Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok,
1,4 RN 8v Thaliamnál van egy olyan problémám, hogy menet közben egyszer csak leáll a motor és nem tudom egyből újraindítani. Műszerfal nem gyúl ki, mint egy karácsonyfa, csak mintha visszakerülne gyújtásra. Ilyenkor félre állok, várok 5-10 percet és rápróbálok, teker az önindító és nagy nehezen életre kel, majd megy tovább, mintha mi se történt volna. Nem tudom igazából semmihez se kötni, mert van, hogy 1 hónapig falja a kilómétereket, ha úgy van elmegy 70kmtert is egyben, máskor meg 2kmren belül kétszer is leáll. Ami nekem feltűnt, hogy mikor próbálom újra indítani és nagy nehezen beröffen, akkor jobban felpörög a motor, illetve nehézkesen reagál a gázpedálra, nem tudom, hogy amiatt, mert sok benzint tolt be és próbál szabadulni tőle, de 30 másodperc után már normális alapjáraton megy és lehet tovább haladni vele. Olvastam a holtponti jeladó hibájáról, de nem tudom, mennyire lehet nálam az a ludas. Ha valakinek van valami tippje azt megköszönöm! Üdv, Szelep
Jól olvastad. Holtponti jeladó csere és elmúlik a gond - típusbetegség.
Lehet, hogy csak korrodáltak a holtponti jeladó csatlakozójában a saruk érintkezői. Tisztítással kezdj!
Sziasztok,
Egy 2001-es évjáratú 1,4-es benzines Renault Thaliam van. Abban kérném a segítségetek, hogy már másodszor áll le menetközeben a motor és ilyenkor a műszerfal sem világít. Az önindító a motort forgatja, de nem indul be. Az első ajtó ablakemelője se működik, ahogy az ablaktörlők sem, viszont az irányjelzők meg működnek. A biztosítékokat átnéztem, a holtponti jeladót megtisztítottam, de semmi változás. Kérem segítő írásotokat, hogy mi lehet a baj. Köszönöm!
Testkábelek ellenőrzése.
Nekem 2002-es van, párszor még az elején csinálta nekem is mindkét hibát, de csak külön-külön. A nem indulás (csak pörget de nem indul) a holtponti jeladó kontakt hiba volt. A műszerfal nem ment (semmi), nem tudom mi volt, mert azóta nem csinálta többet. Ilyenkor gyújtás le és újraindítás és már jó volt.
A test kábelezést már újraalkottam, mert a franciák érdekesen oldották meg, a az akkunál, meg más helyeken is a festett lemezhez húzták hozzá a sarukat. Nekem még a + kábellel van bajom, ami az utastérbe megy, van a műszerfal alatt egy osztás, valószínűleg a vastagkábelre vannak préselve egy gyűrűvel a vékonyak. Ez annyira rossz, hogy ha sok fogyasztó megy, akkor akár 2-2,5V is esik az akku + és az utastéri + között. A javításhoz ki kellene venni a műszerfalat, mert a kábelköteg nem hozzáférhető.
Sziasztok! Tudna valaki segiteni??
Renault thalia 2001! Erről volna szó: Egy nem mükődő .,rádiós -gyári távirányitónak a szinkronizálási folyamatának leirását megtudná irni valaki!!! Lehetóleg olyan leirás kellene .,ami a gyakorlatban is is lett már próbálva.., mert több nem egymást nem fedő leirást is olvastam. A Távadó 100%-san sugároz jelet--lepróbálva! Köszi és üdv
Sziasztok! Tudna valaki segiteni??
Renault thalia 2001! Erről volna szó: Egy nem mükődő .,rádiós -gyári távirányitó MANUÁLIS szinkronizálási folyamatának leirását megtudná irni valaki!!! Lehetóleg olyan leirás kellene .,ami a gyakorlatban is is lett már próbálva.., mert több nem egymást nem fedő leirást is olvastam. A Távadó 100%-san sugároz jelet--lepróbálva! Köszi és üdv
Thalia Központizár nem müködk!
Eza "tényállás": Két első ajtócilinder normálisan elforditható--mechanikusan jönak látszik--bezárja -kinyitja mechanikusan az adott ajtót., de elektromosan egy motor se mozdul meg egyik ajtóban sem.., sőt a csomagtérben sem. Ugyanez történik gyári távitányitóval is. Belső központizárkapcsoló egyik ajtót se müködteti., ellenben a csomagtartót nyizja -zárja!!! köszi minden segitséget
Nem--- , semmi mozgás sehol ha zárva minden..
Köszi és üdv
Nem ismerem a gyári rendszerét a Thalia-nak. De nagyjából egyformák a vezérlők. Vagy az összes motor egyszerre mozdul (párhuzamosan vannak kötve), akkor 2 relé van. Vagy vannak külön zónák, pl. oldalajtó, csomagtartó, vezető felőli...akkor ezeknek külön 2 relé. A 2 relé közé vannak kötve a motorok. Ha itt nincs meg a feszültség, akkor nem mennek. Ha nincs vezérlőjel, akkor sem mennek.
Esetleg hallgatóznod kéne, ha tudod hol a vezérlő, hogy amikor működtetnéd, kattan-e a relé. Azért írtam a nyitást, mert minden ilyen rendszerben van vezérlő motor (vagy zár), amiben van mikrokapcsoló. Ebből tudja, hogy milyen állásban van, hogy ne zárjon, vagy nyisson rá feleslegesen. Ha ez rossz, vagy szakadt a vezetéke, akkor lehet, hogy egyik irányba nem megy. Annak nagyon kicsi esélye van, hogy az összes oldalajtó vezetéke eltört volna, vagy az összes motor rossz lenne. Nem tudom, hogy van kábelezve, hol vannak párhuzamosítva, esetleg a közös vezeték szál lehet szakadt. Az egész vezérlőd nem lehet rossz, mivel a csomagtartót viszi. Ezek a gyári vezérlők bonyolultabbak, mint az utólagosak, van, hogy tanítgatni kell őket...esetleg ez lehet még, hogy noszogatni kéne a működésre, utána kéne nézni Renault fórumokon.
Ajtónként van bekötve nincs baj ha valahol törik a vezeték. Ezen felül az ajtóban lévő gégecsőben szokott megtörni a vezeték. Érdemes lenne leszedni az ajtó burkolatát nem kevés thalia küzdött meg már vele hogy a kosz miatt beakadt a zármotor.
Nem én vagyok a kérdező.
Idézet: A master és emiatt nem ment sehova az összes? Vagy mind beakadt? „a kosz miatt beakadt a zármotor”
Egy 2001 Thaliában elég sok kosz képes meggyűlni. Ezáltal akár ez is előfordulhat.
Köszi
Tulajdonképpen csak egy pillanatnyi " állapotfelmérésre" volt idől erröl a furcsa nem müködő központiról...,jó ötlet ez a relékattanás hallgatas módszer.., hirtelen eszembe se jutott.., nagyon valószinüel hogy már UPC vezérli a központit..,meglepett hogy kulcsról+ távvezről+ belsőkapcsolóról se megy.... " Hivatalosan" kellene müködni ,' MINDKÉT első ajtóról kulcsal és gyár távvezröl is ???? A hozzászólás módosítva: Dec 11, 2021
Szia!
Nekem is ilyen problémám van, de a holtponti jeladó csere nem oldotta meg a problémát, neked megoldódott a probléma, és ha igen mi volt az?
Nekünk megoldotta a jeladó cseréje, utána még évekig ment az autó ilyen hiba nélkül, míg egy vaddisznó ki nem végezte...
Sziasztok!
Thalia 1.4i 2002. Ez volna a probléma : Müszerfal vizhőmérő semmit sem mutat, Hütőventillátor bekapcsol, Mi lehet a probléma? Esetleg egy kapcsolási rajz erről az áramkörről nagyon jól jönne., egy 3 tüs szenzor van a hengerfejen..., ez milyen célra való??? köszi mindem segitséget |
Bejelentkezés
Hirdetés |