Fórum témák
» Több friss téma |
Van aksid? Akkor minek küzdenél kondikkal? Nézd meg itt a Villogi-4 rajzát. egyszerű mint a faék, és egy év alatt sem enne meg az aksiból 1Ah kapacitást.
Ez az ami nekem kell. Köszi
De lehet ám kapni villogó LED-et is és ahhoz meg pláne csak akksi kell, meg ellenállás.
És annak lehet állítani a villogási frekvenciáját?
Gyárilag
Pontosabban adatlap szerint a feszültségtől kicsit függ (1.5 ... 3 Hz).
Sziasztok!
Találtam 2 kapcsolást, és ezekből kellene egyet valahogy összehozni. Elég kezdő vagyok ilyen téren, de szerintem nem nehéz megcsinálni. Szóval van egy üzemérzékelő és a kimenetét egy 555-ös PWM-es áramkörre kéne rákötni. Ez az PWM-es áramkör kapcsolgatna egy FET-et és az meg a ledsort vezérelné. Meg lehet-e valahogyan oldani? Vagy esetleg valami egyszerűbb kapcsolás?
Fából vaskarika. Ha azt írtad volna le, hogy mit szeretnél, előrébb lennénk. A két kapcsolás összekötésének semmi értelme.
Ha csak kapcsolni szeretnéd a LED(sor)t, akkor az első kapcsolás vezérel egy FET -et, ami kapcsolja a led sort. Ahogy a második kapcsolás motor vezérlője. Ezesetbem a PWM -re semmi szükség, így a 555 -re sem. Ha a LED (sor) fényerejét szeretnéd szabályozni, akkor az első, a mikrofon áramkörrel van gond, mert annak kimenete nem arányos a mikrofon jelével.
Az első kapcsolás kimenetére egy előtét ellenállást és egy ledet téve egy jól működő ütemre villogó kapcsolást kapunk. Ugyan ezt szeretném csak több leddel. Arra gondoltam, ha oda egy fet-et teszek, majd arra teszem a ledsort, akkor borzasztóan melegedni fog a fet. Bár jobban belegondolva a komparátor a végén vagy +5V-ot adna vagy 0 Voltot. Tehát melegedés gond megoldva. Javítsatok ki, ha tévedek
Amennyiben így van, azonnal törlöm a témát! A hozzászólás módosítva: Jan 21, 2015
Számold ki, hogy milyen terhelhetőségű kapcsoló eszközre lesz szükséged, és azt milyen kondíciójú kapcsoló jellel lehet vezérelni.
Sziasztok!