Fórum témák
» Több friss téma |
Első körben az önindítót és az akkut, valamint ezek kábeleit vizsgálnám át. Ha nem tudja kellő intenzitással megtekerni az első egy két fordulatban akkor már nehezebben indul.
Sziasztok,
ha kinyitott ajto pozicioba teszem a belso vilagitast vagy ha egyszeruen felkapcsolom, csak folyamatos kattogas halatszik egy ideig, utana meg sisterges (mint a TV). Ugyebar rosz a rele. A kerdesem az, hol talalhato es melyik az? valaki ha tudna linkelni egy kepet, amint meg van jelolve ez a rele, es hogyan jutok hozza azt nagyon megkoszonnem. A kattotas a kormany alol halatszik, gondolom a biztositektabla hatanal lehetnek a relek. Az auto '99es. Koszi elore is!
Szia! Talán ez segít.
Köszi szépen!
És egy tipp, h melyik lehet a rosz relé a felsoroltak közül? Mivel "besőtér világítás" nincs sehol a listában. Illetve ma addig babráltam a világítás kapcsolót, h nem zárja magát távvezérlőröl (gyári)... U.az a relé működtetné, mint a zárakat?
Akkor itt van még ez. Holnap elküldöm a mailedre az egész könyvet,tanulmányozd.
Az enyém kicsit meg van moddingolva, ugyanis a baloldali térképolvasó kapcsolója totál behalt, nem kapcsolt, ezért rákötöttem direktbe (mindig kap áramot, ha bekapcsolom a belsővilágítást), ugyanezt megcsináltam a jobb oldalival is és ráadásképpen, mivel a két napellenző fölötti (alatti) égők sem kapcsoltak ezért megszüntettem az eredeti tápellátásukat és azokat rákötöttem a középső égőre, a nyáklapon. Persze szépen a kárpiton belül, és az összes izzó ledre cserélve. Ez működött is vagy egy-másfél hónapig, amíg el nem szállt az egész szombaton... Az ajtóban levő mikrokapcsolóval rég gondok vannak, lassan rászánom magamat, hogy cseréljem ki azt is, hol felkapcsolta a világítást, hol nem.
Sziasztok! A napokban vásároltunk egy VW GOLF IV 1.4 Trendline 75 autót. Van benne egy kódzáras rablásgátló,fogalmam sincs a tipusáról.annak idején a Vw-ket ezzel adták(?!)..többen látunk ilyen..fogalmam sincs,hogy lehet szervíz állasba rakni,hogy ne kelljen álkandöan kinlódni veke..illetve a jezelési útmutatót keresem..valakinek mind ez valamit?
Sziasztok!
Az irányjelzővel van problémám /Golf IV/ Hideg vagyis 20 C fok körüli hőmérsékleten semmi gond de ha melegebb van az indexrelé csak recseg nem villog, az elakadásjelző az működik akkor is. Cseréltem indexrelét a probléma ugyanúgy fennáll..... valakinek ötlet?
Sziasztok!
Nem rég egy 2000-es, benzines Vw Golf 4 kombi tulaja lettem, 1.6SR motoros. Kereskedésben vettem, és kaptam hozzá egy db kulcsot. Én úgy tudom, hogy nincs az autóban riasztó, de a vezető oldali ajtóban van egy Led, ami villog, miután kulcscsal bezártam. Az egyik fórumon azt írták, hogy valószínű, gyári riasztó van benne. A kulcsomon azonban egy gomb van a közepén, amit ha megnyomok, világít rajta egy fehér led, ami gondolom, azért van, hogy sötétben megtaláljam a zárt. A kérdésem az lenne, ha tényleg van benne riasztó, akkor ezt hogyan tudnám meg, ill. lehet utólag szerezni hozzá távirányítót, vagy csak úgy ha kicserélem a riasztót (ha van benne). A másik kérdésem, hogy amikor ráadom a gyújtást, nem gyullad ki az ABS, úgy tudom, akkor nem működik, de amikor hírtelen fékezek, végülis nem blokkolnak a kerekek, és irányítani is tudom az autót. A hozzászólás módosítva: Júl 20, 2014
Enyém is ilyen, nincs benne riasztó. A zárt állapotot jelzi a led meg ha kicseréled az autórádiót és kicsit elkötöd a kábeleket akkor nem villog
Hali mindenkinek!
Van egy 2000es VW Bora 1.9TDI (AJM) Variant autóm, gyári központi zárral szerelve. A problémám vele, hogy több érdekes dolgot csinál, amiknek nem tudom van-e közük egymáshoz, vagy sem... Pl.: - távirányitós nyitás után van, hogy visszazárja az ajtókat s beindul a kürt, amíg újra ki nem nyitom az ajtókat - ha benntról aktiválom a központi zárat, mindegyik ajtót lezárja, de a bal hátsó ajtónál visszanyit - néha akkor is jelzi, hogy nyitva a csomagtartóajtó, ha kinyitom az első ajtók egyikét, vagy a napellenzők tükörtakaróját. (csomagtartóajtó nyitásra persze nem jelzi, hogy nyitva... ) - csomagtérvilágítás nem kapcsol fel, illetve a jobb első ajtó lenti égője sem kapcsol be (bár ezeket még nem ellenőriztem le...) - szinte minden indításkor Ölsensor werkstatt üzenet, a szenzor cserélve lett már (új alkatrésszel), kábelezése ellenőrizve. - a kézifék felhuzása közben van egy pozició amikor elsötétül minden a műszerfalon. Tovább húzva a kart rendbe jön minden. Eddig ezekkel találkoztam, de lehet még van olyan amivel nem futottam össze. Mit kellene esetleg leellenőrizni...? Merre keressem a problémát...? A válaszokat előre is köszönöm! A hozzászólás módosítva: Júl 25, 2014
Megoldódott, a biztosíték nem érintkezett rendesen
Sziasztok! A múlt hétfőn Pécs felé haladtuk és menet közbe egy hatalmas durranás után leállt az autó. G4 1.6SR AKL Újra indítás többszöri kísérlet után sikerült.Néha felpörög a motor, az alapjárati 800-1000 fordulat ilyenkor felmegy 1400-1600ra. Menni megy. Az egyik szerelő a felső holtponti jeladót, vagy a fordulatszám jeladót mondta hiba forrásként, miután gépre rakta. Ő nem vállalta sok melója volt. A másik szintén gépre tette, ment vele, nála semmit nem mutatott.szerinte beázhatott. Tanácstalan vagyok. Valakinek ötlete?
Azt nem írtad, hogy jelenleg van-e valami probléma vele, vagy elmúlt a baja?
Most is csinálja szinte az összes hibát. Úgy látom, hogy talán melegen jelentkezik egyszer-egyszer. A mai sokadik szerelő azt mondta, hogy a diagnosztika, csak akkor írja ki a hibát, ha akkor csinálja, amikor rá van kötve a pc.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy Golf IV 1.9TD...hideg motor indításakor pöcre indul,viszont amint melegszik a motor egyre nehezebben! Adagoló,porlasztócsúcsok,önindító rendben! Az autószerelő már feladta!Izzító gyertya mind a négy cserélve! Tud valaki segíteni,vajon mi lehet a baj?
Szia! Kérdezni szeretném,hogy az ablak dolgod megoldódott már? Nekem a hátsók nem mennek,és kattognak! Tudnál segíteni?
Szia!Nekem is ez volt a problémám.A probléma az őninditóval,szoftverel van mivel nem teker kellő fordulaton és nem adagol ha már melegebb a motor.Előszőr az aksit kell megvizsgálni(én cseréltem is) és megtisztitani az őninditó szénkeféjét.Ugyis meg lehet oldani szoftver álitásal hogy kisebb fordulaton is adagolyon űzemanyagot.Le kell szedni meleg állapotban a motor-hőmérséklet senzort,akkor pőcre kell robanjon és akkor meg is van a hiba oka.Még egy megoldás ha igy műkődik,hogy a hőszenzor 3-as lábára beiktatunk egy 2Kohm-os ellenálást sorosan,igy becsapjuk az ECU-t hogy kevesebb fokot lásson mint amenyi.1.9TDI ALH?
Sziasztok!
Lenne egy olyan kerdesem hogy mien ragasztot vegyek ha ujra akarom kárpitozni az autoba a tetötapacirt?mert höállonak kell lenie !van valakinek valami jo ötlete ?esetleg tapasztalat?
Én Palmatex-el csináltam, de kapható direkt erre való ragasztó spray is.
Zsanett91-nak amit irt ImiDj
hőszenzor 3-as lábára beiktatunk egy 2Kohm-os ellenálást sorosan,igy becsapjuk az ECU-t hogy kevesebb fokot lásson mint amenyi az lesz a megoldas szerintem is ha jol tudom foleg a BMW525 tdi /1998/asoknak volt ez a betegsege.
Használd a Válasz gombot. Ott van a hozzászólás fejlécében.
nekem G4 1.9 PDTDI /2002/van,hasznaltan kerult hozzam nemetbol,ugy vettem h nem vilagitanak az ajtoba a gombok a visszapillantot nem tudom allitani,most tanaltam ra 1 szakit aki allitja h kb. nagy feszultseget kapot a verda es a kozpontis szamitogepem serult,kb a panelon megolvadt a cin es ujbol kell cinelni a dolgokat ,akar atfolyas is lehet a nagy feszultseg felmelegithette a cint es rosszul forhatott vissza es zarlatol.
olvastam h valakinek jelzett az ESP+fek ,hasonlo volt nekem is 4 okrol tudok . az 1ikvagy cserelni kell a fekpedal alatt a kapcsolot azt onnan tudod ha rataposol a fekre es nem vilagit a feklampa, 2ik ABS szenzor rossz a kerekeknel, 3ik az ABS szenzor berakodott vasporral ami addig vacakol mig magatol kipucolodik kb 2 het. 4ik elallitottak geometrian a kereket es nem volt meg a nullpont amikor forgattam a kormanyt ,ami kell az ESP mukodesehez/valahogy ugy magyarazta a szaki aki csinalta h van valami nullpont amitol 180fokra kell tudni tekerni jobbra es balra is a kormanyt/nekem olyan volt mintha 6orara lenne belove a nullpont es onnantol nem lehet tovabb tekerni az 1ik oldalra a masik oldalon meg volt 360fok , erre a szaki allitott a kormaqnyon 180 fokot es igy belotte 12 orara ugy eltunt a figyelmezteto jelzes mert 12 ora lett a nullpont es tudtam meg oda-vissza tekerni es igy atthaladta a ponton.viszont a kesobbiekben elszakadt a kormanyba az airbegre a drottekercs mert szorult.mint ez jo is lett volna ha kiveszi a drottekercset es ugy fordit a kormanyon. az elso a harmadik es negyedik megtortent. megjegyeznem nem vagyok autoszerelo csak amiket olvastam visszamenoleg azokra valaszoltam.+amik megtortentek.es érdekes lehet,amit leirtam az lehet h kicsit zagyva de ha en csak akkor ennyit es igy tudtam volna akkor megtudtam volna rengeteg idot es penzt sporolni.
Huhh, nem semmi a szaki! Nagyfeszültséget kapott? Villámot?
Én inkább az ajtó és a kaszni közötti ajtóátvezetőnél kezdenék szakadt vezetékeket keresni elsőre...bár nem ismerem annyira az új CANBUS-os autókat, lehet, hogy 4 vezeték megy az ajtóba (táp, test, Can adatvonal...)? ...nagyfesztől megfolyt a cin és ....
Van arra utalo nyom h igaza van a szakinak /megolvadt kabelek stb./amit a kabelekkel mondtal lemertuk megvizsgaltuk az volt az alap.+mar volt neki 4 ilyen eset.ja........ es az auton latni nyomokat h valamiert meg lett bontva a muszerfal kb kerestek a hibat.kerdeztem elektrosokat es szerintuk is lehet h ez a baja.eleg ha valami ami a panelba volt cinelve ott ahogyan felmelegedett es vissza behult a cin nem ugy szaradt meg es mar nem tart.vagy osszefolyt mas kotessel.+rakotottuk a szamitogepet es ott irja a hibat.
Ha akkora feszültség jut egy ECU-ra, hogy tud akkora áram folyni, amitől megolvad a forrasztóón, akkor az már mindegy, hogyan hűl vissza...ott kevés lesz újraforrasztani. De mégis, hogyan kerül "nagyfesz" egy autó elektronikájába? Benzines autó és a gyújtófesz? Nem, hiszen PDTDI... Belecsapott a villám? Belevezették a nagyfeszültséget? Esetleg elszállt a fesszabályzó és kapott többtíz Voltot 12V helyett? Nekem ez büdös...
A megolvadt kábelek inkább zárlatra utalnak. Forrasztással inkább az szokott lenni a baj, hogy elreped az ón és vagy érintkezik, vagy nem. De ECU-ban forrasztgatni....hát nem szokott egyszerű dolog lenni és nem is veszélytelen. A hozzászólás módosítva: Szept 19, 2014
Szép jó reggelt mindenkinek,
Nagy kő nyomja a szívemet, ugyanis a 2003-as IV-es Golfomon most 2 probléma jött elő. 1. Vw Golf 4 Dectane Tuning Led Technik Hátsó Lámpa Kristály. A féklámpák rendben. Az index rendben. De a helyzetjelző a bal oldaliban nem világít. Néha mikor felkapcsolom a lámpát felvillan és elalszik, néha pedig megy egy pár másodpercig aztán nem (de többnyire nem). A jobboldali működik rendesen. Megkérdeztem egy autószerelőt aki ért az elektronikához és azt mondta, hogy igen, ez golfokban előfordul és ki kell dobni és venni újat..... most dobjam ki a 2 db 2006-os egész lámpát és vegyek újakat? Nem lehet ezt valahogy megjavítani? 2. A vezető öldalon a hátsó ajtón a központi nem mindig zár le kb. 1 hete. Hol lezár, hol nem. Néha manuálisan én nyomom le. Az első ajtón is a piros lámpa szépen villogott eddig, most pedig mióta ez van, hol villog hol nem (gondolom összefügg a gonddal) előre is köszönöm üdv |
Bejelentkezés
Hirdetés |