ment. Ha Bugatti veyron lett volna akár 407-el is mehetett volna. :yes:
Én ezt egy autópálya két sávjának nézném. Ha nincs tábla akkor szabályos.
Gondolkodott már valaki azon, hogy mi értelme van gyors autókat gyártani ha valakit gyorshajtás miatt megbüntetnek?
Nem mindenhol van sebességkorlátozás. Legjobb tudomásom szerint Németországban nincs sebességkorlátozás az autópályákon. Ott például ki lehet használni egy sportkocsi teljesítményét.
Biztos, hogy autópálya, Zoli, nézd meg, amikor a km órára megy, látni a bal oldalon a két irányt összekötő (szalagkorláttal lezárt) szerviz-összekötő utat. EZ csak az elválasztott irányoknál lehetséges, mint az autópályákon. Azzal együtt én ezeket "mozgó vesedonor"-nak szoktam nevezni.
Attól, hogy valakiben van hajlam a gyilkolászásra még nem jelenti azt hogy azt csak az ember társai ellen követné el. De vannak olyan teljesítmény korlátok, hogy bár valaki valakiénél szebbet, nagyobbat, erősebbet szeretne mégis kompromisszumot kell kötnie. Volt aki 1kW-os erősítőt akar. Mi a gyásznak? Én a 20W-osat sem tudom kihasználni, mert akkor zavarnám anyámat a tévézésben. Lenne mit megvitatni, de azt rövidre fogni lehetetlen. Egy biztos: ha azt vennénk alapul, hogy mire lehet a dolgokat használni, akkor sok mindenre korlátozást lehetne bevezetni, azaz csak a rendeltetésének megfelelően lehetne alkalmazni.
Legjobb tudomásom szerint Németországban az autópálya egyes szakaszain nincs sebességkorlátozás.
Pontosan ez a bajom velük.
Köbzoli!
Akkor pillants ide! Németország A3 autópálya: 2 sávos az út a holland országhatár, (Elten) és Obenhausen; Aschaffenburg-nyugat és Aschaffenburg-kelet; Hösbach és Fürth-Erlangen; Nürnberg és a passaui osztrák határátkelő között. 3 sávos az út Oberhausen és Opladen; Leverkusen és Köln-kelet; Köln-Heumar és Frankfurter Kreuz; Offenbacher Kreuz és Aschaffenburg-nyugat; Aschaffenburg-kelet és Aösbach; Fürth-Erlangen és Nürnberg között. 4 sávos az út Opladen és Leverkusen; Köln-kelet és Köln-Heumar; Frankfurter Kreuz és Offenbacher Kreuz között.[7] Forrás: Wikipédia
Egyszerü: Vajon több a balaset (ebből eredően) ezeken az autópályákon mint máshol, vagy sem?
Hülyék mindenütt vannak és okozhatnak (okoznak is) balesetet, kérdés , hogy ez a korlátozáson műlik-e, vagy aki hülye az a korlátozások esetén is az, és neki mindegy? Mert ez utóbbi esetben a szabályokat betartók korlátozása semmit sem fog javítani (sőt akár ronthat is a helyzeten).
Sokat gondolkodtam azon, hogy aki ittasan vezet azt jól megbüntetik, vagy ha balesetet okozott, akkor már késő. De ha a hekusok vadászni akarnak, akkor azt a kocsmák vagy szórakozó helyek közelébe tegyék. Már ezzel is meg lehetne előzni a baleseteket (szerintem).
Annyit szerintem én is vezettem mint te. Ennek ellenére azt gondolnám, hogy nem az okoz balesetet aki gyorsan megy, ott ahol szabad. Sőt gondolom eretnek álláspont, de szerintem az sem veszélyes, ha valaki kissé gyorsabban megy a megengedettnél, ahol a forgalom ritmusa megkívánja. ahol ugyanis a többség gyorsabban megy ott az a veszélyes aki szabályos a belső sávban. Annak idején 79-ben ezt még a KRESZ oktatáson is így tanították. Természetesen nem azt akarom ezzel mondani, hogy a városban is 200-al kell menni. Szerintem ésszel és defenzíven kell vezetni. A kicsit több mint harminc év és sok-sok km alatt négy balesetem volt és ebből csak kettő az én hibámból. Az a kettő is 30km/h alatti sebességnél figyelmetlenségből.
Idézet: „... ilyen ámokfutótól örökre elvenném a jogsit, meg a kocsit is...” Ha jól tudom, Svájcban már ez megy! Valahol olvastam, hogy ugrott is apuci Bugatti Veyronja....
Nekem is volt szerencsém jóval 200 felett menni. Meg mivel ilyen autókat javítunk néha néha most is előfordul. Ezt csak halkan írom, mert persze nem szabad ilyet, tehát nem is igaz... De leírom ide az ellenkező élményem: Németországba mentünk egy öreg barátommal. (Isten nyugtassa) Egy veterán autó találkozóra, az ő 1958-as bogarával. 70km/h-val a német autópályán éjszaka. Józsi bácsi vezetett, aki egyébként kamion sofőr volt fiatalabb korában a hatvanas években. hátulról jöttek a kamionok ás az egyéb járművek jóval 100 felett. Amikor a bogár hernya lámpáit meglátták, egyszerre nyomták ijedtükben a féket meg a dudát. Az öreg meg csak azt mondta: "Zolikám hová rohannak ezek? Amikor én jártam erre én csak ötvenessel mentem..." (A Csepel kamionnal, ami nem is ment jobban.) Ilyen halálfélelmem autóban azóta sem volt.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |