Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Rendelés külföldről (eBay - Paypal)
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Lapozás: OK   255 / 255
(#) sany hozzászólása Aug 3, 2024 /
 
Az Aliexpressről rendeltem egy terméket, semmi hír róla. A nyomkövetésben megjelenő adatok teljesen ellentmondásosak. A csomagszám megvan. Szerintetek átvert az eladó, vagy csak "ülnek" rajta?
A hozzászólás módosítva: Aug 3, 2024
(#) bbb válasza sany hozzászólására (») Aug 4, 2024 / 1
 
Még csak az átmeneti országban van, nem kapta még meg az itthoni furárcég, de már tudnak róla. Nincs ellentmondás.
(#) mraulajos válasza pipi hozzászólására (») Aug 4, 2024 /
 
Nekem is első volt ez, mert az Expressone az már sokszor hozta. Dilemmáztam is, hogy át vegyem e? Gondoltam, lesz ami lesz. És valós volt a Viberen küldött üzenet. Ha kártyás, fizetős meggondoltam volna. Engem egyszer egy, a Posta logója alatt futó e-mail el lenyúltak 100e. el. Csak azért ennyivel mert ennyire van beállítva limitem. Egyébként jöttek tovább az sms ek, a sikertelen tranzakciókról.
(#) sany válasza bbb hozzászólására (») Aug 4, 2024 /
 
Oké, köszi. Azt hittem itthon vámolták már. Remélem megjön. A expresszes szállítás Kínából új nekem. Én azt hittem, hogy majd a Magyar Posta hozza.
(#) klimas 56 válasza Régi motoros hozzászólására (») Aug 4, 2024 /
 
Így bizony, az Expressone másodpercre pontos !
Sőt én küldtem velük Auszriába csomagot , nem akartam elhinni hogy létezik ilyen precizitás. 4 nap alatt a barátoméknál volt a csomag , karácsony előtt!!!!!! Árban ők voltak a legjobbak.
A hozzászólás módosítva: Aug 4, 2024
(#) antikzsolt válasza mraulajos hozzászólására (») Aug 4, 2024 /
 
Pont ezért van nekem kikapcsolva az online vásárlás. Igaz macera hogy mindig visszakapcsolgassam de havonta az a 2 alkalom be és kikapcsolás nem megöltető. De ha ennek ellenére is valahogy megoldják hogy lopjanak vásárlás segítségével akkor ott már a bank a bűnös. Amúgy volt rá már precedens hogy próbáltak vásárolni vele csak nem sikerült. A próba még ment (ezer valahány ft)Mert a napi limitet már aznap elértem. Kártya csere, feljelentés megvolt ismeretlen tettes ellen. 2-3 hónap múlva ügy lezárva nincs gyanúsított. Pedig a bolt tuti be van kamerázva. Csak hogy a fenébe jutottak hozzá a kártya adataimhoz? A kártyán le van ragasztva a számok, számlák kifizetésén kívül sosincs elő véve. Pénzt leveszem vagy vásárlás esetén azzal fizetek. A számlán egyéb esetben mindig csak annyi marad hogy a havi kv/csoki pénz meglegyen rajta.
A hozzászólás módosítva: Aug 4, 2024
(#) Régi motoros hozzászólása Aug 5, 2024 /
 
Közérdekű információ figyelmeztetésképp a fórumozóknak!

Első hét (megrendelés):

2024.07.16.-án 22:06 -kor vásároltam egy osztott klímát a kontaktor.hu webáruházban.
A termék azonnal kifizetésre került bankkártyával.
A fizetési visszaigazolás, és a rendelési visszaigazolás is gyorsan ment.
A visszaigazoló emailek 2024.07.16.-án 22:24 időpontban meg is érkeztek.
A következő email 2024.07.17.-én 13:51 időpontban jött miszerint a megrendelés feldolgozott státuszba került, tehát most már csak a szállításra várok (gondoltam én), vagy legalább is minimum egy csomagkövetési számra, ami igazolná, hogy feladtak valamit részemre.

Második hét (késés):

De sajnos a szállítás nem volt az igazi. 2024.07.22.-én még semmi csomagkövetési szám, így írtam nekik, hogy közöljék melyik futárszolgálattal küldik a csomagot. Másnap 23.-án válaszoltak is, közölték, hogy a nevezett cég fog értesíteni, ha elindul a szállítás.
Tehát akkor várom, hogy végre átadják a csomagot a szállító cégnek, ami eddig még nem történt meg.

2024.07.25.-én 12:46-kor kaptam a következő emailt, na nem a szállító cégtől ahonnan vártam, hanem a kontaktortól, hogy sajnos a csomagom késni fog. Várható szállításra a következő hetet jelölték meg.
Erre rákérdeztem, mégis a hét melyik részén, mert egy hét az elég tág határ (számomra legalább is).

2024.07.26.-án 14:50-kor jött a válasz, hogy a jövő hétre várják a szállítmányt, de pontos időpontot azt nem tudnak mondani.
Itt derült ki számomra, hogy a készülék nincs is raktáron, hanem várják valahonnan.
Tehát eltelt már kb 10 nap, és én meg várom a csomagkövetési számot, mint egy bolond.

Harmadik hét(elállás):

Itt kezdett elegem lenni a várakozásból, és közöltem az áruházzal, ha nem tudják garantálni, hogy a készülék 2024.07.30.-áig a futárhoz kerül, akkor nem tartok rá tovább igényt, és elállok a vásárlástól.
Tettem ezt azért, mert a termék egy helyi áruházban is megjelent ugyanazon az áron, amiért a kontaktortól rendeltem volna, ráadásul azonnal vihető is volt.

Mivel a csomag nem került feladásra, így 2024.07.30.-án megjött az email értesítés, hogy a vásárlás törölve lett. Erre reagálva kértem a mihamarabbi vételár visszafizetést. Persze az se ment olyan gyorsan, mint ahogy elvártam volna. Végül is a mai napon 2024.08.05.-én érkezett a vételár visszautalás.
Egész pontosan 14 napig ültek még a pénzemen, miután a vásárlást törölték.

Konklúzió:

Ha előre közlik, hogy a termék nincs is készleten, hanem várni kell rá kb két hetet, nyilván nem innen vásárlok. Nem is az a gond, hogy nem tartanak készleten nagyobb értékű árut, hanem az, hogy ez nem volt előre közölve. Abban a hiszemben voltam, hogy a vásárlás megtörtént, és arra várok, hogy átadják a futárnak a csomagot, ahogy leírtam.

Kommunikáció:

Nem éreztem, hogy hanyagolták volna a kommunikációt, a küldött emailokra egy-két napon belül válaszoltak. Legalább is addig, amíg a vásárlás törlésre nem került, mert utána kb 14 napig már kussban voltak. Ekkor értesítettek, hogy a vételár visszautalásra került.

Értékelés:

Talán három csillag. Jobb helyeken ha hibásan van jelezve az oldalon a kiszállítás időpontja, és ráadásul még tudják is, hogy nincs raktárban a rendelt áru, ezt előre közlik a vásárlóval, és megerősítést kérnek, hogy beleegyezik e a késedelmes szállításba, vagy azonnal eláll a vásárlástól.
Itt a vásárlás után kb egy héttel, még azt se tudták pontosan megmondani, hogy egyáltalán mikor érkezik a termék.

Tehát ha valaki mégis innen szeretne vásárolni, előtte mindenképpen érdeklődjön a raktárkészletről lehetőleg írásban. Így talán elkerülheti a hosszú várakozási időt.

Ui.: Egyébként nem áll szándékomban az említett oldal hírnevét rombolni, csak a tényeket közöltem.
(#) Alkotó válasza Régi motoros hozzászólására (») Aug 5, 2024 /
 
Ez így biztosan kellemetlenség, de mégis csak egyetlen példa, és végül visszakerült a pénz is gazdájához.
Én tudnék írni százas nagyságrendben sikeres WEB-es rendelésekről. De ez utóbbi senkit nem érdekel, mert nem lehet rajta polemizálni.
(#) Bakman válasza Régi motoros hozzászólására (») Aug 5, 2024 /
 
Ahhoz képest, amilyen esetleírások vannak pl. az Árukeresőn más cégekkel kapcsolatban, nálad egész jól működött a dolog, szinte semmi kirívó nincs a történetedben. Maximum annyi, hogy te még nem jártál így. Ugyanakkor Alkotónak is igaza van, ez csak egy eset.
(#) Régi motoros válasza Alkotó hozzászólására (») Aug 5, 2024 /
 
Így van, pontosan egy példa. Meg biztos van mellette másik ezer jó is, meg kellemetlen is.
Nyilvánvaló, hogy a jó példákat nemnagyon emlegetik az emberek, mert az a természetes, vagyis annak kellene lennie. Ha bemegyek egy boltba, és rámutatok egy kirakatban lévő termékre, hogy olyat szeretnék, és ki is fizetem, nem fizetés után említi meg az eladó, hogy jaj bocsánat, hát most látom, nincs is raktáron belőle, tessék majd visszajönni jövő héten. Nemde?

Ismeritek a mondást, jó bornak nem kell cégér.

Ui.: Egyébként a végén a 14 napot elírtam, annyi a hivatalos idő, amíg a visszatérítésnek meg kell jönnie. A dátumokból kiderül, hogy 6 napig ültek csak rajta, szóval akkor most örülhetek?
(#) Régi motoros válasza Bakman hozzászólására (») Aug 5, 2024 /
 
Nem valóban nem jártam így, ellenben úgy már évekkel ezelőtt igen, hogy aliról rendeltem kb
100EFt -os hanggenerátort, meg utána rá pár hónapra még többért oszcilloszkópot is, és az ígért időre megjött mindkettő. Kb egy-egy hónap volt a szállítás mindkét csomagra, mégse paráztam rajta, mert vásárlás után már másnap megvolt a csomagszám, harmadnapra pedig el is indult "valami".
Egy magyar webáruházban meg 10 napig várok, és a csomag még a futárhoz se került.
De biztos velem van a baj.
(#) Bakman válasza Régi motoros hozzászólására (») Aug 5, 2024 /
 
Idézet:
„Egy magyar webáruházban meg 10 napig várok, és a csomag még a futárhoz se került.”
Ne érts félre, nem akarlak megbántani. A leírásodból látszik, hogy nem rendelsz rutinosan itthonról, mert sok bolt ezt csinálja. Tényleg érdemes nézegetni az Árukereső oldalát, ott le lehet szűrni, melyik bolt hogyan áll a vásárlóihoz.

Egyébként elég nagy a szórás. Vásároltam olyan boltból, ahol csak egy visszaigazolás jött, két nap múlva pedig csengetett a futár. Volt olyan is, amelyik kb. 12 levelet küldött csak azelőtt, hogy feladta a csomagot...
(#) Régi motoros válasza Bakman hozzászólására (») Aug 5, 2024 /
 
Nem, valóban nem.
Alifan vagyok egyébként, csak hát onnan berendelni túl drága lett volna a klímát.
Mondjuk legutóbb a napelemes invertert jó áron megkaptam, persze tudjuk, garancia így nemigen van.
A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2024
(#) Lamprologus hozzászólása Aug 6, 2024 /
 
Aliexpresses vásárlás, autós fedélzeti kamera.
Termék kiválasztásánál egy lehetőség aktív csak a "16g" ... gondoltam akkor adnak hozzá egy 16GB-os kártyát is ...
Kamera megjön, kártya sehol ... Reklamálok, engedjen már el egy ezrest, aztán rakok bele én egy kártyát ... Elutasították, mert kevés a bizonyíték, de visszaküldhetem ... Ok! Akkor visszaküldőm! ... Jó, visszafizetik a teljes árat, és nem kell visszaküldenem!
(#) helektro válasza Régi motoros hozzászólására (») Aug 6, 2024 /
 
Nekem a covid óta csak 1x hozta a posta a csomagot (pont a legutolsót), a többit az expresszone hozta (kb. 4-50 csomag budapesti cím). Gondolom a legutolsót is azért hozta a posta, mert itthon át lett cimkézve valami kínai logisztikai cég által.
(#) helektro válasza Régi motoros hozzászólására (») Aug 6, 2024 /
 
A legtöbb webáruházban főleg a drágább (és/vagy ritkán vásárolt) termékek nincsenek raktáron.
Az igényesebb webáruházak kiírják, hogy a termék külső raktárból elérhető.
(#) klimas 56 válasza klimas 56 hozzászólására (») Aug 6, 2024 /
 
Üdv! Nem írom le amit szeretnék....
Az értéket tévesen 42€-ra írtam , 25$ a számla , de nem is ez a lényeg .
A posta kiküldte a számlát 7500 Ft nekik, 2800Ft áfa /OK ezt visszaküldi az eBay) meg valami vám 600 Ft körül : RÖHEJ
Na mindegy felvettem a kapcsolatot az eBay vevőszolgálattal,ha igaz lesz amit ígértek, akkor a közeljövőben felmutatom a kimerevített középső ujjamat a postának
A hozzászólás módosítva: Aug 6, 2024
(#) klimas 56 válasza Régi motoros hozzászólására (») Aug 7, 2024 /
 
Bocsánat csak mint aktív szereplő a klímás fronton, valóban volt kb 3-4 hét hiány az általános gépekből. Nekem sem tudtak adni a több mint 30 éves kapcsolatú nagykerben!! Egyszerűen nem szállítottak a távolkeletről, vagy akkora lett az igény hogy Európát kicsit partvonalra tették


Az óriási hiba. az eladónak kutya kötelessége lett volna tájékoztatni a merendelőt a problémáról, ez súlyos felelőtlenség
(#) Régi motoros válasza klimas 56 hozzászólására (») Aug 7, 2024 /
 
Mindegy, már túllendültem rajta.
A klímás topikba viszont felnyomok egy kérdést most...
Következő: »»   255 / 255
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem