Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv Tomi!
Gondolom azt a relét amelyik az indexeket működtetik. A kulcs tanításhoz azt hiszem laptop sem kell ugye? Gondolom vagy a Nec vagy a tyco reléket kellene cserélnem ugye? valamelyik lehet felelős az indexek kapcsolásáért ugye? Esetleg nem tudnád nekem megnézni melyik lehet a ludas? Öcsém kicserélné, ha volna rá " indíték" Üdv!
Hát nem nagyon tudok segíteni, most néztem a reléket a feliratuk alapján, sajnos bármelyik lehet, mind a három dupla érintkezős. Konkrétan nem ismerem ezt a modult. A tanításhoz nem kell pc, már régebben csináltam, megvan, hogy mikor kell gyújtásra kapcsolni, vezető oldali ajtót bezárni, stb. A neten megvan, lehet youtube-os videót is találsz.
Köszi Tomi! Már így is sokat segítettél! Egyszer mintha én is betanítottam volna egy talált kulcsot íly módon. Azért megköszönöm ha más is megerősít ebben...
VW tanult adatok törlése--Fojtószelep alapra állitás leirása!
Sziasztok! Üdvözlök minden segitőkész forumozot, erről volna szó., Polo1.0 AER, 2000..,fojtoszelepház utáni procedura szakvéleményzése. 1.Igy csináltam, a számozás sorrendjében...,megvártam amig a 01-es mérőblokk 4-es ablakában mind a nyolc karakter "0"-lett.,ami előfeltétele volna a korrekt vizsgálodásnak-beállitásnak. 2.Tanult értékek törlése :01 (motor)-----10(Illesztés)-----olvasás----törlés---vcds-ből kilép--gyujtás le Fojtoszelep alapbeállitás : Gyujtás (gáz nélkül)----01(motor)-----04(alapbeállitás)------098-t kiválasztani----Go "adp run" látszik és hallani kell a csappanytyú hangját----hang megszünése után még várni egy percet és visszakapcsolni mérőblokba----'ADP Ok" szerű szövegnek lell látszani. A tanult értékek törlésének szakszerű leirása nagy segitség volna profik részéről!!! Az auton cserélve ujra :Minden ami gyujtás,négypolusuvizgomba,lambdaszonda,tankszellőztető szelep,uj fojtoszelepház,elektromos kontaktok ellenőrizve,kompresszió tökéletes, fals levegő féktisztitóval ellenőrizve, uj tömitések, vezérlés ellenőrizve. Hibajelenség: rettenetes alapjárat.rángatodzás kb 650-ig leesik, majdnem leáll miközben a motor kiugrani készül.., alapjárati ingadozást leszámitva abszolult tökéletesen megy ,mint az uj..,egyébbként 60.000km van benne!!! Egyébb:Tankszellőztető csati lehuzva ,és tömlök direktbe összekötve majdnem türhető állapotot eredményez kb 1200- 1300-as magas de stabil alapjárattal.... Minden segitségért hálás volnék..., akár privátiban is!!!! üdv lezli
sziasztok! '98 as VI Golf 1.6 AKL motorral, ki cseréltünk szinte mindent, mert a szerelőm szerint ezzel is azzal is lehetett probléma. és amikor vissza állítjuk gyári beállításra a számítógépet, akkor az autó csodálatosan megy, másnap reggelig, amikor is gyújtani akarom, felpörög a motor, majd megáll, újragyújtom ugyan az.... 3-4.-re indul, de hidegen mind mind bedöglik! Van valami ötletetek?
Mi az a "szinte minden" amit cseréltetek?
Sziasztok! Golf 4 2001-es évjárat. A hátsó ablaktörlő szétszereléséhez valakinek van rajza, videója vagy ezek elérhetősége. A motor zúg, de a ablaktörlő áll. Szeretném megjavítani.
Köszönök minden segítséget!
Nem kell ahhoz semmi videó. Egyszerű szerkezet nyugodtan ess csak neki. Ha nem tudod szétszedni videóval sem fog menni.
benzin pumpa, benzin szuro, vizgomba, pillangoszelep, lambdaszonda ,gyertya, gyujtokabelek, gyujtotrafo, fordulatszámmérő .
mi a véleményetek?
Szia Zolika60!
Köszönöm, megpróbálom.
Üzemanyagnyomást mértétek. Főleg olyankor lenne érdekes amikor vacakol.
mindig hideg motorral vacakol, most voltam egy szakinál, aki le vette a kábelt a légszűrőről és most megy, azt mondta jövőhéten csütörtökön vigyem oda! hogy tudja mi a baja!
Szuper. Ha majd te is tudod írd meg, hogy más is tanulhasson belőle.
Szia! Előbb hibakódot kellene olvasni és azután lehetne valamit keresgélni a motor perifériáin, esetleg nem is ott van a probléma. Nem lehet ezeket a kocsikat csak úgy találomra szerelgetni, mert drága mulatság lesz a vége. A "skodás topikban" erről a motorkódról sok mindent megtalálsz a képek között.
Idézet: .... milyen légszűrőre megy és milyen kábel? „aki le vette a kábelt a légszűrőről”
Szia! Ha a motor zúg és feltételezhetően forog is akkor az már baj, mert esetleg eltört a tengely (lecsavarodott a kihajtás). Mivel ezt a törlőt ritkán használják a tulajok, össze szokott rozsdásodni és a következő használatkor valami engedni fog. Ha szerencséd van akkor csak a kar rögzítője lazult le és azért nem hajt. Bővebben: Link
Nem légszűrőről, hanem a légtömeg mérőről.
Sziasztok! Szétszedtem a Golf 4 (2001) hátsó ablaktörlő szerkezetét, a tengely volt megszorulva. Kitakarítás után hogy kell állni a kék színű műanyag fogaskeréknek, hogy jó pozicióba kerüljön? A csatlakozókon 1. láb +12V, 2. láb Föld vagy fordítva a 3. és 4. lábon kb. 5,6 V van. Jó értékek ezek?
Mit nézzek még meg? Köszönök minden segítséget! Gyurka
A hátsó ablaktörlő motor tökéletesen megy, ha 12 V-ot kapcsolok rá. Gyurka
Szia! Szerintem teljesen mindegy hogyan áll a fogaskerék, hisz az körbe forog. Azon vannak az érintkezők, ugye? (nem ismerem pont ezt a típust) Beáll valószínű magától. Először ne tedd rá az ablaktörlő kart, úgy indítsd. Megáll végállásban, kar rá és jónak kell lennie, ha jó irányba teszed rá a kart.(Először kihajtott karral próbáld, nehogy lefelé induljon ) Törlés után még fordíthatsz kicsit rajta, ha nem jó helyen áll meg, mert üresen terheletlenül lehet kicsit túllendül.
Szia Tomi111! Köszönöm az infót, de sajnos az elektronika ment tönkre, mert nem kap feszültséget a motor. Valószínűleg a tengely megszorulás miatt. Gyurka
Sziasztok! Kaptam másik hátsóablak hajtányt kompletten, a 15A-es bizti jó, de meg sem nyikkan a motor. Mi lehet a gond? Mit kell mérnem a 4 érintkezős csatlakozón? Mi lehet még hibás? Köszönök minden segítséget! Gyurka
Szia! A kapcsolási rajzot ITT találod. Talán a 19. számú relé lehet az ütemadója mindkét ablaktörlő motornak. Ha az első törlőmotor működik akkor a hátsó motor reléje lehet még hibás vagy a csomagtérnél az átvezető gumiharmonikában el lehet törve a vezeték.
Szia VIM! Köszönöm az infókat és a rajzokat nagy segítség nekem. Köszönet érte. Az első ablaktörlő megy rendesen, a kábelek az ajtónál el voltak törve, azokat pár hónapja rendbe is tettem. Még a relé lehet hibás. Szia. Gyurka
Sziasztok! Egy kis segítség kellene a golf 4-es kesztyűtartójának ajtajában zárat cserélnék, de valószínűleg a két műanyag felet szét kell szedni. Ebben tud valaki segíteni? Gyurka.
Emlékeim szerint hegesztve van. Csak a betétet lehet cserélni benne.
Szia Zolika! Nincs hegesztve csak be van pattintva az egyik műanyag fél a másikba. Gyurka
Szia Zolika! Betétet szerintem csak szétszedett állapotában lehet csrélni, mert nem lehet hozzáférni. Gyurka
Sziasztok!
A kérdésem az lenne , hogy van-e tippetek a következő hibákra ? Autó: Polo 1,4 16v aua 2001 75kw . A "jelenség" : Ahogy bemelegszik a motor , vagy kicsit később check engine , majd egy-két henger kihagy . Hibakód : vezérmű tengely jeladó , jel gyenge . Eddig elvégzett javítások: vezérlés csere , jeladó csere , gyertya csere . Utána autó jó , amíg nem mentem vele 10 km-t , aztán műszerfal elsötétül és generátor nem tölt , motor betegen jár . Javítások: generátor csere , riasztó kiszerelése (mert zárlatos volt ) . Autó a régi hibával válaszolt . Mai cserék: gyújtás kábel , aztán trafó . Köszönöm!
Az egymással nem összefüggő hibák és az ötletszerű alkatrész cserék nem fogják megoldani a gondjaidat. Keress egy hozzáértő szerelőt. Ha mindenképp te szeretnéd javítani, akkor az elektromos csatlakozásokat nézd át. A motortérben kezdd és a biztosíték tábla hátulján folytasd. Ellenőrizd a karosszéria testelési pontjait is.
A hozzászólás módosítva: Jún 15, 2017
|
Bejelentkezés
Hirdetés |