Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
EZT már egyszer megbeszéltük csak nehezen találtam meg.
Hali,
Én hozzá járok (Skoda Specialista, versenyzik is) és maximálisan megbízható szerelő. Koncsik Béla: 1171 Budapest, Kaszinó köz 6-8. 06-1/ 257-5283, 06-30/218-6600 Én első pillanattól a légtömegmérőre tippelek, mert amikor anno egy Audiban elromlott ugyanilyen tünetei voltak. De szerelővel nézesd meg.
Szia köszi a tippet
Már egy szerelőnél van aki addig jutott ma vele, hogy minden oké csak, a fojtoszelep rakoncatlankodik.. Tesz bele egy jót és utána megy tovább ha nem jön helyre van neki gyári szerviz kocsija benne minden létező gyári diagnosztikai progival... Egyenlőre nagyon profinak tűnik ebben a típusban De köszönöm az infókat ha netán Ő nem tudja kideriteni akkor megyek tovább....
Hali! Már a Te szerelődnél van a kocsi mert az előző specialista semmit nem tudott vele kezdeni....
Remélem a Te embered ügyesebb lesz és megoldja, első blikkre azt mondta valami apró filléres baja lehet a kocsinak remélem igaza lesz....
Szia!
Először is jó lenne egy hibakód vagy valami, hogy mit jelzett be a légzsákvezérlőbe. Az ülés tartósínjének közelében a padlószőnyeg alá mennek a az ülés kábelei. Ott csatlakozóházak vannak és ott csatlakozik az ülés légzsákja is a vezérlő kábelköteghez. VW típusoknál a légzsák rendszer össze eleme sárga színű csatlakozókon keresztül van kötve, tehát nem nehéz megtalálni melyik az. Nézd meg nem oxidálódott-e. Komfort rendszerbe nem kellene nagyon belepiszkálni, mert 2009-től komponens védelemmel vannak ellátva bizonyos vezérlők az autókban és ezenfelül még egymáshoz is vannak tanítva. Bármelyik egységet cseréled megjelenik egy SAFE üzenet az MFA kijelzőn és letiltja az adott vezérlőt valamint amik hozzá vannak rendelve. Ezt a gondot egyenlőre csak hivatalos VAS fejjel és hozzá tartozó éves licens-el lehet orvosolni, mivel online hozzáférés szükséges egy FAZIT (gekko) szerverhez.
Sziasztok!
Remélen tudtok nekem segiteni, 1.4 16V 2003 -as Octaviam van,a hiba amit az utóbbi 2 hétben tapasztaltam az hogy induláskor nagyobb gázadásra az autó lefullad .Alapjárat rendben ,üzemanyag szűrő cserélve, főtengely jeladó cserélve ,folytószelep ház kitakarítva ,és még mindig jelentkezik a hiba .Persze hiba kód az nincs,segitségeteket kérném és tippeket hogy mit tehetnék,és ha esetleg egy szerviz cimet ahol megbizhatóan megjavitják tudnátok adni Budapesten ,megköszönném és sok segitség lenne Előre is köszönöm.
Szia! Motorkódot írjál már légyszíves.
Szia Bocss BCA
"Jó kis motronik" rendszer a maga sajátosságaival, többek között a fékpedál és kuplung kapcsolóval. Először ezeket kellene megnézni, hogy megfelelően kapcsolnak-e. A fékkapcsolóra menő fehér/sárga és fekete/kék, alap helyzetben zárva van, a piros/fekete és piros/barna vezetékek között pedig nyitott a kapcsoló érintkezője. A kuplung kapcsolóra menő vezetékek fehér/piros és fekete/kék között, felengedett pedálnál nyitott a kapcsoló érintkezője.
Szia!
Ma délután akarjuk kicserélni az AC-t mivel nincs nyomás mérőnk egy kollégámnak ugyan olyan van a WV Poloban de nem vagyok bizakodó ezzel kapcsolatban nem hinném,hogy az lessz a baj sokkal inkább a te utmutatásodon fogunk elindulni. Köszönöm a segitséget ha valami van jelzek
Ma kicseréltük az AC-t és ugy néz ki megvan a hiba nem szálit kellő üzemagyagot időnként és ez okozta a lefulladást és a leállást is.
Ha sikerül megjavítania, írd már le légyszi mi volt a gond. Kíváncsi vagyok Énszerintem valamiért nem kap eleget a gép, esetleg ellenőrizném még az üa. szivattyú szállítását, nyomásszabályzót. Ilyenkor amúgy szerintem szkópon azonnal látszani kellene, hogy a motorvezérlő hogyan vezérli ki az injektorokat. (meg elvileg a diagnosztika is ír mindent, short term fuel trim, bef. idő) Ha nagy kitöltési tényezővel, akkor akar ő adni kaját, de valamiért nem sikerül neki. (ac, dugulás, stb) Ha kicsivel akkor már a szándék sincsen meg. Ekkor vagy hibás bemeneti infót kap az ecu, vagy ha minden jó és mégis, akkor egyszerűen elromlott.
Szia Nagyon köszönöm ennek a szerelőnek az elérhetőségét!!!!!
Ugyanis kb pár óra alatt rájött az autó hibájára ,és annak ellenére ,hogy én már azt mondtam neki ,hogy ECU csere meg minden ilyesmi cserén sem lepődnék meg ,ennek ellenére a maximális becsületességéről tett tanúbizonyságot azzal,hogy megmondta mi volt a hiba és gyakorlatilag 4 ezer Ft anyag költséggel meg is oldotta a hibát !!!!!És esze ágában sem volt átverni,pedig bármit benyaltam volna neki (elektronikához nem értek) Nekem kicsit ég a pofám ,hogy erre a hibára nem jöttem rá egyedül autószerelőként,de mentségemre legyen mondva ,hogy a neten Skoda doktor ,meg Skoda specialistaként hirdetett "nagy" szerelők sem jöttek rá erre a piti hibára.... és sima szívómotornál soha nem tapasztaltam még ilyet De a mi a lényeg ,hogy ezt a szerelőt minden Skoda tulajnak merem nyugodtan ajánlani mert nagyon jó szerelő és becsületes!!!! És végül a hiba ami ezt az egész baromságot okozta : 4 db gyújtógyertya.... Kicserélte és minden tökéletesen működik!!!!!
Szia !
HA hiszed ha nem a 4 gyertya volt csak szar, és az csinálta az összes gondot
Hello. Skoda Octavia 1.6 55kw AEE motorkódú kocsi a következőt csinálja: meleg motornál ütemhibára mutató jel (kihagy valamelyik henger amit a szalonba tompa ütésekkel jelez) és ez van alapjáraton és magasabb fordulaton is + éles sípoló hang a motortérben.Hideg motornál nincs gond és menet közben sem venni észre semmit.A kocsinál ez a jelenség egy 300 km-es egyirányú táv megtétele után jelentkezett.Elektronikai probléma?Köszönöm a segítséget
Nagyon örülök, hogy segíthettem az elérhetőségével. Én körülbelül 6 éve hozzá járok, kicsit én is értek az autókhoz (eredeti szakmám nekem is autószerelő volt), de még sohasem merül fel, hogy át akarna vágni a Béla. Nem úgy mint sok más szerelők esetében. Örülök, hogy ilyen olcsón sikerült a javítás.
Hello András,
Ha még nem jó az autód és szükséged van még egy nagyon jó és megbízható szerelőre, akkor neked is csak ajánlani tudom a Bélát. Nekem, sokaknak és csiziimrének is bevált. Koncsik Béla: 1171 Budapest, Kaszinó köz 6-8. Telefonos időpont egyeztetés szükséges: 06-1/ 257-5283, 06-30/218-6600
Sok idő eltelt azóta, sokat méregettünk, és arra jutottunk, hogy elvileg jó minden.
A probléma a szabályzással lehet maximum, hogy túl alacsony értéken leszabályoz, és így nem a megszokott hőmérsékletet tartja, hanem sokkal alacsonyabbat mint az ülésfűtéstől elvárná az ember, igaz x időnként 3-5 másodpercre felfűt határozottan. Tehát valószínű a relével lesz a gond, vagy gyárilag ilyen.
Hello Mindenki!
Két kérdés van, de már egynek is örülnék. Visszatérve a korábbi kérdésemhez, nagyon örülnék annak, ha valaki megnézné azt nekem, akinek szintén 1,9 Tdi motor van az autójában (Octavia), hogy 5. fokozatban, teljesen benyomott gázpedál állásnál, úgy 4-5 másodperc után (nálam beáll egy fix értékre) milyen pillanatnyi fogyasztást mutat a fogyasztásmérő? Emlékeim szerint korábban ez legalább 11-12 liter/100 km volt (lehet, hogy több is), de most ez csak 8,1 l/100 km, ami szerintem irreálisan alacsony érték és alighanem ez az oka annak, hogy nem gyorsul megfelelően az autó. Az is érdekel, hogy ha valaki egyetért velem ebben (túl kevés a teljes gyorsításra engedélyezett üzemanyag mennyiség), akkor mi okozhatja ezt a problémát? Várom a tapasztalatokat vagy véleményeket.
Sziasztok.
Elakadtam a rádió beszerelésben. Mit mivel kössek össze. Nem egyeznek a színek és ami a kocsiból jön, ahhoz nem találtam leírást hogy mi micsoda. Az előző tulaj gányolta szét mert bekötött onnan még egy erősítőt stb. aztán kb 2 hete elkezdett torzítani a jobb első hangszóróm és kicseréltem de továbbra is rossz volt. ekkor kiszedtem a fejegységet és láttam hogy minden csak szig.szalaggal lett össze vissza tekerve aminek egy rész szétjött és gondoltam rendesen megcsinálom, összeforrasztom aztán zsugorcsővel összerakom... A válaszokat előre is köszönöm
Nálam még 20 fölé is megy a pillanatnyi érték, ha lepadlózom. 120-nál 4,5liter, 140-nél már majdnem 5,5 liter.
266000km van benne, tegnap lett állítva, kevés volt az előtöltés, nehezen indult. Eddig is jól fogyasztott, de most jobb lett. Ma tankoltam 599km-re, 25,5 litert. Ebben volt autópálya és egy kis városi, meg 3 km araszolás egyesben.
Színek nélkül sem megoldhatatlan a feladat. Fogsz egy mondjuk ceruzaelemet. Azzal megkeresed a hangszórók vezetékét. Ha a megfelelő kettőre kapcsolod a hozzá tartozó hangszóró kattan. Ha megtaláltad mind a négyet, előveszed a multimétert és kiméred melyik vezeték test, állandó plusz és melyik a gyújtásplusz. Aztán már csak be kell kötnöd az adott rádió bekötési rajza szerint.
Ha használtad volna a Válasz gombot, KIG1974 kolléga tudná, hogy neki szól amit írtál.
Üdv!
A csati szabvány ISO dugó a levágotton a piros a kapcsolt+12, a sárga az állandó+12, a fekete a + (test), a többi a készülék világítás, motoros antenna, vagy antenna erősítő. A másikon a 4 hangszóró vezetéke van. Multiméter ennek ellenőrzésére ajánlott. Bővebben: Link Ja, valahol egy antenna vezetéknek is kéne legyen, kéz féle dugója lehet. A hozzászólás módosítva: Nov 14, 2015
Ha jobban figyelnél, látnád, hogy használtam.
Hello susztibi,
Köszönöm, hogy megnézted a pillanatnyi fogyasztási értéket. Gondolkodóba is estem . Először azt gondoltam, biztos benzines az autód, de a gázolajszűrős kérdésedből rájöttem, hogy nem nézted el a kérdésem. Nem lett a Te autódon chip tuning csinálva véletlen? Hihetetlen magasnak tűnik így első hallásra a 20 liter, ha belegondolom, hogy ha már csak dupla üzemanyagot kapna, akkor az mennyivel jobban kellene gyorsuljon mint most... Hja, de jó is lenne. Egyesbe nekem is fel tud menni 40 fölé, de kettesbe már csak úgy 25-ig, hármas 14, négyesbe 12, ötösbe 8,5 l-ig. Ne haragudj, hogy kérdezem, de ez a 20 literes értéket valóban ötösben mutatja? Most megint próbáltam pályán ha padlógázas gyorsítással indulok parkolóból, akkor 5-ösben max: 8,6 l/100 km, de szépen lassan 120-130 körül ezt is kezdi csökkenteni és lemegy 8,1-8,3 érték közé..., ahol beáll. Óra szerint olyan 160-ig tud így felgyorsulni, de ez korábban 190 km/h volt. Igen, most lett cserélve a gázolajszűrő is az olajjal és a légszűrővel együtt. Semmit sem változott ettől a helyzet. Időközben beszéltem a Bélával, a szerelőmmel és azt mondta, hogy szerinte szinte biztosan a turbó geometria szorult meg a koromtól és azért nem tud elég töltés adni motornak. Ki kell tisztítani. Azt is mondta, hogy eddig még soha sem cserélt elektromos gázpedált, tehát annak a hibája szinte biztosan kizárható.
Sziasztok,
Az miért van, hogy ha az elektromos ablakot felső v alsó végállásban tovább működtetem a bekapcsolt fényszóró elhalványodik? És ha lekapcsolom a fényszórót, akkor a rádió fényereje megnő? Ez jelentheti az akksi "haldoklását" vagy vmi fesszabályzó hiba? Amúgy nem veszem észre h gyengébb lenne az akksi, teker rendesen, nincs indítási nehézség. előre is köszi! Anti |
Bejelentkezés
Hirdetés |