Fórum témák
» Több friss téma |
Jogos, most olvasom újra és látom H astra, (már annyira megszokott a G astra ). Akkor viszont opel diaggal tesztelhető a dolog. Meg lesz mellette hibakód is valószínűleg.
Ez így van a legtöbb esetben, de emlékeim szerint a ködlámpa pont nem ilyen.
Sajnos nem tudom most megnézni a kapcsolási rajzot, de mintha a ködlámpák relén keresztül lennének kapcsolva és ott éppen emiatt nem nézi az áramot.
Közben találtam egy kapcsolási rajzot a lámpáról. Itt lásztik hogy a biztosító után egy relé kapcsolja a ködlámpákat, itt nincs áram figyelés (a rajzon jobb oldalt): Bővebben: Link
Ill. különbözőképpen lehet bekötve attól függően, hogy van-e REC, vagy nincs. Ez ugyan egy Zafira fórum (most ezt találtm), de a kapcsolás az ua. az Aatra H-val: Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Ápr 22, 2024
Ez is egy verzio, de itt nincs REC modul sem!
Üdv.
Van egy 2016 os 1.0 turbós k astrám. Párás éjszaka után reggel nem indul picit pörög a motor lefullad. Kisüt a nap fél óra múlva mintha semmi baja nem lenne valószínűleg kiszárd. Hiba kódot nehezen kiolvastuk. P1682 Motor fojtószelep hibás működés. Én fojtó szelepre vagy gáz pedál elektronikára tippelk. Egyéb ötlete tippje valakinek?
Inkább valami motortéri csatlakozó. Azok tisztogatása segíthet.
Ezek az új gépek érzékenyek az akkura, kontakt hibára. Nézz körül az akku körül. Kezdd saru tisztítással. Nekem például elindult az autó, de az összes műszer, belső világítás, rádió, ablakemelő stb halott volt. De a kocsi ment, mondjuk nem tudom mennyivel, de lábon hazamentem. Akkusaru tisztítás után egyből éledt minden. A hibakódot mindenképpen egyeztetném az élőadattal. Sokan úgy ugranak neki (szerelők is), hogy a hibakód a konkrét hibát jelzi. Én azért keresnék egy ok-okozati összefüggést. Az adott hibakódra a youtube hoz nem egy lehetséges megoldást. Érdemes esetleg szétnézni ott is. Én elsőkörben a kontaktokat nézném végig.
A hibakód kiolvasás után P1682 Ignition 1 switch circuit 2.
P0689 Engine controls ignition relay feedback circuit low voltage. Tudátok segíteni mi lehet ez? Opel astra k 2016 1.0 turbo. F astra központi zárÜdv.Astra F kombi 95 ös, x16xel motoros. Kérdésem hogy tudja e valaki, hol találhato a központi zár modulja ami kapcsolja a zár nyito motorokat.?
Szia,
Úgy emlekszem a jobb A oszlop töveben,a küszöbhajlatban. Kesztyűtartó és a küszöb is könnyen kiszerelhető. De általaban a probléma nem az elektronikánál hanem az ötödik ajtó és a hátsó ajtó gumiátvezetőben eltörnek és összeérnek a vezetékek. Elsőnek az ötödik ajtó átvezetőt nézd meg a menetirány szerinti bal oldalon.
Szia.
Köszönöm a tanácsot. Leellenörzöm a vezetékeket. A soför felüli zár mikrokapcsoloját megnyomva csak zárni és zárni akarja a kocsit. Persze a kapcsolo jo 1 no+ 1 nc kontakt rendben. Összes motor müködik.
Emlekeim szerint barna-fehér és barna-piros a két vezérlés,negatívos
Corsánál van egy csatlakozó is a csomagtartó bal oldalában,a vezetekekkel együtt eltörő hátsó ablakmosó folyadék csőből a mosó folyadékot a vezetékek pontosan a csatlakozóba vezetik,ott pedig gyönyörü zöld viragzás kezdődik ennek hatására... Opel Astra G 1.4 16v (Z14XE) - 2001Sziasztok!A 2001-es évjáratú, 1.4-es 16 szelepes motorral szerelt (Z14XE) G Astrámmal az alábbi probléma merült fel 1-2 hete. Menet közben villogott a check engine lámpa, de ahogy észrevettem inkább akkor, amikor gázt adtam. Amikor teljesen elvettem, akkor a villogás megszűnt. Egyszer már csinált hasonlót, akkor át lett cserélve az adott henger gyertyája egy másik hengerével, a hiba pedig nem jött elő. Most is ki lett olvasva a hibakód, gyújtáskimaradás az 1-es hengernél, néha másiknál. Azzal kezdtük, hogy kicseréltük mind a négy gyertyát, eddig is Bosch volt benne, az újak is azok lettek. Egy ideig jó volt, viszont utána megint csinálta. Trafó csere lett belőle. A problémát ez sem oldotta meg, viszont már csak az 1-es hengernél írja a gyújtáskimaradást. Megmértük minden hengerben a kompressziót, normális értékeket mutattak, nem volt köztük nagy eltérés sem. A motor falsot sem szív, ez sem lehet a probléma forrása. Gyanakodtunk az EGR-szelepre, ki is húztuk, de az sem oldotta meg a gondot. Valakivel történt már hasonló? Ha igen mi volt a megoldás? Előre is köszönöm a válaszokat!
Van valami fizikai jelenség is (pl. gyengeség, rángatás, rendellenes hang) ilyenkor, vagy csak diszkózik a check engine visszajelző?
Mindenképpen egy üzemanyagszűrő cserével és pillangószelepház takarítással indítanék. Egy buta OBD olvasóval és telefonnal ránéznék a lambda szabályzásra, hogy megvan-e a tipikus nagy amplitúdójú háromszög jel a szenzoron. (Ha beszerzel ilyen elm327-et, bluetooth-osat vegyél mert az új androidok miatt a wifisekkel egyre több szívás van. A legtöbb appal lehet az adatsorokról rögzített adatot is visszanézni, hasznos.) Esetleg főtengely fordulatszám jeladót cserélném, csakis eredeti Bosch-ra (15e Ft körül van). Lehet sajnos injektor gyengélkedés is. Ezek az ECU-k nem túl "segítőkészek" a hibák felderítésében, gyakran csak ez az égés kimaradás hibakód gyűlik benne. |
Bejelentkezés
Hirdetés |