Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Köszönöm! A kompresszoron van lefújószelep az tehermentesíti leálláskor nem?
Nem hiszem,az a beállított feletti nyomást ereszti ki. A tehermentesítőt mindig a nyomáskapcsoló vezérli.
Beszéltem a gyártóval. Van nekik túlméretes dugattyújuk is, így az mellett döntöttem. Megfúratom a hengert és azt teszem bele. Köszi a tippet, de én azt hittem ez a gyártó már nem is létezik.
Üdv, zsalesz
A nagy gépműhely nem is reagált a megkeresésemre, ezért velük szemben No Comment.
Pál dugattyúval beszéltem, nem tudtunk megegyezni de nagyon rugalmas és segítőkész. Szerintem egyébként semmi gond vele. Üdv, zsalesz
Szia!
Örülök, hogy hasznos volt az infó!
Csonka 200 as ba mi olaj lenne a megfelelőbb,motor vagyvhajtómű?
Sziasztok,
Építettem magamnak egy kompreszzort. A légsürítő egy hütőgép kompresszor, a nyomáskapcsoló pedig egy PMA-12 es egység (olcsó, 5000Ft alatti kategória). A többi kellék most mellékes. Az a problémám hogy mikor elindítom, akkor a kompresszor szépen elindul, de a nyomáskapcsolóba épített tehermentesítő szelep csak szuszog (termék adatlap szerint késleltetett működésü), nem zár le, így nem is termelődik levegő. Akkor zár le ha fogóval összefogom a pa csövet ami a tehermentesítőhöz megy, picit ekkor megemelkedik a nyomás a csőben, majd pár másodperc múlva elengedem. Ekkor a megemelkedett nyomás elzárja a szelepet, innentől működik a rendszer. A probléma akkor van ha leáll a kompresszor, és újra indulna, mert akkor megint el kell ezt játszani. Az a kérdésem, hogy a lefúvató szelep a rossz (elméletileg új a nyomáskapcsoló), vagy a hűtőkompresszor nem tud akkora nyomáshullámot indítani induláskor hogy lezárjon a szelep? Esetlegen be lehetne e kötni a rendszerbe pl. egy elektronikusan vezéreltet, vagy egy finomabb érzékelésűt? Köszönöm a válaszokat!
Szia!
Szerintem a hűtőkompi nem tud elég légszállítást, emiatt nem zár le a szelep... Tegyél elé egy elektromos mágnesszelepet, késleltetővel.. Pl gőzgenerátoros vasalóból... Az olcsó, erre tökéletes.
Valami van azzal a lefúvószeleppel, ha leáll a hűtőkompi akkor sem mindíg nyit ki.
Kerestem elekt mágnesszelepet, amit ajánlottál, de nemigazán találtam, lehet valahol venni alkatrésznek? Milyet keressek, hogy néz ki? Más: a visszacsapó szelepből van vízsintes és függőleges. Ez csak a kialakítására, formájára vonatkozik vagy van bármilyen hatása a beépítési helyzetre? Mert most vízszintes típusúm van de függőlegesen van beépítve(hatszögletes feje felfelé néz) THY
Tiszteletem Mindenkinek!
Tudna valaki tanácsot adni,hogy a képen látható dolgokat kis hazánkba, hol tudnám beszerezni?
Hali!
Úgy nézem ez egy komplett szett.Amúgy jó a kérdés... Hoppá!Brenko kolléga is hasonlót keresett.Sajnos 23 hónapja nem járt erre.Ő "air compressor throttle control"- ként kereste.Érdemes lenne pár pneumatikás cégnél érdeklődni, ha nem nyert, akkor marad a net(E-bay, Amazon).
Ebay-en kapható, ha jól tudom kb 15 ezer környékén volt, amikor néztem. Meg is van. Ehhez még külön kell a gázbowdenes cucc. Bővebben: Link
Szia!
Olcsón mágnesszelepet veterán... Jófogáson... A vízszintes, még a függőleges az fontos! A gravitáció bal segít a rugónak... Ha nem jó irányban van, nem működik megfelelően.
Felhívtam egy pár céget a napokban, de sajnos ilyet nem tartunk volt a válasz ,így megrendeltem Amazonról 17000ft szállítással együtt.
Milyen tartályt vegyek,minimum 80 max150L kell ,mit ajánlanátok?
Tartálynak autógáz tartályt ajánlanék bontóból. Ha egy kevés, akkor kettőt. Esetleg hidrofor tartály is szóba jöhet.
csak aztan szet ne legyen rozsdazva belolrol, oszt rad robban !!!
Van a kompresszorokon a nyomáskapcsoló. 6Bar-nál elindítja a villanymotort és 8Bar-nál kikapcsolja. Ezt át lehet állítani, hogy 6Bar helyett 7Bar-nál kezdje el a levegő termelést?
Igen. A burkolatot leveszed és alatta van az álltócsavar.
Ettől nem félnék. Egyrészt nyomás próbázva vannak új korukban, (amit te is megismételhetsz, persze vízzel feltöltve). Másrészt elég jó anyagból, biztonságosra készülnek. Több mint 15 éve használok egy ilyet. Egyébként miért írsz ilyen szörnyen?
A hozzászólás módosítva: Márc 27, 2016
Sziasztok.
Egy Csonka 200-al kapcsolatban lenne kérdésem,mennyi a megfelelő olajszint ami jó neki? Persze olvastam hogy a főtengely alsó részéig de valaki tudna dl-t mondani,mert beletöltöttem 5,5dl-t és se az alsó csövön nem jön fel hogy látnám meddig van (pedig oil control-ként tettem fel az átlátszós csövet). Igy az 5,5dl olajjal abszolult nem hord fel olajat,de hogy belül mi történik ettől a mennyiségtől azt nem tudom. Köszönöm előre is a válaszokat.
Az átlátszó cső tetejében lévő dugó nem zár légmentesen? Mert ebben az esetben a benne lévő levegő nem engedi belejutni az olajat. Vedd ki a dugót belőle.
Hmm,ez az hogy igy töltöttem fel olajjal és akkor sem jött fel,még a kis 15 ös rézkönyökig sem,pedig 5,5dl olaj van benne.
Egy kompriban min. 2 x ennyi kell,a hűtőkomprikban van 4,5-5 deci olaj!
A feltöltési mennyiségét nem tudom, de akkor töltsd nyugodtan addig, amíg látod.
Igen megpróbáltam! 7Bar-nál bekapcsol,de ki csak 9Bar-nál!
Oké,köszi neked is,töltöm ameddig nem jelenik meg.
Arra azért figyelj, hogy a levegő kitudjon menni a csőből.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |