Fórum témák
» Több friss téma |
Ott a DIP csak közösítve van, nincs negatívon. Kisípoltam.
A gyárin sincs. Ottis. Itt az első két "karaktert" húzgálja szét a nyomógomb. Az újnál a hátsó kettőt. Frekibe van különbség. DIv 2/4milisec. A hozzászólás módosítva: Okt 2, 2015
Érdekes, a dip pedig általában földön van. PL.: https://www.google.hu/search?q=ht12&source=lnms&tbm=isch&am...ih=932
Mindkettőnél egyik vége közösítve, a másik megy a 20lábas SMD tokos icbe -felé.
Átvilágítva is csak kétrétegű a nyák. A hozzászólás módosítva: Okt 2, 2015
A réginél egy kondin keresztül megy pozitívra Dip közös pontja, illetve az IChez. Pozitívot kap.
Az újnál is. Egy Smd nanóson megy rá pozitívra. Onnan megy mindenhová. Szóval ez is pozitívot kap. A hozzászólás módosítva: Okt 2, 2015
Passz, ezek szerint itt elfogyott a tudásom, sajnálom, hogy nem segíthetek.
Semmi különbséget nemlátok, csak hogy itt elöl mozgatja a sávot, az újnál hátul.
Illetve a freki. Pont a duplája a régi. Amiért az egészet csináltam az a délelőtti olvasás. A kapu is 433-as. Az új vezérlő is. Irányítja is. A farokba. Köszi azért.
Sziasztok
Javítok egy Q36-ot (proteco) Beázásos. Kiforrasztottam a reléket és a stab ic-t, hogy hozzáférjek, van egy smd alkatrész amit elintézett a víz és nem tudom mi lehettett ott. Megtenné valaki, hogy ha van ilyen vezérlése akkor lőne egy képet (bekarikázott) arról a részről, vagy felhomályosítana mi lehetett ott? Köszi és üdv
Szia!
Ha ráér estig, mert akkor érek haza, akkor megnézem. Azt hiszem van ilyen vezérlésem.
Sziasztok!
Egy Q36A vezérlésű KIT-ASTER rendszerrel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Az 1-es szárny lassítási funkciója szűnt meg, de csak becsukásnál. Nyitásnál rendesen működik. A nyomatékot leveszi, de nem lassít és nagy csattanással ül fel a másik szárnyra. Tudna valaki segíteni?
Szia
Oké, köszi
Nos, amit találtam az Q36S . Az a rész amit lefényképeztél, nagyon másképp néz ki rajta, úgyhogy nem igazán tudom beazonosítani a keresett alkatrészt. De úgy emlékszem hogy mintha lenne még másik panelom is, de azt csak holnap tudom előkeresni és nem biztos hogy az is passzolni fog, de hátha.
Most nézem, hogy az előző hozzászólásom módosítása nem ment el.
Szóval két power tranyó egymás mellett az egyik a lámpát villogtatja a másik a fototestet működteti, a bázisát egy 2 kohmos ellenálláson keresztül vezérli, a másiknál nyilván ugyanez lehet ami hiányzott. Sajnos ezen kívül még egy pár helyen volt átmaródás, már el is indult volna de N1 hibát jelzett. Bonyolítja a helyzetet, hogy iszonyat össze van zsúfolva így nehéz megtalálni a hibákat Üdv
Szia
Ezeknél a llassitást egy egy triak végzi ami a motorok közös szálát pwm-ezi. Ha azzal lenne gond akkor nyitáskor is gáz lenne. Sőt a Q36 figyeli a motrokat és azonnal hibát jelezne Nem lehet, hogy megváltozott valami a kapu mechanikájába? Üdv
Találtam még 2 panelt, de azok Q35-ösök. Úgy tűnik, sajnos mégsem tudok segíteni
Hello!
Nekem is van több Q36-os vezérlőm, de egyik sem ilyen "fazonú"...
Megpróbáltam lefotózni (persze más az alkatrészek elrendezése):
Köszi a segítségeteket, most úgy tűnik nem ez a legnagyobb gond, konkrétan most épp nem reagál semmire, a kijelző se dolgozik, zárlat nincs az 5 voltos körbe.
Sajnos nem könnyíti meg a dolgomat, hogy egyszerre kell biztosítani a 24v-ot és a 220-at érintés védelem szempontjából. Üdv
Szia, Köszönöm a választ. Pont ettől féltem hogy ez így van ahogy írod, mármint hogy ki-be ugyanaz dolgozik. A mechanikában nincs változás. Most még megint megnézem hogy nyitáskor jó-e, de sajna emlékeim szerint esküdni mernék rá, hogy igen. Nem értem, mert a motor hangja megváltozik ahogy kell, tehát a nyomatékot állítja az időzítésnek megfelelően, viszont egyáltalán nem lassul. Reseteltem is a vezérlést, de semmi. Akkor törődjek bele?
Sziasztok! Van egy kis gondom, és talán itt ebben a topikban tudtok segíteni!
Szóval, van egy régebbi Bernal Rallye MC"E" 120K motorom egy kapuhoz! Ehhez tartozik egy Nice FLO2RE 2 távirányító! A bejárati kapumhoz pedig tartozik egy Slave Box nevű csoda, így azt egy MASTER CLICK 4-es távval irányítom! Gondoltam össze hozom őket úgy hogy csak egy távval kapcsoljam. Vettem egy Slave Box-ot, de persze bekötési instrukció nem járt hozzá! Ennek a bele így néz ki: Link A motor pdf-je pedig itt van: Link Szerintetek mi lehet a Box-on az a "NO" "C" felirat? Nem tudom hova rakni. Remélem tud valaki valami okosat mondani! Köszi előre is!
Nem tudom mi az a slave box, de általánosságba a "C" a közös az "NO" normal open (alapból nyitott) "NC" is szokott lenni az pedig a normal close (alapbol zárt) érintkezőt jelent egy kapcsolónál.
Üdv
"egy távval kapcsolni egyszerre két kaput" ...ezt gondold át még egyszer!
Képzeld el, ha valamilyen oknál fogva az egyik kapu nyitás közben akadály érzékel és ezért visszanyit! A következő gombnyomásnál vajon mi fog történni a két kapuval? De...ha a távirányító külön-külön gombjával akarod nyitni egyesével mindkettőt, akkor nem szóltam! Akkor az "NO"-"C" pontokat össze kell "drótozni" a garázskapunyitó "14"-"15"(START) sorkapcsaival... A hozzászólás módosítva: Nov 5, 2015
Igen, úgy gondoltam, de elírtam!
Köszönöm, holnap megnézem! A hozzászólás módosítva: Nov 5, 2015
Megnéztem. Összekötöttem, relét villogtatta és kattan is! De a motort nem indítja!
Valami még nem a legjobb.
Ha a "14"-"15"(START) sorkapcsait egy darab dróttal egy pillanatra összezárod akkor sem indul a kapumotor?
A két átkötés benne marad ugye, ahogy a fotódon láthatók?
Ha össze zárom akkor indul a motor.
A két átkötéshez nem nyúltam. Lehet a boxon kell még valamit beállítani
Ha összezárod, de csak egy pillanatra ! A "box"-od is csak egy pillanatra zárja össze?
Monostabil / bistabil üzemmód is beállítható a "box"-on... De mi van, ha azzal a dróttal hosszú időre zárod össze a sorkapcsokat...akkor a kapumotor ugyanúgy nem indul el? A hozzászólás módosítva: Nov 6, 2015
Ha bent a box és úgy zárom egy darab dróttal akkor nem csinál semmit.
Üdv - 10 éve vásárolt tolókapum távvezérlője egyszer más cserélődött TechnoRound öntanuló-tanítható kapunyitó távirányítóra és ma már csak ez az egyetlen van meg. Most vásároltam 2 db eredeti-szerű távnyitót (lsd fkép). Másik fkép a távvezérlő panel. Sajnos az összehangolást nem tudom megoldani, mert a távnyitón 10 db-os a DIN kapcsoló... a távvezérlőn azonban 3 db "zászlócska" van...miként és mit csináljak - köszönöm előre is
A tolókapud vezérlőegységének a típusát kellene leírnod, vagy egész alakos fotóját sem ártana látni.
De talán megteszi a motor típus is... De van több olyan topik is , amelyekbe ez a kérdés is belefért volna...vagy nem?
lehet nem ez a protokoll itt, de van még több , jól nagyítható, nagy felbontású fotó is mind a motorról és vezérlőről, de nehézkes ide a feltöltése - boldogan elküldeném közvetlen egy e-mail fiókba a jóindulatú segítő részére... az enyém: egyvilagbeke@gmail.com...
Topikjavaslatot nagyon megköszönöm és természetesen elolvasnám szívesen az ott leírtakat. A hozzászólás módosítva: Nov 11, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |