Fórum témák
» Több friss téma |
Hali! Ezt a tip. már én is szereltem. Tökéletesen működik, kb. 10 éve.
Azzal a jumperrel választod ki, hogy a távirányító melyik gombjával akarod működtetni (az újabb nice vevőket már gombbonként lehet programozni, ill külömböző gombokra külömböző csatornákat ráhangolni, ennél még nem lehetett)
Neked eredetileg a kép alapján 4 gombos távirányítód lehetett és a bal alsó gombra volt beállítva a jumper, lehet, hogy nem véletlenül.
Most jutottam oda,hogy lefotozzam a kaput igy lehet látni miről is van szó.
Orsós motort bele lehet süllyeszteni a falba (ha nem a szomszédé) kell csinálni 2 lemezből sülyesztéket. Még mindig olcsóbb mint a beton alá szerelt verzió.
Próbálj meg kicsit normálisabb képet csinálni, a 640*480-as felbontás már 20 éve is rossz volt
Kb. ilyesmit képzeltem el a leírásod alapján.
Aggodalman még lenne pár, a kiskaput is mindig motorosan nyitnád? Igaz ritkán fordul eló, de áramszünet esetén, hogy mennél be a kapun? Én nem ismerek a földbe süllyeszthető kapumotorokon kívül más fajtát, amit teljes borítású kapuszárnyaknál kívülről ki lehet kuplungolni...persze akkus üzemű még működtethető lenne. Az orsós motoroknál meg kell egy kis "ablakocska" a kapuszárnyba a "kuplungozáshoz"...
Köszi.Nem felbontás baj van,viseltes a kamera kicsit.
Igen a kiskapu kérdéses.Az orsós verziónál kulcsal át lehet váltani kézimozgatásra jól tudom?Persze ettől még ha senki nincs itthon és át van kapcsolva elektromos vezre,áram szünetnél gond van.A nagy kérdés az érdemes e igy egyáltalán foglalkozni vele.
Nem jó megoldás, ha minden kiskapu nyitáskor és záráskor 1-1 kuplungolás szükséges.
Esetemben a két azonos méretű nagy (fa)kapuszárny egyikébe be volt építve a kiskapu. De ez újonnan így lett megtervezve, megvalósítva... Ez külön is nyitható kulccsal, meg a kaputelefon elektromos zárjával.
Valoszinű elengedem ezt a dolgot igy nagyon macerás.
...közepén egy ajtóval !? ...párszázezerért?
De létezik a földben kialakított résbe lesüllyeszthető kapu is (egy ismerősömnél)...persze nem három kapavágás volt megcsinálni.
Bővebben: Link came ati motoroknál van bovdenes kuplung kiakasztásra lehetőség.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni CT-1E kapunyitó elektronikával kapcsolatban. A távirányítást hangoló kvarckristály lábai rendszeresen kilazultak eddig, én rendszeresen újraforrasztottam, egy darabig jó lett. De most letörött az egyik lába a kvarcnak. 1. Hol tudnék ilyet beszerezni? 13.225625MHz M.E.C. Y28 2. Ha szereztem, hogyan forrasszam be, hogy ne lazuljon ki rendszeresen? 3. Ideiglenesen szeretnék rátenni egy nyomógombot kézi nyitáshoz. Ezt hova köthetném? Előre is köszönöm a tippeket!
Hali!
Ez a rádió vevő mennyire speciális? Ez csak egy hozzávaló/adott adóval működik? Csak úgy, kaptam.
Nem annyira. Hét hasonló típusú, 433 Mhz-es rendszer van, ami jelenleg is él és egy pár ami kifutott. Drága a táv hozzá.
Bővebben: Link
8-11 közé kell a nyomógomb.
A vevő kvarckristályát nem értem, miért ilyen bonyolult visszaforrasztani megfelelően, nem hiszem, hogy ilyen frekvencián kapsz. Közbe, a fórumtárs ajánlott is egyet, én meg rögtön rávágtam, hogy nem létezik, hát elnézést. A hozzászólás módosítva: Okt 19, 2020
Bővebben: Link
Ha beforrasztottad, valami ragasztóval is rögzítsd
Sziasztok,
jó öreg Nice Robo 1000-es kapunyitóval szívok már megint (pár éve volt egy kis nyomozás, majd egy fesszabályzó-csere a panelen, azóta jól ment). Amikor hideg van, kezd ***akodni, 10°C felett semmi baja. A jelenség: menet közben megáll, 2-3-4 nekifutásra nyílik ki (hőmérséklettől függ, egyre hidegebb = egyre rosszabb) és záródik be, és a teljesen nyitott állapotból is kifelé indul először tovább. Egyértelműen hőmérsékletfüggő, csak hidegben csinálja, de hidegben sajnos mindig. Valaki találkozott már hasonlóval? Köszi. Ejnye! A hozzászólás módosítva: Nov 23, 2020
Moderátor által szerkesztve
A segédfázis kondenzátora rendben van? Meg kéne mérni...Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Nov 21, 2020
Először nézd meg a motoron a kondit,lehet hogy kapacitás vesztett. Általában az szokott lenni a gondja hidegben. Ha az jó, akkor lehet tovább keresni a hibát.
Jó, hogy mondjátok a régebbi előzmények után én az elektronikára gondoltam, ez azért egyszerűbb lenne. Holnap megnézem, köszi.
Sajnos egyik sem.
A kondi tökéletes, de próbából beraktam egy másikat, és ugyanaz történt. Közben az is látszott, hogy a státusz led két lassú 1s-es villanás után a harmadikat félbehagyja és pislog két gyorsat, aztán megint a lassabbak jönnek, ez ismétlődik. Kiszedtem az elektronikát, de mire bent összeraktam és bekapcsoltam, visszaállt az egyenletes 1s időközös felvillanás. Ezután beraktam egy órára a fagyasztóba, így bekapcsolva már a második lassabb felvillanás megszakad és jön a két gyors. Szóval tuti valami a vezérlésnél, de látható hiba nincs rajta (mondjuk ha eldurrant volna valami, az melegben se jönne helyre ), és most az az 5v dc megmérve jónak tűnik, amit 3 éve cseréltem.
Hidegben összemennek az alkatrészek (is).
Nagyitóval átnézés, ész nélküli átforrasztás, ha szisztematikusan nem megy a hibakeresés.
Az ész nélküli átforrasztást tervbe vettem következő lehetőségnek, csak még adok egy esélyt, hátha valaki tudja, mit jelentenek a felvillanások, és az közelebb visz. Amit eddig találtam hozzá, aszerint a dupla gyors felvillanás azt jelentené, hogy valami állapotváltozás történt (bemeneten vagy a dip-ek között), de ez nyilván nem történhet meg 2 másodpercenként rendszeresen.
Esetleg az elektronika tápkondi kapacitásszegény, (kicsit pupos)?
Nincs olyan szerencsém semmi látható gebasz nincs rajta.
A ROBUS lehetővé teszi, hogy megtekintse, hogy a 8 utolsó manőver alatt előfordult eseteges üzemzavarokat, például a manőver megszakítása fotocella vagy pneumatikus érzékelő beavatkozása miatt. Az hiba lista ellenőrzéséhez kövesse a 20. táblázatban leírtakat.
20. táblázat: Hiba archívum 1 Nyomja meg a Set gombot (kb. 3 mp) 2 Engedje fel a Set gombot, amikor az L1 LED elkezd villogni 3 Nyomja meg a ▲vagy a ▼ gombot, hogy a villogó LED-et az L8 bemeneti LED-re mozgassa, ami a „hiba lista” paraméternek felel meg 4 Nyomja meg a Set gombot, és tartsa lenyomva az 5-6 lépések alatt 5 Várjon 3 mp-et miután kigyullad az a LED, ami annak a manővernek felel meg, amely során az üzemzavar fellépett. Az L1 LED a legutolsó manőver eredményét jelzi, az L8 LED pedig a 8. manőverét. Ha a LED világít, azt jelenti, hogy hiba történt az adott manőver alatt. Ha a LED nem világít, azt jelenti, hogy nem lépett fel hiba az adott manőver alatt. 6 Nyomja meg a ▲ és ▼ gombokat, és válassza ki a kívánt manővert: A megfelelő LED annyit fog villogni, ahányat a villogó lámpa az adott üzemzavar után (ld. 21. táblázat) 7 Engedje el a Set gombot vagy 2 villanás 1 mp szünet 2 villogás Fotocella kiold A manőver kezdetén egy vagy több fotocella nem engedélyezi azt. Ellenőrizze, hogy van-e valamilyen akadály. Ez normális, ha egy akadály gátolja a mozgást. vagy Bluebus csatlakozó használatban van és ott hibázik valami. Felteszem 14 mikros a kondi.
Szia,
ez valami másnak lesz a leírása. Az enyémen nincsenek gombok, szerintem Kék Busz se kb. 20-25 éves darab lehet, PIU van rajta (de nincs használatban), ledből pedig a villogó státuszon kívül az érzékelőkhöz tartozó 6db van, de azok teszik a dolgukat és tudtommal nem vesznek részt a diagnosztikában. Fotocella nincs hozzá. A villogását itt lehet látni. Elindul, megy kb. 1 métert, megáll. Nyitás közben, ha újra megnyomom, tovább nyit kb. 1 métert, megáll. Harmadikra ér a végére most 0°C-ban. Zárásnál ugyanúgy megáll, és ha újra megnyomom, nyitni kezd, amit gyorsan meg kell állítani újabb nyomással, és egy harmadikkal folytatja a zárást. Befelé is 3 részletben ért végig.
Azt nem nézted,hogyha a motort kioldod, akkor a kapu könnyen megy,nem szorul? Lehet hogy kevés a motor erő a hidegben? Nem ártana a végállás kapcsolókat is átnézni,lehet hogy valamelyik megszakad egy pillanatra menet közben.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |