Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   31 / 48
(#) kosablu válasza Tomi111 hozzászólására (») Ápr 5, 2017 /
 
Üdv Tomi!
Gondolom azt a relét amelyik az indexeket működtetik. A kulcs tanításhoz azt hiszem laptop sem kell ugye?
Gondolom vagy a Nec vagy a tyco reléket kellene cserélnem ugye? valamelyik lehet felelős az indexek kapcsolásáért ugye?
Esetleg nem tudnád nekem megnézni melyik lehet a ludas? Öcsém kicserélné, ha volna rá " indíték"
Üdv!
(#) Tomi111 válasza kosablu hozzászólására (») Ápr 5, 2017 /
 
Hát nem nagyon tudok segíteni, most néztem a reléket a feliratuk alapján, sajnos bármelyik lehet, mind a három dupla érintkezős. Konkrétan nem ismerem ezt a modult. A tanításhoz nem kell pc, már régebben csináltam, megvan, hogy mikor kell gyújtásra kapcsolni, vezető oldali ajtót bezárni, stb. A neten megvan, lehet youtube-os videót is találsz.
(#) kosablu hozzászólása Ápr 5, 2017 /
 
Köszi Tomi! Már így is sokat segítettél! Egyszer mintha én is betanítottam volna egy talált kulcsot íly módon. Azért megköszönöm ha más is megerősít ebben...
(#) Lezli46 hozzászólása Máj 6, 2017 /
 
VW tanult adatok törlése--Fojtószelep alapra állitás leirása!


Sziasztok!

Üdvözlök minden segitőkész forumozot, erről volna szó., Polo1.0 AER, 2000..,fojtoszelepház utáni procedura szakvéleményzése.

1.Igy csináltam, a számozás sorrendjében...,megvártam amig a 01-es mérőblokk 4-es ablakában mind a nyolc karakter "0"-lett.,ami előfeltétele volna a korrekt vizsgálodásnak-beállitásnak.

2.Tanult értékek törlése :01 (motor)-----10(Illesztés)-----olvasás----törlés---vcds-ből kilép--gyujtás le

Fojtoszelep alapbeállitás :
Gyujtás (gáz nélkül)----01(motor)-----04(alapbeállitás)------098-t kiválasztani----Go "adp run" látszik és hallani kell a csappanytyú hangját----hang megszünése után még várni egy percet és visszakapcsolni mérőblokba----'ADP Ok" szerű szövegnek lell látszani.

A tanult értékek törlésének szakszerű leirása nagy segitség volna profik részéről!!!

Az auton cserélve ujra :Minden ami gyujtás,négypolusuvizgomba,lambdaszonda,tankszellőztető szelep,uj fojtoszelepház,elektromos kontaktok ellenőrizve,kompresszió tökéletes, fals levegő féktisztitóval ellenőrizve, uj tömitések, vezérlés ellenőrizve.

Hibajelenség: rettenetes alapjárat.rángatodzás kb 650-ig leesik, majdnem leáll miközben a motor kiugrani készül.., alapjárati ingadozást leszámitva abszolult tökéletesen megy ,mint az uj..,egyébbként 60.000km van benne!!!

Egyébb:Tankszellőztető csati lehuzva ,és tömlök direktbe összekötve majdnem türhető állapotot eredményez kb 1200- 1300-as magas de stabil alapjárattal....

Minden segitségért hálás volnék..., akár privátiban is!!!!

üdv lezli
(#) totoka20 hozzászólása Máj 26, 2017 /
 
sziasztok! '98 as VI Golf 1.6 AKL motorral, ki cseréltünk szinte mindent, mert a szerelőm szerint ezzel is azzal is lehetett probléma. és amikor vissza állítjuk gyári beállításra a számítógépet, akkor az autó csodálatosan megy, másnap reggelig, amikor is gyújtani akarom, felpörög a motor, majd megáll, újragyújtom ugyan az.... 3-4.-re indul, de hidegen mind mind bedöglik! Van valami ötletetek?
(#) zolika60 válasza totoka20 hozzászólására (») Máj 26, 2017 /
 
Mi az a "szinte minden" amit cseréltetek?
(#) timea60 hozzászólása Máj 26, 2017 /
 
Sziasztok! Golf 4 2001-es évjárat. A hátsó ablaktörlő szétszereléséhez valakinek van rajza, videója vagy ezek elérhetősége. A motor zúg, de a ablaktörlő áll. Szeretném megjavítani.

Köszönök minden segítséget!
(#) zolika60 válasza timea60 hozzászólására (») Máj 26, 2017 /
 
Nem kell ahhoz semmi videó. Egyszerű szerkezet nyugodtan ess csak neki. Ha nem tudod szétszedni videóval sem fog menni.
(#) totoka20 hozzászólása Máj 26, 2017 /
 
benzin pumpa, benzin szuro, vizgomba, pillangoszelep, lambdaszonda ,gyertya, gyujtokabelek, gyujtotrafo, fordulatszámmérő .

mi a véleményetek?
(#) timea60 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 26, 2017 /
 
Szia Zolika60!

Köszönöm, megpróbálom.
(#) zolika60 válasza totoka20 hozzászólására (») Máj 26, 2017 /
 
Üzemanyagnyomást mértétek. Főleg olyankor lenne érdekes amikor vacakol.
(#) totoka20 hozzászólása Máj 26, 2017 /
 
mindig hideg motorral vacakol, most voltam egy szakinál, aki le vette a kábelt a légszűrőről és most megy, azt mondta jövőhéten csütörtökön vigyem oda! hogy tudja mi a baja!
(#) zolika60 válasza totoka20 hozzászólására (») Máj 26, 2017 /
 
Szuper. Ha majd te is tudod írd meg, hogy más is tanulhasson belőle.
(#) VIM válasza totoka20 hozzászólására (») Máj 26, 2017 /
 
Szia! Előbb hibakódot kellene olvasni és azután lehetne valamit keresgélni a motor perifériáin, esetleg nem is ott van a probléma. Nem lehet ezeket a kocsikat csak úgy találomra szerelgetni, mert drága mulatság lesz a vége. A "skodás topikban" erről a motorkódról sok mindent megtalálsz a képek között.
(#) VIM válasza totoka20 hozzászólására (») Máj 26, 2017 /
 
Idézet:
„aki le vette a kábelt a légszűrőről”
.... milyen légszűrőre megy és milyen kábel?
(#) VIM válasza timea60 hozzászólására (») Máj 26, 2017 /
 
Szia! Ha a motor zúg és feltételezhetően forog is akkor az már baj, mert esetleg eltört a tengely (lecsavarodott a kihajtás). Mivel ezt a törlőt ritkán használják a tulajok, össze szokott rozsdásodni és a következő használatkor valami engedni fog. Ha szerencséd van akkor csak a kar rögzítője lazult le és azért nem hajt. Bővebben: Link
(#) totoka20 válasza VIM hozzászólására (») Máj 26, 2017 /
 
Nem légszűrőről, hanem a légtömeg mérőről.
(#) timea60 hozzászólása Jún 2, 2017 /
 
Sziasztok! Szétszedtem a Golf 4 (2001) hátsó ablaktörlő szerkezetét, a tengely volt megszorulva. Kitakarítás után hogy kell állni a kék színű műanyag fogaskeréknek, hogy jó pozicióba kerüljön? A csatlakozókon 1. láb +12V, 2. láb Föld vagy fordítva a 3. és 4. lábon kb. 5,6 V van. Jó értékek ezek?
Mit nézzek még meg? Köszönök minden segítséget! Gyurka
(#) timea60 hozzászólása Jún 2, 2017 /
 
A hátsó ablaktörlő motor tökéletesen megy, ha 12 V-ot kapcsolok rá. Gyurka
(#) Tomi111 válasza timea60 hozzászólására (») Jún 3, 2017 /
 
Szia! Szerintem teljesen mindegy hogyan áll a fogaskerék, hisz az körbe forog. Azon vannak az érintkezők, ugye? (nem ismerem pont ezt a típust) Beáll valószínű magától. Először ne tedd rá az ablaktörlő kart, úgy indítsd. Megáll végállásban, kar rá és jónak kell lennie, ha jó irányba teszed rá a kart.(Először kihajtott karral próbáld, nehogy lefelé induljon ) Törlés után még fordíthatsz kicsit rajta, ha nem jó helyen áll meg, mert üresen terheletlenül lehet kicsit túllendül.
(#) timea60 hozzászólása Jún 3, 2017 /
 
Szia Tomi111! Köszönöm az infót, de sajnos az elektronika ment tönkre, mert nem kap feszültséget a motor. Valószínűleg a tengely megszorulás miatt. Gyurka
(#) timea60 hozzászólása Jún 3, 2017 /
 
Sziasztok! Kaptam másik hátsóablak hajtányt kompletten, a 15A-es bizti jó, de meg sem nyikkan a motor. Mi lehet a gond? Mit kell mérnem a 4 érintkezős csatlakozón? Mi lehet még hibás? Köszönök minden segítséget! Gyurka
(#) VIM válasza timea60 hozzászólására (») Jún 3, 2017 /
 
Szia! A kapcsolási rajzot ITT találod. Talán a 19. számú relé lehet az ütemadója mindkét ablaktörlő motornak. Ha az első törlőmotor működik akkor a hátsó motor reléje lehet még hibás vagy a csomagtérnél az átvezető gumiharmonikában el lehet törve a vezeték.
(#) timea60 hozzászólása Jún 4, 2017 /
 
Szia VIM! Köszönöm az infókat és a rajzokat nagy segítség nekem. Köszönet érte. Az első ablaktörlő megy rendesen, a kábelek az ajtónál el voltak törve, azokat pár hónapja rendbe is tettem. Még a relé lehet hibás. Szia. Gyurka
(#) timea60 hozzászólása Jún 10, 2017 /
 
Sziasztok! Egy kis segítség kellene a golf 4-es kesztyűtartójának ajtajában zárat cserélnék, de valószínűleg a két műanyag felet szét kell szedni. Ebben tud valaki segíteni? Gyurka.
(#) zolika60 válasza timea60 hozzászólására (») Jún 10, 2017 /
 
Emlékeim szerint hegesztve van. Csak a betétet lehet cserélni benne.
(#) timea60 hozzászólása Jún 10, 2017 /
 
Szia Zolika! Nincs hegesztve csak be van pattintva az egyik műanyag fél a másikba. Gyurka
(#) timea60 hozzászólása Jún 10, 2017 /
 
Szia Zolika! Betétet szerintem csak szétszedett állapotában lehet csrélni, mert nem lehet hozzáférni. Gyurka
(#) fastaction hozzászólása Jún 14, 2017 /
 
Sziasztok!
A kérdésem az lenne , hogy van-e tippetek a következő hibákra ?
Autó: Polo 1,4 16v aua 2001 75kw . A "jelenség" : Ahogy bemelegszik a motor , vagy kicsit később check engine , majd egy-két henger kihagy . Hibakód : vezérmű tengely jeladó , jel gyenge . Eddig elvégzett javítások: vezérlés csere , jeladó csere , gyertya csere . Utána autó jó , amíg nem mentem vele 10 km-t , aztán műszerfal elsötétül és generátor nem tölt , motor betegen jár . Javítások: generátor csere , riasztó kiszerelése (mert zárlatos volt ) . Autó a régi hibával válaszolt . Mai cserék: gyújtás kábel , aztán trafó .
Köszönöm!
(#) zolika60 válasza fastaction hozzászólására (») Jún 15, 2017 /
 
Az egymással nem összefüggő hibák és az ötletszerű alkatrész cserék nem fogják megoldani a gondjaidat. Keress egy hozzáértő szerelőt. Ha mindenképp te szeretnéd javítani, akkor az elektromos csatlakozásokat nézd át. A motortérben kezdd és a biztosíték tábla hátulján folytasd. Ellenőrizd a karosszéria testelési pontjait is.
A hozzászólás módosítva: Jún 15, 2017
Következő: »»   31 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem