Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Bosch VXAS012V18 porszívó - felváltva villogó kék után piros LED jelzés
Lapozás: OK   1 / 1
(#) NEO78 hozzászólása Okt 13, 2022 /
 
Sziasztok! Kaptam egy címben meg említett gépet
azzal hogy csináljak vele amit akarok.
Egyszóval lemondtak róla.
Én azért szeretném meg javítani, ha ez lehetséges.
A hiba jelenség a következő, ha bekapcsolom fel váltva villog a LED vissza jelzés, piros és kék.
Amennyiben töltést kap ugyan ez a jelenség köszön vissza.
Valaki aki már csinált ilyesmit kérem világosítson fel, hogy merre is keresem a hiba okát.
Ami ismeretem van, azt fel használtam.
Magyarul nincs több ötletem.
De jó lenne ha nem kellene ki dobni.
A cellákat ki dobáltam belőle, tettem bele Lion INR 10A le adásra képes /3Ah cellákat, a gyári celláknál kicsit többet tud. Sajnos nem hozta a várt eredményt, ami azt eredményezi hogy nagyon rossz helyen keresem a hibát. Zárójelben megjegyzem német "import" cikk.
Amúgy nem is ezért vettem meg a cellákat, de ha már van akkor... Próba szekersze.....
(#) villanyipi válasza NEO78 hozzászólására (») Okt 13, 2022 /
 
Szia!
Elsőre azt mondanám akku hiba, elérte a töltés számot, vagy mély kisülésben van, rá kell bikázni, és elkezdi tölteni, ha elérte a töltést esetleg rendelni bele új panelt, vagy után gyári akkut, ha külső tápról megindul a gép.
(#) Suba53 válasza NEO78 hozzászólására (») Okt 13, 2022 /
 
Ebben még szinte biztos, hogy NiCd akkuk vannak. Valószínű már elöregedtek, nem tud annyi töltést felvenni, ami a normál működéshez kell.
Valószínűleg egy bele való akku csomag árából kijön egy vadi új Li-Ion akkuval üzemelő hasonló készülék.

Ha játszani akarsz vele, kipróbálhatod külső táppal. Rengeteg régi laptop töltő adapter van 19-20V-os kimenettel, 4-6A terhelhetőséggel. Egy olyat bekötve az akkuk helyére lehet hogy beindul. ( A saját töltője valószínűleg alacsony árammal tölt, amiről a motor nem tud elindulni )
(#) NEO78 hozzászólása Okt 13, 2022 /
 
Sziasztok!
A régi cellák is Litiumos cellák voltak én most raktam bele INR 10A 3Ah akkukat (új cellákat), de ezt a bevezetőjében is le írtam.
Udv!
(#) Suba53 válasza NEO78 hozzászólására (») Okt 13, 2022 /
 
Ez érdekes. 18V az 15x1,2 vagyis régebben a 18V-os akkus rendszerű elektromos gépekben 15db NiCd cella volt, 1,2V cella feszültséggel.

A Li-Ion blokkokat sok cég úgy jelzi, hogy cellánként 4V feszültségből adódik.
Pl.: A parkside akkuk rendre 12, - 16, - 20V osak, vagyis 4-el osztható.

Na de mindegy. Eredeti akku pakk is kapható.
(#) NEO78 válasza villanyipi hozzászólására (») Okt 13, 2022 /
 
Szia! Ez nem az a hiba amit írtál, új cellák vannak benne.
Li-Ion volt benne eredetileg is, csak 2Ah voltak.
Az újak már 3 Ah-k
(#) antiktelefon válasza NEO78 hozzászólására (») Okt 13, 2022 /
 
Van feszültéség az akku kimenetén? A legtöbb BMS véglegesen letilt, ha leveszed a cellákat róla, illetve ha egyszer hibásnak veszi a pakkot, akkor a cellacsere sem segít, resetelni kell, ami komplikált és legtöbbször nem is dokumentált sehol sem.
Amúgy ebben kb csak egy dc motor van, mi akadályoz meg abban, hogy rakj egy másik bmst bele és egy kapcsolóra direktbe kösd a motort?
A hozzászólás módosítva: Okt 13, 2022
(#) NEO78 hozzászólása Okt 17, 2022 /
 
Sziasztok!
Sajnos meg kell kérdezzem hogy úgy általánoságban elolvassátok a bevezetőt és a válaszokat?
Sajnos nekem a válaszokból az jön le hogy nem.
Részletesen le írtam mi a jelenség, de sajnios nem kaptam eddig olyan választ ami releváns is lenne.
Kérlek titetket hogy olvassátok el amit írtam és ennek tudatában adjatok építő jellegű tanácsokat.
Köszönöm mindenki meg tisztelő figyelmét és megértését.
Üdv NEO78
Következő: »»   1 / 1
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem