Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
Sziasztok, abban kérném a segitségeteket, hogy egy vag com szervizkábelt szeretnék vásárolni, 11.11.fölöttit lehetöségekhez mérten, mindegy hogy magyar netán angol, a neten nagyon sok fajta megtalálható, viszont nagy része a kinai klónok kinai klónja, tehát használhatatlan, ha vaki tudna javasolni kábelt esetleg helyet ahonnét érdemes rendelni, nagyon megköszönném. Nem szeretnék úgy járni mint az 5.1 vag K+can commanderemmel ami igazából semmire sem jó.
11.11 felettit nem ajánlanék, mivel más a proci benne és jelenleg nem tudjuk hogyan kell újraflashelni, ha netán tönkremegy, mert álltalában tönkremegy...
Sziasztok!
Van egy 1994-es Opel Omega B X25XE típusú személyautóm. Tudna e valaki segíteni nekem abban, hogy milyen protokollal rendelkezik az autóm, mert eddig nem találtam meg sehol. Van valami gebasz az autóval, mert túl sokat kajál, és eddig még nem jöttünk rá, hogy mi a gond, és ezért rá akarom dugni gépre, de addig nem tudok hozzá venni vagy építeni semmilyen kütyüt, amivel ki tudom olvasni a computer adatait, ameddig nincs meg a protokol. Feleslegesen nem akarok kidobni pénzt, és jó lenne ha később is tudnám használni az autómhoz a kiolvasót. Az autó már 16 lábú csatival rendelkezik. Segítségeteket előre is köszönöm!
A Tech1 viszi és Opelscanner-el lehet olvasni!
Lehet laikus vagyok egy kicsit, de akkor a Tech1 a progi, az opel scanner a kiolvasó eszköz ha jól sejtem.
Nem!
A Tech1 az Opel gyári diagnosztikai eszköze,95-ig, onnan a Tech2 viszi, elég drága cucc mindkettő. Tech2 van olcsóbban, op-com és a többiek, de nem teljes értékű diagnosztikát tudnak... Az klón opelscanner viszi 87-2008 között, a gyári ami százezer felett van, az visz mindent napjainkig. (CAN-t is). ez profi cucc. A hozzászólás módosítva: Szept 8, 2013
Köszi az infót!
Így már kezd letisztulni a dolog a fejemben!
carprog nevű "műszerről van valakinek tapasztalata,jó ,működik tényleg a legtöbb autón
E színvonalas irományra az adatlapod alapján válaszolok.
miközöd hozzá
ÜDV! Tudnátok segíteni? vag409-es magyar verziót szeretnék, de nem találtam még eddig. Esetleg melyik más verziót használhatom ami magyar? ehhez: http://www.adkautodiagnostic.com/usb-kkl-vagcom-4091-vag-com-409-in...0.html
üdv!
Sziasztok.
Kérdésem lenne a következőhöz. Szóval idáig jutok: http://kepfeltoltes.hu/view/130828/_j_k_p__7__www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/130828/_j_k_p__8__www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/130828/_j_k_p__9__www.kepfeltoltes.hu_.jpg És persze nem választom az ok-t. Nos, ha mégis választanám, mi történne, és mit tudnék ott programozni? Előre is köszi
Nekem van carprogom es nagyon megvagyok vele elegedve.
Codecard
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy lambda szondám és szeretném felvinni az értékét laptopra és azon kiolvasni. A tervem a következő keresnék egy programot ami kezeli a bejövő jelet, és egy usb kábelt gyártani hozzá. de semmit nem találok az interneten. Esetleg valaki dolgozott már ezen a projekten és meg tudná osztani a tapasztalatait ? A hozzászólás módosítva: Okt 15, 2013
Elm 327 + Scanmaster (OBD II teszter) mindenre jó. Látod a lambdaszonda pillanatnyi fesz. értéket, kiírja a min max értéket stb. Kell még ennél több. (vezérelni nem tudod) 5-7000 Ft-ért kapsz hozzá adaptert is. (Akár Bluetooth akár USB-s verzióban.)
Sziasztok,
Van egy elm 327-es bluetoothos adapterem és egy feliciám. Utána jártam a neten és idézek: Idézet: „"Az ELM327 sosem fog működni Feliciával, mert csak OBD2-t tud, a felicia ugyan OBD2 csatlakozóval rendelkezik, csak OBD1-en tud kommunikálni (KWP1281 protokoll). USB KKL kábelt vegyél hozzá, oda is van írva, hogy Seat/VW/Skoda-hoz való."” Tényleg sehogy nem hozható össze? Azt a protocolt nem lehet valahogy megoldani szoftveresen? Valamelyikőtöknek nem működik vélettlenül valamilyen rejtély folytán az ELM 327 a feliciával? Így kárnak vettem meg mert nem olvastam utána.. Ha nem sikerül összehoznom a kommunikációt akkor eladom. A hozzászólás módosítva: Nov 29, 2013
Sziasztok!
Van egy VAG Tacho 2.5 (TAXO---USB2.5 van ráírva) és régebben javítás közben levegővel sikerült pár kondit és ellenállást lesöpörnöm róla. Nem vagyok benne biztos, hogy mindent az eredeti helyére tettem vissza. Itt egy kép róla, ha esetleg lenne valakinek ugyanilyen kábele és megnézné, hogy stimmelnek-e az enyémmel, akkor hálás lennék. A jelenség az, hogy az ftdi-t nem indítja a windows(kód10 unknown device) és cseréltem már azt is, illetve nem driver probléma.
Szia.
Bocs hogy belepofázok , de ha visszaemlékszel akko ez ügyben kértem tőled segitséget. Ne érts félre nem felhánytorgatás részemről, hanem segiteni szeretnék. Nem biztos, hogy rossz helyre tetted az alkatrészeket. A lényeg az , hogy az atmega nem inditja az FTD-t. Nem rezeg be az oszcillátor 6MHz-re csak 10-20 KHz környékén rezeg be. Az atmega Out kimenete inditaná az FTD-t. Probáld meg az FTD-t 3 lábu kristály-al beinditani. Kisseb a helyigény és nem kell kondi hozzá. Ha kell akkor tudok neked tartalmakat küldeni, mivel én q..va sokat küzdöttem ezzel. Igaz közben vettem egy comandert , és csináltam mellé egy külön kábelt ami igaz csak immo-hoz és orához jo, no meg ha kell akkor Galetto lessz belőle pár perc alatt.
Szia!
Nem emlékszem pontosan mire gondolsz... Köszi, megoldódott azóta. Mégis driver gond volt. Annyi usb eszköz volt már feltelepítve, hogy össze-vissza akadtak. Elvileg a 2.5-ös dumpot tetem fel ennek ellenére csak a 2.0 és attól visszafele lévő tachokkal működik. Viszont win7 64bit alatt is...
Neked megy a 2v5-el?
A fuse biteket hogy állítottad be? Nekem így van: LO:0x0F, HI:0xC9 Mikor kiolvastam és nem működött, akkor LO:0XFC, HI:0XD9 volt, ekkor nem rezgett be.
Sziasztok nem találtam, a készülékkel kapcsolatba semmit a fórumon, van injektor időzítő fórum, de nekem nem az kell. Adott egy 1,6 Opel G astra amibe most tettem be az elektronikát, tökéletesen megy (most tankolok rá először etanolt) , de a gyári beállítással ketyeg. Tudna esetleg nekem valaki küldeni egy jól beállított paraméter fájlt, amit rátölthetnék az ennyimére?
Előre is köszönöm Bubuszoft
Üdv mindenkinek!
Nem tudja valaki hogy az AB-Com nevezetű program kezeli-e az ALDL csatlakozós (elméletben obd1?) opeleket? 8192 data baud van rajta (k csatorna nem tudom mi). FT232RL Arduino modullal alakítanám usbre a jelet (TTL-USB). Működhet így a dolog? ('96 Frontera)
Sziasztok.
Van egy ELM327 Bluetooth ODB II adapterem. Frankón működik is a régi androidos telómmal, csak másik androidos készülékhez nem tudom csatlakoztatni. Párosítani lehet, de a Torque nem tud csatlakozni hozzá. Olyan mintha megjegyezte volna az első eszköz Bluetooth címét és csak ahoz hajlandó csatlakozni. Tudja valaki, hogy hogyan lehet resetelni? Köszi
Sziasztok!
Ismeri valaki EZT a hibakód olvasót? Esetleg használta-e már, és ha igen, mik a tapasztalatok? Egy általános célú autószerelő műhelybe lenne, amolyan "másodkészüléknek" (a komoly diagnosztikát a "nagyágyúkhoz" visszük ), hogy ne kelljen minden aprósággal elszaladni kiolvasni/kitöröltetni az esetleges hibakódokat. Ami tetszik: - Magyar nyelv - Nem kérdezget, automatikusan végignézi az összes protokollt és ha tud, akkor kommunikál az autóval - A leírás szerint nagyon sok autót "ismer" - Ingyenes frissítés - Ár
Hi
Nekem ez van. Olvas mindent, sok free prg. van hozzá. Sőt van BT-ben is. Elég egy teló hozzá, nem laptop.
Hi Mesterek!
Sikerült rácsatlakozni a kocsira. Van egy érdekes értékem: MFF_IAT (intake air temperature at time of misfire): -18 C° Ezt mi méri meg hol? Segítséget előre is köszönöm!
Ez egy kicsit draga,de nekem ilyenem van es megvagyok vele elegedve.
Ross Tech
Hello!
Igen. Hasonlóval kezdtem, nagyon sok progim máig megvan hozzá, mondjuk az enyémet csak laptoppal használtam, de már csak a fiók alján porosodik. Az még a "békebeli" K-KKL vonalat is tudta egy átalakítóval, de sajna eljárt az idő felette. Valahogy nem tudtam "összenőni vele.
A Ross Tech (Vag-Com) nagyon jól működik a VW csoporttal - mint általában - csak nem elég univerzális, legalább is nekem nem, sokat kérdez, és néha "melléfog" (pedig tudja...).
Épp ezért esett erre a készülékre a választás. Maradjon köztünk azóta megvettem, és használom. Ha valakit érdekel, a jelenlegi tapasztalatok, kb. 30 különböző típusú. autó után. ami tetszett: - A japánokkal mindig "hadilábon" álltunk, ennek ez nem gond (Nissan, Mitsubishi, Toyota). - Az "A" Mercit sem sikerült még kiolvasni a régi diag. interfészekkel, ezzel semmi gond. Több Mercit is néztem azokkal sem volt gond. - A készüléket be sem kell kapcsolni, nem használja olvasáskor a belső áramforrását, így nagyon valószínű, hogy sokáig fogja bírni az elem, csak rádugni a csatira majd azonnal előjön a főmenü, két gombnyomás és már olvashatjuk is a kívánt részt, mindezt magyarul. Nagyon gyors. - A magyar nyelvi fordítás meglehetősen jól sikerült (időnként még az ügyfelek is tudják értelmezni). - Ha valamit nem tud leírni, mert teszem azt az egy gyártó specifikus kód, akkor kiadja azt a speciális hibakódot ami alapján be lehet azonosítani. - A grafikus megjelenítő is elég részletesen adja vissza az élő adatokat. - Időszakos élő hibánál nagy szolgálatot tud tenni az az opció, melyen a grafikus megjelenítő "felvevője"(ezt most hirtelen nem tudtam másképp leírni...bocs) csak akkor aktiválódik, ha a hiba jelentkezik. Ez a rész szuper. (pl a hiba jelenség.: ...csak ha meleg a motor, erőteljes gyorsításkor beremeg, kis gáznál nincs gond, ja...és nem is mindig teszi ezt. Hamar kiderült. Trafósor volt a hibás...melegen). - Gyárilag az elérhető legújabb frissítések vannak benne. ami nem tetszett: - Légzsák, ABS, szerviz nullázás nem támogatott. - A képernyőfrissítés elég lassú. Összességben, a kompromisszumokat is figyelembe véve ebben az árkategóriában, véleményem szerint viszonylag jól teljesít.
Neked az 5 dolláros kinai valtozata van meg?
Csak az tudja a VW-Audi-Skoda-Seat-tol eltérő autokat kezelni. Az én eredetim tud szervizet nullazni,egyes tipusoknál légzsákot meg ABS-t is tud nullazni. Amelyik ABS-t légzsákot nem tudom aval, azokat általában CarProg-gal meg tudom csinálni. Az enyém-en a képernyő frissités is elég gyors. |
Bejelentkezés
Hirdetés |