Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2516 / 3580
(#) Bakman válasza nagym6 hozzászólására (») Nov 22, 2015 / 1
 
Teljesen mindegy, hogy előtte hol volt, milyen előtörténete van a terméknek. Megkaptad, határidőn belül visszaküldöd (ennek a díja a tiéd), visszaadják a pénzt. Tudtommal csak utalással adhatják vissza a vételárat, tehát számlaszám mindenképpen kelleni fog nekik.

A 8 nep egyébként 14 nap, ettől csak felfelé térhetnek el.
(#) Bakman válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Nov 22, 2015 /
 
Helytelen. Ha kicsomagolom, kipróbálom (nyílván veszít az értékéből) és nem tetszik, vissza lehet küldeni magánemberként. Cégnek nincs ilyen joga.
A hozzászólás módosítva: Nov 22, 2015
(#) Bakman válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Nov 22, 2015 /
 
Idézet:
„Nem teheted meg hogy veszel egy fényképezőgépet lefotózod a nyaralásodat, majd visszaküldöd hogy nem kell a termék.”
Pedig igen.

Itt egy eset (a történet eleje a lényeges): Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Nov 22, 2015
(#) Bakman válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Nov 22, 2015 /
 
A linken a monitor karcos, tehát sérült is volt, mégis visszakapta a pénzt. Kipróbáltam, de nem poénból. A készülék messze nem azt tudta, mint amit az oldal hirdetett.
A hozzászólás módosítva: Nov 22, 2015
(#) Bakman válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Nov 22, 2015 /
 
14 napon belül nincs méltányosság, törvény van. Üzletben vásárolt termék esetén egész más a szitu, az nem távollévők közötti szerződés.
A hozzászólás módosítva: Nov 22, 2015
(#) Bakman válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Nov 22, 2015 / 1
 
Tekintsünk el az értékcsökkenéstől.

Üzletben, személyes vásárlás esetén nem köteles az eladó üzlet visszavenni a terméket.
Interneten rendelve (távollévők közötti szerződés) 14 napon belül viszont köteles.
(#) Bakman válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Nov 22, 2015 /
 
Ezt nem tudtam. Igazábol én erre a mondatodra reagáltam végig (netes vásárlásról volt szó):
Idézet:
„Csak akkor kell a kereskedőnek visszavenni a terméket, ha az nem vesztett az értékéből.”
(#) Bakman válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Nov 22, 2015 /
 
Akkor most mi az igazság? Mindenhol azt írják (törvényekre hivatkozva), hogy 14 napon belül köteles az eladó visszavenni a terméket netes vásárlás esetén. Pont. Te pedig ezzel vitatkozol.
(#) Buvarruha válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Nov 22, 2015 /
 
Teszkósszatyorban is visszaküldhetik, átestem már a fogyaszvédelmi metóduson. 14 napon belül bármikor indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, ha távoli szerződéskötést történt, vagyis neten vettél valamit és nem személyesen, ez nem vita tárgya ez tény. Ha cipőt veszel, arra pont nem érvényes, mert kipróbálod (ha van egy kis eszed) mielőtt megveszed és nem távolban kötődik a szerződés. Pénzt nem adnak vissza, de, ha jóindulatú a bolt akkor kicserélik neked.
A hozzászólás módosítva: Nov 22, 2015
(#) jdani hozzászólása Nov 26, 2015 /
 
Üdv. Egy kis matika?
Adott 10 perc.
Azaz 600 másodperc.
Hogy lehetne ezt megoldani, hogy tizedes számot nem használva (tehát nem oszthatunk 1,3al, csak mondjuk 1el), végeredményképpen megkapjam a percben és másodpercben a 3 szám összegét külön.
Egy kicsit érthetőbben:
600 másodperc az 10:00 perc.
Nekem igazából 599től kellene számolni, tehát 9:59 másodperc.
Az 599et kell osztani/szorozni valamivel, hogy megkapjam külön a 9es számot, ami a percet jelzi, külön az 5ös számot, ami a másodper egyik részét jelzi, majd külön a másik 9est ami a másodperc másik részét jelzi.
Az oké hogy elosztom az 599et, 60al, így kijön a 9es per szám. De a többi??
(#) ktamas66 válasza jdani hozzászólására (») Nov 26, 2015 /
 
Az 599-et elosztod 60-nal ( 9 ), a maradékot (59) tízzel (5) és a maradék a mp (9).
(#) jdani válasza ktamas66 hozzászólására (») Nov 26, 2015 /
 
Eddig világos, de tovább?..

untitled.JPG
    
(#) Kovidivi válasza jdani hozzászólására (») Nov 26, 2015 / 1
 
Egészosztásnak kellene utána nézned, a maradékkal nem foglalkozunk. Tehát először az 599 mp-ben megnézed, hogy hány perc van: 599/60=9,9833 ,ennek csak az egészrészével foglalozunk, tehát 9perc. Ezután az 599-ből kivonod a 9 percet, vagyis 599-9*60=59. Ennyi másodperced marad. Az 59-ből pedig úgy lesz 5, hogy 59/10 -> egészosztás ismét!, és akkor simán megkapod az 5-öst. Utána ismét: 59-5*10=9, ez pedig a maradék másodperc. A modulo műveletnek keress még utána, az pedig pont a maradékát adja vissza az osztásnak!
Pl 59 mod 10 = 9.
(#) Gabó hozzászólása Nov 27, 2015 /
 
Valaki találkozott már olyannal itt a keresőbe, hogy ha felhasználó hozzászólásait szeretném keresni, akkor akinek a felhasználó neve 2 tagból áll, azt nem találja meg?? Ha ilyen formátumú a keresés és név jó: user:xxxxx de ha ilyen akkor nem: user:xxxx yyyyy
(#) Kovidivi válasza Gabó hozzászólására (») Nov 27, 2015 /
 
Annyit tudsz csinálni, hogy google-ba beírod: "site:hobbielektronika.hu amit keresni akarsz."
(#) Bakman válasza Gabó hozzászólására (») Nov 27, 2015 /
 
Igen, ez így (nem)működik.
(#) killbill válasza Bakman hozzászólására (») Nov 27, 2015 /
 
Miert lenne mar köteles visszavenni, ha nincs semmi baja? Hol van ez leírva?
(#) Buvarruha válasza killbill hozzászólására (») Nov 27, 2015 /
 
A nemzeti fogyasztóvédelmi hivatalnál.
(#) Gabó válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Nov 27, 2015 /
 
Köszönöm, így már jó.
(#) szamóca válasza killbill hozzászólására (») Nov 27, 2015 /
 
Hogy végre pontot tehessünk már erre a kérdésre.

Elállás joga:
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve DF" target="_blank" rel="nofollow" >itt érhető el.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő használat miatt következett be.

A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Jótállás, szavatosság:

7. 1 Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Fogyasztó a kellékszavatossági jogával?

Fogyasztó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót a kellékszavatossági igénye alapján?

Fogyasztó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Fogyaztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Fogyasztó kellékszavatossági igényét?

Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Fogyasztó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az Fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

7.2 Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Fogyasztó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Fogyasztó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Fogyasztót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Fogyasztót kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Fogyasztó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Fogyasztónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.3 Jótállás

Milyen esetben élhet Fogyasztó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

Fogyasztót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.


Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
A hozzászólás módosítva: Nov 27, 2015
(#) killbill válasza szamóca hozzászólására (») Nov 28, 2015 /
 
Ennek mi köze a boltban személyesen vásárolt dolgokhoz? Mert a netes vásárlásról én is tudom, hogy 14 napon belül elállhatok, mert 1 hónapja küldtem vissza valamit, meg egy hete a feleságem is. Szóval utánanéztem ennek, mert velem vitázott a bolt, de végül visszaküldték a pénzemet. Viszot simpi azt mondja, hogy a boltban vásárol cuccot visszavihetem 3 napon belül és kérdés nélkül visszaveszik. Többször megpróbáltam már, és sem a tesco sem valamelyik másik nagyáruház (már nem emlékszem, hogy melyik volt) nem vette vissza a terméket. Azt mondták, ha nincs semmi baja, akkor miért vennék vissza.
Elvileg az elállás joga pont arra való, hogy a netes rendelésnél nem tudom megnézni, kipróbálni a terméket, ezért adhatom vissza, ha nem tetszik. De én a boltban megnézhettem a porszívót, még ki is próbálhattam, ezek után megvettem. Azt már vissza nem veszi az üzlet sem aznap, sem három manpon belül.
(#) mark.budai hozzászólása Nov 28, 2015 /
 
Sziasztok! Muszáj kiírnom, mert nem tűröm el, hogy egy csaló, ráadásul rettentően műveletlen ember van köztünk!
Több, mint egy hónapja az apróhirdetésben hirdettem 4db MJ11015-ös tranzisztort. Teljesen újak voltak, mert akkor rendelte egy haverom, de elnézte a típusszámot, ezért meg sem próbálta beépíteni. Mivel nincs túl sok pénze, nem teheti meg, hogy megtartson 4db 1000Ft feletti tranzisztort. Felajánlottam neki, hogy meghirdetem. Ennyit a tranzisztorokról.
Egy ocskay néven megtalálható tag elképesztő helyesírással, amiről csak az rítt le, hogy semmit sem ért az egészhez, írt, hogy ő megvenné. Postára adtuk a tranzisztorokat, utalás nem érkezett. Kb két hét múlva írt, hogy mégsem jók a tranzisztorok, visszaküldené. Hibázni emberi dolog, kiindulva ugyebár a mi esetünkből, elfogadtam, pár nap múlva írta is, hogy visszaküldte. Kb másfél hét várakozás után rákérdeztem, hogy mi lesz a tranzisztorokkal. Azt mondta, hogy következő hét hétfőn feladja. (Figyelmetekbe ajánlom az előző mondatot, hogy pár nappal a megegyezés után ő azt írta, hogy visszaküldte, ekkor hazudott először.) Várom, várom, nem jön semmi. Kb két hét huzavona után feladta a tranzisztorokat, de olyan szöveget írt, hogy mi fizetjük a postaköltséget, mert mi rontottuk el, nem olyan tranzisztort küldtünk, mint ami kellett volna neki (MJ11015-öt küldtünk, mivel csak ez volt, és ez is volt a hirdetés tárgya!). Jó, kifizetjük, legalább meglesznek a tranzisztorok. A meglepetés a postás érkezésekor volt, ugyanis 2500Ft-ot kértek el az átvételért. Jó, több, mint felét elbuktuk a tranzisztorok árának, de legalább meglesz.
A következő meglepetés a kicsomagoláskor volt. A két tranzisztorunk mellett a másik kettő egy bontott, ráadásul hibás, de még csak nem is típusazonos darab. Ezekről fényképet is készítettünk. Kép1 Kép2 Kép3 Kép4 Tudom, hogy nem a legjobb minőségű képek, de a lényeg látszik. A két tranzisztor, amelyiknek kék szigetelés van a lábai körül, az volt a mienk.
Emellett azzal is tisztában vagyok, hogy a Hobbielektronika.hu nem vállal felelősséget az itt létrejött üzletekért. Ezt nem is várom el! De szeretném megkérni a vezetőséget, hogy némi ráhatást gyakoroljon a fent említett "emberre". Nem is az átverés a legrosszabb, hanem az, hogy folyamatosan hazudik, és hülyének néz! Illetve elvárom, hogy miután vége lesz ennek a huzavonának, és sikerül megegyezni vele, vagypedig láthatóan nem képes egyezséget kötni, bannolja a moderátor csapat az oldalról. Legszívesebben meglátogatnám, de ezért nem fogok 400km-t autókázni. Persze ez már nem a fórumra való! Kéretik, nem kitörölni a hozzászólásomat, egy kattintással megváltoztatni erről az oldalról a bennem lévő képet. Ha jobb helyet tudtok, áttehetitek, csak kérlek titeket, csináljunk valamit, mert számomra elfogadhatatlan, hogy az oldal nívós színvonalát ilyen felhasználók rontják!
(#) granpa válasza mark.budai hozzászólására (») Nov 28, 2015 /
 
Így már én is jártam. Nem jött meg a pénzem, bár az árut elpostáztam. Kicsit kisebb tétel volt.
(#) mark.budai válasza granpa hozzászólására (») Nov 28, 2015 /
 
Sajnálatos, és eszméletlenül arcátlan dolog.
Azt elfelejtettem még, persze megírtam neki, hogy hibázott a tranzisztorokkal, erre ő azt bizonygatja, hogy márpedig ő jókat adott fel, "ne nézzem palimadárnak".
Most már tudom, jobb lett volna, ha többet nem ír, és egyszerűen nem utalja el az árát. De így, hogy egy ilyen magas postaköltséggel lehúz még minket, és hazudik is, nagyon elszomorító a helyzet.
(#) killbill válasza mark.budai hozzászólására (») Nov 28, 2015 /
 
Jó dolog a bizalom, de az utánvét jobb.
(#) Kovidivi válasza mark.budai hozzászólására (») Nov 28, 2015 /
 
Olyan szabályokat kell teremteni, ami téged véd. Pl. csomag feladása, ha megérkezett a pénz, ha pedig vissza akarja küldeni a csávó a terméket, akkor ő postáz, megérkezik hozzám a termék, leellenőrzöm, hogy jó-e, ha igen, visszautalom az árát. Ez máshogy nem mehet. Engem laptop alaplappal vertek át, többször is rossz alaplapot küldött, még a benne levő procit is kicserélte egy rosszabbra, és nem akarta a pénzem sem visszaadni. Összeszedtem róla minden infót, és meg kellett fenyegetnem a csávót, hogy a számítógép üzletét bejelentem az apehnál, na ekkor berezelt, és visszaadta a pénzem. Eddig csak a Szeged-Bp utat jártam meg vagy 5x... Azóta semmi ilyesmibe nem vágok bele, csak azokkal üzletelek, aki a közelemben van, inkább rendes cégekkel. Magánszemélytől csak akkor, ha nagyon-nagyon olcsó, és 95%, hogy jó.
A hozzászólás módosítva: Nov 28, 2015
(#) Bakman válasza Kovidivi hozzászólására (») Nov 28, 2015 /
 
Idézet:
„Magánszemélytől csak akkor, ha nagyon-nagyon olcsó, és 95%, hogy jó.”
Az apró segítségével már túl vagyok egy két üzleten és azt kell mondjam, nem jellemző az átverősdi. Csalók mindig is voltak, miért éppen innen hiányoznának?
Idézet:
„csomag feladása, ha megérkezett a pénz”
Ez a lényeg.
(#) bajtaig válasza Kovidivi hozzászólására (») Nov 28, 2015 /
 
Idézet:
„ha megérkezett a pénz,”

Te fizetnél előre?
(#) Bakman válasza bajtaig hozzászólására (») Nov 28, 2015 /
 
Átutalással nyoma van. Minden bizonnyal a fórum és a Posta (futárcég) is megőrzi a log fájlokat, tehát bíróságon kb. gyerekjáték a bizonyítás.
(#) Kovidivi válasza bajtaig hozzászólására (») Nov 28, 2015 /
 
Így van. Átutalásnak nyoma marad. Semmi kp! Sms telefonhívás helyett, és email!
Következő: »»   2516 / 3580
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem