Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Nem indulna, hisz az ECU nem kap áramot. Ennek 2 oka lehet. Vagy nem ad át a táprelé, vagy kontakthibás a foglalata. De a leírásod alapján pont ua a hiba mint nálam. Nekem az ASR nem alszik ki onnan tudom, hogy nem fog indulni. Amikor helyrejön se alszik el csak ha le és rárakom újra a gyújtást, de akkor már indul szépen.
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2016
Én magasáramú műszerész vagyok és ehhez nagyon nem értek..
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2016
Ez a része ua, csak kicsibe és kisfeszültséggel
Valamit konyítok hozzá, de majd ha nem indul fogom hallgatni a relé kattanását. Kiváncsi leszek rá, de szerintem az lesz a baja, ami a tiédnek. Ez egy 1.9 SDi Fabia.
Pánikba estem , ha nem indult nem figyeltem ezt a relé hangot. Van egy másik Superb 2.0 TDi 2008-as is, de azt meg nem szeretem.
Jaa bocsesz 2003 as évjárat és BCA a motorkód.
Szia! Mikor volt utoljára vezérműszíj csere? Ha az alapjárati ingadozás vibrálással és zajjal társul, akkor vezérműszíj csere ajánlott.
Sziasztok! Octavia 1-ben találok olyan vezetéket amin csak 6 volt jön ki? Válaszokat köszönöm.
Sokszor a relé lába reped ki a nyákból, ott kontaktos. Érdemes újraforrasztani akkor is, ha látszólag nincs baja.
A Can-bus-on is kb annyit tudsz mérni, meg a hozzá kötött kapcsolókon, érzékelőkön, vezérlőkön.
Ha az a célod, hogy használd azt a 6 voltot, akkor ne tedd, mert hazavágod az egészet, ha beterheled!!
Ma sem gyújtott, szerviz kulcs kód és semmi. Akkor ugyanaz a hiba valszeg, csak kell keresnem valami jó szakit aki megcsinálja.
Ma sem gyújtott, szerviz kulcs kód és semmi. Akkor ugyanaz a hiba valszeg, csak kell keresnem valami jó szakit aki megcsinálja.
Szia! A kómányoszlop alatt találod a relétáblát ahol a főrelét kell majd megnézni, hogy jól érintkezik e, szinte minden erről megy elsődlegesen. A relé könnyen szétszedhető, ezért nem árt ha az érintkezőket leellenőrzöd.
sziasztok!
octavia II. 1.6 crtd autómnál N18 hibakód jelentkezett, tud erről valaki valamit? indulás után a kijelzőn először meg jelenik a motor, majd az előizzító és ekkor szervíz üzemmódba kapcsol az autó
Szia! Ez az EGR szelep lesz. Az hogy melyik része a problémás, mármint a fő vagy vezérlő szelep az más kérdés.
Sziasztok!
5 éve írtam erre a fórumra. 2005-s Octáviám van. 1.4 benzin, BCA motorkód. Napi első indítással volt problémám, ami csak rosszabb lett. Eleinte csak sokat tekert mire beindult, most már rendszeresen produkálja a hibát: beindul egy-két henger majd leáll a motor. Ezt követően pöcc-röff beindul és hiba nélkül működik! Hibakód természetesen továbbra sincs! A kérdésem az lenne, hogy az autó új korától azt csinálja, hogy kb 16 fok fölött a motor beindítása után egy ideig magasabb fordulaton pörgeti majd beáll az alapjárat 800-ra. 16 fok alatt nem csinálja. Ez normális ezeknél a motoroknál vagy a vízhőfok jeladónál keressem a hibát? Üdv.: Viktor
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy az Octáviámban hol találom a főtengely jeladót? Octavia 2, 1.4 benzin. BCA motorkód. 2005-s évjárat. Üdv.: Viktor
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy AKL motorkódú 1.6 15 éves Octaviám 320.000 valós kilométerrel. Komolyabb előzmény nélkül egyik reggel 5km megtétele és 5 perc állás után az alábbiakat produkálta: A motor beindult, de csak kb 4-500-as fordulatszámon járt. A legkisebb gázadásra azonnal lefulladt. 5 óra múlva visszamentem, akkusarut 2 percre leszedtem, utána beindult normál alapjárattal, de 5mp után visszaesett megint a fordulatszám. Gázadásra azonnal lefulladt. Sem reggel, sem pedig délben nem indult be a motor ha a gázpedált nyomva indítóztam. Trailer vitte a szerelőmhöz, ahol már a saját lábán állt be a szervizbe... A szerelőm napokig tesztelte, többször is hidegen-melegen járatva, de nem jött elő a hiba. Az ECU nem tárolt el hibakódot. Amióta elhoztam, 100km-t tettem meg vele, ahol lehetett rosszabb minőségű úton mentem vele Bp-en KH-ra gyanakodva de semmi hiba sem jött elő. Vidékre is kéne járnom a vassal, fontos lenne, hogy megbízható legyen. Egyéb infó az autóról: motor: felújított akku, generátor, gyertyák: jók AC pumpa, légtömegmérő, fojtószelep, injektorok, vezérműtengely jeladó még az eredetiek trafó, főtengelyjeladó, hőmérséklet jeladó tavaly lett cserélve utángyártottra Ha valakinek lenne valami jó tanácsa, azt megköszönném. Üdv, Tóth Zoltán
Normál esetben akkor is indul a motor, ha - teljesen feleslegesen- a gázpedált egy kicsit nyomva tartja az ember.
Ha nem indul a motor, akkor szerintem mindenki megpróbálja gázadással is. Csak azért írtam le, hogy minél több infót adjak egy hibáról, ami nehezen diagnosztizálható. Ha valaki már belefutott ebbe a hibába, vagy komoly típusismerete van, akkor a részletesebb hibaleírás alapján könnyebben tud nekem segíteni. Üdv, Zoli
Azért írtam, mert én egy ugyan más típusú autót használok a munkahelyemen. (Opel corsa, de a történet szempontjából lényegtelen) Ez az autó benyomott gázpedállal nem indul se hidegen se melegen. Viszont alaphelyzetben pöccre. A tiédet nem ismerem, de lehet az is ilyen.
Szia! Az AC pumpa felhúz amikor kinyitod az ajtót? Azt írod, hogy ez az alkatrész még az eredeti de ha nem volt még cserélve és az üzemanyag nyomás sem lett leellenőrizve és gázadásra fullad, (nincs üza.), talán ezt kellene először lecsekkolni. Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Aug 10, 2016
|
Bejelentkezés
Hirdetés |