Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » RGB-s futófény ICELED módszerrel
Lapozás: OK   1 / 1
(#) patrik1995 hozzászólása Jan 17, 2008 /
 
Sziasztok!

Majdhogynem kezdő vagyok ezen témában mégis bele vágok a sűrűjébe. elősször is szeretném ha megnéznétek ezen linket:
www.youtube.com/watch?v=ulUzZC3U3fg&feature=related

Ezen fényeketet szeretném megcsinálni. ahogy látom számolgattam 24 RGB ledre lenne.

Szeretném a segítségeteket kérni ennek a megépítésében. A program és az égetés gondját megoldom de mivel még nem csináltam ilyesféle áramkört legelőször is szeretnék kérni egy kapcsolási rajzot h mégis miből mennyi h kell bele h bele lehessen programozni ilyesféle efekteket!

Válaszotokat előre is köszönöm!
(#) devil2006 hozzászólása Jan 17, 2008 /
 
Hát ezt kezdőként? Húzós lesz... és anyagiakat sem szabad feledni. Most vettem RGB ledeket. 140-200ft alatt nem is lehet látni és ez még nem is nagy fényerejű.

A másik ha ezt közúton kocsiban akarod használni jönn a POLICE és :gun:

Amúgy ha mégis válalkozol akkor sok sikert!
(#) Mickey5 válasza patrik1995 hozzászólására (») Jan 18, 2008 /
 
Szerintem bogarászd át az alábbi linkeket, sok érdekeset találhatsz bennük:

Bővebben: Link1
Bővebben: Link2
Bővebben: Link3
Bővebben: Link4
Jó szórakozást!
(#) lgyk válasza patrik1995 hozzászólására (») Jan 18, 2008 /
 
Hi!

Elég húzós projekt így első nekifutásra. 24*3 csatorna nagyfrekis PWM-nal vezérelve. Kontroller nélkül esélytelen. Még kontrollerrel is necces...

Itt van egy áramkör "kicsiben" erre a feladatra. Ha külön veszed a különböző színű LEDeket, akkor a végén lehet, hogy olcsóbb lesz a móka. Az RGB diódákat drágán szokták adni. Esetleg az e-bay környékén is körül lehet nézni.

Okosabb ICkkel is lehet próbálkozni, ezekkel egyszerűbb lesz megoldani a meghajtást és a vezérlést.
(#) patrik1995 hozzászólása Jan 18, 2008 /
 
Nem ragaszkodok annyira az elképzeléseimhez egyedulk a PIC hez és az rgb-hez.