Fórum témák
» Több friss téma |
A kontakthibás világítás-kapcsolót sikerült megjavítanom- legalábbis eddig működik.
A beégett, kikráteresedett érintkezőt egy kis rézlemezzel "megpatkoltam", a rugókat széthúztam. Apró szépséghiba, hogy azok a kis műanyag rögzítőfülek letörtek az erősebb rugók miatt, így az érintkezők rögzítését dróttal oldottam meg. Kicsit tré lett, de ugye ennek csak az összepattintásig van feladata. Így utólag, amennyi időt elb@sztam rá, inkább vettem volna egy kapcsolót használtan. Bár akkor nem tanultam volna ennyit a tervezett elavulásról.
Kipróbáltam - és tényleg működik! Erről én ezeddig valahogy nem tudtam.
Zseniális! Bár láttam autókat ilyen elektronikus kényelmi megoldással, de azt sohasem gondoltam, hogy mindezt az én autóm is tudja. (hogy ez miért nincs benne a Kezelési kézikönyvében, nem tudom. Vagy ha mégis benne van, azt nagyon jól eltitkolták.) Mégegyszer - köszi a tanácsot.
Valószínűleg azért nincs benne a kezelési kézikönyvben, mert ez nem az autó alapfelszereltségéhez tartozik. A riasztó, immobiliser, stb. csak később kerül beszerelésre. A funkció működése, a riasztó típusától is függhet.
Egyébként tényleg van egy csomó funkciója az autónak, amit lelkes Opel tulajdonosok tudnak meg valahonnét, és csak a netről lehet levadászni, ha valaki felteszi oda. Ilyen pl. az ablaktörlő működésének ütemezése vagy bizonyos hibakódok kiolvasása a műszerfalról.
A hibakódok teljes listáját én letöltöttem valahonnan, van is vagy 30 oldal!
Még jó, hogy adnak az autóhoz egy Kezelői kézikönyvet, de az sajna általános. Több tipus és felszereltségi fokozatú autó van benne. Az ember sokszor azt sem tudja, hogy a sajátja milyen? Opel Astra H 1.4 benzin - óracsoport hiba (talán)Üdv!2010-es Opel astra H érdekes hibát produkál. Időnként gyújtás ráadásánál az óracsoport-on szokásos LED-ek kb csak felvillannak majd teljesen elsötétül minden.(Volt hogy csak beindítás után nem jelzett vissza semmit - pl lámpa visszajelző led, fordulatszám, majd menet közben megjavult). Hibakód elméletileg nincs benne, olvasóval és pedálteszttel is ellenőrizve. Másik érdekes dolog ami előfordul, hogy pedáltesztnél is bezavarodik néha: felkapcsolja a tompított fényszórót amit nem lehet lekapcsolni, csak ha leveszem a gyújtást, de ezen kívül semmit nem jelez ilyenkor vissza. Akkuról levéve a sarut majd vissza időlegesen megoldja a problémát. Hasonló tapasztalat, ötletet esetleg valakinek?
Astra 1.4 benzin üzemanyag ellátás hibaSziasztok!Kérném segítségeteket az alábbi problémával találkozott-e valaki. Az üzemanyag pumpa nem indul el, mivel a relé vezérlésének negatí lábán nem jelenik meg a nulla hanem 3.4-3.6 volt. Ez a vezeték a motor vezérlőbe megy. Nekem itt egy vagó van mert 10 évvel ezelőtt is problémám volt vele. Ha testet adok neki a motorvezérlő vezeték leválasztása mellet akkor gyúlytás után a pumpa felpörög a gép indul.Ennek egy problémája van, hogy leállítás után a pumpa bekapcsolva marad. Igy a sikeres indítás után visszakötöttem a motorvezérlős szálat két napig jól müködött indult. Egy éjszakás állás után vissza jött a probléma. Előre is köszönöm válaszotokat
Szia elsőként mérd ki a relét, másodjára nézz körbe ahol testelések vannak az opel szeret kontaktos lenni a testeléseknél.
Melyik Astra?
F Astra 1.4: A gyújtáselosztóban levő forgásérzékelő hibája okozott nekem hasonló jelenségeket.
Diagosztikával próbáltad indítani a pumpát? Ha arra se reagál, akkor a vezérlőben lesz valószínűleg a gond. Esetleg érdemes lenne mérni egyet a vezérlő kimenetén is , hogy ott van-e jel. Ha ott van, akkor a vezeték a hunyó.
H7-es izzó foglalat csereSziasztok.Opel Corsa C tompított izzó H7-es foglalatot kell cserélnem, mert ami van, az hol érintkezik hol nem, de inkább nem. Lehet venni, H7-es izzó foglalatot, a kérdésem csak az, mivel lehetne ezt szakszerűen összekötni?
Szigetelt toldóhüvely esetleg? Vagy ónos zsugorcső.
ilyenre gondoltál? Vezeték toldó 1.5 – 2.5 mm2. Kérdés mennyire bírja a terhelést?
Elkell bírnia
![]()
Köszi, végül is azt hiszem, ilyet rendelek, és zsugorcsővel szigetelem.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |