Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Nagyon nagyon köszönöm,utánanézek.
Szia. A helyzet az, hogy a szonda cserélve lett, viszont elég érdekeset produkált a kocsi. Egy fabiaból szereztem használt működőképes szondát. Csere után az autó hideg motorral gyönyörűen járt, este hideg motorral szintén szép volt az alapjárat. Másnap reggel viszont újra döcögött, nem annyira mint előtte de érezhető volt. Ez kb 1hete volt, azóta ugyan úgy jár a motor hidegen mint a szonda csere előtt. Megnézetem, hogy kiírja e hibának megint a szondát. Csinálok majd egy videót ÉS belinkelem, hátha többet mond a felvétel helyettem.
A vízhőfokot csak azért írtam, mert ahoz tudok viszonyítani. Hidegen dadog a motor, a gáz pedig úgy van állítva hogy amikor a hűtővíz a reduktorban eléri a 30 fokot akkor átvált benzinről gázra, ÉS ez az a hőmérséklet ahol akár benzinen van akár gázon az alapjárat beáll normálisan.
Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,ha még valaki látogatja ezt az oldalt,hogy.. Van egy Skoda Octaviam,aminek a hátsó ablakemelő motorja bekrepált. A kérdésem hogy ilyenkor az ablakot kézzel le tudom tolni? Igazából nem kap most az autó sehonnan tápot,nincsen benne akksi...de le tudom kézzel tolni az ablakot? A válaszokat előre is bizakodva várom
Ha kiveszed a motort, akkor mindenképpen...
Lemerült az akksim,és lezárt a központi...,csak nincsen kedvem kárt csinálni benne,és sajnos egy útpadka miatt még oldalról sem férek hozzá a az alulról bikázáshoz.Igy gondoltam ha már az ablakemelő rossz,le tudom valahogy nyomni az ablakot,hogy kinyissam a motorháztetőt...
Hogy beröffentsem az akksit... Esetleg ehhez valami tipp? Az előbb beszéltem autómentőssel,azt mondta lehet sérül a kocsi,15000 ért,erre mondtam lehet hogy fizetek,de ha sérül a kocsi lehet a kolléga is...és inkább letettem a telefont...
Nyitsd ki kulccsal..
Hopp,hogy ez nekem nem jutott eszembe....
Köszi,te most sitty-sutty elvégeztél egy OKJs tanfolyamot...azt hiszem talán ez volt a 2. dolog,ami eszembe jutott,be is fuccsolt...két kulccsal sem sikerült,de köszi azért
Erről előbb még nem volt szó, de.. Ha a kulcs mechanikusan egy zárat sem nyit, akkor csak rongálás árán tudsz bejutni az autóba. Itt az lesz a kérdés, hol okozol legkevesebb mértékű anyagi kárt. Nem az, hogy melyik ablakemelő krepált be. Mert ha olyan mechanikus hibája lenne, amikor le tud jönni az ablak, nyilván már régen lerázkódott volna út közben. Egyéb esetben nem tudod az ablakot lehúzni, csak betörni. De gondolj bele mi lenne, ha boldog-boldogtalan puszta kézzel le tudná húzni az ablakodat?
Ez igaz...hogy nem volt szó..elnézést..És hozzátenném,hogy csaka vezető oldal felől van zár...nem nyitja a kulcsok egyike sem...
Volna még egy utolsó kérdés,és mára felhagyok az Octaviám feltörésének elméletével... Ha kiveszem az ablak felső részénél a gumit,akkor lesz valamennyi helyem a kaszni és az ablak közt,hogy valami piszka hurokkal elérjem a motorháztető nyitójának karját?Vagy ez is hülye gondolat...? Szar lenne ha sérülne,olyan mintha én sérülnék... A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2016
Nem tudom, mire gondolsz. A külső tömítő gumin belül még ott a kéder, ami az ajtó kereten fut körbe. Azon kívül, hogy ezeket nem fogod sérülésmentesen lebontani, jó, ha keletkezne ott egy centi helyed. Szerintem legjobban a legolcsóbb oldalablakkal jársz, vagy a hűtőráccsal.
Hogy érted a hűtőrácsot?
H azt lekapom?Mi a folytatás?
Kipattintod a zárat és kinyílik a motorház tető. Egy bowden húzza, nem?
Mindent központilag zár,én úgy tudom csak belülről nyílik..Vagy ki lehet pattintani?Ez nem lenne rossz
A kart ami kívülről a motorháztető kiakasztó fület mozgatja,inaktív...az semmire sem jó... Még a csomagtartót is motor húzza...hogy milyen hülye dolog ez...de még jó hogy nem az ablakokat nem tudom felhúzni...de így még használni se
Én is így jártam nemrég. Én az önindító áramszálját nagynehezen elértem alulról és rácsíptettem a töltőt. 10p után ki tudtam nyitni a riasztóval.
A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2016
A csomagtartóhoz volt már szerencsém, azt tudtam. De a motortér mechanikus tudtommal. Az önindító viszont életképes ötlet. Esetleg az alsó védő burkolatot kellhet hozzá megbontani, ha útban van.
Szia! Csak így tudod kinyitni sérülésmentesen. Vizes tömlő, matracpárna felfújása és a belső ajtónyitó fogantyú meghúzása.
Szia!
Nem igazán értem a pikirtségedet, nem írtad, hogy kulccsal sem nyílik. Néha a legegyszerübb dolgok nem jutnak az ember eszébe. Senki nem nézett hülyének.
Sziasztok
Szükségem lenne a komfort modul (1JO 969 799 Q) bekötési rajzára (Octavia 1 1999 AKL ). Köszi előre is.
Sziasztok!
Octavia II. ( 2005-ös évvégi, 1,9 diesel TMBCS alváz és BKC-s motorkódú ), csomagtérajtó nyitásával van egy kis problémám: a zár "mintha" lassan nyílna és a csomagtérvilágítás is később kapcsolódik fel ( néha akár 3-4 másodperc múlva!). Ismertek-e valami gyakori problémát, típushibát ? Előre is köszönöm a segítséget!
Szia! Ezen az oldalon találsz a képek között az AKL- hez rajzokat.
Köszi, egy távvezérlőt akarok rákötni a központi zárra, ahhoz kell a bekötési rajz.
Üdv!Adott egy 2004 1.4 75Le Skoda Octavia.Egyszerre romlott el a 2 első központi zár,elektromos tükrök,tankoló ajtó nyitó.Elkezdtem méregetni:addig jutottam,hogy a tankoló ajtóra menő pozitív szálon lehúzott steckernél testet mértem.Van valahol valami relé,ami a pozitívot vezérli ezekre a dolgokra?
Szerintem nem kap tápot és azért mérsz testet mert a többi, erre a körre kötött periféria testre húzza. Mindez akkor igaz, ha negatív élvezérelt.
A hozzászólás módosítva: Nov 24, 2016
laci vagyok van egy 2006 skoda octáviám amin ki jött a sárga motor hiba a hiba kod p1292 termosztát hütés jellegmező hiba a szerelö pontosat nem mondot mit csináljak
Lehet biztosíték, vezetékezési hiba a termosztáthoz -tól, illetve maga a termosztát.
Ellenőrzése angol A hozzászólás módosítva: Nov 29, 2016
Üdv mindenkinek!
2000-es évjáratú Skoda Octavia 1,6 55kw Ha fagypont alá esik a hőmérséklet és az autó pár óráig nincs bestartolva ,az első gyújtásnál mintha le lenne merülve az akkumulátor,pár másodperces járatás után probléma nélkül indul. (gyertya csere után,64 a/h Varta akkumulátor) Találkozott már valaki hasonló problémával? Válaszokat előre is köszönöm.
Akku saruk és testkábelek állapotát ellenőrizném a helyedben.
KÖSZÖNÖN
szia ma vettem észre hogy a viz csak 70 fokos és mind a kettö ventilátor dolgozik ez is a termosztátra utal?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |