Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Annak a csatinak a csomagtartóben kellene lennie?? Ha más nincs akkor leállok a lámpától közvetlenűl! 1 szálon a fék,ill városi,Külön-külön az irányjelzők. Csak azt nem tudom,hogy milyen visszajelző kell a műszerfalba épitett kontroll lámpába? Azt honnan vigyem oda?
Igen, erre én is gondoltam, de remélhetőleg nem lesz ilyen. Ha mégis, akkor ott toldom meg, ahova ezeket a bigyókat berakták.
Egy technikai kérdés: miért jó az, hogy a motoros visszapillantó tükör állítója egyik állásban a jobb tükröt állítja, másik állásban viszont egyszerre a kettőt? Engem nagyon bosszant. (melyik vezetéket kell elvágni, hogy csak a bal oldalit állítsa a másik állásban?)
Szerintem azért állítja mindkettőt egyik állásban, mert az oldalválasztó kapcsoló egyik irányba "átenged".
Sajnos nem, a jelölés szerint ez a rendes működési mechanizmusa. Felső állásban fűtés, közép állásban "L+R" alsó állásban pedig csak "R". (alsó állásban egyébként nem is marad meg, egy rugó visszahúzza közép állásba) Készítsek egy képet róla?
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2014
A kép mindig jól jön/jöhet.
ha elvágod a szálat és mégis kellene állítani, akkor azt hogy fogod megoldani? Ha ez a szándékod, javasolnék egy kapcsoló közbeiktatását. Azzal ki tudnád kapcsolni, és ha mégis kell, akkor meg vissza. A jobbos tükörre menő vezetékeket kell megnézni melyik kap akkor is áramot, ha mindkét tükröt mozgatod. Azt is meg kell vizsgálni, csak vizszintesen (egy irányba) vagy vizszintesen és függőlegesen is mozgatja (gyanítom két motor lesz benne, ami egyszerre mozgatja a tökörlapot, így nem egy, hanem két vezetéket kell majd "megoperálnod" a kapcsolós megoldásnál kétáramkörös kapcsolóval talán meg is lehet majd oldani, de egy rajz is segíthet, de abban én nem tudok segíteni, számítok VIM kolléga képére. A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2014
A kapcsoló nem is rossz ötlet. (hozzáteszem, a vezeték elvágását nem gondoltam komolyan, inkább csak a logikát kerestem volna a kialakításban, de ez a kapcsolós megoldás tetszik )
Az elméleted teljesen jó, 2-2 motor van (lehet) benne tükrönként, mivel minden irányba mozog a gomb is és a tükör lapok is. Mellékelve 2 kép, az egyik a fűtési állapot, a másik pedig úgymond alap helyzet, amikor mindkét tükör állítható. Ha csak a jobb oldalit szeretném, lefele kell forgatnom a gombot és ott is kell tartanom, miközben joystick-szerűen mozgatom a kívánt irányba. Szerintem nem lett volna nehezebb egy olyan kapcsolót beépíteni, ami az "R" állásban is megáll, továbbá "L+R" helyett csak "L" van rajta. Örök rejtély.
Ez a gyári működése a tükörállító kapcsolónak !
Helo mindenkinek. Tudom hogy it Octavia elekromos problemairol van szo de megproballom hat ha tudtok segitteni.
Nekem van egy 2003 Skoda SuperB es az elso fenyszoro mosok nem mukodnek.Vettem uj pumpat de nem megy oda aram.Van az ilyesmikre rele? Mivel eredetileg ugy mukodott hogy mostad a szelvedot es 2 masodpercig egyfolytaban tartottad es akkor bekapcsolt a masik pumpa a fenyszorokra. De az tonkrement igy betettem ujat es nem mukszik lemertem de nem megy aram oda.Biztosittekot nem talaltamra.Igy Relere gondoltam hogy nem e lehet kulon rele.Nem talalkozott senki hasonlo esettel?? Segitsegeteket elore is koszonom!!
Üdvözletem.Egy kis segítséget kérek én is.
Octavia 1,4 16V 2005 évjárat .A fűtőmotor kerreg,mintha beleesett volna valami/pollenszűrő nyáron volt cserélve,de ez a hang mostanában jelentkezett,és nem változott az erőssége.A falevél már elkopott volna szerintem . Honnan lehet megközelíteni a fűtőmotort biztonságosan,nem szeretnék semmilyen műanyag fület ,bolhát ,patentet eltörni . Köszönöm .
Szia! ITT már egyszer írtam erről a műveletről, de azt tanácsolnám, hogy előbb nézz be a járatba felülről, a szűrő felől és akkor nem kell szétszedni a kesztyűtartót ha úgy találsz valami nem odaillőt.
Köszönöm,már csak egy fűtött garázs kell és nekilátok!
Sziasztok!
Tudom, hogy nem ebbe a téma tartozik, de másik fórumot nem találtam, nyitni pedig nem akartam ezért gondoltam meg kérdezem itt. Lenne egy 1.9-es pdtdi AVF kódú VW Passat 2001-es és ezeket a hibákat olvastam ki belőle, és nem igazán találok a hibakódokról semmi normális leírást, ebben szeretnék segítséget kérni tőletek. Control Module Part Number: 8D0 907 389 D Component and/or Version: ABS/ESP front D56 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 00028 1 Fault Found: 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0004 Coding: 17000 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------ Address 17: Instruments Controller: 3B0 920 825 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 Coding: 05125 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ1P286084 VWZ7Z0A3637326 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent --------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent --------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 1C0 959 799 B Component: 01 Komfortgerát HLO 0001 Coding: 00259 Shop #: WSC 00028 3 Faults Found: 01135 - Interior Monitoring Sensors 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01330 - Shareware Version. To Decode all DTCs 37-00 - Please Register/Activate 00928 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00 - Please Register/Activate
Szerintem ez a gond: 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
Nem kommunikálnak az egységek egymással. Akku nem volt lemerülve?
De igen volt lemerülve pár napja van benne új aksi.
Akkor csak töröld ki a hibákat és lehet, hogy helyre jön. Nagyjából azt hiszem arról szól, hogy az egységek nem kommunikáltak egymással és ez alacsony akku feszültségnél tipikus dolog.
A hozzászólás módosítva: Jan 25, 2014
Épp most csináltam meg : )
Holnap megyek vele pár kört azután kiolvasom megint hátha valami visszajön. Köszönöm a segítséget! : )
Ha javasolhatom, legyen üzemmeleg a motor, hogy minden érték a helyére kerüljön.
Én meg szoktam várni a második ventillátor kikapcsolást -természetesen menni is lehet vele, lényeg felmelegedjen-
..... azt nem mondtad, hogy még máshová is bekérdeztél, pedig itt ugyan azt elmondtam amit itt is válaszul kaptál, csak Te kihagytad a mondandódból, hogy akku problémák is voltak. Rá kellett volna jönnöm.
Hát fel tettem oda is a kérdést meg ide is hátha gyorsabban kapok választ ha 2 helyen is fent van.
Reggel jöttem melózni (jó 50km) és azt vettem észre, hogy hiába teszem fel a digit klímán a hőfokot akár max-ra is a levegőzőkből csak langyos levegő jön, viszont a az óra szerint a víz 90 fokos. És ugye tegnap kitöröltem a hibakódokat. Vagy már az elött is jelentkezett a hiba csak nem vettem észre nem tudom. Valakinek valami ötlete? A hozzászólás módosítva: Jan 26, 2014
Klímában a gáz mikor volt cserélve? Egyáltalán van benne gáz?
Lehet érdemes megnézetni. Előtte megpróbálnám megnézetni a hőgombákat, esetleg hibatárolóban keresgéltetni. Ékszíj elég feszes?
Pollenszűrő nincs eltömődve? Esetleg a fűtőradiátor?
A klímagáz nyáron lett cserélve, feltöltve. a szíjakon nem láttam hogy laza lett volna.
De egyébként mi köze van a klímagáznak a meleg levegőhöz? A hiba tárolóban nem találtam semmit sem a tegnapi törlés óta.
A pollen szűrő most volt cserélve szintén nyáron, viszont a radiátorról nem tudok semmit sem gondolom nem egyszerű műtét hozzá férni
Miket nyomkodtál rajta? Ha "Econ" akkor nem megy a légkondi és azt állítasz amit akarsz, ha "Auto" akkor megy a légkondi és mindent az irányít, te csak a hőfokot állíthatod, ha bármi mást rányomsz, akkor eltűnik a felirat. Ha rányomsz a belső keringetésre, akkor egyből kapcsolja a légkondit, utána ki tudod kapcsolni az "Econ" gombbal és marad a belső keringetés légkondi nélkül (könnyen bepárásodhatnak az ablakok), ha rányomsz a szélvédőfűtésre, akkor max. ventillátor fordulat és akkor kapcsold be a klímát. Ha így nem menne, akkor valószínű, hogy a gáz elillant belőle.
A hozzászólás módosítva: Jan 26, 2014
Azt, hogy mennyire egyszerű hozzáférni, sajnos nem tudom, nekem jóval öregebb Passatom van, (86-os) abban ez nem gond. De azt gondolnám, hogy tán a pollenszűrő felől tán belátni oda is. Az egyébként, hogy a szűrő nyáron cserélve volt még nem garancia erre, ha mondjuk poros környezetben használod vagy esetleg nedvesség érte. Megnézni nem kerül semmibe.
Igen tudom, hogy működik! de nem értem mi köze van a klíma gáznak a fűtéshez ez elöző autómban (golf) is digit klíma volt annyi különbségel, hogy ott kiolvasásnál kiírta hogy gázt kell tölteni a klímába és töltés nélkül is fújta a meleget.
Mondjuk ez is igaz Holnap megnézem, bár a levegőt ettől még fúja ha felteszem nagy fordulatra
Klímáról beszéltél, egyébként meg el tudom képzelni, valamiért a klíma a fűtéshez "hozzádolgozik".
De ha nem kapcsolok klímát akkor is kéne fűtenie nem?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |