Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Járo motornál szoktad rákötni az aksitöltöt?
Tehát ugy ura töltöm hogy felteszem mert a kocsi pöcc röff indul.
Dehogy is járó motornál. Azért nem müszaki anaffabéta vagyok.
Aha. Akkor neked állo motornál is müködik a klima. Söt, csakis állo motornál.
Most volt generátor felújításon. Ákos nem tudom hogyan de ha álló motornál bekapcsolod a légkondi gombját akkor a ventillátorja elindul Ez járómotornál is megy. Frissen mérve a töltő áram 14,3volt Gyanitom az aksi lesz a gyengéje szerinted?
Ki van csukva. Mint már írták járó motornál "elvileg" ha jól tölt ki is vehetnéd az akksit ( természetesen ne hogy megtedd mert lefüstöl a fesszabályzó) mert onnantól már a generátor adja az áramot. Mégis inkább a klíma töltöttsége lehet a bűnös. Szerintem. Érdemes lenne egy klímanyomást méretni. 6 bar-on működik azt hiszem.
Szerintem az inditomotornak nagyobb áramigénye van, mint a kompresszor mágneskuplungjának, de lehet, hogy rosszul gondolom.
A klima nem akkor müködik, ha elindul a ventillátora, hanem amikor összezár a kuplung a kompresszoron.
Ezt aláirom, A csak azt nem értem megemelkedik a motor alapjárata is ha elinditom a légkonditm Most lehuztam a csatikat megspréztem öket. Éssemmi
Ne az alapjárattal meg a ventillátorral foglalkozz már. Kattanik az a kompresszor vagy nem??
Mikor volt töltve?
Megmértem a kompresszora rámenő fesz 11,4volt amig az aksi 12,4volton ál nos szerinted? Ne kattanik a kompresszor de ott a feszültség 11,4volt
Ha ott a 12volt, akkor annak müködnie kéne.
Ha mégsem, akkor szakadt a tekercs, vagy a csatija.
És akkor azért van hogy Hol elindul hol nem? 11,2 volt van ott a 12,4 helyet? Tekercset kitudom mérni?
Helló!
Nekem is hasonló volt a probléma és olyan volt, mint ha kontaktos lett volna a bekapcsolója. Kiderült, hogy a hűtőegységnél (ami a műszerfalban van, belül), egy tömítés tönkrement és elillant a nyomás. Onnan vettül észre, hogy egyszer csak csepegett az olaj (a klíma kenőanyaga) a kuplung és fék pedálokra, a műszerfal alól. Alig hogy megcsinálták ezt a kis tömítés cserét (amihez a műszerfalat ki kellett szedni), egy hét múlva az utóhűtőjétől jövő flexibilis cső lyukadt ki, és engedte el a gázt. Most várat magára a javítás, mert annyira nincs még meleg. A Te kocsidnak itt a rajza, amin a klíma nyomáskapcsolója még sorba van kötve a benti és kinti hőfokkapcsolóval és csatlakoznak a kompresszor kontroll modulhoz. A pirossal sraffozott a kuplungmágnes.
Annak a tekercsnek marhára mindegy, hogy 11 vagy 13 voltot kap.
Ki tudod mérni - vagy szakadt, vagy nem,
Két ventillátorból egy sem megy? Hiába van ott a feszültség (de hol?), amikor nincs gerjesztése a modul felől, mert nincs meg valamelyik érzékelő kontaktusa.
Mert valami rosszat mondtam? 2004-s, de folyamatosan frissül. (?)
Eddig rosz helyen méricsgéltem. Akompresszor bemenetnél 9,2volt van. Mára feladom.
Nemtudo már belekeveredtem majd holnap ujrakezdem. Nincs ezeknek valami reléjük vagy valami?
HA elment a gáz a rendszerből (azt ki lehet olvastatni, mint hiba) akkor keresd meg a nyomáskapcsolóját, ami valahol a feltöltő csonk környékén lehet, és zárd rövidre egy pillanatra. Szerintem csak járó motornál próbáld, mert álló helyzetben nem megy (a teljesítmény miatt). Nagy bajt nem csinálsz vele, mert ha van nyomás, akkor az úgyis zárva kell, hogy legyen s legalább a nyomáskapcsoló le lesz tudva, mint hibalehetőség.
Ugy van, össze lehet zárni egy pillanatra. A száritoszüröben szokik lenni.
Na, szoval melyik Autodata?
Van egy csati megy rá 3db vezeték az lehet?mit mivel zárjak össze?
VIM rajza alapján 2 kapcsolo kivezetése az a 3 vezeték. Egyik kapcsolo a ventillátorokat kapcsolja, ha tul magasra megy a nyomás, másik (egy elektronikán keresztül) a kompresszort, ha megvan a szükséges minimális nyomás a rendszerben. A szineket sajnos nem látni a képen.
Az elhelyezkedése, valahol ott ahol a nyíllal jeleztem. A színeket is mindjárt kinyomom.
Akkor itt vannak a színek is. Most megyek, majd holnap estefelé jövök, ha kell még valami csak szóljatok. :integet2:
Nem a röviditésekkel van gond, hanem az olvashatosággal. A nagyitobol meg pont lemaradt az S24.
Ezeket találtam a klimakompreszornál 2 madzag van a felsönél van 3
|
Bejelentkezés
Hirdetés |