Fórum témák
» Több friss téma |
Mivel ezek külön kapcsolón vannak, valószínű, hogy nem azokkal van a baj, hanem nem kap pluszt. Mérd meg az izzónál van-e testhez képest +12V. A csomagtartónál viszonylag könnyű kipattintani. Egyből meg tudod nézni a 12V-ot, az izzót és tudsz adni testet a másik lábára, hogy a kapcsoló-e a hibás...
Üdv Inhouse
Szia!
Történt-e valami azóta? Üdv Inhouse
Sziasztok !
Renault Thalia 1,4 16v. Időnként nem akar indulni. Önindító megy, üzemanyagszivattyút is hallani a gyújtás ráadáskor. Korábban néztem a gyújtást veszi le. Meg tudná valaki mondani, hogy az indításgátló hol avatkozik be a motorba. (esetleg rajz) Az indításgátló reléje kattan. Van úgy, hogy egy kis idő múlva simán beindul. Előre is köszi.
Nekem 8V van, de szerintem szériabetegség a holtponti jeladó kontakthiba. Anno a Renaultnál csinálták meg, úgyhogy azt nem tudom, hol lehet, de ártani nem árt, ha a motorból kiálló összes csatlakozást átnézed...
Üdv Inhouse
....
belganari??
nekünk most elkezdett rángatni és nem megy 1 henger , kigyulladt 1 lámpa a műszerfalon elvittük a szerelő ismerősünkhöz ő ránázárből azt mondta h nem jó a gyújtó trafó a neten azt irták fórumokon hogy ez széria hiba de lehet csak 1 gyertya is ma megnézik diagnosztikai szoftverrel azt irták neten h a környezetvédelmi lámpa gyulladt ki te nem tudod nekem lerajzolni h hogy néz ki?
Szia bányamani !
"A hiba úgy jelentkezik, hogy egyik pillanatról a másikra megszűnik a gyújtás az egyik hengerben. A motor erőtlen lesz, egyenetlenül jár, ezt a váltókaron is érezni. Pár másodperc múlva villogni kezd a környezetvédelmi lámpa. Ha tovább közlekedek az autóval, akkor egy idő múlva folyamatosan világít."-ezt találtam neten trafóhibára. Környezetvédelmi lámpa a logikámból kiindulva írd be googléba,hogy újrahasznosítható,és az első képek között ott lesz egy hasonló jel,de konkrétan nem tudom, a kocsi most nincs itthon,nálunk még nem világított..Rángatás már volt,gyertyacsere lett a vége,spéci gyertyaszettet kapott,azóta nem volt probléma vele. Üdv!
Sőt,leírhatnád,hogy ami kigyulladt lámpa hogyan néz ki...
Hopp,tévedtem...Elvileg egy sárga színű lámpa lesz,a diagnosztikai vizsgálat pedig a lámpa világításának okát hivatott megkeresni.Hangsúlyozom elvileg!
Ezt a lámpát MIL-nek nevezik.
Szóval google: MIL lamp rákeres,kép kihoz.
Ez egyébként nekünk is világít.Olvashatsz róla itt:Bővebben: Link
köszi
kicserélték 16 k volt a csere trafó +4db gyertya 1500/darab meg 10 k ért újra is töltötték a klímát mert nem hűtött te nem javíttatod meg? az volt a gond h valahogy a gyertya tövében megállt a víz és rozsdásodott meg zárlatos lett (gyertyacsere) és nem bírta a trafó
És már nem világít a k.lámpa?
nem szerencsénkre
pont 1 héttel a nyaralás előtt jött elő szerencse h nem romániában útközben
Hello!
Lenne egy újabb problémánk. A klíma nagyon büdös volt, így vettünk klíma tisztító sprét. Befújtuk szabályosan, valami hab jött ki belőle. Igen ám, de a rádió rá 2 napra nem jól működött. Szólni szólt, de a kormány állítóra nem reagált, és a kijelzője sem működik. Biztosítékokat átnéztük, de sz egyik eltávolítása után, a rádió kódot kért, mert nem szólt, csak gombnyomásra sípolt. Kivettük a helyéről és láttuk, hogy szellőző pont a rádió felett egy szivaccsal! van tömítve, gondolom ott folyt le a cucc. Valami tippje valakinek? A rádió burkolatát levettem, benne nem látni semmi rendelleneset.
Szia!
Ha szerencséd van,akkor nem károsodott a rádiód.Nekünk is büdös a légkondi,ha én vezetek,inkább leengedem az ablakot. Ha kiszereltétek a rádiót,akkor ne tegyétek vissza,hagyjatok neki pár napot,hogy kiszáradjon.Én csak ezután próbálkoznék újra áram alá helyezni,kódot beadni.
Az a gond, hogy ki van száradva. De a kódot be sem tudom írni, mert a kormány állítóval kellene, ami meg nem működik..... Sőt a kijelző sem... Csak az időt mutatja.
Csere rádióval minden működik.
Valószínűleg akkor a rövidzárlat tönkretette az eredeti rádiót,lehet egy ic megmurdelt.A biztosíték így is épen maradhatott,mivel a nagy áramú részek nem hibásodtak(végfok ic).A rádió->kuka.Véleményem szerint.
Akkor megpróbálom megtakarítani....
Hello
Valaki tudna segíteni Nekem hogy mi lehet a baj ha Nekem van egy Renault Thalia 1,5DCI típusú autóm és néha amikor hosszabb útra megyünk kigyullad az úgy nevezett Környezetvédelmi visszajelzőlámpa a műszerfalon? De egy-két nap után kialszik.Mi lehet az oka?
Ki kell olvasni a hibakódokat. Nem lehet egyértelmű diagnosztikát csinálni így messziről.
És egy ilyen hibakód kiolvasás mennyibe kerül egy szerelőnél?
Nekem amikor ilyen volt, akkor az EGR szeleppel volt gond. De egy szervíz hamar megmondja.
Most néztem utána. Ez a szelep kb 45000ft körül mozognak. + a munkadíj.Vagy ezt lehet tisztítani?Vagy csak cserélni?
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki, hogy 2002-es thaliánál a belsőtér világítás vezetékei hol jönnek le a plafonról? Előre is köszönöm! A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2012
Üdv Mindenkinek!
Egy kedves ismerősömnek van egy 1,4 Thaliája. Az utóbbi időben a sebességmérő hol mér hol nem, merre keresse a hibát? Olvastam olyasmit, hogy a sebesség jeladó lehet hibás, azt merre keresse az autóban, illetve hogyan lehet ellenőrizni, hogy jó-e?
Szia!
Első körben a jeladóról húzzátok le a vezetéket és adjatok neki WD40-el! Ha ez nem segít, akkor jöhet a csere (bontott is mehet bele). Maga a jeladó egy fekete műanyagházas alkatrész, ami a váltóból lóg ki. Ha szemben állsz a kocsival, akkor jobb oldalt találod (vagyis a vezető oldalon).
Amikor nem mér, akkor minden más működik a műszerfalon? Nálunk előfordult eddig pár év alatt 2-szer, hogy gyújtás, beindít, majd pár méter után feltűnt, hogy sötét a műszerfal, semmi sem megy rajta. Az autó üzemelt! Leállít, újra és jó! Nem tudom pontosan mi okozta, mostanában nem csinálta már...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |