Fórum témák
» Több friss téma |
Tankban az üzemanyagszivattyú és a fedél közti gumicső szokott elmállani. Ha más megoldást nem találsz, nézd meg.
Hello.
auto: opel astra g caravan A gondom az lenne, hogy kicseréltem elöl a visszapillantónál az égőt ledesre, és amikor lezárom az autót tartalékon még ég a led, de a gyújtást ráadva már nem ég, a kérdések: mennyire szivjak az akksit ha majd mindenhol :kesztyűtartó, csomagtartó,beltér hátul 2db led lesz és lehet e vmiz átkötni hogy kialudjanak mint a régi eredeti szofita égők?! köszi
Szia!
Gondolom a visszapillantónál az égő az, az utastér világítást akarná jelenteni. A LED-ed a kapcsoló szivárgó árama miatt világít. Ez ugyan az az eset, mint amikor a lakásban kicserélik a hagyományos izzót LED-esre és a villanykapcsolójuk glimmes irányjelzővel van ellátva, na akkor is ugyan ez a jelenség, hogy a LED-es izzó világít, vagy vibrálva világít halványan. Hallottam már olyat hogy ilyenkor betesznek egy kondenzátort és megszünik, de ugye a szivárgó áram nem fog megszűnni csak a LED-es izzó nem fog villogni.
Köszönöm meg nézek minden tippet.. Amúgy benzines az Opel Astra ...
Ha nem megy vagy meglett a hiba írok .. Köszönöm Üdv. Hezag ..
Szia!
Még egy lehetséges probléma: A belső világítás vezetékéről lehet levéve az ajtó becsukás érzékelés a komputerhez (fokozatos elhalványító funkcióhoz), a riasztóhoz, az ablakemelőhöz (kívülről kulccsal való vezérléshez) stb. Ezek a bemenetek az izzólámpás világításhoz vannak méretezve, azaz kihasználhatják, hogy a feszültség az ajtókacsoló nyitott állapotában felmegy a akkumulátor feszültségéig. Végülis, ha a LED világít, valahova folyik egy kis áram... Egy LED -es világítótesten, ha halványan világít, 0.8 .. 1 V is eshet, ami nagyobb bemeneti áramokhoz, nagyobb nyugalmi áramfelvételhez vezethet a (komputer riasztó, stb) berendezéseknél.
Szia! Mivel nem írtál motorkódot és köbcentit így csak ezt a mellékletet tudom felhozni vizsgálódásnak.
Sziasztok!
A következő problémám van opel astra f tipusú autómnál. A jobb első irányjelzőm folyamatosan világit, még akkor is, ha eltávolítom az irányjelző relét. Sőt akkor is ha eltávolítok minden relét az alaplapról. Biztosítékok rendben. Összes irányjelző égő rendben. Előre is köszönöm a tanácsokat.
Szia!
Ha van benne riasztó lehet, hogy az kavar be, nem vagyok szakértő csak próbálok ötletet adni.
Biztos, hogy a riasztó. Ha gyors megoldást akarsz, keresd meg a riasztó vezérlőjét, az irányjelzőnek külön biztosítékai szoktak lenni, kiveszed és kész.
Sőt. Téged erősítettelek meg, ha nem baj.
Egyáltalán nem, sőt örülök neki legalább ma is tanultam valami újat.
Akkor részletesebb választ is írok.
A riasztókba ugye általában belekötjük a jobb-bal irányjelzőket is, aminek csak annyi a szerepe, hogy ki-be kapcsoláskor villan egyet-kettőt, illetve riasztáskor villog. Ezt oldalanként egy-egy pici relé kapcsolja, ezek a riasztó paneljára vannak ráépítve. Elképzelhető, hogy ezek érintkezői összeragadnak, ilyenkor világít folyamatosan az irányjelző. Külön biztosíték pedig azért kell az irányjelzők bekötési vezetékeibe, mert ha ez nem lenne, akkor a rafkós autótolvaj beüti az indexburát, összezárja az izzó 2 vezetékét, ezután a riasztás pillanatában a zárlat miatt kimenne a riasztó előtti biztosíték, és szabad a pálya. Így meg csak az irányjelző után kötött (gyengébb) bizti megy ki, a riasztó üzemképes marad.
Aha értem. Jó hogy leírtad köszi szépen az információkat.
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Egy Astra F '97-es 1.4 16V X14XE tulaja vagyok. A következő probléma áll fenn. Az autó nem indul. Pörgeti,pörgeti, de nem kapja el. Szikra van, a benzin eljut a motorig. Hibakódolvasó nem írt semmit. Hasonló tapasztalat, vélemény? Köszi, K A hozzászólás módosítva: Jan 15, 2013
Felső holtponti jeladó? Nekem akkor megállt a motor, ha bemelegedett. 5 perc szünet után lehetett indítani újra.
A hozzászólás módosítva: Jan 15, 2013
Szia! Nekem ugyan ilyen jelenség volt, enyém 1999-es 1.4-es. Volt szikra viszont valószínűleg gyenge. Gyújtótrafó és egyben gyújtásmodul csere megoldotta a problémát.
Én egyik napról a másikra nem tudtam indítani. Szombaton pöccre indult, nem rángatott, gyorsult rendesen, nem füstölt, nem kopogott, nem kerregett. Vasárnap reggeltől meg se mozdul.
Nekem a trafócsere nem jött be. A felső holtponti jeladóról nem tudok nyilatkozni.
Jó estét! Érdeklődnék, hogy meg sikerült e oldani a problémát, ha megsikerült oldani mi volt a gond? Nekem is ugyan ez a típus van és ezek a problémáim.
A kolléga azóta sem volt itt. szerintem írj neki emailt.
Szia! Nem tudom sikerült-e megoldani Gabrosz92-nek a gondot, de volna itt néhány dolog ami ezeknél a típusoknál alapvető hiba. Kontaktus hiba a motorhőfok érzékelőnél, amihez valami kit-et lehet beszerezni aranyozott érintkezővel és 12cm hosszú. A másik pedig a gyújtótekercs gyenge kontaktusa a gyújtáselosztónál, amit ónozott csavarral orvosolnak. A harmadik, egy jó minőségű gyertya beszerelése. (no ezt azért kihagynám)
Szia!
Amik még eszembe jutottak: Gyújtás elosztó fedél nem sérült-e, gyújtó kábelek ellenállását is mérd meg, nem-e testelnek le azt is érdemes megnézni.Húzd le a pipát és szedd le a kábeleket az elosztóról mérd meg egyenként az ellenállásukat, melynek értéke kb 3-20 kohm a hossz függvényében. Ha ennél többet mérsz akkor csere.
Ebben a típusban már nincs elosztó, központi gyújtásos. A kábelek jók...
Azon filóztam, nem lehet-e vmiféle indításgátlás. Csak ezek általában a gyújtást meg az AC pumpát blokkolják, nem? Az meg van és megy...
Indítózásnál ott volt a 12V a csatiban, aztán hallottam is búgni, meg elnyomta a benzint a motorig.
Vszeg az immo felejtette el a kulcsokat, mert a nem programozott kulccsal is ugyanazt produkálja, mint a programozottal (értsd: van szikra, önindító és AC is)
Aha értem! Hát ha nem indul a gép akkor általában két dologgal van baj. Vagy a gyújtás vagy az üzemanyag. De mivel ezek jók így lehet hogy tényleg az immobilizerrel van valami.
Üdvözlet mindenkinek !
Érdeklődnék , hátha valaki már találkozott ezzel a problémával. Opel astra ( C14 NZ ) , az ECU-ja ( 16183409 UH ). A következő problémát észleltem. Ahogy melegszik a motor , a motorhőfok ( ECT ) jeladón mért feszültség csak Kb. 0,8v-ig hajlandó csökkenni. Utána visszaugrik Kb.3,5v-ra , és ezután jóval több üzemanyagot fecskendez be. Ez normális , vagy valami becsapja ????? Tisztelettel .: Japam
Benzint kap a motor? Már úgy értem, az injektorok nyitogatnak? Ha máshogy nem, tegyél egy ledet sorba egy 470 ohmos ellenállással az injektor drótjára és indítózás közben villog-e a led?
A hozzászólás módosítva: Feb 18, 2013
Valószínűleg nem kap. Hengerenkénti befecskendezéses, a próbalámpám villogott mind a 4 csatinál, de a gyertyák szárazak. Többet sajnos már nem tudok csinálni, mert nincs szerszámom hozzá. Holnap jön az autómentő... Ha kiderül a turpisság, majd megírom, hátha valaki majd hasznát veszi.
Köszönöm a segítséget! |
Bejelentkezés
Hirdetés |