Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
Mi az ellenszenves? Megrendeled, fizeted és pár nap múlva hozza a postás. Felprogramozott PIC, egyébként.
Nem szeretemből írtam, hanem azért, mert ők már kitalálták , neked csak egy tárolós digitszkópot kell a kimenetére rakni és visszafejteni mit, hogyan csinál, majd megírnod a saját programodat.
Azert nezd meg, HOGYAN is lehet ott fizetni...
Gyakorlatilag a 'nem vagyunk hajlandoak a paypalon kivul semmire' azon kivul majd mi eldontjuk, hogy mikor kuldjuk, aztan ne csodalkozz, ha semmi masert nem vallalunk felelosseget, stb... Egyebkent azota egy nemet oldalon talaltam elado chipeket, azok elfogadnak mindent. 18Euro+valamennyi szallitas... DE MIERT irtozik az osszes amerikai a money/bank transfertol???? Egyszer akartam egy kereskedotol venni igy, aki hihetetlenul bunko lett, ahogy ezt felvetetttem neki. Pedig mondom, addig el se kuldje, amig a penzt meg nem kapta, minden bankon keresztul, legalisan, stb. De nem es nem. Csak a paypal. En meg azt sem tudom, mi az...
Bocs, de nem egyről beszélünk!
Miért nem a gyártótól próbálod megvenni, miért keresel himi-humi helyi disztribútorokat, akik némi hasznot is akarnak vagy hamisított chip-et árulnak?! Weboldaluk Itt elég egy hitelkártya, de lehet banktransfer is.
Lehet, de en ezt neztem (alulra kimasolva):
Nekem nincs kredit kartyam (csak debit), de milyen banki utalasra gondolsz, ami NEM transzfer??? Mindegy, mar talaltam nemet disztributort. Meg is rendeltem, par nap es ideer, nem ilyen air canada, akik ket hetig hozzak repulon es mindenert felszamitanak 8 dollart es nem foglalkoznak a vammal es az AFA-val.... Szoval lehet, hogy en vagyok tulerzekeny, de a lehelletfinom hamvas lelkemet karcolja az ilyen. Payment We do not accept cheques, money orders, money transfers, or PayPal. All payments must be made over the Internet using a credit card. Shipping A charge of CAD$8.00 is automatically added to every order to cover the costs of shipping and handling. It does not matter where you live in the world, or the total cost of your order - the amount is always the same. All orders are shipped by Air Mail from Canada, and often take only one or two weeks to get to the destination (depending on local holidays, and any delays at your Customs office). We do not offer any express or courier shipping options. Duties and Fees Several people have asked about the payment of Customs duties and clearance fees when their package arrives. We have no way of knowing the requirements in your country - this is your responsibility! Distributors We have no retailers or distributors at this time. ELM Electronics is web-based, and therefore all orders must be made over the Internet.
Változott a szöveg, pár éve még nem only credit card volt. Megjegyzem ha elfogadja a credit card - ot sosem utalnék, mert így olcsóbb, az utalás drága külföldre. A PayPal meg azért jó, mert van némi garancia beépítve és abuse esetén visszakapod a pénzed.
A worst case amire Te tervezel Mindíg tőlük rendelem. Vám nincs, Extra költség nincs, postás csönget és kezedbe adja kb. 5 nap alatt ideér. 8CAD ezért nem sok. Persze nem akarlak meggyőzni és örülök, hogy találtál szimpatikus disztribútort.
Akkor miutan ezt megbeszeltuk visszaterhetnenk az eredeti temara.
Tudsz-e valami szimpatikus nyakrajzot elm323-hoz? A mintaprogi alapjan meg tudom en is tervezni, de jobb lenne, ha volna keszen. A masik kerdesem, hogy ha szamitogephez szeretnem kotni (az elejen igy tervezem, amig ismerkedem vele), akkor a max232-hez melyik kimenetet kossem. Mintha ezek invertalnanak... Bar mar tanulmanyozom a datasheetjet, meg nem ertem a kommunikaciohoz.
Én ELM 327-et használok, ahhoz van mindenem. Amúgy a belinkelt oldalon a datasheet-ben komplett kapcsolási rajzot találsz , érdemes a gyári referenciarajzzal dolgozni.
Belinkelem, hogy ne kelljen keresni
Koszonom szepen, mar megvolt, tanulmanyoztam is elotte. egyetlen dolgot nem ertek csak: Ez a 17.oldal aljatol kezdve irja, hogy kozvetlenul computerre kotheto, mert a soros vonalnak kello negativ tapot magarol a computertol veszi.
Tehat ha elkeszitem a kapcsolast, akkor a db25F konnektort kozvetlenul dughatom a PC soros portjara? Aztan valszeg a norton soros terminaljat hasznalnam az elejen hozza egy oreg 386-os notebookkal, az megfelelo lenne? (persze a megfelelo beallitasok utan). Csak en NYAK terv-re gondoltam...
Igen. MAX232 nélkül, közvetlenül a soros portra köthető az a tranzisztor meg pár passzív elem megcsinálja a szintillesztést.
Koszonom szepen valaszod. Azt hiszem, ennyivel el lehet indulni, aztan mar csak rajtam mulik a tobbi
Köszönöm!
Átnéztem a listát, és érdekes, hogy a 9. oldalon a Hyundainál szerepel a Fenix 5.1, a Volvonál meg nem. Ez hogyan lehetséges? Más a szoftver?
Innem letudod tölteni a nyák rajzot az ELM327-hez Bővebben: Link
Koszonom, de nekem 323-as lesz. Mindegy, mar megrajzoltam, mire ideernek a chipek, mar csak bele kell nyomni a foglalatba
Igen.
Pl. a BMW azokra a piacokra, ahol törvényileg nem kötelező az OBD kikapcsolja, hogy ne tudd csak szakszervízben gyári műszerrel diagnosztizálni. Ettől még ugyanaz a vezérlő, ami az EU - ban működik OBD kiolvasóval :>)
Üdv Mindenkinek!
Azt hiszem túl nagy fába vágtam a fejszémet... Van egy 1999-es 1,8-as benzines Land Rover Freelanderünk. Rendszeresen hibát jelez, hol az ABS, hol a lejtmenetvezérlő, hol a kipörgésgátló, hol együtt, hol külön-külön. Menet a szervízbe, közel egy tizesért alkalmanként diagnosztika, a kódok szerint átmeneti hiba hol v.mi szelep, hol ABS-szenzor. Hibakód kiütve, minden rendben egy-két hónapig - hétig, aztán kezdődik elölről... Mivel már kezd túl sokba kerülni a szervíz, gondoltam naívan, kis segítséggel majd magam.... Kerítettem egy EOBD, OBD-II-es usb-s interfészt, hogy majd laptoppal szépen tudom törölni itthon a hibajelzéseket. Hát nem megy a dolog. Amik szabadon hozzáférhető progik, sajnos egy sem kommunikál az autó computerével. Nem tudna valaki segíteni, vagy ne is próbálkozzak tovább?
Nos a Freelander problémában asszem fulldiag.fw.hu weblap lehetne a megoldás. Én vettem a sráctól interface-t (opelhoz 20-as-ért) és bevállt. Mielőtt elhozod álltalában Ő mutatja meg, mit és hogyan csinálj! SZtem fog tudni megoldást találni a problémádra....
Még annyi, hogy a XVI-ba kell elmenni érte a McDonalds-hoz... mert Ő biza nem jön házhoz..
Üdv Rummcaiss!
Köszönöm a tippet, de sajnos azt mondja a srác, hogy csak a motordiagnosztikát lehet elérni univerzális progikkal, az ABS-t stb nem. Továbbra is keresek ezek szerint Rovacom Lite, vagy hasonló progit. Kecskemadár
Rakjál össze egy uniscan-t. Én már csináltam kettőt, és tökéletesen működik. Csak a dos-os háttérprogramja nem valami fejlett mivel nincs rajta grafikus megjelenítés, de mindent elérsz vele amit a vezérlőegység támogat. Én még az immomat is kitudtam kapcsolni vele és újrakódolni a kulcsokat Rengeteg autót támogat, asszen kb 2400-at. Lehet windows-os programokkal is használni ami nem hardverkulcsos és K-line-on kommunikál. Az egész áramkört 3-4000ft-ból megúszod.
Kérdezném, hogy ELM327-es interfészhez milyen progit használtok.
Érdemes megvenni a Scanmastert 21Eft-ért?
Sziaztok !
Nem tudd véletlen valaki Ford Mondeohoz (96 februári)interfészt és programot? Már OBD diag. csati van rajta, de nem OBD2-es a rendszer. EEC IV ECU van benne.
Elvileg a Ford azt állítja, hogy 1996-tól minden autójuk OBDII kompatibilis.
Ha jól emlékszem VPW vagy PWM-et használ nem ISO-t. Ehhez pl egy ELM327 -tel épített kábel jó, de gyári mélységű diagnosztikát csak fizetősben találsz.
Egyszerü hibakód olvasást lehet vele csinálni?
Elméletileg ezt még lehetne villogtatni is csak nincsenek kivezetékelve az ECU-n az ehezszükséges lábak. Tudtommal az OBD2 nem lehet villogtatni. Ha lehet élőadatot milyen progival lehetne olvasni?
Üdv.mindenkinek:
Még új vagyok ezen a fórumon Most tervezem egy elm-327 interfész hibakódolvasó és törlő vásárlását szoftverrel együtt,azok véleményét szeretném kikérni,akik ismerik és rendelkeznek ilyen készülékkel,hogy milyen eredményességgel tudom használni? Most akarom kezdeni a vállalkozást egyenlőre kicsibe és nem hivatalosan,úgyhogy biztos sok segitségre lesz még szükségem ezen a fórumon. Előre is megköszönöm a hozzászólásokat.
Ha dolgozni szeretnél vele, nem ajánlom, illetve ha megelégszel egy nagyon korlátozott képességgel és csak a motorvezérlővel, viszonylag új autókon ( elmúlt 3~4 év ) akkor vágj bele. Nem drága, sokat bukni nem fogsz és ha fejlődsz veszel jobbat.
Köszönöm agyors választ nagyon örülök,hogy vannak olyan emberek akik mások problémáján is igyekeznek gyorsan segiteni.
Javaslatot várok tőled a kezdéshez sajnos az anyagi lehetőségeim egyenlőre korlátozottak. Üdv:Ferenc47
El kellene döntened egy vagy két gyártót és egy tól ig évjáratot amivel foglalkozni szeretnél. Sajnos univerzális műszerek, amik gyári mélységű diagnosztikát tudnak nincsenek. A típusspecifikus műszerek pedig egy típushoz jók csak.
Hát igen már egy ideje nézegetem itt az internet által kinált lehetőségeket az univerzális műszerek által kinált lehetőségekről igéretesnek találtam de más a realitás.
Úgy itélem meg,hogy kezdésnek a VAG-konszern autói a legkedvezőbb döntés,erre kérek tőled útmutatást. 1980-2008-ig
VAG-COM, ha komolyan gondolod esetleg kezdésnek VW-TOOL.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |