Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Folyamatábrás mikrokontroller programozás Flowcode-dal
Lapozás: OK   188 / 361
(#) lala0606 válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Márc 24, 2014 /

Azért köszönöm, majd probálkozok (szenvedek) vele, hátha közelebb kerülünk egymáshoz egy kicsit. Ez lesz egy pár nap.

Az eredeti kérdésemre nincs megoldás, mert annak a C kodnak(az elözö hsz. melléklet) nagyjából értem a müködését, csak nem tudom beilleszteni az FC-ba. A beépített komponens makro tul bonyolult nekem és nem látom hogy hol fogja a 3db GPIO lábat(0,1,5) vezérelni a MAX ic-hez, ami a BCD kódólást is megoldja. Az SPI_Write_Byte C kódját már átirtam FC makróra, csak a makró hivásnál nem tudom a paramétereket hozzáadni mert nem fogadja el a C kódot.

Köszi, majd próbálok megbarátkozni vele hamár az eredeti kérdésemre nincs megoldás.

Köszi hogy törődsz egy kicsit velem, nagyon amatőr vagyok a programozáshoz csak ezt a volt-amper kijelzőt szeretném megcsinálni az ALKOTÓ féle analóg táphoz, amit már megépítettem dobozolás híján, amiért köszönet neki, nagyon szépen dolgozik.
Az eredeti problémám: Amikor meghívom az álltalam kreált SPI_Write_Byte makrót(ezt már elfogadta az FC le is fordítja) akkor hívó ablakban nem tudom a paramétereket átadni, ami az eredeti C kódban a zárójelek () között van. Pl: SPI_Write_Byte(0x0B);.
C kódban nem fogadja el, makró hívásnál meg nincs lehetőség rá.

Flowcode2.fcf

(#) lala0606 válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Márc 25, 2014 /

Köszönöm, próbálkozom megérteni és alkalmazni, csak elég kevés időt tudok szánni rá.
(#) frekivalto hozzászólása Márc 26, 2014 /

Sziasztok.

Gyakorlás kép írtam egy programot, PWM-mel állítom be az LCD kontrasztját (VEE láb PIN3).
Simán egyszerűen össze van kötve a PIC16F877A PIN17 CCP1 az LCD-vel.
A kontraszt bejön, olvasható a szöveg, de sajnos más egyéb is, ami nem kellene. Mindenféle krisz-krasz betűk, stb... Kb. 1 másodperces időközönként váltakozik is.