Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LED-es villogó
 
Témaindító: titkovics, idő: Feb 4, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   50 / 61
(#) proli007 válasza daystealer hozzászólására (») Jan 9, 2015 /
 
Van aksid? Akkor minek küzdenél kondikkal? Nézd meg itt a Villogi-4 rajzát. egyszerű mint a faék, és egy év alatt sem enne meg az aksiból 1Ah kapacitást.
(#) daystealer válasza proli007 hozzászólására (») Jan 9, 2015 /
 
Ez az ami nekem kell. Köszi
(#) usane válasza daystealer hozzászólására (») Jan 9, 2015 /
 
De lehet ám kapni villogó LED-et is és ahhoz meg pláne csak akksi kell, meg ellenállás.
(#) daystealer válasza usane hozzászólására (») Jan 9, 2015 /
 
És annak lehet állítani a villogási frekvenciáját?
(#) Gafly válasza daystealer hozzászólására (») Jan 10, 2015 /
 
Gyárilag
Pontosabban adatlap szerint a feszültségtől kicsit függ (1.5 ... 3 Hz).
(#) pongiii hozzászólása Jan 21, 2015 /
 
Sziasztok!
Találtam 2 kapcsolást, és ezekből kellene egyet valahogy összehozni. Elég kezdő vagyok ilyen téren, de szerintem nem nehéz megcsinálni.
Szóval van egy üzemérzékelő és a kimenetét egy 555-ös PWM-es áramkörre kéne rákötni. Ez az PWM-es áramkör kapcsolgatna egy FET-et és az meg a ledsort vezérelné.
Meg lehet-e valahogyan oldani? Vagy esetleg valami egyszerűbb kapcsolás?
(#) pucuka válasza pongiii hozzászólására (») Jan 21, 2015 /
 
Fából vaskarika. Ha azt írtad volna le, hogy mit szeretnél, előrébb lennénk. A két kapcsolás összekötésének semmi értelme.
Ha csak kapcsolni szeretnéd a LED(sor)t, akkor az első kapcsolás vezérel egy FET -et, ami kapcsolja a led sort. Ahogy a második kapcsolás motor vezérlője. Ezesetbem a PWM -re semmi szükség, így a 555 -re sem.
Ha a LED (sor) fényerejét szeretnéd szabályozni, akkor az első, a mikrofon áramkörrel van gond, mert annak kimenete nem arányos a mikrofon jelével.
(#) pongiii válasza pucuka hozzászólására (») Jan 21, 2015 /