Fórum témák
» Több friss téma |
2.2kW 50km/h-hoz biztosan elég. Viszont elég sok akkut igényel, ha a hatótávot is szeretnéd használható szinten tartani.
köszi a gyors választ akksi biztos nagy kell rá mert a táblája szerint 90 ampert felvesz hatótáv meg nem nagy kell mert csak 10 kmre van munkahely, egyébként 9 kW ot bicikli 80 al megy amit a youtubon néztem 60 szerinted életképes lenne még? az nem lenne fontos hogy kilőjjek de azért ne is csiga tempóban gyorsuljak fel 50 re. Durván számolva 40 a motor fordulata amit 7re csökkentek akkor az elvileg 55 km/h lenne mert a kerekem 220cm kerületű és a nyomaték megnő az az 5,7szeresére ami 34,2 lenne
Szia
Nem akarok beleszolni DE. 0-300W ig bicigli, 300W-4KW között segédmotor, 4KW felett nagymotor. Neked 2,2KW os motrod van ami a közlekedés szabálya szerint segédmotor. A segédmotor meg csak, 40Km/h val mehet. Nekem van egy 2KW os elektromos segédmotrom. 48V/40Ah akumulátorral megy, 45percet, ha teljes gázon használom,(41...42Km/h) . Ha figyelek a gyorsításnál és a sebbeségem 30Km/h ig huzom a gázt akkor 70...80percig üzem képes. Az egész 150kg (+100kg amit vihet ) 10x3,5' gumi van rajta. Amire figyelni kell, az a esső után a megállás, egy kicsit csúszik. ( lehet azért mert Kinai. De nem találtam, puha (téli) gumit rá. ) Még nem találtam olyan dombot amin nem tudtam felmenni. Kereszteződésbe 25...30km/h ig nem sok mindenki előz meg. (indulási nyomatéka, nagyon nagy) A bicigli váz, nem arra van méretezve, hogy 200kg cipeljen. Pedig motor, akumulátor, és te, valahol ott lesz. A másik Tudom hogy csak arra kell hogy a kert végébe sorakozzatok a járgánnyal. csak előbb utobb márt a szomszéd kertje végébe majd a másik falu kertvégébe lesz a pálya. ha kocsival szállitod nem is baj De nem azzal fogod és meg leszel sértődve hogy a rendőr fére állit. Mert lassu jármüvel ami 20Km/h majd hogy nem bármivel mehesz, amin fék és világítás van. de ezeknél is jó ha megvan, az első müszaki vízsga. Mielőtt kikönyörgöd a motort, nézz utánna, hogy mit kell csinálnod, hogy közütra kivihesd a gépet. üdv. A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2014
Szép napot!
Tegyél fel képeket a gépedről. 40-es tempóhoz 2kW soknak tűnik, és (gondolom ólomakkuval)40Ah-val 45 perc üzemidő, és a 30km táv is kevés. Ennél a belsőégésű üzem valószínűleg olcsóbb. Egy kerékpár sík úton szélcsendben 500W körül képes 40km/h tempóra. Segédmotor, kerékpár és közút téma: kerékpárral sisakban 50km/h-val haladhatsz, az kb. elég is. A segédmotorkerékpárokra meghatározott 40km/h még a Babetták idejéből származik és teljesen idejétmúlt. Egy mostani 50-es 50-60km/h-val hosszabb távra alkalmas lenne, és a futóműve, féke jobb egy Babettánál, az MZ-vel egyenértékű, vagy jobb. 40km/h-val haladva kerülgetniük kell az 50km/h-val haladó autóknak, megnő a balesetveszély. 50km/h-val együtt haladsz a forgalommal... Más téma: MZ-vel is 50km/h-val közlekedek, ezen tempóval legkevesebb a fogyasztása(2,2-3l/100km). Segédmotorként 50km/h-val is épp ugyanennyit fogyasztana, csak nem kellene utána fizetnem teljesítményadót és nem kellene perkálnom 2 évente a műszaki vizsgára, majd időnként 6000-et új forgalmira... A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2014
Ötletes.
A hátrányai: -a símán kerékkicserélés után megfelelő elfordulásgátlás szükséges, ami nem lazul fel, mert vagy a tengely, vagy agátló, vagy mindkettő roncsolódik. -töltési nehézség -akkucellák ellenőrzése, kondíconálása - nagy rugózatlan tömeg -az akku rázkódik az út egyenetlenségeitől, ez nem a hosszú élettartam barátja. Ennél lehet jobb egy toló (pusher) hubmotorral, akkuval és vezérlőszálla előrevezetve. Elvileg tolhat kerékpárt, motort, autót, akármit..ami után épp felrögzíted.
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e baja az elektromos bicikli motorjának, ami 250W,8 vezetékes - Hall jeladós, 60 fokos, ha a vezérlőjét 350W-osra cserélem? Természetesen az új vezérlő többi paramétere azonos. Köszi
Nem. A vezérlő túlméretezése nem okoz problémát.
Köszönöm az információt.
Malaguti f10 gyújtás kapcsolónál a vezeték már így kaptam kapcsolóból kijövő 4 szín az "piros;barna;szürke;piros" közvetlenül mellet a kábel kötegből pedig "fekete;fehér;kék;kék-piros" és kijön onnan párba lila és zöld vezeték csatlakozóval a végén. Hogy kell párosítani???
lejjebb a kábel kötegből ahonnan ki jön a hideg indító vezetéke onnan kijön egy fekete és egy sárga. És ezt hova kellene bekötni???
Hali! Ki kell mérni műszerrel.Sokat helyre pofoztam már,de ezt így szerintem nehézkes megmondani. Üdv!
köszönöm szépen(!) csak reménykedtem(,) hogy valaki pont ilyen(n)><el találkozot(t,) és tudja pontosan az összekötés szineket(.) de ha nem(,) sajna le<>kel(l) ülni(,) és egyesével újra huzni mindent(.)
A hozzászólás módosítva: Feb 14, 2014
Sziasztok. Hozzájutottam kb három éve e-scooter elektromos rollerhez. Akkor lett új akku bele véve méghozzá 2 darab 12V 12A-os. Megjavitottam a vezérlőjét (vettem használtat), és most jött az ötlet hogy rászerelhetném a bicajomra, de úgy hogy hajthassam is, éscsak néha mennék vele árammal (ha elfáradok például). A motorja 250Wattos. Hogy lehetne összehozni hogy lehessen tekerni is és motorral menni is.
Szia!
Például lánchajtás+ szabadonfutó (a Babettáéból könnyen megoldható)
Éshogyha a motorral ez első kereket hajtanám akkor oda is olyan kerék kellene mint hátra?
Szia
képet sajnos nem találok de ha nagyon kell teszek fel. Egyébként a motor: Guewer elektromos robogo classic Márt 3 éves. igen sok a 2KW korábbi kiadásba volt olyan ami 800 és 1600W os volt. Igy utólag, lehet jobb lett volna. "Ennél a belsőégésű üzem valószínűleg olcsóbb." Babettám volt ( sérülés miatt, nem tudom beindítani ) ott 100km/2,5l benzin kellett. 406Ft/l = 1015Ft mivel 30Km beszélünk /3=338Ft Egy töltés 230V ről nekem ~35....40Ft be kerül. "kerékpárral sisakban 50km/h-val haladhatsz, az kb. elég is." Mivel irtam hogy kerékpárrol csak akkor beszélünk ha a motor teljesítménye 300W alatt van. Ha nincs motor akkor mehesz a közüti tábláknak megfelelően ( ha 20km/h a max sebeség akkor csak 20km/h val ) és igen mehetsz, 50Km/h val is, lakott területen kivül. Ha segédmotrod van akkor a max az a 40km/h Esetleg küld el a jógszabály modósítást hogy hol van leirva, hogy mehetek 50km/h val, vagy esetleg 60km/h val. Lásd: Bővebben: Link "d) teherszállításra kialakított motoros triciklivel, elromlott járművet vontató gépjárművel, segédmotoros kerékpárral, lakott területen kerékpárral 40 km/óra, " üdv. A hozzászólás módosítva: Feb 19, 2014
Sziasztok! Van egy Poly mobil névre hallgató elektromos kerékpárunk "Robogónk". 36V-os rendszerű. 350W-os motor van benne. Ez is le van szabályozva 25Km/h-nál. Kérdésem az lenne, hogy valahogy nem lehetne dobni rajta egy kicsit, hogy gyorsabb legyen? Egyik ismerősnek van egy hasonló kinézetű csak az tornádó és valami szervizbe megoldották, hogy 40-45-el megy. Ha annyit tudnék csinálni, hogy párom 60Kg súlyával menne 40-et az jó lenne. (nem kellene alapjáraton mennem utána babettával..) Minden segítséget köszönök.
Üdv.
Keresd meg a vezérlőnél azt az egy-egy szálas vékony vezetéket, amely össze van csatlakoztatva. Általában a szine változó, fekete, kék, fehér lehet vagy amilyet talált a kínai. Egyszerűen széthúzod a csatlakozót.
Köszi a segítségedet. És az a kábel hová megy? ezen már nincs csatlakozó minden kábel össze van forrasztva.
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék, hogy nem tudja-e véletlenül valaki, hogy az elektromos biciklik gázkarjában/markolatában hány Ohm-os ellenállás lehet? Egy leszuperált/hiányos rokkantkocsiból szeretnénk szállítójárművet készíteni és szükséges lenne a precízebb motorvezérlés. Egy ilyen PWM vezérlővel tervezzük meghajtani a motorokat (24V-tal), viszont a potmétert helyettesíteni szeretnénk valamilyen gázmarkolattal. Van rá esély, hogy kivitelezhető a fenti elképzelés? PWM vezérlő - Gázkar A hozzászólás módosítva: Feb 21, 2014
A gázkarban nem ellenállás van, hanem lineáris hall elem.
Hello! Amit Biró Feri írt,az a vezeték a vezérlőből jön ki(egy szál),és csatlakozik egy ugyanolyan színű vezetékkel,ami vissza bele megy a vezérlőbe.Ezeket kell szét húzni mint ahogy a Kolléga is írta,akkor fel gyorsul a motor. Üdv!
Szét szedtem az egészet. Sajna én nem találtam olyan vezetéket ami kijön és vissza is megy. próbáltam szét válogatni a vezetékeket. van ugye 5 vezeték a motor hall jeladóinak. van 3 vezeték a motornak (Szerintem ezek nagyon vékonyak) van 3 vezeték a gázkarnak. 2 a tápnak. 1 a gyújtásnak, 1 a km órának. 3 a féknek. Fenn marad még 3 vezeték. 1 fehér színű magába van egy még le nem cserélt csatlakozóba és megy fel a műszerfalhoz valahová. meg van 2db kék amik úgyszintén eltűnnek a kötegbe. Próbáltam széthúzgálni őket de a mutató 25-nél úgyszintén megállt.
Hello! A motorhoz ami megy,az nem vékony. Mindegyiknél olyan.Szerintem az a 2 drb kék lesz ami eltűnik a kötegbe. Vagy pedig találkoztam már olyannal is,ahol kivezették a kormány markolat mellé,vagy valahova,hogy könnyebben lehessen hozzájutni.Bogozd ki mindegyiket,ami kijön a vezérlőből. Esetleg képet ha tudnál feltenni a vezérlőről,egyszerűbb lenne megoldani!Üdv!
Majd le fotózom.. Egyébként szét húztam, de semmi változás nem volt.
Ahogy etm kolléga írta, néhány elektromosnál a sebeség csökkentő vezetékét a gázkar mellé vezették fel a vezérlőből. Érdemes ott körül nézni. A féknek nem három eres vezeték megy, hanem csak kettő.
Meg van. Ahogy írtátok a gázkarnál van a vége.. Viszont érdekes nem volt összekötve. Ha összekötöm 15 a vége az órája szerint, ha széthúzom akkor 25.. :S
Meg találtam a problémát.. Kijavítottam most már 45-ig kúszik a mutató. Már meg lehet gyorsabb lesz mint a babettám.. Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Mi volt a "probléma" és mi a megoldása? Megosztanád velünk!!
Sziasztok! Találkozott már valaki olyannal,hogy az elektromos kerékpár hátrafelé indul el?Ez egy Lofty. Köszi a választ.
Kontakt hibák sokasága. De most már minden jó.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |