Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Köszönöm,de itt 4 márka van,melyik szerinted a legjobb?
Bármelyik, De mondjuk én a Bosch-t szeretem. Van aki az NGK-ra esküszik. De szerintem egyformán jó.
Szia Fatus!
Az én problémám is ugyanez, ha meleg van, akkor nehezen indul, általában második de inkább harmadik indításra. Nálam kicsit kacifántosabb a helyzet, mert az autóba be van szerelve az autógáz. Gázzal télen-nyáron egyből indul. Ezért én az üzemanyag rendszerre helyeztem a hangsúlyt. A rendszer az elejétől a végéig átlett mosva, a szűrők kilettek cserélve és az AC pumpát is kicseréltük, mert a gyári tömítések teljesen tönkrementek, valamint nem tudta a gyári üzemanyagnyomást tartani. Az egész jelenség azzal kezdődött, hogy ha a vezető oldali ajtót kinyitottam az AC pumpa beindult és ez a jelenség teljesen eltűnt, hogy miért, erre még nem jöttem rá. Nálad ez a hang megvan? Én most erre a hibára próbálok koncentrálni. Szerintem ez lehet a problémánk, mert nálunk csak indításnál indul be az AC pumpa, tehát csak bizonyos idő elteltével lesz meg a szükséges üzemi nyomás. Nekem egy 2005-ös 1,4-es BCA motorkódú autóm van.
Sziasztok!!! A napokban jelentkezett az a probléma hogy az olajszint visszajelző minden indításnál villog megnéztem az olajszintet rendben van 2005 octavia 2 BCA-motor kód lehetséges hogy az olajszint érzékelő gomba a ludas? Válaszotokat előre is köszönöm!!!!
Lehetséges.
Ha az olajszint lenne alacsony, akkor nem villogna, hanem fixen égne, és úgy is maradna.
Sziasztok ujra visszatérek az oldalra mert még itt kaptam a legokosabb tippeket. Van egy 1,6 B es octaviam AKL-es motorkóddal az a problémám hogy ha áll a kocsi fél órát és beinditom akkor megy egy darabig és mintha elfogyna a benzin vagy a motorvezérlő igazitana valamit. Ha benyomom a kuplungot tőkéletes az alapjárat de gázadásra nem reagál csak 2-3 másodperc mulva. Kicsit veszélyes mert ha kifordulok egy kocsi elé nem tudok gyorsitani. volt rá példa hogy durrant is a kipufogo de ez nem jellemző. a computer nem ir hibát a szerelők meg nemtudják mi lehet a baja. A lambdaszondát már cseréltem. üzemanyag szűrő is cserés volt gyertyák is. de az alapjárat se tökéletes kb amikor épp fullákolna indulás után kb fél perc mulva az alapjárat is akadozik de nem áll le csak dadog egy kicsit. Előre is köszönöm a segítséget
Még nem volt mérve de ez inditás után akár hideg akár meleg motornál jelentkezik és menet közbe többet nem észlelek gondot. Egyébként a nyomást hogy tudom megmérni?
Nyomásmérővel. Mivel meg kell hozzá bontani az üzemanyagvezetéket, én ezt szakemberre bíznám...
AC -t nézték már?
Még nem szombaton megyek a szerelőhöz remélem megtudja nézni. köszönöm az ötleteket
Sziasztok! Kérném a segítségeteket. 2006-os évjáratú II-es 1.6-os Octaviám van. Manuális klímája hol bekapcsol, hol nem. Kiszámíthatatlan. Valamikor 2-3 perc elég , hogy hideget fújjon, valamikor negyed óra múlva sem indul be. Az agyában nincs tárolt hiba. Esetleg találkozott már valaki ilyennel?
Amikor bekapcsolod és nem megy a kompresszor elindul-e? Ha nem, meg kell mérni megy-e a mágneskuplungra feszültség. Ha igen az a bűnös. Ha nem meg kell keresni hol veszett el.
Nincs mágneskuplung benne... Golf V-től felfele (az Octavia II ugyanaz az autó, csak kívül más a borítás) fixen megy a kompresszor, és csak a teljesítményét szabályozza 6-100% között (olyan opció nincs, hogy áll a kompresszor).
Amúgy az első (2005 körüli) szériákban a klímakompresszor egyik típusa szériahibás volt. Ezek idővel jó eséllyel kifinganak. Ha 803 L vagy N a cikkszám vége, akkor az a veszélyeztetett modell. Ha más a vége, akkor az nem a hibás fajtából van. Jó Rossz
Ez mekkora disznóság. Télen nem igen kell a klíma mégis megy. Nem csak nyúzza a kompresszort, hanem a benzint is zabálja.
Köszönöm az infót. Sajna a 803 N van benne. Lehet ezt javítani, vagy kuka? Milyen összegre számíthatok?
Sziasztok.
Van egy 1.6 benzines octaviám és a műszerfal nem működik. Szerelőnél volt, és már a régit kivete mert állítólag nem javítható, és tett bele egy másikat de két nap múlva ugyan az a helyzet nem mennek a mutatók. Ha valaki tud ebben segíteni azt megköszöném! Helló!
Olyan nincs, hogy nem javítható. De ha kicserélte és nem jó, vidd vissza és reklamálj. Itt például szinte biztosan megjavítják. Bővebben: Link
Nekem is az volna az első mondásom, hogy ha megjavította, eltette érte a pénzt, akkor takarítson is fel maga után... Azaz amíg nem lesz, jó, addig javítsa.
Persze ha ingyen volt, akkor inkább keress másik szerelőt...
Nézd, vagy lehet javítani, vagy nem. Én ott látom a gondot, hogy a nevezett típusról az az információ, hogy a konstrukciós hibája miatt nagyobb esélye van rá, hogy megfelelő kenés híján idő előtt elkopik a belseje. Annak ugye egész kevés értelme van, hogy az ember az elkopott alkatrészt kicseréltesse, majd ugyanúgy ismét elpusztuljon az egész. Nade ki és hogyan tudja nekem garantálni, hogy a konstrukciós hibát is kijavítják?
Árakról nekem régebbi információim vannak, akkor 100-200 rugós nem gyári matricás árakat láttam, a márkaszervízes árak ennél nyilván magasabbak. Ha sikerül odáig eljutni, hogy teljesen széthulljon az egész, akkor fémtörmelékkel fogja telerakni a nyomásszabályzót meg a hőcserélőt, és akkor azokat is lehet cserélni, különben a szép új kompresszor "visszakapja" az előző által termelt szemetet.
Köszönöm a segítséget. Visszaviszem de ha nem tud vele mit kezdeni akkor, fölkeresem az általad megadott címet.
Hát ez az elég jó pénzt fizetem a javításért ,és még sem jó. Vissza is viszem mert azt nem hiszem el hogy nem lehet meg javítani úgy hogy az működjön is.
Szia nekem is volt ilyen gondom a szerelő 10 ezerért kicserélt benne egy kis kütyüt ennek már 3 éve és még mindig müködik lehet hogy nem ért hozzá.
Probálj keresni olyan szerelőt aki kilométerórákra állt rá pl visszatekeri meg ijesmi
Szia! Igazad van mert már én is azon vagyok hogy ez a szerelő nem ért hozzá ,pedig direkt autó villamosság szerelőhöz vittem, reméltem hogy megtudja javítani de 5-ik alkalom után mást kell keresni. Mikkor elhozom jó és pár napra pedig nem, csak azt nem értem mit csinál vele hogy egy pár napot bírja és aztán vége. Köszönöm hogy írtál.
1.6 16v azd motorkódú borával küzdök, alapjárat ingadozás a jelenség, néha agr hibakód, gondoltam kipróbálnám az agr lezárását, csak nemtudom mire számithatok, és melyik oldalát zárjam le a szelepnek?
Na azt én sem. Nekem egy szerelő csinálta egy piacos Leganzánál hogy levakolta egy hernyócsavarral mert motorféknél rángatott mintha nagyon lassan mennél 4. vagy 5. ben. Na nem lett sokkal jobb. meg kellene pucolnod a szívórészt hát ha kormos...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |