Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   13 / 196
(#) akos70 válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Járo motornál szoktad rákötni az aksitöltöt?
(#) örvájn28 válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Tehát ugy ura töltöm hogy felteszem mert a kocsi pöcc röff indul.
(#) örvájn28 válasza akos70 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Dehogy is járó motornál. Azért nem müszaki anaffabéta vagyok.
(#) akos70 válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Aha. Akkor neked állo motornál is müködik a klima. Söt, csakis állo motornál.
(#) delta1 válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 1 /
 
Töltést mértetek már a vason?
(#) örvájn28 válasza delta1 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Most volt generátor felújításon. Ákos nem tudom hogyan de ha álló motornál bekapcsolod a légkondi gombját akkor a ventillátorja elindul Ez járómotornál is megy. Frissen mérve a töltő áram 14,3volt Gyanitom az aksi lesz a gyengéje szerinted?
(#) delta1 válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Ki van csukva. Mint már írták járó motornál "elvileg" ha jól tölt ki is vehetnéd az akksit ( természetesen ne hogy megtedd mert lefüstöl a fesszabályzó) mert onnantól már a generátor adja az áramot. Mégis inkább a klíma töltöttsége lehet a bűnös. Szerintem. Érdemes lenne egy klímanyomást méretni. 6 bar-on működik azt hiszem.
(#) akos70 válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Szerintem az inditomotornak nagyobb áramigénye van, mint a kompresszor mágneskuplungjának, de lehet, hogy rosszul gondolom.
A klima nem akkor müködik, ha elindul a ventillátora, hanem amikor összezár a kuplung a kompresszoron.
(#) örvájn28 válasza akos70 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Ezt aláirom, A csak azt nem értem megemelkedik a motor alapjárata is ha elinditom a légkonditm Most lehuztam a csatikat megspréztem öket. Éssemmi
(#) akos70 válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Ne az alapjárattal meg a ventillátorral foglalkozz már. Kattanik az a kompresszor vagy nem??
Mikor volt töltve?
(#) örvájn28 hozzászólása Márc 24, 2010 /
 
Megmértem a kompresszora rámenő fesz 11,4volt amig az aksi 12,4volton ál nos szerinted? Ne kattanik a kompresszor de ott a feszültség 11,4volt
(#) akos70 válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Ha ott a 12volt, akkor annak müködnie kéne.
Ha mégsem, akkor szakadt a tekercs, vagy a csatija.
(#) örvájn28 válasza akos70 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
És akkor azért van hogy Hol elindul hol nem? 11,2 volt van ott a 12,4 helyet? Tekercset kitudom mérni?
(#) VIM válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Helló!
Nekem is hasonló volt a probléma és olyan volt, mint ha kontaktos lett volna a bekapcsolója. Kiderült, hogy a hűtőegységnél (ami a műszerfalban van, belül), egy tömítés tönkrement és elillant a nyomás. Onnan vettül észre, hogy egyszer csak csepegett az olaj (a klíma kenőanyaga) a kuplung és fék pedálokra, a műszerfal alól. Alig hogy megcsinálták ezt a kis tömítés cserét (amihez a műszerfalat ki kellett szedni), egy hét múlva az utóhűtőjétől jövő flexibilis cső lyukadt ki, és engedte el a gázt. Most várat magára a javítás, mert annyira nincs még meleg. A Te kocsidnak itt a rajza, amin a klíma nyomáskapcsolója még sorba van kötve a benti és kinti hőfokkapcsolóval és csatlakoznak a kompresszor kontroll modulhoz. A pirossal sraffozott a kuplungmágnes.
(#) akos70 válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Annak a tekercsnek marhára mindegy, hogy 11 vagy 13 voltot kap.
Ki tudod mérni - vagy szakadt, vagy nem,
(#) akos70 válasza VIM hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Ez melyik Data?
(#) VIM válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Két ventillátorból egy sem megy? Hiába van ott a feszültség (de hol?), amikor nincs gerjesztése a modul felől, mert nincs meg valamelyik érzékelő kontaktusa.
(#) VIM válasza akos70 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Mert valami rosszat mondtam? 2004-s, de folyamatosan frissül. (?)
(#) örvájn28 válasza akos70 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Eddig rosz helyen méricsgéltem. Akompresszor bemenetnél 9,2volt van. Mára feladom.
(#) örvájn28 válasza VIM hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Nemtudo már belekeveredtem majd holnap ujrakezdem. Nincs ezeknek valami reléjük vagy valami?
(#) akos70 válasza VIM hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Nem, csak kéne.
(#) VIM válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
HA elment a gáz a rendszerből (azt ki lehet olvastatni, mint hiba) akkor keresd meg a nyomáskapcsolóját, ami valahol a feltöltő csonk környékén lehet, és zárd rövidre egy pillanatra. Szerintem csak járó motornál próbáld, mert álló helyzetben nem megy (a teljesítmény miatt). Nagy bajt nem csinálsz vele, mert ha van nyomás, akkor az úgyis zárva kell, hogy legyen s legalább a nyomáskapcsoló le lesz tudva, mint hibalehetőség.
(#) akos70 válasza VIM hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Ugy van, össze lehet zárni egy pillanatra. A száritoszüröben szokik lenni.

Na, szoval melyik Autodata?
(#) örvájn28 válasza VIM hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Van egy csati megy rá 3db vezeték az lehet?mit mivel zárjak össze?
(#) akos70 válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
VIM rajza alapján 2 kapcsolo kivezetése az a 3 vezeték. Egyik kapcsolo a ventillátorokat kapcsolja, ha tul magasra megy a nyomás, másik (egy elektronikán keresztül) a kompresszort, ha megvan a szükséges minimális nyomás a rendszerben. A szineket sajnos nem látni a képen.
(#) VIM válasza örvájn28 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Az elhelyezkedése, valahol ott ahol a nyíllal jeleztem. A színeket is mindjárt kinyomom.

skklíma.JPG
    
(#) VIM válasza akos70 hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Akkor itt vannak a színek is. Most megyek, majd holnap estefelé jövök, ha kell még valami csak szóljatok. :integet2:

a színek.JPG
    
(#) örvájn28 hozzászólása Márc 24, 2010 /
 
Holnap megírom milyen színek vannak ott.
(#) akos70 válasza VIM hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Nem a röviditésekkel van gond, hanem az olvashatosággal. A nagyitobol meg pont lemaradt az S24.
(#) örvájn28 válasza VIM hozzászólására (») Márc 24, 2010 /
 
Ezeket találtam a klimakompreszornál 2 madzag van a felsönél van 3
Következő: »»   13 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem