Fórum témák
» Több friss téma |
SZiasztok.
Egy garázsajtó beprogramozásához kérnék segítséget ha valaki ért hozzá. Még soha nem csináltam ilyet. Nem tudom ,mit ,hogy kell nyomni rajta. Az ajtó eredetileg egy nagyobb garázsajtó volt le lett vágva a széléből és újra felszerelve(hozzáértő) csinálta de az új helyén valamiért csak kattog és nem tudjuk mi lehet a baj. Egy fekete vezeték csak úgy a leszerelt burkolat alól csak lóg a levegőbe(az mi lehet)?
A fekete vezeték valoszinüleg az antenna, annak, lognia kell. Mi lenne, ha rákeresnél az interneten a gyártora illetve a tipusra, - ez elég komolynak néz ki, igy lehet, hogy megtalálod az kezelési utasitást is.
Anélkül bonyolult lesz, mert elöször be kell tanitani.
LIFE
Prob P870 vagy D870 120w 24V 650N "D" vagy "P" nemtom pontosan nemvagyok most az ajtó közelében de nemtaláltam neten rá semmit se
A kattogás mitől lehet? (áram alá helyezem és egyből kattog mint egy index)
Mert a vezetö láncon vagy bordás szijon vannan érzékelök, amikkel a motor beállitja a végállásokat - amik most nincsenek beállitva, vagy a szerkezet vár valamire (nem ismerem ezt), de az enyémen össze kell párositani a távvezérlöt, beállitani a mozgást, meg a fékezést a végállás érzékelöket stb. Szoval ezt végig kellene menni, addig a fene sem tudja mit csinál. Lehet, hogy probál valamit mozgatni, de a végállásérzékelö letiltja ezért kapcsolgat ki be.
Értem.
Sajnos útmutatót sehol nem találok hozzá :/ így lövésem sincs hogyan kezdjek hozzá.
Valoszinü idegen nyelven fog kell keresni (Garagentorantrieb stb.) és nagyon ugy néz ki, hogy SOMFY termék. De többet sajnos nem tudok. (ezt neked kell kideriteni)
Esetleg ez: Beállítás. Igaz nem magyar.
Köszi a linket ez használhatónak tűnik! Rápróbálok!!
Massawa neked is köszi a segitőkészséged!
Sziasztok,
Szeretném a segit ségeteket kérni,,van egy új king kapunyitó motor ha egymás után töbször ,, megálitom és újra inditom, össze vissza megy ,,nem áll meg nem megy le kihuzom az áram körböl és ujra be dugom ,,P2-3 gombokat lenyomva tartom lemegy és feljön utána minden rendben- lemerült az elem a gyári, és utána nem lehetett a távirányitot törölni és újra programozni, a másikkal szembe lett téve úgy lett jó, mi lehet a hiba, tudna valaki segiteni köszi-
Sziasztok, első kérdésem, hogy ismeri valaki ezt a kapu/redőnymozgató elektronikát? Jelenleg egy somfy motort vezérel, de nincs hozzá távirányítóm, és szeretnék hozzá venni.
A másik dolog amiben kellene segítség, hogy vajon milyen távirányítóval kompatibilis a V2 prgt-pp vevő, szintén Somfy motort vezérel és nincs hozzá meg a távirányítója. Régóta keresgélek de nem találtam még meg. A vezérlő leírása megvan de ott nincs utalás arra, hogy melyik típussal tud együtt dolgozni. Beszéltem telefonon egy forgalmazóval, ő azt mondta, hogy nem mindegy mivel használták, milyen távirányítóval mert azt amivel először működésbe helyezték elvileg nem lehet törölni belőle sehogy. Mellékelek egy képet is; ehhez keresek távirányítót.
Szia!
A második kérdésedre talán van megoldás... A fehér vezeték pont kitakarja, de ha jól gondolom, az ottani sorkapcsok a kézi nyomógombos működtetésre szolgálnak. Egy univerzális 2-4 gombos táv relés kimenetét oda kötve messzebbről is működtethető lenne.. Az első kérdésedre még keresek. Szerk.: Közben ezt találtam: Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Júl 18, 2015
Kicsit későn, de leírom: Vidue V2 távirányítók szinte bárhol beszerezhetők...
A hozzászólás módosítva: Júl 18, 2015
Sziasztok!
Venni szeretnék egy billenő garázskaput(bontottat).A garázsajtóm 1,9 m magas.Bent van 2,1 m helyem fölfelé.Elég lenne ez egy billenőkapunak? Mekkora helyet igényelnek ezek fölfelé? István
Sziasztok,
Egy konkrét problémám merült fel amiben segítségeteket szeretném kérni. Adott egy garázskapu, 24V-os lineáris motor hozzá 24v-os átpegység és 12v-os távirányítóegység hozzá 12v-os tápegység. A garázskapu riglijét a lineáris motorral szeretném reteszelni/zárni illetve nyitni. A lineáris motor 24v-os, belső végálláskapcsolókkal rendelkezik. ha eléri a végállását, akkor automatikusan megáll (nincs áramfelvétele), majd ha fordított polarítást kapcsolok rá, akkor másik végállásába tér ki és megáll. A távirányítóval rövíd impulzust tudok küldeni. Távirányítóval ha a két impulzusrelét (Finder 20.23.9.024.4000) egymással párhuzamosan vezérlem, akkor az irányváltás megoldható. Az impulzusrelének az az előnye, hogy áramkimaradás után sem veszíti el pozícióját. Hátránya, hogy kapcsoláskor nagy áramot vesz fel illetve ha túl rövíd impulzust kap, akkor elveszítheti a két relé a "szinkront" (egyik pl nem kapcsol a másik igen) és akkor nem lesz polaritásváltás a motoron. Szóval nem tartom elegáns megoldásnak. Esetleg van ötletetek, hogyan lehetne megoldani a problémát? Lehet én vagyok figyelmetlen, de nem találtam 24V vagy 12V-os impulzusrelét kétáramkörös no és nc -s relét. Remélem jól fogalmazok, ha impulzusrelét említek, a fent említett Finder relét a katalógus így hozza, de kétáramkoros NO és NC kontaktokkal rendelkező bistabil egytekercses impulzus jellel vezérelt relét kerestem volna redetileg. Ti tudtok ilyen reléről, vagy más egyszerű elektronikus megoldás létezne rá? köszönöm!
Köszönöm, ez hasznos infó. Közben megtaláltam azokat a készülékeket amiket leszereltek azok Proteco tipusuak voltak, vettem egy Proteco távirányitot, meg 2 Kínai tanitható távirányitot, és igy megoldottam minden kapu kinyitását. De most hogy irtad, rájöttem végre hogy lehet Slave boxot rákötni, igy vissza fogom rakni a V2-ket. A Proteconak meg majd találok valami helyet. LEhet árnyékoló motort fog kapcsolni, meg kertivilágítást, bár utóbbiban még nincs tapasztalatom, hogyan lehet ki és bekapcsolóként müködtetni egy kaputávirányítót. Szóval hogy addig világítson mig meg nem nyomom mégegyszer a távírányító gombját.
Köszi, akkor ezek szerint ezek a modernebb távirányítók ugyanúgy müködtetnének öt. Ideiglenesen leszereltem ezeket a vezérlöket, de még megvannak. Szóval hasznát fogom venni az információnak
MEgtaláltam, Proteco. Semmilyen számmal nem dobta ki. Úgy sikerült megkeresni, hogy fogtam ezt a fényképet, Google "kapu vezérlés" képek keresése, és kb a 40-ik kép passzolt ezzel, aztán fel a honlapra és siker. Müködnek remekül.
Szia! Ha más nem, akkor ha valami olyat meg tudsz csinálni, hogy amikor a szerkezet áramot kap, akkor induljon el lefelé mindenképpen (és ahogy írtad a beépített végálláskapcsolók megállítják végállásban úgyis a motort), akkor lehet az lehetne egy egyszerű megoldás... mert áramszünet nem tudom milyen gyakran van arrafelé, viszont még ha viszonylag gyakran is, és esetleg pont akkor lenne áramszünet néhány pillanatra, amikor nyitnád vagy zárnád, akkor ha nyitod - ekkor elmegy az áram, majd visszajön, és látod, hogy mondjuk félállásból elkezd lefelé menni akkor megnyomod a felfelé gombot, és gondolom a probléma meg is van oldva, ha meg csukni akartad, akkor meg csak folytatja a becsukódást, ugyanígy, hogyha esetleg csak megnyomod a gombot, hogy csukja, és közben el is indulsz az autóval, nem várva meg, hogy becsukódott-e, akkor amint visszajön az áram, a csukódás irányába indul el mindenképpen..
Vagy a fő problémád nem is ez hogy megtartsa áramkimaradáskor is az irányt, hanem az, hogy egyáltalán hogy oldd meg a feladatot, hogy működjön a kapu mindkét irányban a meglévő eszközökkel?
Hello! Csak egy ötlet. Nem megvalósítható, hogy csak az irányt tárolná egy kis bistabil relé, és a tényleges polaritás váltását hagyományos relé valósítaná meg. Hiszen tápfesz kimaradáskor a motornak sincs árama. Mikor visszajön, húzhat a relé, indulhat a motor.
Sziasztok. Kérdésem az lenne ,hogy valaki látot már ilyen elektromos garázskapú motor? illetve ha kinyitom a kapcsoló házat akkor van rajta 2db zöld led és mind a kettő világít? ez így jó? A kapu nem reagál semmilyen gomb megnyomására. valami javítási könyv pdf-ben?
Hibakódot ír? Nézd meg itt:Bővebben: Link
meg szokott nyúvadni a beépített frekiváltó
hátlapon lévő panelen beforrasztott biztosíték szakadt, a motor belsejében lévő panelen 4-5 felrobbant IGBT, meg elfüstölt réz
Hibakodot nem ir mert nincs rajta digitalis kijelző. Semmilyen égesnyom nincs a panelen se az irányító panelen, se a motor feszültség átalakitó panelén. Plusz mind a kettő panel volt cserelve már masikra es a hiba ugyan az. Valami bekötési gond a motor es az kézi nyomogomb között? Bár a leírásában 9szál kabel plusz a földelést irnak es az ugy is van bekötve.
Hibakodot nem ir mert nincs rajta digitalis kijelző. Semmilyen égesnyom nincs a panelen se az irányító panelen, se a motor feszültség átalakitó panelén. Plusz mind a kettő panel volt cserelve már masikra es a hiba ugyan az. Valami bekötési gond a motor es az kézi nyomogomb között? Bár a leírásában 9szál kabel plusz a földelést irnak es az ugy is van bekötve.
Védelmek rendben? Esetleg nem-e azok valamelyike fogja a vezérlést. biztonsági stop, fotocella, előfutó infra? Lehet banális hiba de érdemes ezekre ránézni, illetve kiiktatni legalább egy próba erejéig.
Semmilyen vedelem se fotocella se biztonsagi kapcsolo csak a kezi nyomogomb van ra kotve.
Ott lesz akkor a baj arrafelé.Ezek helyén bent vannak a megfelelő rövid zárak?
A kézi kioldó? Az a madzagos?? Egy mikro kapcsolót is mozgat, és arra is letilt a vezérlés A hozzászólás módosítva: Feb 10, 2018
|
Bejelentkezés
Hirdetés |