Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Az S24 az a motorhűtő fűtőmotorjának a hőfokkapcsolója, a rajz szerint. A nyomáskapcsoló az az, amit kirészleteztem. De van amit nem nevez meg a progi S 151, csak én írtam rá, hogy benti hőm. kapcsoló. (de a manuálisnál nincs ilyen, hát: )
és akkor mit is kellene nekem most csinálnom?
Igazad van, gyakran egy egységbe van épitve a ventillátoré és a biztonsági kapcsolo, azt gondoltam, itt is.
Még mindig érdekelne, milyen programot használsz
Na ez az, amit nehéz lesz ezek után megmondani. Ugyanis, az AD progi szerint nincs minden rajta a rajzon és nem úgy, ahogy kellene, főleg nem vezetékszínek szerint. Bátorkodom a vw-s 1.6-s rajzot elővenni és azon máris megtalálható minden (csatolom). Amit nem tudok, (s remélem Ákos segít majd kibogozni neked), hogy a nyomásérzékelőben nem sima kapcsoló van, hanem valami piezo elektromos nyomásmérő, aminek az értékeit nem találom sehol (az etka7.1-ben biztosan lenne róla valami konkrétum). A két színes vezeték között kellene "kontaktust" csinálni, de ha az elektronika meg akarja mérni az értékét (ami most feltehetően nem jó értéken van), akkor a sima rövid zár nem lesz jó (de meg lehet próbálni).
A rajzon láthato nyomáskapcsolo 2 vezetékét összeérinteni. Ha elindul a kompresszor, kevés a gáz.
Fekete-kék, barna-fekete, ha minden igaz, csak ne akarja megmérni a fehér szálon az értéket az elektronika (reméljük).
Ákos nem tudnál nekem segíteni? Nem megy a kombimon a hátsó ablaktörlő. Anno úgy kezdete hogy akkor ment ha ő akart most már teljesen megunta. Áram nem megy hátra, az ajtónál a vezeték nincs megtörve. Nincs valami reléje ami megállhatott? A kapcsolót nem tudtam megnézni mert szerintem le kéne venni a kormányt (nem férek hozzá) de lebeszéltem magam róla mert rinyálok a légzsáktól. Köszi.
Itt egy kétmotoros rajz, ne zavarjon a márka, hiszen egy és ugyan az az elektronikája. Nem tudok németül, de szótárral egész jól kivehetők az elnevezések.
akkor ezeszerint a kompreszornál lévö két vezetékesröl van szó? Mert a fentinél 3vezeték van. ?
Ez a rajzot találtam, ez segithet. (csak 2 darabban fért el, egy képszerkesztövel vágd össze.)
56 a hátso motor, 51 a kapcsolo.
Köszi neked és Vim nek is, próbálkozom.
Most, hogy befoltoztam a repedéseket a vákumcsövön
megszűnt a magas alapjárat, ezhelyett most mindig le akar fulladni az Octavia !
Sziasztok!!Véletlen valaki nem tudna küldeni hibakód olvasó-törlő progit?Vagy esetleg ötletet adni hogy honnan lehetne olcsón beszerezni?KÖSZI
Köszi szépen!!Örök majd kipróbálom.Már csak egy kábelt kell beszereznem.
Nem fontos kinlodni a letöltéssel, meg is lehet venni.
Amugy meg: Google a te barátod is.
Amit letöltesz, az már eleve a teljes verzió, de kell hozzá egy eredeti interfész, ami tartalmazza a hardverkulcsot. Így már teljes verziós lesz
Jóvan, jóvan, amelyik nem hardverkulcsos, az 2004-es típusokig jó, viszont oda meg a licenszkódot kell kérni a gyártótól, ami ha jól emlékszem 99$...
Ill. megelőzvén a "kötözködést", a 3.11-eshez nem kell kérni, mert ahhoz van normális crack..., de az csak 2003-ig jó.
Nem kötözködök én, nem is olyan családbol származom.
409-hez is
Nekem is volt a 409-hez, crack után "fully registered" lett, de az csak addig működött, amíg le nem kérdeztem valamelyik perifériát. A program beolvassa a kábel sorozatszámát használat közben is, de mivel nincs neki, nem küldött semmit, ezért a VagCom visszaállt demo módba. Neked "jobb" van?
Nem vagyok profi diagnoszta, de tudtommal az enyémmel nincs ilyen gond.
Sziasztok!
Egy hete vagyok egy Octavia tulaja (2000-es évjárat, 1.6-os motorral,AEE), előtte egy Swiftem volt. Kellett a nagyobb kocsi a család miatt. Nagyon jó a kocsi, de lenne 1-2 kérdésem. Amikor elindulok és eléri a kocsi a 20 km/h sebességet, akkor lezár a centrálzár. Ez még oké, de ha 20 alá csökken a sebesség (piros lámpa vagy fekvőrendőr), akkor nyit/zár egyet a centrál. Baromi idegesítő. Van erre valami gyógymód? Ha jól tudom, ezt a computerben kell kikapcsolni, azaz szakszerviz? A középső konzol kapcsolóinak háttérvilágítása nem működik. Tudom, más is szenved vele. Macerás kicserélni? Gyanús, mert a kocsi előző tulaja nagyon figyelt rá, de ezt ő sem csináltatta meg. Mivel most vettem, természetesen lecserélem a motorolajat és az összes szűrőt. De milyen gyertyát ajánlotok bele? Ha nem gond, pontos típust mondjatok, tudom, hogy a Bosch-nak is van "ezer" fajtája. Bocsi, ha ezek a kérdések már felmerültek, folyamatosan olvasgatom azért visszamenőleg a hozzászólásokat.
A komfortelektronika tudja vezérelni a P zárakat.
Meg kell próbálni VAG-COM-mal sikerülhet. Gyertyáról PM megy.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Visszaváltásnál előfordul, hogy leáll a motor, illetve beindítás után ingadozik a fordulatszám (0,5-1,5 között). Mi lehet az oka? Köszönöm előre is a válaszokat!
Több tényezőtől is függhet.
Pontosítani kéne az autót típus, évjárat, hengerűrtartalom szerint mindenképpen. Ezek után is lehet találgatni, de feleslegesen miért kérdeznénk olyat, ami lehet nincs is az autódban. PL elosztófedél állapota, megszakítóérintkező hézaga. Lehet nincs is az autódban ilyen szerkezet. Lehet fals levegő szívás, lehet lambdaszonda hiba, csatlakozási hiha, szűrőcsere elmulasztása stb...
Skoda octavia 2004 1,4
Levegőszűrő 2 éve volt,olajszűrő most volt cserélve. Tavaly óta van ez a hiba kb.
Toroktisztítás.
Kipufogogáz visszavezető szelep mennyire kokszos? |
Bejelentkezés
Hirdetés |