Fórum témák
» Több friss téma |
Szia Alkotó!
Feltudnád rakni a quad-odban megépített előfok nyáktervét.köszi előre is.
Ennek a kapcsolásnak többféle panelterve is van. Most egy kétpaneles változatot mellékeltem. Egyik az előfok, másik a stabilizátor, amik pontosan egymás fölé helyezhetőek. Így a legkisebb a helyfoglalás.
Helló kicseréltem a 2 meghajtó tranyót. Felraktam a méréseket. Kimeneten még mindig negatív táp.
A hozzászólás módosítva: Nov 12, 2015
A T7-nél bázis-emitter zárlat van. Okozhatja akár T5 is, vagy R24, vagy csak összefolyt az ón valahol.
Kösz a segítséget! T5 Hiba, cseréltem és megy. Nagy frekin gerjed a panel. Füllel hallható és fűt. Raktam B-C közé végtranyón 10n kondit. Egyel jobb lett utána. Kérdés, hogy rossz értékű nanós pikós kondi lehet valahol? Vagy tennem kellene máshova is? Vagy tervezési hiba? Panel szerintem nem szed össze ennyi zavart de én csak laikus vagyok. Saját tervezésű panelem van és a Ludwig féle dupla BD-s kapcsolást terveztem meg. +- 50V-on nagyon fűt viszont kevésbé hallható a gerjedés. +-24V-on olyan hangja van mint egy rádiónak lehalkítva mikor nincs csatornán. Nagyobb feszen simán csak "ideges" a hangja és fűt....
A C10 120pF kondit vedd nagyobbra. Lehet csak pontatlan és 100pF sincs a valóságban.
Köszi a segítséget. Egyel jobb lett. De szerintem még mindig nagyon fűt. 220pF került bele amúgy.
A hozzászólás módosítva: Nov 12, 2015
A 220p erős túlzás. D7, D8 nem zárlatos? R29 (22 ohm) szakadását is nézd meg.
Üdv.
Lenne egy olyan kérdésem ,hogy quadba elég egy 200VA 2x48V-os toroid trafó?
A teljesítménye lehetne több (250-300W körül) a szekunder viszont túl sok, olyan 2x35V körül kellene a +/-50V-hoz.
Üdv.
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy nagyon melegszik az IC és kimeneten 0V helyett több mint 2V esik mi lehet a probléma?
Találsz itt kapcsolást amire rá vannak írva a feszültség értékek. Annak megfelelően mérd végig a panelt és tedd fel ide az eredményt. reloop kolléga abból már tudni fogja hol keresd a hibát.