Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Nem tudom mire vársz? Ha tovább olvasod a berakott linket minden ott van amit egy ilyen rádiorol tudni kell. Többek között az, hogy ezek kiszerelt rádiok francia autokbol, amikhez az autokönyvekben sem találsz több infot (még ennyit sem mint a linken). A csatlakozások szabványosak és le vannak irva. A gombok funkcioja szintén ott van.
Egy műholdvevővel még meg lehetne fejelni...nem?
Kezdjük ott hogy audi a6 os. Ott a baj. + Ez már annyira komplex hiba hogy már nem hobbi szint. Az egész kábelkorbács cseréje is lehetséges megoldás.
Az baj! Köszi az ötletet
Sziasztok!
Erre senkinek semmi ötlete, mehet a kukába? Esetleg javaslat hogy hol keressek megoldást!
Hello! Egyetlen konkrét adatot sem adtál meg, ami a típusára utalna...így ne várj túl sok ötletet!
Valóban, elnézést, de azt gondoltam típusfüggetlenül Android probléma ami nálam előjött...
Teszek föl pár képet, ha ez segít előbbre vinni az ügyet! Kérem nézzetek rá!!!
Köszi...reméljük így már valaki felismeri.
Sikerült megoldani!
A Google a barátom...
Mi a megoldás? Hátha mást is érdekel/hasonló gondja van.
Sziasztok, vadi új Blaupunkt autórádió szabványos ISO csatlakozók összeszerelése után a NARANCS vezeték bekapcsolja az autó helyzetjelzőjét és a műszerfalvilágítást. (+12V mérhető rajta a rádió kimenetén, ha gyújtáson van a kocsi.) Pedig az egy bemenet, ami megmondja a rádiónak, hogy be vagy ki van kapcsolva a világítás amihez az LCD világítás fényerejét illeszti. Aztán próbaképpen elvágtam a vezetéket, rendben is volt minden, amikor is véletlenül a rádióból kilógó narancs vezetékvég hozzáért a rádió burkolatához. Ettől meg tönkrement a rádió, se kép se hang. Valami tipp esetleg? Köszönöm.
http://dpm-tuning.clan.su/publ/fejegyseg_bekotese/1-1-0-16
Mint írtad
Idézet: „vadi új” Vidd vissza gariba, és mondd, hogy egyszer csak elhallgatott, és kakukk....
Hali!
A Suzuki Wagoneremből a rádiót kivéve, találtam egy olyan kiépített gyári csatlakozót, mint ami itt a képen, a legfelső, sok lábú. Egy gyári műanyag sapkával le van zárva. A sapkát levéve azt láttam, hogy fém hidakkal bizonyos pontok, össze vannak zárva. A rádióm, az alatta lévő két hagyományos csatlakozóval van használva, ami tökéletesen működik. Világítás felkapcsolásakor kapcsol az előlap világítás stb. Kérdésem, hogy vagy azt soklábút kell használni, vagy a másik kettőt?
Üdv.
Kazettás autórádióm van. Szeretném a kazettás részét "kiiktatni" és helyette egy jack kábelt kötni. Szerintetek megoldható ez? TEA0675t ic a kazetta vezérlő ha írhatom így. Addig eljutottam hogy átkapcsoljon kazettára és a némitást oldjam, de hogy hova kössek 3 vezetéket ez még magas...
Az IC 1-es és 24-es lábára elvileg csatlakozik egy-egy kondenzátor. Ezeknek az IC felőli lábát emeld ki és arra mehet a jobb ill. bal csatorna jele( a kondikra). A test a rádió testje (Pl. ennek az IC-nek a 16. lába) Ezt csak az IC adatlapján néztem, lehet ez rádió típus alapján jobb lett volna!
Így elég nagy lesz az erősítés, lehet kell ellenállás osztó is. Kis hangerővel próbáld először.
Egy philips car 400 as
És igen a 16 os láb valóban a test.
2535 és 2531 kondira tippelek legalábbis azt látom ahogy írtad.
Nem, már néztem rajzot a rádióról. Nem az IC adatlapja szerint van egészen. Csatoltam. A test értelemszerűen a test. A tranzisztorok, amiket a képen írtam, nem tudom sima furatszereltek-e.
Sziasztok. Szükségem lenne egy kis segítségre. Lenne egy jvc kd-x241-es fejegységem. Az lenne a gondom, hogy egyszercsak nem talál fm rádióadót. Nagyobb városban tudtam fogni 1 adót, azt is sistergősen. Tudnátok ötletet vagy tanácsot adni mi lehet a gond? Köszönöm előre is a segítséget.
Közben pontosítanék és elnézést is kérnék egyben!
Philips CCR 600 a rádió ( nem tudom miért mást írtam)
Köszi hogy válaszoltál, de akkor az egy soklábú azt a célt szolgálja, mint a másik kettő együttesen.?
igen valószínű. (de az csak az én véleményem erre ne támaszkodj)
Szerintem gyári rádióhoz van a csatlakozó vagy újfajta rádiókhoz nem tudom... lehet egy új szabvány ...
Tettem fel új képet a rádió service manualjából, bár a panelrajz elég rossz. Igen, smd a két tranyó.
Az nem a másik kettő helyett van. Abban az plusz funkciók vannak, CAN-Bus kommunikáció, kormánytávvezérlő, külön kijelző(műszerfalon) vezérlése, ha a rádión nincs kijelző, kimenet erősítőnek, bemenet CD-tárból, stb. Általában csak a gyári rádiónak jó, az utólag beszerelten nincs helye.
Ha régebben talált, akkor tán az antenna rendetlenkedik. Nem tudom erősítős-e, De próbaképp vedd ki a helyéről a rádiót és akár egy darab drótot dugj az antenna csatlakozóba és úgy nézd meg jön-e valami.
Háth... biztos hogy én vagyok aki nem ért hozzá de nekem nem úgy van ahogy a service manualba :S
|
Bejelentkezés
Hirdetés |