Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Lapozás: OK   78 / 214
(#) zolika60 válasza manges01 hozzászólására (») Jan 5, 2012 /
 
Milyen típus? Vagy legalább egy fotó a csatlakozójáról. Ha ilyen például:Bővebben: Link Akkor a KL30 feliratú lábnak az akkumulátor +-on kell lennie, hogy ne felejtse el a programot.
(#) manges01 hozzászólása Jan 5, 2012 /
 
igy néz ki a csati de akkor méket kössem össze?
(#) manges01 válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 5, 2012 /
 
Hát ez a hagyományos autós fejegység csatlakozó csak biztos a gyujtás adja neki 1 szálon a memória tápot.
(#) zolika60 válasza manges01 hozzászólására (») Jan 5, 2012 /
 
Írtam. A KL30-as számút kösd az akku +-ra. Ay ACC+ gyújtás +-ra GND negatív, vagy másképpen test. ILLUM műszerfal világításra, de nem kötelező enélkül is szól AUTO ANT pedig a motoros antenna vezérlő szála, de enélkül is megy. Az NC feliratúak nincsenek bekötve.
(#) akos70 válasza manges01 hozzászólására (») Jan 5, 2012 /
 
Cseréld meg a 15-öst és a 30-ast.
(#) kiss.ferenc hozzászólása Jan 9, 2012 /
 
Szevasztok!
Van egy F Opel Astram, ma vettem bele egy Sal VB-2000 USB s lejatszot. A gyarto szerint 4*25wot tud, de szerintem csak a felet kb. Tudja valaki h milyen vegfok van benne?Gondolom valami TDA IC.
(#) set68i válasza kiss.ferenc hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Szia.
Keresgéltem kicsit a neten, állítólag TDA 7377 van benne.
Ha ez igaz, akkor 2x30, vagy 4x6 Watt a valódi zenei teljesítménye. (adatlapja szerint)
(#) Alkatel hozzászólása Jan 10, 2012 /
 
Sziasztok! Elkelne 1 kis segitseg. Sikerult letiltanom az autoradiomat egy rossz koddal, csak annyit ir ki, hogy "TEN". Kuka, vagy esetleg mentheto? Ford Galaxy gyari radiorol van szo. Tudna valaki valamilyen okossagot? Elore is kossz.
(#) kiss.ferenc válasza set68i hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Köszönöm szépen a választ, gondoltam én, hogy nincs az 4*25watt. De amúgy elég okos kis müszer, eddig még nincs vele gond.Remélem ez igy is marad. Lehetne ezt a TDA ict kicserélni valami erősebb végfokra?
(#) reloop válasza Alkatel hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Szia! Kikódolás.
(#) Alkatel válasza reloop hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Szia ott mar probalkoztam, de nemkaptam valaszt. Gondoltam hatha itt...
(#) set68i válasza kiss.ferenc hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Azt nem tudom, de szerintem más alkatrészeket is kellene cserélni, nem lenne elég a végfokcsere...
(#) set68i válasza Alkatel hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
Tudod a kódját? Ha meg van a kód, amivel mostanig működött, akkor próbáld meg 30-40 percig áram alá helyezni, lehet kérni fogja a kódot.
(#) Alkatel válasza set68i hozzászólására (») Jan 10, 2012 /
 
A jo kod mar megvan, de egy nap utan is csak "TEN" olvashato sajnos.
(#) set68i válasza Alkatel hozzászólására (») Jan 11, 2012 /
 
Milyen típusú ez a Ford rádió?
(#) B.I hozzászólása Jan 13, 2012 /
 
Sziasztok. Nemrégiben a testvérem kapott egy 4 csatornás autorádiót, amiben csak két csatorna megy(az elsők). 4 uPC1318AV IC van benne. A két hátsó csatorna csak nagyon halkan megy, hasonlóan ahhoz ha csak egy hangfal van rákötve és a balansz az ellentétes oldalra van állítva. Bekapcsolt állapotban a két hátsó csatorna IC-je csak langyos, épp annyira mint a két jó csatornáé. Néha mind a négy csatornán egyforma hangerővel kb. 1kHz-es hangal 4 1 másodperces hangjelet ad.
A két nem működő csatorna IC-je eltávozhatott az örök szilicium mezőkre?
Az egyik működő csatorna még csinál egy fura dolgot. Nagy hangerőnél olyan mintha a zenén kívül még kb. 1Hz-es hangot is kiadna.
Az egész szerkezeten csak egy olyan feliratot találtam ami tipusra utal de a gugli nem adott értelmes találatot. Ami rá van irva: Wien.
Ezeknek a jelenségeknek mi lehet az oka?
(#) Szetee hozzászólása Jan 13, 2012 /
 
Sziasztok!Kellene egy kis segítség.Van egy Claas tipusú autórádióm ami eddig működött.Tegnap megpróbáltuk berakni egy ismerős favoritjába, de balul sült el.A hiba ott kezdődik, hogy a 12 volt táplálás plusz kábelján volt egy kivezetés ami nem volt leszigetelve,a rádió működött mikor a csatlakozót bedugtam.Visszahelyezés közben villogott a kijelző, majd kialudt és azóta nem megy.Én arra tippelek, hogy a szigetelés nélküli kábel hozzáért a rádió burkolatához.Biztosíték jó, 12V betáp megvan.Szerintetek hol keressem a hibát?

IMG164.jpg
    
(#) S.Roland válasza Szetee hozzászólására (») Jan 13, 2012 /
 
Hello,
Tölsd le hozzá a service manualt. Majd nézd meg az a kábel mire való , hova van bekötve IC-hez vagy zener-hez stb.
(#) Szetee válasza S.Roland hozzászólására (») Jan 13, 2012 /
 
Sajnos a szerviz manualt nem találtam, mert nincs rajta semmi használható adat. A kilógó kábel az aksi 12V+os ágából volt kivezetve. A rádióhoz semmi köze. Azt nem tudom, h mi ment el a rádióban mikor a kábel a földelt borításhoz hozzáért.
(#) S.Roland válasza Szetee hozzászólására (») Jan 13, 2012 /
 
Értem tehát akkor nem a rádió tartozéka volt a 12V -os szál. Bekapcsol (szól , sistereg) ? Világít rajta valamelyik visszajelző? Az autó rádió vezetékein továbbra is megfelelően jön a 12V és megvan a GND is ?
[ Én azzal kezdeném , hogy szétszedném és megnézném hány helyen és mivel van összekapcsolva a rádió háza az alaplappal. ] Szerintem ha szerencséd van akkor csak egy sima dióda sült meg.
(#) titi válasza Szetee hozzászólására (») Jan 14, 2012 /
 
Hali!
Nem két szálon várja a +12V-ot? (Sárga és piros)
Megvan mind a kettőn a +12V?
Nem ment ki az autóban bizti?
(#) Tj713 hozzászólása Jan 14, 2012 /
 
Hello mindenkinek!
Szeretném a segítségeteket kérni még pedig abban, hogy van egy ford mondeo tipusú autóm és valamiféle probléme ütötte fel a fejét a fejegységgel illetve a hangrendszerrel kapcsolatban. A probléma a következő: ha jár a motor akkor a basszus frenkvencia kattog(ütemesen adja a hangot), olykor pedig sípol az egész rendszer. Ha nem jár a motor nincs ez a probléma. Ebben szeretném kérni a segítségeteket, hogy mi a lehet a probléma forrása illetve milyen megoldás létezhet.
Előre is köszönöm, Üdv Tj
(#) Seprom válasza Tj713 hozzászólására (») Jan 17, 2012 /
 
Szia!

Jó lett volna hallani mit is csinál pontosan a járgányod, de 1-2 tipp. Az általad "kattogásnak" leírt jelenséget én gyújtáshiba esetén hallottam.
Ilyenkor nagyon rövid idejig tartó éles kattanás kisér minden a hengerben történő gyújtást. Ha egy nagyon picit emeled a fordulatot, és a kattogás arányosan sűrűsödik akkor lehet gyújtásprobléma is.
Persze jó lenne hallani a sűrűségét a kattogásnak, hogy körülbelül megegyezik e a hengerek gyújtásának sűrűségével.
Ha jól érezhetően sűrűbb, gyorsabb annál, és ha a gázra lépsz visításba csap át akkor a generátor környékén néznék szét, elsősorban a szénkeféket nézném meg benne.
Ezek csak tippek, de a jelenség alapján erre indulnék.

Üdv: Seprom
(#) pucuka válasza Tj713 hozzászólására (») Jan 17, 2012 /
 
Az ilyen problémák akkor keletkeznek, ha földhurok alakul ki. Ennek megszüntetése elég nehéz feladat, de a jelenség leírásából gyaníthatóan valahol földelési hiba keletkezett oxidáció miatt. Végig kell nézni minden földelést az akumlátornál, a generátornál, a gyújtáselosztónál, gyújtó trafónál, de az erősítő, fejegység földeléseit is, és megtisztítani.
(#) dokibácsi123456 hozzászólása Jan 18, 2012 /
 
Üdv!

Segítséget szeretnék kérni.
Szükségem lenne egy KENWOOD KRC-478R rádió service manualra. Aux csatlakozót tennénk rá de nem akarunk kísérletezni.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
(#) Seprom válasza dokibácsi123456 hozzászólására (») Jan 18, 2012 /
 
Szia!

Szerintem ebben a doksiban megtalálsz mindent. Üdv:Seprom
(#) gaborxxx hozzászólása Jan 18, 2012 /
 
sziasztok .Az lenne a kérdésem, hogy mi a teendő, ha vettem egy Sony rádiót bekötöttem minden franko csak egy a bibi, amikor kihúzom, a kulcsot a minden lenullázódik benne, amit bealítottam rádió csatornák és minden. teljesen áramtalanitja a magnót. Melyik szálakat kéne kikötni vagy valami megoldás ven erre? az autó egy vw bora
köszi
(#) Coupe29 hozzászólása Jan 18, 2012 /
 
Sziasztok! Adott egy Blaupunkt San Diego DJ31 típusu rádiósmagnó aminek a kejlzőt megvilágító két izzója kiégett, azt szeretném Tőletek kérdezni hol lehet ilyet venni vagy egyáltalán hogyan keressem? A kapcsolási rajzot mellékelem hátha segít!
(#) golfedition válasza gaborxxx hozzászólására (») Jan 18, 2012 / 1
 
A piros, és a sárga kábeleket kellene felcserélned. Ha gyári csábítja van a Sonynak, akkor egyszerű nagyon a dolog, mert az Iso, és a fejegység csatlakozó közötti szakaszon mindkét kábel meg van "szakítva" csatlakozóval, úgyhogy ott csak széthúzöd, és felcseréled őket. Ha nem ilyen a kábel, akkor pedig az Iso csatában cserélni meg a két kábelt. Sajna az új VW-knél valamiért fordítva van a gyári iso csatiban a kapcsolt, és az állandó 12 V.
(#) dokibácsi123456 válasza Seprom hozzászólására (») Jan 19, 2012 /
 
Köszönöm
Következő: »»   78 / 214
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem