Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Az nem sima kábel, hanem speciális átalakító elektronika, ezért van horror ára, mint már írtam korábban.
Én egy középkategóriás cdjátszót használok, de nagyon hiányzik az SDVC és a bajusztávirányító. Ha össze tudnám hozni a bemenetet a gyári magnóra, simán visszatenném. Továbbra is várom szíves jelentkezését sztereo-spdif átalakító kapcsolásnak! Vagy pl spdif kimenetes hangkártyát offline életre lehet-e kelteni fent említett célból? Ha tud valaki segíteni, ne habozzon!
Sziasztok. Nekem ojan kérdésem lenne, hogy renaul clióban gyári autósrádiót kicseréltem cd-sre. Namármost azóta nem méri a kilómétert mert vhogy a rádióra van rákötve, azon keresztül ment a kilóméteróra mérő. A kérdésem hogy azt hogy tudom átkötni v hova tudom kötni hogy az új rádióval működjön a kilóméteróra. Ha vki tud segítsen.
Ez a "can-bus" rendszer sajátossága. A konkrét megoldásra keress rá Clios fórumokon.
Hali!
Nekem az autórádióm világításásval van gond, ami valahogy belül testre ért a pozitív az előlapban és azóta nem volágít pedíg a letestelés meg lett! De vele párhuzamosan kiment az erősítőt bekapcsoló szál is, így gondolom ugyan onnan kapta mindegyik a feszt! Visszakerestem az előlapból a nyákon át honnan jön a fesz és mind a világítás mind a kapcsolószál ugyan oda vezet, ahol van a panelen egy 78L18, egy b1240, és kettő bd435! Aki tudja mi mehett tönkre akkor segítsen!
Most még átnéztem és találtam egy zéner diódát ami testről ment az eggyik BD435 szemből nézve jobb oldali lábához és ez a zéner zárlatos! Akkor lehet hogy csak ez volt a gondja neki?
Hali!
Szerintem kevés az infó! Mi a típus? Biztos 78L18 ? (Autórádióknál nem gyakori) Egyébként, lehet, a kapcsolótranya halt be, de rajz nélkül nehéz bármit mondani.
Sajna semmit sem tudok róla mert nem egy gyakori márka, ez a Qelle márkája az Universum.
Max fényképet tudok csinállni a panelről! Amúgy a zéner dióda lehet hibás a zárlatossága miatt?
Hogyan mérted a zénert?
De szerintem nem zéner gond lesz. Jártam már hasonlóképp autórádióval. Szerintem tranyó. Mérd ki az említett tranyókat, de előtte forraszd ki őket. (ne a panelban mérd) Nincs feltüntetve a rádión valami típusszám? (jó lenne rajzot néznem hozzá) De ha más nem próbáld fényképezni, hátha segít.
A tipusa UNIVERSUM AR-CD 1038A és a zénert kivettem és úgy mértem dióda mérővel a multiméteren, és volt egy másik zéner mellette amit szintén mértem és ott mutatott értéket viszont ennél amit kivettem zárlatot mutat mind a helyén mind kivéve mindegyik irányból mérve!
Amúgy az eggyik bd435 kint van és azt mértem szintén a multi dióda mérőjével, és ha a középső lábra tettem a negatívot akkor a jobboldalin 592-őt mutatott a balon semmit, és ha bal + jobb oldal - akkor 596-ot mutatott! majd próbálok képet feltenni!
Amúgy még azt is észervettem, hogy mióta meghalt a világítás azóta a kábelen amin a feszt kapta GND van!
Nem vagyok benne biztos, hogy a tranyót jól mérted.
Ezért adok egy képet. 1. A műszer + pólusát tedd az 1-es lábra, és úgy nézd meg a másik kettőre mit mutat. 2. Majd cseréld meg, a - pólust tedd az 1-es lábra és úgy is nézd meg a másik kettőt. Mit mutat? Hát rajzot nem találtam hozzá, de már tudom hogy néz ki kívülről. Ja, és nézd meg a másik tranyót is (2SB1240).
Hali!
Van egy autórádióm, típus ügyileg Philips. Azon belül nem tudom milyen sorozat lehet, nincs ráírva. Valamilyen oknál fogva, 12V tápfesz rákapcsolása utána a következőt csinálja: 1.Beáll "Standby" ba, azaz nem világít semmi, nem megy semmi, csak az "On" gomb háttérvilágítása. 2. Bekapcs gomb megnyom->Minden ami villoghat, elkezd villogni. LCD, és az összes háttérvilágító LED-is. ÉS itt megáll a történet. Se vissza, se előre nem bír menni. Valaki nem találkozott ilyen hibával? Linkelek pár képet! Képek itt Annyira nem régi darab lehet szerintem, RDS, EON, stb. már van benne. -Petya-
Hali!
1. Hány szálon kap + tápot? (lehet 2-n kell) 2. Lehet biztonsági kódot vár?
Hi!
2 szálon megy a +. Egyik a "folyamatos" szál, másik a "kapcsolt szál". Biztonsági kódra vár? nem hiszem, mert LCD tök üresen villog.
Köszi, megnézegettem őket, valahol írták, hogy 1 órát tápon hagyták, aztán kérte a kódot.
Hát kipróbálom. Bár sztem valami más van, mert ha kód vagy valami kéne neki, akkor legalább 1 vonalat, vagy akármit írna LCD-re. Meglátjuk mi lesz 1 óra múlva..
Sajnos a helyzet ua.
Ez csak villog, és villog... Már kb 2 órája.
Nem úgy próbáltad, hogy csak ráadod a tápot, és nem "kapcsolod be"?
Próbáltam rajzot keresni hozzá, de csak fizetőset találtam. (pedig az jól jönne) Esetleg próbálj méregetni a táp részben, hátha ott van valami gubanc...
Bekapcsoltam, elkezdi a villogást, és úgy van még mindig, ami lassan 2 órát jelent...
Szal, "bekapcsolva" hagytam.
Én nem kapcsoltam volna be...
De lehet, tényleg nem az lesz itt a gond. Csak akkor nem tudom mire vélni ezt a villogást.
Ja, még régebben, teljesen véletlenül, bekpacsolás nélkül "standby"-ba rajt maradt a táp 1 éjszakára.
Szóval szerintem letiltás, kód kilőve, legalábbis egyenlőre. Próbálok én is keresgetni valami rajzot hozzá! Mindenestre elég érdekes, olyan mint amikor valami bekapcsoláskor "öntesztet" csinál, és pl. felvillan minden az LCD-n. Lehet hogy itt is ilyenről van szó, elakad valahol az öntesztbe, és nem megy tovább...
...ott a típusa! Rá van az írva
Kép: Hivatkozás Philips 22 DC 720 /93R talán így találsz róla valamit...
Hi!
Ok, köszi, időközbe rájöttem Csak nem gondoltam elösször hogy az a típus jelzése. Sajna nem találtam semmi értelmes dolgot róla. Viszont több helyen van fennt ez Eprom hoz valami, csak ezt nem tudom mire vélni.. Bele kéne írni ez EPROMBA?
Keresgélés közbe találtam egy kis kincset
Hátha valakinek még hasznos lehet. Jópár rádióhoz kódfejtő program. Linkelem, mert túl nagy ahoz hogy ide feltöltsem. Letöltéshez klikk!
Hát úgy néz ki nincs meg a hiba forrása, de mostmár megnéztem és a végfok sem működik benne!
Nincs véletlen valaki itt a fórumon aki meg tudná nézni vagy akár javítani, és siófok, fehérvár, enying, vagy akár sárbogárd környékén lakik? Aki tud valakit az adott körzetben segítsen!
Sziasztok!
Van egy Renault 11 Electronic-ba vaéó gyári Philips hifim. Eddig tök jól ment. Szétszedtem, hogy kicseréljem a magnó rész megnyúlt gumijait újakra (már többször sikeresen megcsináltam) és mikor összeraktam, egyszerűen nem akar menni. Bekapcskor megvan a halk pukkanás a hangszórókból, ez eddig oké. Viszont az erősítő lámpája már nem reagál, a magnó részen sincs áram, csak egy lámpa pislákol (az info gomb melett, ez nemtom, hogy mire szolgál, az info gomb megnyomására szokott világítani, kikapcsolni most nem lehet) Minden vezeték be van kötve rendesen. Mitől lehet, hogy nem működik? A biztosítéktáblán minden megvan, esetleg magán a hifin belül szállt el valami? Csatolok egy képet, hátha valamelyikőtök foglalkozott már ilyen tipussal. Előre is köszi! Ati
Sziasztok.
Egy nagy problémám volna,amire szeretnék valakitől egy kis segítséget kérni!!!Volna nálam szervizen egy Trevi RS5650 tipusú autó rádiós magnós szörnyűség,ami nem igazán működik.Ha minden igaz megtaláltam a hiba okát amit egy ellenállás okozott.(szerintem)A problema az volna hogy kéne nekem ehez a tipushoz egy kapcsolási rajz,mert szénné van égve az elkó,és lövésem sincs az értékéről!R315-a száma.Nagyon megköszönném ha valaki tudná az ellenállás értékét!!!! Köszönet
Sziasztok!
Segítséget kérnék a következő témában. Jvc kd-g162 fejegység van az autóban. Vettem bele belső antennát (a külső tönkrement) és nagyon gyatrán szól a rádió amikor beindítom az autót. A régivel is nagyon rosszul jött. Lehet, hogy testelési probléma lehet? Segítségeteket előre is köszönöm.
Nem tudjátok egy PIONEER P001 autórádió végfokozatot mivel lehet helyettesíteni ? (tudom már egy ugyanolyannal )
|
Bejelentkezés
Hirdetés |