Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Az autódat kin tartod a hidegben, vagy garázs az otthona...? Egyik nap volt egyik ismerősömnek ilyen jellegü problémája. Alapos automosás után ahol a motort mindent megpucoltak jött neki ez a jelenség elő. Az összes elektromos vezetéket széthuzogattuk, megtisztitottuk a csatlakozókat Wd40-nel, és azóta nem volt rá panasz. Igaz nem derült ki melyik csinálta a figurát, és mi volt a pontos oka.Ennek már 1 hónapja, szerintem kontakthibás lett valahól... Próbáld meg hátha nálad is ugyanez a baj, esetleg nem-e valamelyik szenzór kidölt, vagy megszakadt a vezetéke?
Ja amugy ne írd hogy relantintu hanem alapjárat, nem mindenki érti meg.
Koszi a tanacsokert ,sajnos garazsom nincs, eggyelore a szabad egalat tartom.holnap megis veszem a Wd40et es megprobalom hatha jolesz koszi megegyszer.
Üdv.
Üzemanyag szivattyúban van valakinek tapasztalat? Kérdésem a következő lenne: Szivattyút kiszerelt állapotban vizsgáltam! Ha félig lepi el a benzin a szivattyút és áramot adok neki, úgy hogy a visszafolyó ágra kötöm a kimenő ágat akkor a szivattyú hibátlanul működik. De ha lekötöm a visszafolyó ágról és a benzint csak a tartályba pumpálja akkor néha csinál olyat hogy hiába megy a sziv. nem nyom semmit csak levegőt ha ki be kapcsolom akkor ujra nyomja de láthatóan szenved. A régi szivattyúm az mindkét esetben rendesen működik, csak már gyenge. Ez az új meg olyanokat csinál, hogy ha már csak 1/4 tank benzinem van gondol egyet és leáll csak a gyújtás levétele és újraindítás segít neki. Lehetséges ez hogy ezért áll le az autó vagy ez normális működés a szivattyúnál?hisz a visszafolyó ágon mindig kap a tartály benzint..... Remélem van valakinek hasonló tapasztalata Köszönöm, Üdv
Szia! Inkább olvasd végig a róla szóló okfejtést a hibáiról és a javítási "lehetőségekről", gyors tesztről, stb. ... Ez a oldal még sok más érdekes információt is tartalmaz a kocsival kapcsolatban
Sziasztok!
A napokban az AE motor kódu Octáviám alapjárata elkezdett erőssen ingadozni. 1500 és 2000-es fordulat közt.3-4 másodpercenként fel illetve le. Ha valaki találkozott már ilyen hibával írjon. Köszönöm.
nem hinnem vanamikor vissza áll pár perc után, de az első gázadás után ismét elkezdi.
Szerintem valami szenzor lessz koszos, de melyik és hol?
Szia! Ha az alapjárattal van gond, nagy a valószínűsége, hogy a V60-l van a gond. Ezen az oldalon bővebben is írnak a működéséről. Az alapjárati problémák elég összetettek ahhoz, hogy csak egy bizonyos alkatrészre lehessen ráfogni a meghibásodást, még a V60-n belül is. Ez lehet egyszerű pillangó szelep kormozódástól kezdve, üresjárati kapcsoló, alapjárati motor .... Ha a városban jársz vele sűrűn és még (vagy már rég) nem volt tisztítva a V60, akkor itt az ideje a pillangószelepet a rárakódott szennyeződéstől letisztíta(t)ni.
A gyújtásoddal vannak még gondok, vagy nincs is összefüggés ezzel a hibával?
A karbi melletti két csatit széthúztam és befújtam kontakt sprével.......most jó....
Igen, ezt írtul már le egy páran hogy itt kellene kezdeni. A csatikat szét mejd kontaktkúra után próba. Ebben a taknyos időben sajnos ezek gyakori tünetek.
Sziasztok!
Teljesen megbolondúlt elektronikával találkozott már valaki?Ez a következőkből áll(2003 Octavia):bezár a központi zár, minden ok nélkűl, a vezető oldali ablakot nem lehet működésrebírni, viszont arra is bezár az központi, és minden egyéb elektromos rendszerre ezt műveli(lámpa, tükőr állító, duda, refi, egyebek.Az akksit nem töltöttem.Tud valaki segíteni???Egyszer már szaladtam haza pótkulcsér, úgy hogy a 9 hónapos fiamat bezárta a kocsia a garásznál járó motorral! Előre is köszi, ha van valami infótok.
szia zolika60!
lehet hogy csak az a baja?Mitől reagál minden elektromos kütyüre amit bekapcsolok?Locsoltam már bele WD40 et,de nem segített.Mit tegyek?
Talán az egyik mikrokapcsoló beteg benne. Mindig zártnak érzi a rendszer, ettől vadul meg. Mi nem ilyen autókat javítunk, de itt ez nem ritka hiba.
Értem.
Megkukkolom, kiveszem és megnézem mi lehet a gondja.Így már amin el tudok indúlni.Köszönöm hogy segítettél. :yes:
Én is Zolika60-val értenék egyet. A tünet nagyon olyan. Majd ne lepődj meg hogy a záron lévő mikrokapcsoló jó, mert ha szét szeded van még benne egy pár darab ami lehet rossz is. Nekem is csak úgy zár be a centrál hogy a vazető oldali ajtón lévő belső központizár gombot lenyomom (ezzel elvileg le kellene hogy zárjon mindent, de NEMMMM) majd a bal első ajtót kulccsal kell zárni mert azt nem vezérli. Kinyitáskor jobb a helyzet mert kulcsfordításkor a mechanika már tudja nyitni.
Én megnézném az átvezető gumibanb nincs-e törés, ami letestelhet, öszezár másik vezetékkel.
Príma!
Köszönöm a segedelmet! Megnézek mindent, amit írtatok.
Szia! Ha kiveszed a képen látható biztosítékot, akkor a riasztó része ki lesz iktatva, de a központi zárnak működnie kell így is. Talán kizárható lesz a fogyasztók működtetéséből eredő téves riasztásra való reagálás. A biztosíték a jobb oldalon van a kesztyűtartó oldalsó takarólemez mögött. előtte azért nézd meg a belül feltüntetett ábra alapján, hogy jó biztosítékra utal-e.
Szia Vim.
Nincs riasztó a taligában, csak központi, és az is a manuális falyta.Viszont minden kulcslukból, mindent nyit. Most akkor mit tegyek? :eek2:
Üdv, kérdeznék a specialistáktól : (mielőtt agyvérzést kapok) Íme a probléma :
2000-es évjáratú 75LE-s Octavia : Egyik pillanatról a másikra produkálja , hogy ha finoman lépek a gázpedálra (mintha tojásra lépnék ) akkor minden O.K. ha viszont normál gázadásba kezdek , kopog a motor -nem kicsit-. Ha üresbe teszem s tolok neki egy kövér gázt (5000-es fordulatig kb.) akkor sincs hangja . Elvittem a szerelőmhöz aki miután hibakiolvasó gépre rakta és a lamda szonda haláláról értesült , megállapította,hogy bár ezt ki kell cserélni ,nem ez az én gondom forrása. Ezek után kompressziót mért, gyújtás kábelt ellenőrzött , fojtószelepet pucolt, fejet csóvált és megállapította, hogy -idézem- : " szólj valamelyik skodás haverodnak,hogy jöjjön ide és vegyük ki az övéből a computert,a fojtó szelepet , a lamda szondát, a légtömeg mérőt , stb , egyesével,hogy kizárjuk a hibalehetőségeket ? A "b" terv ,hogy ezeket mind megveszem és ha ez sem válik be akkor imátkozzak .... Nos ? Valakinek valami ötlet,megoldás, ?
Szerintem keress másik szerelőt. A leírtak alapján nem tudom mi a baja, de életben látva, hallva, mérve más lenne a kép. Ha a lambda szonda hiba miatt szegény a keverék, attól is kopoghat.
Szia! Nézd meg ezt a blokk belső oldalán, hogy kellően megvan-e húzva (ha el tudod fordítani a helyéről kézzel, akkor az nem jó) és a csatlakozóban is megfelelő-e a kontaktus. Ha gázfröccsnél is csinálná terheletlenül, akkor talán a TP szenzor a gyanús. Azt macerásabb kimérni. De, hogy a hibakód kiolvasása nem derítette ki egyértelműen a hibát?
Akkor "zolika60" és "sufni-tunning" tanácsai követendők. Gondoltam nem kell mindjárt az egész autót szétszedni ha ezzel lehatárolható a hibás rész. A vezetőoldali ajtóban kell lennie a fő egységnek és ez az ajtó van a legtöbbet igénybe véve.
Sziasztok ! Nem tud valaki segíteni abban hogy hol lehetne venni Soda Octavia I. -hez elektromos
ablakemelő mechanika sínen mozgó kis fekete műanyag kocsit ? Ugyanis az eltörött, és így leesett az ablaküveg. A környékbeli autósboltokba sajna csak komplett mechanikát lehet venni 24 ezerért...
Üdv,köszi a választ. Holnap megnézem . A hibakiolvasáson a lamda szonda hibát jelzett állítólag .
Sajnos külön nem árulják. Ez a fogyasztói társadalom.Örülj, hogy ajtó nélkül még kapni. Ha megírod, akár privátban, hogy melyik a hozzád legközelebbi Unix kirendeltség, elintézem, hogy ott az én kedvezményemre (40%) megkapd.
Lehet kapni külön is én is vettem!! Utána nézek hol. nekem 4ezer ft volt plusz postaköltség! Nem kell azonnal új emelőt venni!! Meglesz akkor belinkelem! a Racingbazarrol néztem én is! Íme a link innen tudsz rendelni mindent. http://racing-bazar.hu/alkatresz/ablakemelo-ablaktorlo-zar/skoda_fabia_octavia_superb_elektromos_ablakemelo_javitas_csuszka_szett_4000ft
Szia! Legközelebb is ez lesz a gyenge pontja. Ha nem túl bonyolult kialakítású az alkatrész, talán egy forgácsoló is el tudja készíteni rajz alapján bakelitból, vagy más hasonló anyagból. Így sem hiszem, hogy többet kellene fizetni érte, de többet nem kellene ezzel a hibával javítani.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |