Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   75 / 195
(#) Topi331 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 27, 2012 /
 
Köszönöm,de itt 4 márka van,melyik szerinted a legjobb?
(#) zolika60 válasza Topi331 hozzászólására (») Jún 27, 2012 /
 
Bármelyik, De mondjuk én a Bosch-t szeretem. Van aki az NGK-ra esküszik. De szerintem egyformán jó.
(#) Topi331 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 27, 2012 /
 
OK ! Köszönöm !
(#) gomicsabi válasza Fatus hozzászólására (») Jún 28, 2012 /
 
Szia Fatus!

Az én problémám is ugyanez, ha meleg van, akkor nehezen indul, általában második de inkább harmadik indításra. Nálam kicsit kacifántosabb a helyzet, mert az autóba be van szerelve az autógáz. Gázzal télen-nyáron egyből indul. Ezért én az üzemanyag rendszerre helyeztem a hangsúlyt. A rendszer az elejétől a végéig átlett mosva, a szűrők kilettek cserélve és az AC pumpát is kicseréltük, mert a gyári tömítések teljesen tönkrementek, valamint nem tudta a gyári üzemanyagnyomást tartani.
Az egész jelenség azzal kezdődött, hogy ha a vezető oldali ajtót kinyitottam az AC pumpa beindult és ez a jelenség teljesen eltűnt, hogy miért, erre még nem jöttem rá. Nálad ez a hang megvan? Én most erre a hibára próbálok koncentrálni.
Szerintem ez lehet a problémánk, mert nálunk csak indításnál indul be az AC pumpa, tehát csak bizonyos idő elteltével lesz meg a szükséges üzemi nyomás. Nekem egy 2005-ös 1,4-es BCA motorkódú autóm van.
(#) kavigo hozzászólása Júl 10, 2012 /
 
Sziasztok!!! A napokban jelentkezett az a probléma hogy az olajszint visszajelző minden indításnál villog megnéztem az olajszintet rendben van 2005 octavia 2 BCA-motor kód lehetséges hogy az olajszint érzékelő gomba a ludas? Válaszotokat előre is köszönöm!!!!
(#) _vl_ válasza kavigo hozzászólására (») Júl 10, 2012 /
 
Lehetséges.
Ha az olajszint lenne alacsony, akkor nem villogna, hanem fixen égne, és úgy is maradna.
(#) Sotiba hozzászólása Júl 10, 2012 /
 
Sziasztok ujra visszatérek az oldalra mert még itt kaptam a legokosabb tippeket. Van egy 1,6 B es octaviam AKL-es motorkóddal az a problémám hogy ha áll a kocsi fél órát és beinditom akkor megy egy darabig és mintha elfogyna a benzin vagy a motorvezérlő igazitana valamit. Ha benyomom a kuplungot tőkéletes az alapjárat de gázadásra nem reagál csak 2-3 másodperc mulva. Kicsit veszélyes mert ha kifordulok egy kocsi elé nem tudok gyorsitani. volt rá példa hogy durrant is a kipufogo de ez nem jellemző. a computer nem ir hibát a szerelők meg nemtudják mi lehet a baja. A lambdaszondát már cseréltem. üzemanyag szűrő is cserés volt gyertyák is. de az alapjárat se tökéletes kb amikor épp fullákolna indulás után kb fél perc mulva az alapjárat is akadozik de nem áll le csak dadog egy kicsit. Előre is köszönöm a segítséget
(#) _vl_ válasza Sotiba hozzászólására (») Júl 10, 2012 /
 
Üzemanyagnyomás rendben van? Volt mérve?
(#) Sotiba válasza _vl_ hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Még nem volt mérve de ez inditás után akár hideg akár meleg motornál jelentkezik és menet közbe többet nem észlelek gondot. Egyébként a nyomást hogy tudom megmérni?
(#) _vl_ válasza Sotiba hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Nyomásmérővel. Mivel meg kell hozzá bontani az üzemanyagvezetéket, én ezt szakemberre bíznám...
(#) herlike.v888 hozzászólása Júl 12, 2012 /
 
AC -t nézték már?
(#) Sotiba válasza herlike.v888 hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Még nem szombaton megyek a szerelőhöz remélem megtudja nézni. köszönöm az ötleteket
(#) csendoki hozzászólása Júl 12, 2012 /
 
Sziasztok! Kérném a segítségeteket. 2006-os évjáratú II-es 1.6-os Octaviám van. Manuális klímája hol bekapcsol, hol nem. Kiszámíthatatlan. Valamikor 2-3 perc elég , hogy hideget fújjon, valamikor negyed óra múlva sem indul be. Az agyában nincs tárolt hiba. Esetleg találkozott már valaki ilyennel?
(#) zolika60 válasza csendoki hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Amikor bekapcsolod és nem megy a kompresszor elindul-e? Ha nem, meg kell mérni megy-e a mágneskuplungra feszültség. Ha igen az a bűnös. Ha nem meg kell keresni hol veszett el.
(#) _vl_ válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Nincs mágneskuplung benne... Golf V-től felfele (az Octavia II ugyanaz az autó, csak kívül más a borítás) fixen megy a kompresszor, és csak a teljesítményét szabályozza 6-100% között (olyan opció nincs, hogy áll a kompresszor).

Amúgy az első (2005 körüli) szériákban a klímakompresszor egyik típusa szériahibás volt. Ezek idővel jó eséllyel kifinganak. Ha 803 L vagy N a cikkszám vége, akkor az a veszélyeztetett modell. Ha más a vége, akkor az nem a hibás fajtából van.

Rossz
(#) zolika60 válasza _vl_ hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Ez mekkora disznóság. Télen nem igen kell a klíma mégis megy. Nem csak nyúzza a kompresszort, hanem a benzint is zabálja.
(#) csendoki válasza _vl_ hozzászólására (») Júl 13, 2012 /
 
Köszönöm az infót. Sajna a 803 N van benne. Lehet ezt javítani, vagy kuka? Milyen összegre számíthatok?
(#) Miller79 hozzászólása Júl 15, 2012 /
 
Sziasztok.
Van egy 1.6 benzines octaviám és a műszerfal nem működik. Szerelőnél volt, és már a régit kivete mert állítólag nem javítható, és tett bele egy másikat de két nap múlva ugyan az a helyzet nem mennek a mutatók. Ha valaki tud ebben segíteni azt megköszöném!
Helló!
(#) zolika60 válasza Miller79 hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
Olyan nincs, hogy nem javítható. De ha kicserélte és nem jó, vidd vissza és reklamálj. Itt például szinte biztosan megjavítják. Bővebben: Link
(#) _vl_ válasza Miller79 hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
Nekem is az volna az első mondásom, hogy ha megjavította, eltette érte a pénzt, akkor takarítson is fel maga után... Azaz amíg nem lesz, jó, addig javítsa.

Persze ha ingyen volt, akkor inkább keress másik szerelőt...
(#) _vl_ válasza csendoki hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
Nézd, vagy lehet javítani, vagy nem. Én ott látom a gondot, hogy a nevezett típusról az az információ, hogy a konstrukciós hibája miatt nagyobb esélye van rá, hogy megfelelő kenés híján idő előtt elkopik a belseje. Annak ugye egész kevés értelme van, hogy az ember az elkopott alkatrészt kicseréltesse, majd ugyanúgy ismét elpusztuljon az egész. Nade ki és hogyan tudja nekem garantálni, hogy a konstrukciós hibát is kijavítják?
Árakról nekem régebbi információim vannak, akkor 100-200 rugós nem gyári matricás árakat láttam, a márkaszervízes árak ennél nyilván magasabbak.
Ha sikerül odáig eljutni, hogy teljesen széthulljon az egész, akkor fémtörmelékkel fogja telerakni a nyomásszabályzót meg a hőcserélőt, és akkor azokat is lehet cserélni, különben a szép új kompresszor "visszakapja" az előző által termelt szemetet.
(#) Miller79 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
Köszönöm a segítséget. Visszaviszem de ha nem tud vele mit kezdeni akkor, fölkeresem az általad megadott címet.
(#) Miller79 válasza _vl_ hozzászólására (») Júl 15, 2012 /
 
Hát ez az elég jó pénzt fizetem a javításért ,és még sem jó. Vissza is viszem mert azt nem hiszem el hogy nem lehet meg javítani úgy hogy az működjön is.
(#) Sotiba válasza Miller79 hozzászólására (») Júl 16, 2012 /
 
Szia nekem is volt ilyen gondom a szerelő 10 ezerért kicserélt benne egy kis kütyüt ennek már 3 éve és még mindig müködik lehet hogy nem ért hozzá.
Probálj keresni olyan szerelőt aki kilométerórákra állt rá pl visszatekeri meg ijesmi
(#) Miller79 válasza Sotiba hozzászólására (») Júl 16, 2012 /
 
Szia! Igazad van mert már én is azon vagyok hogy ez a szerelő nem ért hozzá ,pedig direkt autó villamosság szerelőhöz vittem, reméltem hogy megtudja javítani de 5-ik alkalom után mást kell keresni. Mikkor elhozom jó és pár napra pedig nem, csak azt nem értem mit csinál vele hogy egy pár napot bírja és aztán vége. Köszönöm hogy írtál.
(#) Zsoli85 hozzászólása Júl 22, 2012 /
 
Sziasztok, valaki zárta már le az agr szelepet?
(#) delta1 válasza Zsoli85 hozzászólására (») Júl 22, 2012 /
 
Aha, de nem Skodánál. Miért?
(#) Zsoli85 válasza delta1 hozzászólására (») Júl 22, 2012 /
 
1.6 16v azd motorkódú borával küzdök, alapjárat ingadozás a jelenség, néha agr hibakód, gondoltam kipróbálnám az agr lezárását, csak nemtudom mire számithatok, és melyik oldalát zárjam le a szelepnek?
(#) delta1 válasza Zsoli85 hozzászólására (») Júl 22, 2012 /
 
Na azt én sem. Nekem egy szerelő csinálta egy piacos Leganzánál hogy levakolta egy hernyócsavarral mert motorféknél rángatott mintha nagyon lassan mennél 4. vagy 5. ben. Na nem lett sokkal jobb. meg kellene pucolnod a szívórészt hát ha kormos...
(#) Zsoli85 válasza delta1 hozzászólására (») Júl 22, 2012 /
 
már nagyon sokszor megpocoltam, rövid ideig jó sajnos.
Következő: »»   75 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem