Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Szia! Azt nem tudom, hogy az amit vettél termosztátot az 032 121 110B számú-e, de a belevaló ez volna. A házban, ami ugyancsak a Te kocsidhoz való kompletten, abban is a zöld színű hőfokjeladóval kapható. A jeladó értékeit azért adtam meg, hogy ha van mérési lehetőséged, azt le tudod ellenőrizni a hűtőrendszer megbontása nélkül is. Azt mindenképpen ellenőrizni kellene amit "szamara" mondott, mert valami nagyon nem jól van a hűtőrendszeredben a termosztát körül. A hőfokmérő műszer pedig a jeladó alapján mutatja az értékeket. Ha neked, vagy bárki másnak szüksége volna szám szerinti alkatrész meghatározásra, szívesen megnézem és mutatom.
Talán nem fognak érte letolni a modik, de ettől konkrétabb meghatározást én sem tudok és az alkatrész kereskedéseket is ez a progi segíti.
Tisztelt Samara és VIm!
Köszönöm a segítségeteket. Elgondolkodtam a termosztát problémán. Ősszel raktam a kocsiba, jól működött ez idáig. De az jutott eszembe, ha a termoszát nem zárna, mint anno a Cordobámnál, akkor megfagynék a kocsiban, nem lenne fűtésem sem, de az autó beindulása után 5 perccel már forró levegőt nyomott. Tegnap előtt már be sem akart indulni, csak tekert az önindító, de nem röffent. Majd a 6. kísérlet után 1mp-re egy picit beröffent. Ekkor lehúztam a hőgomba csatlakozóját, és rögtön indult, 1500-as alapjárattal, nem rángatva, harákolva. Aztán 1 perc múlva visszadugtam a csatit, leesett az alapjárat 600-ra rángatott a motor picit, de legalább be tudtam menni dolgozni. Este ugyanezt eljátszottam hazaindulásnál, de beszereztem a zöld gyűrűs hőgombát(Facet), szerelékkel együtt. Tegnap kicseréltem, de előtte nem indítottam be az autót. Elsőre indult, szépen járt, figyeltem végig míg bemelegszik. Be is melegedett. Először csak a felső vízcső volt meleg a hűtőnél, aztán később(még sosem láttam a hőfokjelzőn, hogy így, középen állna)az alsó vízcső is meleg lett. Így a termosztát gondolom jól végzi dolgát. Az alapjárat még csinál furcsa dolgokat, néha 800, van hogy 1000, van hogy 1500ról lassan esik vissza, de levettem az akkusarut, lehet letárolta hibakódnak és ez csinálja. Hamarosan kiderül, remélem jó lesz Sárga gyűrűs hőgomba volt benne, de nem is hasonlított a mostani zöldre. És nem A jelű hanem B jelű kellett bele, mert nem gömbölyű a csati, hanem kocka. Még egyszer köszönöm segítségeteket!
Írhatnám azt, hogy az autód az elmúlt években sufni tuning képzésen vett részt, de ezzel nem bántanám meg azokat a szakembereket akik rendes (legalizált) műhely híján dolgoznak, mert ekkora hibát biztosan nem követtek volna el. Eseted barkácsszakkörös eset, csak az nem fér a fejembe, hogy amikor ezt a jeladót beletették és kipróbálták utána hogyan engedhették ki az autót a mesterek, annak ellenére, hogy produkálta az általad vázolt hibajelenségeket.
Sziasztok!
2005 octavia II van 1.4 16v ha a városon kívül használom hosszú úton mostanában villog a műszerfalam leesik a fordulatszám mérő kilométer óra egyszóval nem mér semmi de csak pillanatokra a légzsák lámpa azóta világít de a kocsi attól megy ha le nem állítom utána csak akkor indúl el ha leszedem az akku sarut! A szerelők azt mondják hogy régi az akku (még a gyári van benne) a másik vagy generátor vagy fesz szabályzó vagy a légzsák szalag(50000ft) ha valaki tudna nekem konkrétat mondani azt megköszönném! Nem szeretnék úgy járni mint az előző OCTAVIA-val ingadozott az alapjáratom hogy biztos alapjárati motor baja van vettem bele alapjárati motort 95000ft és nem az volt a baja vissza nem vették azóta porfogó! Válaszotokat előre is köszi!
Szia! Kicsit visszaolvasva innen-től, már volt róla szó és más mf. panellal kapcsolatos problémáról is. A kis fényképezőgépre rákattintasz és jönnek a képek .....
Van egy baj, én nem emlékszem semilyen képzésre, ami tartottam volna. Tudom nem rám gondoltál, csak muszály volt megemlíteni
ez nagyon jóó
Helló lehet nem látom de nem tudom milyen fényképezőről beszélsz nálam nem látszik csak az "innen-től" van aláhúzva esetleg arra? Még csak tegnap regisztráltam még nem tudom mi merre! Köszi!
A topic tetején a jobb oldalon találhatod a kis ikont. A innentől meg azért van aláhúzva, mert egy LINK ami a kívánt helyre mutat.
Kösz meg van mezeileg én is meg tudom-e forrasztani vagy kimondottan szakember?
Hogy mit tudsz, azt sajnos nem is sejtjük. Csak rajtad múlik mered-e és van-e hozzá pákád.
Szia! Semmi gond. Csak kattintgatni kell és türelmesen végig olvasni a leírtakat, mert csak így jutsz megfelelő mennyiségű információhoz. Ha a technikai felkészültséged megvan hozzá, akkor minden további nélkül, de ha nincs, akkor csak rontasz a helyzeten. Forrasztani azt tudni kell, ráadásul SMD alkatrészt, itt írnak róla bővebben.
Ha minden igaz 100km van közöttünk én karcagi vagyok elmennék mennyiért csinálnád meg ha zavarhatlak és vállalod?
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni több problémám megoldásához. Van egy 2006-os I-es Octaviám (BFQ motorkódú), és az alábbi gondjai vannak: Első körben elment a féklámpám (a pót világított). Ezt egy villamossági szerelő olyan ügyesen megoldotta, hogy már működik a féklámpa, a tolatólámpám viszont nem! Ezt követően megadta magát a kilóméter órám is (kilóméter óra nem mér, benzinszint jelző fordulatszám hatására erősen ingadozik. Fordulatszám mérő és a hőfok tökéletes). Hol kezdjek neki a hibakeresésnek? A másik kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy be tudok-e tenni a jelenlegi óracsoport helyére olyat, ami maxi-dot kijelzős (mini-dot van jelenleg benne), és ha igen, mi lenne a menete az átszerelésnek? Ha tudtok írni konkrét helyet, ahol be tudok szerezni ilyen óracsoportot, azt megköszönöm! Minden ötletet szívesen fogadok, és segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv az Uraknak !
Segítséget kérnék : Octavia II 1.pdti-met sajna megtörtem, a jobb eleje sérült. Lufik durrantak, a karosszéria munka miatt a motor ki lett véve. A karosszéria munkák és a műszerfal csere (lufik, övfeszítők, légzsákindító újraprogramozása) után összerakva sajnos nem indul a gép, csak üresen köszörül, az üzemanyag pumpa mintha egy pillanatra felzúgna. Hibakódot olvastunk, 3 kódot kaptunk, főtengely jel nincs, Főrelé hiba, illetve nincs hűtő kompresszor nyomás. Ez utóbbi jogos, motorkivételkor a klímagáz "elveszett". Illetve az "online"paramétereket nézve ACC : inaktív állapotot kaptunk, s nem is lehet aktivba tenni. Az olvasó program szerint az alapnyomás a rendszerben (vagy az üz.any.pumpánál, nem emlékszem pontosan) kevesebb mint 1 bar. Elképzelhető, hogy az ütközéstől meghibásodott az üzemanyag pumpa ? Jól tudom, hogy már gyújtáson 7 bar -t kell az üz.any.pumpának előállítania ? Ez esetben érthető, hogy 1 bar -al nem indul. Illetve mit jelenthet a főrelé hiba ? Ha nincs főtengely jel, az üzemanyag pumpa sem működik ? Igazándiból nem tudom merre induljak a hibakeresésben.....előre is köszönöm a segítséget.
sziasztok! már rég voltam itt de megit jött eggy hiba octavia 2000 évi 1.4 8szelep AMD.
az összes mutatóm fekszik ritkán megmozdulnak de vissza is fekszenek a többi visszajelző jó valaki tudja mi lehet a baja? elörre is kössz
Szia,valószínüleg neked is ez a problémád:
Erre keress rá,azt hiszem az 5.oldal (#507238)
Így könnyebben megtalálod
Nem felejtettem el hogyan kell írni,csak épp indultunk és gyorsan bepötyögtem. Hátha tud valaki segíteni.
Kösz a gyors választ hétvégén meg is nézem mit tehetek.
Sziasztok
Tanácsot, tippet szeretnék kérni.Adott egy Octavia GLX i 1.6 (1999) nincs benne riasztó, távirányító,de szeretnék belerakni. az autó kulccsal tudja a komfort fokozatot,szeretném ha a a riasztó is tudná. Köszi a választ
Mindenkit üdvözlök! Új belépő vagyok, tanácsot kérek.
Octavia II 1.4B 2009-es hidegen nehezen indul, indításkor nem megy minden henger (kb kéthetente). Melegen tökéletes. 1év alatt kétszer egyáltalán nem indult, trélerrel beszállítás történt. Első alkalommal gyertyatisztítás után beindult. Teljesen váratlanul jelentkezik, leállítom tökéletes, egy óra múlva nem indul. A szakszervíz szerint csak akkor tudnak valamit mondani, ha náluk is előfordul (úgy vittük be, hogy se kép se hang). Hengerfej csere (!!!), injektor csere, gyertyacsere és vezérműszíj feszítőgörgő csere volt. Meggyőződésem, hogy ez valamilyen elektromos, vezérlési hiba, nem engedem, hogy még egyszer szétszedjék darabokra. Ha valakinek van tanácsa, kérem segítsen. Előre is köszönöm.
Valamit nem értek. Az általad felsoroltakat elvégezték illetve kicserélték (teljesen feleslegesen)és a hiba még mindig fenn áll?
Sziasztok,a probléma az lenne,octavia(1997),a benzin mutató néha össze-vissza ugrál,van-e köze hogy néha magyar-néha ukrán benzinnel tankolok,vagy elektromos probléma.köszönöm a válaszokat.
Szerintem a benzinmérő nem tudja milyen benzint tankolsz.
Inkább az úszó csúszkája nem érintkezik rendesen, vagy lekopott a szénréteg ellenállás.
Igen, már nem is merem elvinni a szakszervízbe. Annyit csinálnak, hogy kiolvassák és közlik, hogy nincs semmi a számítógépben. Még azt sem ismerik el, hogy az egy éve sorozatosan előfordulő hiba összefügg. Köszi: Imi
Szép kis szakszerviz. Nincs egy másik a környéken? Nem hiszem, hogy mindegyik ilyen kutyaütő volna.
Szia
Nekem is hasonló problémám volt, de igaz hogy I. octávia. De ugyan ez. Egyszer tökéletesen működött egyszer alig indult, dadogott.Ha melegen leállítottam akkor kb 2-5 óra után is tökéletesen indult, ha viszont sokat állt akkor vagy beindult jól vagy szenvedve. Kipróbáltam én is mindent végigellenőriztem az elektronikát az összes jeladót, kitakarítottam, de semmi. Aztán végül kicseréltem az üzemanyag szivattyút és azóta is tökéletesen működik.De ez csak egy ötlet nekem ez volt a baja... Üdv |
Bejelentkezés
Hirdetés |