Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Sziasztok,
Egy amatőr kérdés. Hogyan néz ki egy Skoda Octavia (2005/1.6/benzines/BFQ) feszültségszabályzója? Beírtam a keresőbe és rengeteg képet dobott ki, amelyek egyáltalán nem is hasonlítottak egymásra. A feszültségszabályzón vannak a hűtőbordákhoz hasonló bordák? Nekem a generátornál van felfogatva a tüskés valami mellett, amelyen 3 illetve négy borda található, én erre tippelnék, hogy ez a feszszabályzó, de nem tudom. Megköszönöm ha válaszoltok, vagy mellékeltek képet.
Köszönöm.
A kocsiba cserélték a fesz. szabályzót. A szerelés után megnéztem a generátor környékét és két alkatrész volt, amelyekre azt tippeltem, hogy a fesz. szabályzó lehet. Az egyik poros volt, a másik pedig tiszta. Ezért én úgy gondoltam, hogy a tiszta, a bordával rendelkező alkatrésznek kell lenni az új fesz.szabályzónak, mivel most került beszerelésre. Hát, így utólag már tudom, nem volt igazam. Már csak az a kérdés, hogy egy újonnan vásárolt új fesz.szabályzó, a beszerélés után egy órával miért olyan piszkos, mint a kocsi többi alkatrésze, mintha hosszú ideje lenne használva?
...megvásároltam a programozó kábelt és a programot. Gyerünk alapra állítani a fojtószelepet. Ross-tech wikiből megnéztem hogy kell, neki is indultam. Sajnos nem sikerült, a csatolt képek sorrendben:
1-vezérlő adatok 2-098 csoport a 08 Measuring Block-ban (itt már látszik a beírt hia 01000100) 3-098 csoport a basic settingre váltva, hogy "adoptálódjon a tudás" 4-hibakód beírva ...és valóban nem lehet alapra állítani a kütyüt, mert a 01001100 hibakód szerint nincs áramellátása a FSZH-nak. Innen okosodtam Találkoztatok már ilyennel, vagy ez lesz az a hiba, amit a VIM belinkelt nem sokkal ezelőtt, miszerint kereshetem az ECU paneljén a forrasztási hibát? Rengeteg a kérdés a fejemben, letisztulok, aztán jövök még...
Á, dehogy... üzemi körülmények között próbálják !
Sziasztok
Érdeklődöm, volt már másnak is műszerfal világítás gondja? Nálam a két lcd panel ledjei nem működnek, a számlapok viszont igen. Gondolom, nem megy ki négy led egyszerre, de ha kettesével sorosan vannak, akkor is kicsi az esélye. Meg tudnám oldani, hogy átkötöm másik körre, de akkor nem vinné a szabályozó a fényerejét. Nem is a javítás a gond, inkább a szétszerelés. A járgány 1999 1,9 tdi 110hp. Ha valaki szerelt ilyet, vagy tudja mi lehet a baj okozója, kérem tegye közzé. Köszönettel, Tibi
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni.A jobb hátsó elektromos ablakemelőt bütyköltem..,nem volt különösebb gondja csak a szokásos mechanikai,azaz kicsit recsegett. Tehát szétszedtem és úgy működtetem a mechanikát, üveg nélkül.Ilyenkor felfelé menet nincs végállás -ha jól tudom- ,mert azt ugyebár az ablaküveg produkálná amikor felér.Ezért amikor megindult kicsit kézzel ellentartottam,nehogy "túlszaladjon". (tudom,hiba volt) Persze azóta nem működik. Se kép,se hang. Érdekes módon az össszes többi ablakemelő működik rendesen...,szétszedtem a jobb hátsó soklábas csatlakozót ami a motorhoz megy.A motort kipróbáltam direktbe kötve.Müködik. A vezető oldalról vezérelve sem csinál semmit. A soklábas csatlakozóra -ami a motorhoz megy- rámértem és úgy néz ki,hogy nem ér oda a 12V a csatiba. A két szélső lábra mértem rá...,ez a bejövő két legvastagabb kábel.Gondolom ezeken kéne mérnem a 12 voltot.Bár lehet ,hogy rosszul tudom. Biztik látszólag rendben...,de igazából külön biztosítékot nem is találtam az ablakokhoz. Lenne valami tippettek? Tiszta paranorma. Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, tudja-e valaki, hogy egy 2006. évjáratú (BFQ) Octávia szekunder levegő szivattyúja szétszedhető-e? NAgyon csúnya fütülő hangja van, mintha csapágyas lenne, és nincs kedvem 100.000-t kiadni egy újért. A válaszokat előre is köszönöm
Hasonló problémáim vannak, korábban már írtam ezzel kapcsolatban. Nekem egy éjszaka leszívta az akksit... miután nem volt vele időm azóta sem foglalkozni, egyszerűen kihúztam a stekkert a szivattyúból. Még mindig egyszerűbb, mint levenni az akksisarut... Nem veszek észre semmi változást, még akkor sem, ha hidegen indítom a motort. Ez az egész szerintem teljesen felesleges fényűzés... Valószínű, nem is kötöm vissza, csak a vizsgára. Még a végén idő előtt elkopik...
Én valahol 30 rugóért láttam egy ilyen szivattyút. De lehet, hogy használt volt. Biztos szét lehet szedni, hiszen valahogy összerakták...
Köszi. Én azt hallottam, egybe van öntve, bár olyan, mintha le lehetne tekerni a "kupakját". A kikötése nem megoldás, a hibakódja attól még megmarad.
Én használtan vettem az autót, lehet, hogy ezt a hibakódizét kiírtották belőle, mert nekem nem mutat ilyesmit. Pedig amikor megvettem, akkor a hibakódokat is megnézték, nem volt semmi különös. Azóta sincs, lekopogom. Megy, mint a gép.
Azt sem értem, hogy ha neked csapágyas a szivattyú, akkor a fütyülést hogyan érzékeli hibakódnak? Nem lehet, hogy valami tömítetlenség van és azt hallod?
Nem a fütyülést érzékeli hibának, hanem a többletlevegő mennyiség nem elégséges, azt írja a computer. A kérdés nem arra vonatkozott, hanem arra, hogy javítható-e.
Amúgy, lehúztad a csatiját, ne csodálkozz hogy nem érzékeli, ha hibás.
Akkor azt kellene érzékelnie, hogy le van húzva a csatlakozó. Vagy nem?
Nagyon köszönöm a segítséget. Végre valami támpont. Azt nem tudod véletlenűl, hogy szétszerelhető-e, és javítható-e ez a szivattyú, vagy csak szétvágható? A bemenő nyílásán nincs semmi nyom, a szelepbe is bedugtam az ujjam és nem kormos....
Az, hogy milyen kialakítású az a szivattyú ami nálad be van építve, azt nem tudom de általában össze van szegecselve a fedélnél. Ha ezt ügyesen "szétfúrod" akkor majd összerakásnál zárt anyás csavarkötéssel (a szegecsek helyén) össze tudod rakni ha belenéztél. A javíthatóságot a belső sérülés és kopás mértéke szabja meg és hogy átmenetileg vagy véglegesen meg akarod-e szüntetni ezt a hibát.
Amit kűldtél tegnap, annak a doksinak a 2. Oldalán van 3 féle szivattyú. Azokból a 3. Nincs rajta se szegecs, se csavar. A visszacsapó szelep pedig ez alatt a kép alatt a második fajta.
Nem lecsavarható véletlenül? Lehet, hogy le van biztosítva az elfordulás ellen egy bepattanó füllel. Ha nem ilyen megoldású akkor melegen lett rányomva a fedél rész amit a forrpontokon meg kell oldani (szét kell feszíteni óvatosan) egy vékony pengéjű késsel, sniczerrel.
Az Octavia 1 Tour (2005/benzines/1.6) fesz.szabályozójának a cseréje miből áll?
Régit ki, új cseredarabot be, vagy kell még valamit szerelni, javítani, állítani? Halandó ember el tudja végezni, vagy autóvillamossági szerelő szükséges? A hozzászólás módosítva: Szept 12, 2015
Régit ki, újat be. Hogy kell e szerelő azt csak te tudhatod. A generátort ajánlott kivenni hozzá.
Sziasztok!
A problémám a következő: 2004 -es Skoda superb van, a bal hátsó központi záram végleg beadta a kulcsot. Persze az ajtót nem lehet kinyitni . Le lett bontva a kárpit az ajtóról, az elektromos dolgok is. A hátsó ülés is lebontva. Most csak a zár szerkezet van rajta a,, csukott ajtón". Kérdésem a következő:-roncsolás nélkül ,hogy lehet kinyitni az ajtót? Válaszokat előre is köszönöm!!!
Sziasztok!
Az alany egy 2002-es Seat Toledo, de beszélhetünk 4-es golfról vagy boráról vagy octaviáról is. Az ablaktörlő intenzitás kapcsoló nem működik rendesen. Ha esőérzékelősre kattintom ott töröl egyet viszont esőre nem reagál (ezzel nem is lenne bajom). Intenzitás kapcsoló mozgatásra mindig töröl 1-et és kész. Ha feljebb kattintom töröl rendesen, de nem reagál az intenzitás kapcsolóra és elég idegesítő, hogy csak gyors fokozat van rajta. Olvastam itt valahol egy ilyen hibáról, de végül nem osztotta meg az emberünk a hiba okát, másrészt pedig valamikor 2013-ban írt ide emiatt. Valaki találkozott már ilyen hibával? Előre is köszi!
Had kérdezzem meg, miért nem elég egy helyre beírni?
Bocsi, de nem tudom, hogy melyik szaki melyik témát olvassa, ezért gondoltam, minden ide kapcsolódó helyen megosztom
Mindegyik mindet olvassa. amelyikbe utoljára írtak az feljebb kerül a bal oldali listán. Ráadásul több helyre irkálni szabályellenes is.
Tisztelt fórumozó Társak!
Szeretnék kérni egy octavia I Aee (1998) motorkódhoz komfort kapcsolási rajzot valami nyomtatható minőségben. Hiba a bal hátsó ajtó központija és ablakemelője nem működik, és a belső lámpát is csak a vezető oldal és a bal hátsó ajtó működteti. Javítási tanácsokat is örömmel veszek. Tisztelettel: csibai
Bocsánat! ezután figyelek rá
|
Bejelentkezés
Hirdetés |