Fórum témák
» Több friss téma |
Tud valaki valamit arról, hogy lehet e, PICet összekötni egy mobillal?
Szóval, PICen keresztül utasítani, hogy küldjön SMSt, vagy olvassa be az XY alkalmazás adatait, GPS használni, hívást indítani, miegymás... Keresgéltem, de csak SIM kártya olvasókat találtam, az most nem érdekel. HA valaki tudna egy linket erről a témáról. Köszi.
Sziasztok
Elég kezdő vagyok pic témában, flowcode-al csinálgatok progikat, eddig sikerült is minden megoldanom, de elakadtam a jelenlegi projektnél. Elég kicsi a hely és jó lenne elhagyni a kapcsolókon léfő felhúzó ellenállásokat, a 16F887-es pic adatlapját böngészve láttam, hogy van belső bekapcsolható felhúzó ellenállás. A flowcode-ban nincs közvetlenül lehetőség a bekapcsolására viszont C kód beillesztésére van. Sajnos C-hez teljesen maki vagyok (előbb utóbb szeretném megtanulni, szerencsére az 5-ös flowcode-ban meg lehet nézni az egyes flowcart-ok C kódját, így segítve a C tanulást). A két kapcsoló a portB4 és portB5-ös porton van. A Flowcodeos témában korábban volt linkelve egy c kód amivel elméletileg be lehetne kapcsolni, de nekem nem sikerült.
A kódot beillesztve lefordul hex-re de teljesen hatástalan, az ellenállások nélkül hibásan működik a kapcsolás. Hogy tudom az RB4- RB5-ös portokon bekapcsolni a belső felhúzó ellenállásokat? Előre is köszönöm a segítséget. Bari
Szia!
Az RBPU bit nem az INTCON2 regiszterben van, hanem az OPTION_REG -ben. Ha csak erre a két kivezetésre kellene a felhúzás, akkor a WPUB regiszterbe 0x30 -at kellene írni.
Köszönöm, leírnád pontosan, hogy néznek ki ezek C kódban? Sajnos a C még teljesen idegen, de szeretném megtanulni. Flowcode-ba szeretném beilleszteni.