Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Elöl a szilentek ma lettek cserélve, mégis hallotta a szerelő a kopogást. Nekem is furcsa, hogy 3-ból 3 kormánymű rossz.
Na majd lesz valahogy . Köszönöm a segítséget.
Ma kipróbáltam egy diagnosztikai eszközt,és ezt dobta ki. Mivel még nagyon tapasztalatlan vagyok ezen a téren nem tudom ez most mit is akar jelenteni.
1 Fault Found: 00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT 37-00 - Faulty Readiness: N/A A kocsi octavia 2001-es.
Üdv.
Nagyot csalódtam a fórumon "tevékenykedő" nagyokban...Május elején vetettem föl egy konkrét hibát és csak ímmel-ámmal válaszoltak rá a szakik2 alkalommal. Sőt el is tértünk a konkrét hibáról. Azóta többször próbálkoztam más kérdésekkel , de sajnos nem kaptam rá válaszokat, pedig nagyon jó lett volna. Tudom , most azt mondjátok " akkor vidd szerelőhöz a kocsidat és majd az megkopaszt anyagilag"...El is vittem,mert itt SENKI nem volt hajlandó egy konkrét választ adni a gondjaimra ,inkább más hozzászóló futóművével foglalkoztak, hogy mennyire nyikorog meg stb... pedig ez egy elektromos hibákkal foglalkozó fórum ! A mai napig várok a válaszokra amit föltettem,de a NAGYOK közül senki nem válaszolt rá eddig. Vagy mindenki kezdő, mint én ,vagy elmentek egy hónapja nyaralni ? Érdekes...Vagy az én problémám olyan összetett, hogy csak egy motorcserével lehet megoldani a hibát? Ja , és most már késő olyan válaszokat írni ,hogy "ezt-meg ezt kellene megnézni, hátha... Akkor, amikor feltettem a kérdéseket ,mindedeki lesajnált nagy ívben ,úgyhogy kerüljétek a nem kívánatos hozzászólásokat az észrevételemhez. Nevetséges ez az egész....
Sziasztok! Van egy 2001es RS oktáviám. A hibám kezdete hogy eltört egy vízcsőcsonk és felfort a vizem. A csonkot kicseréltem biztos ami biztos alapon a vezérlést ,termosztátot és a vízpumpát is. A víz még mindig melegszik és nem megy a levegőbefújó rendszer se. Most kicseréltem a hüttőbe a gombát,de a hiba maradt. segitség?
Lehet hogy villogó relé?
Kedves becike!
Teljesen alaptalan a felháborodásod és elfogadhatatlan amit írásodban megfogalmaztál. Ebben a fórumban nincsenek nagyok, itt segítőkész emberek vannak, akik a lehetőségekhez mérten megélt vagy szerzett tapasztalataik alapján megpróbálnak segíteni neked vagy bárki másnak. Ebben a fórumban mivel egy adott típusról van szó vissza kell néha lapozni napokat, hónapokat, hogy esetlegesen rátalálj a helyes válaszra illetve össze tudd szedni azoknak a szakmai fogásoknak a morzsáit amiből el tudsz kezdeni építkezni és elindulsz a hibamegállapítás rögös útján. Számtalanszor le lett írva már a motor részleges üzemképtelensége esetén (nem indul) melyek azok az első lépések, amiket meg kell tenni ahhoz, hogy biztosra mehess, kizárva a gyújtás és vagy az üzemanyagellátásból eredő hibát. Esetedben tatrabi fórumtárs megadta neked tapasztalatából eredően a megfelelő választ, nevén is nevezte (elektromos AC). Erre Te nem azzal foglalkoztál, hogy ténylegesen kiszűrd a hibát amihez csak egy féktisztítót ( 5-800 Ft) kellet volna felhasználni, hanem laikusként (mert így nevezed magad) olyan dolgokba mentél bele aminek a problémádhoz semmi köze nincs amihez gondolom sem eszközöd (nyomásmérő) sem megfelelő tudásod és rendelkezésre álló adataid sincsenek. Nem is tudom, hogy kapcsolódik az irídiumos gyertya és a légtömegmérő a problémádhoz, feltételezem valami nagyon okos súghatta tévesen. Az, hogy a hibakiolvasás során nem jelzett hibát ha vetted volna a fáradtságot és visszaolvastál volna, már többször le lett írva elektromos AC hiba esetén hiába elektromos alkatrészről beszélünk az ECU nem jelzi. Összefoglalva az a nevetséges, úgy viselkedsz mint egy sértődött kisgyerek, annak ellenére, hogy gépjárművel rendelkező felnőtt ember vagy.
Nagyban függ, hogy mennyire forrt fel a vized. Mivel alumínium a hengerfej és lemezes hengerfejtömítést alkalmaznak, így mindkettő nagyon kényes a hőre. Lelkiismeretedre van bízva, hogy mennyire főzted meg a motort, a javítás is annak függvénye hengerfej síkólás esetlegesen (a megfőzés függvénye) motorblokk síkólás is lehetséges. De lehet, hogy egyszerűen csak a villogó relé nem bírja a középkonzolon a hőt.
Tisztelt samara !
Te hogyan reagáltad volna le az egészet, ha hetek óta senki nem válaszol a " buta" kérdéseidre. 2 éve tagja vagyok az oldalnak és hidd el , el is olvasok és visszaolvastam mindent ezzel kapcsolatban .Volt amit sikerrel kezeltem,de ez most nem megy...Csak azt nem értem ,hogy eddig miért nem vette senki a fáradtságot és legalább válaszolt volna .Ha hülyeséget kérdeztem, aláírom...mivel buta laikus vagyok, de de az utóbbi 4 kérdésemre egyáltalán nem reagált senki és azóta sem... ez feldühített ! Ezért viselkedtem úgy mint egy kisgyerek,de szerintem téged is bosszantott volna ha senki nem foglalkozik veled. Ezt meg kell értened ![/OFF] Üdv.
Köszi .
Legalább van egy ember aki szerint talán igazam is lehet..
Sziasztok! Most cseréltek klíma kuplungot, a 2001 -es octaviamon, egy darabig ment a klíma, kb fél óra, amikor az ismerősöm lejjebb állította, mert már fázott, azóta nem húz be a kuplung. Megnéztük a csatlakozót próbalámpával, az áram elindul, aztán megszakad. Ha valaki tud, segítsen, merre induljak. Köszönöm
Első lépés, kell venni egy féktisztító sprayt lehetőség szerint ne Preventet, inkább MOTIP márkájút. Meg kell kérni egy ismerősödet vagy barátodat, hogy segítsen mert egy embernek indítóznia kell egynek pedig a sprayt finoman permetezni. Első indításkor amikor nem indul a motor a levegőszűrő levegő bemeneti csonkjánál (de legjobb ha a szűrőfedelét ennél a típusnál leveszed) a féktisztító spray finom permetezésével a pillangószelep ház torokba fújni miközben indítózni negyedig vagy félig nyitott pillangószelep (gázpedál) állásnál. Ha a féktisztítóval beindul akkor 100% elektromos AC hiba áll fenn, azaz az üzemanyagellátással van gond, annak ellenére is, hogy ha egyszer nehezen de beindul és tökéletesen jár a motor.
Szia!
Félreértés ne essék a segítség kérdésében, de mivel írásod alapján most javították a klímát javaslom vidd vissza garanciális javításra és addig ne is nyúlj semmihez mert az garanciavesztéssel jár. Egyébként azt nem írtad le, hogy mechanikus vagy digit klímáról van szó egyébként mindegy is abból a szempontból hogy a hőfokszabályozásból eredően jött elő a hiba, ami a működésben nem befolyásoló tényező.
Na ez már egy konkrét válasz- amit a "számba rágtál".És azt is tudom hogy ez már egyszer elhangzott régen az előző oldalak valamelyikén.
Ez a hozzáállás sokkal jobban illik rád, mint az előző ,amelyikben engem próbáltál fikázni. Köszönöm.
Tipikus probléma ezekkel a könnyen beszerezhető műszerekkel, (kiolvasó) hogy még kell venni mellé egy Angol szótárt is és persze az sem árt ha az ember értelmezni is tudja bizonyos műszaki szavak kifejezések jelentését. Azt már feltételezni sem merem, hogy valaki nem helyesen, előírásszerűen használja, mivel már a csatlakoztatása a járműhöz is előírásszerűen kell történjen. A hibád a következő: mivel a lambdaszonda előfűtéssel rendelkezik az előfűtéssel van gond. 1 talált hiba (00635 hibakód szám) lambda szonda fűtés. A vége nem érdekes, csak a hiba előzmény késszültség amiről nincs adat
Köszönöm a választ. Az angollal nincs problémám, csak az autószereléssel. Most ez mekkora probléma? Célszerű elvinni megnézetni vagy járhatok vele így? Esetleg a befolyásol valamit a későbbiekben ha ezt így hagyom?
Bocs a sok kérdésért csak szeretnék tisztába lenni a dolgokkal.
Ez nem jelent problémát a motorüzemben, legfeljebb hidegindításkor elhanyagolható és a műszaki vizsga során környezetvédelmi méréskor, de ott úgyis addig melegítik a rendszert motorjáratással míg helyre nem áll a szonda
Szia! Köszönöm, visszavittem, még aznap, a válasz az volt, hogy elektromos probléma, és nincsen villamossági szerelője. A clip nem hozott semmit fel a klímára. Egyébként digit klíma. Egy villamosságis barátom azt mondta, az akkumulátor alatt a kis dobozt kell kicserélni, amiben van a hűtőventillátor reléje, de gondoltam megkérdezem itt is, mert lehet kicserélem, és nem történik semmi. Maszek szervizben voltam egy ismerős ajánlotta, hát ide nem megyek többet.
sziasztok
egy AGN motorkodú octaviám van,a tavaly cseréltem benne trafót mert három henger akart csak a négy böl menni januárban lett négy gyertya is cserélve mert újra kezdte most megint kezdi a fesztivált egyszerűen 2és 3 ezres fordulat szem tartományba le dadogósodik a motor és nem húz felette meg majd beleszállok az előttem haladóba a trafót cseréltem az jó, mi lehet a probléma (vagy megint vegyek 4 gyertyát?)
Szépnapot.
Kigyullad napokig majd elalszik (szintén napokig) a motorhiba jelző lámpa, kiolvasva a hiba: lambda szonda. A fogyasztásban nincs változás, az elektronika nem vált szerviz üzemmódba - húz rendesen az autó... (octavia tour, 2006-os 1,6 benzines 102 LE) Azt javasolta egy "bennfentes" , hogy ne foglalkozzak vele amíg a fenti két jelenséget nem produkálja. Jó ez a hozzáállás? köszönettel a segítséget: Balázs
Szia!
Nekem hasonló problémám volt egy hónapig szívtam, mire azt tanácsolták a gyertyapipa fémházát dobáljam le. És láss csodát, azóta tökéletesen megy, nem dadog, húz rendesen. Valószínű, hogy valahol "áthúzott" és nem megfelelő erősségű szikra keletkezik a hengerben. Sötét garázsban alapjáraton lehet meg is látod hol lehet a hiba. (Már ha jóra tippelek.) Nagyobb fordulaton már rendesen ment, de kis fordulaton rángatott, "ledadogott". Nálam ez volt a hiba.
Szótárban is kerestük és a Webfordítón is, de nem jártunk sikerrel. Csak ti segíthettek. Szó van egy Škoda Fabiaról. Van egy égő, aminek a viselkedését nem tudjuk értelmezni, a szakkönyv pedig németül van. Az ikon, amelyikről szó van, úgy néz ki, hogy nyíl balra 1 és nyíl jobbra. A szakkönyv azt írja: Anhängerblinkanlage. Kérlek szépen titeket segítsetek (számunkra) e rejtély megoldásában.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Valószínű azért mondták neked, hogy ne foglalkozz a hibával mert a kiolvasás során elfelejtették mondani ez csak időszakos probléma. (intermitten) Többnyire az állandó városi használat, és esetlegesen a gyújtás hibájából adódó égésproblémák miatt előforduló jelenség (még nem hiba) de lehet még a keverékösszetétel zavar is.
Köszönöm a tanácsot bár nekem nincs fém házba a gyertya pipa én is gondoltam már hogy lecserélem a gyertya kábelt hátha megszünik a problémája ami érdekes hogy hidegen (nem mindig) de gond nélkül megy ahogy eléri az üzemi hőfokot rá kezd de van hogy inditásnál már dadog
Rövid fordításban pótkocsi irányjelző visszajelző
Bár azt írtad gyertyákat cseréltél kérdésem az lenne, milyen típusú gyertyákat tettél bele? Leírásod alapján gyertyahiba de esetlegesen lehet trafó is
Köszönjük szépen a gyors, tömör és érthető válaszod.
Végre megoldódott a fórumon március 30-án felvetett, utólagos tempomat beszerelés következtében megnövekedett fogyasztásom miértje. Szlovákiába mentem el a szakszervízbe, ahol megállapították, hogy valószínűleg a tempomat betanítása során az elektronika két hibát "bekapott". Ezt a hibát viszont nem jelezte a motorcontroll lámpa, sőt az agyában is nulla hibát jelzett normál kiolvasáskor. A szlovákok mélyebben beletúrtak a kocsi agyába és online kapcsolaton keresztül kontrollt végeztek. Még a fojtószelepet is megtisztították. Ez a művelet kb. két órát vett igénybe és 37 euróba került. (Itt kívánom megjegyezni, hogy előtte megkérdeztem egy magyar márkaszervízt, ahol alapból 12 ezret mondtak egy szoftverfrissítésre, de nem garantálták a frissítés eredményességét.) Szlovák szervízből hazafelé, már láttam a kijelzőn, hogy a fogyasztás visszaállt a tempomat beszerelés előtti állapotra. Köszönöm a válaszokat, az ötleteket és a segítőkészséget.
Szia!
A fórumban foglalkoztak az óracsoport hibájával. A fórum eleje felé keresd, egy "3lábas újraforrasztás" a megoldás. Amennyiben "az" a hibája az óracsoportodnak. Nagyon ügyes emberek vannak itt..tényleg! üdv:guttenberg |
Bejelentkezés
Hirdetés |