Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Ezek nem közös biztosítékon vannak véletlenül?
Nemtudom,lehet , de az összes biztosítékom jó.
A hozzászólás módosítva: Okt 4, 2013
Akkor lehet, hogy a vezeték játszotta el a biztosíték szerepét, és valahol folytonossági hiány keletkezett rajta.
Akkor ezek szerint az összes vezetéket végig kell ellenőriznem?
Vagy elvinni egy autóvillamossági szerelőhöz, aki ugyanezt órabérben megteszi...
Rajzom nincs, de én úgy próbálnám, hogy a fogyasztónál megnézném a vezeték színét és azt keresném a biztosíték táblán. Esetleg az erre szolgáló biztosíték foglalatát is megvizsgálnám.
Szia! Ha a motorkódot megmondod akkor talán utána lehet nézni a dolgoknak, de addig én sem akarok találgatni. A 14-s biztosítékon vannak a beltéri komfort funkciók és egyebek .... A jó "bizti" csak akkor jó ha ellenállása nulla, szóval látszatra nem szakadt de ha meg van "nyúlva" akkor rossz.
Sziasztok!
Utólag berakható ülésfűtést szerelnék be Octavia1-be. Arra gondoltam, hogy szerzek gyári ülésfűtés kapcsolót és arra kötöm rá. Nem pedig azt a bóvlit használnám fel, amit adnak a kitt-hez. Tudtok mondani, küldeni valami lábkiosztást a kapcsolóról, bekötési rajz esetleg? Nem bonyolult a művelet, kisilabizálom logika alapján, csak úgy gondoltam a jó tanács, ötlet mindig jól jön. Szívesen veszem a véleményeteket...
Ha van egy műszered, vagy egy próbalámpád, fél perc alatt ki lehet mérni. Ha ez gond, akkor meg ne küzködj vele - szerintem...
... annak is örülnék, ha valakinek van ülésfűtése az autójában, egy pillanatra kiemelné a kapcsolót és lefotózná a hátulját, csatlakoztatott állapotban. Látnám a vezetékeket stb... (Octavia1)
Sziasztok!
1,4-es octaviámban (2008, tour) jelenleg csak rádiós távvezérlő van, ami a központi zárat vezérli. Azt szeretném megkérdezni, hogy közületek valaki épített-e már be utólag riasztót? Ha igen,akkor milyen típust, mire érdemes figyelni? Kapcsolási rajzot is keresek a járgányhoz, ebben is kérem a segítségeteket. Üdv, M.
Sziasztok!
Nem pont ide tartozik mert nekem egy VW Polo-m van 1995-ös 1.6 -os (75 LE-s) AEE motor. Alvázszám. 6N1 . Sajnos ingadozik az alapjárat, és elinduláskor megtorpan. Már szinte mindent átnéztünk, a fő gyújtókábel rossz volt, ezt cseréltük, de ugyanaz a helyzet. Fals levegőt nem szív sehol, a lambda szonda is jó. Voltam vele diagnosztikán, ahol kiderült hogy a fojtószelepnek, 13 fokos nyitási szöge van, pedig csak 4 foknak kéne lenni alapjáraton. Sajnos az alapbeállítást nem tudtuk megcsinálni, mert ráadott gyújtásnál csak 12.2 V az akkumulátorfeszültség. Emiatt nem tudtunk sokáig csatlakozni sem a vezérlőhöz, csak úgy ha beindítottam. Kapott másik fojtószelepházat is próbára, de ugyanaz a helyzet, billegteti a szelepet, alapjáraton. Utánaérdeklődtem hogy mit kell mérni a fojtószelephez érkező csatlakozón, 4-7 pont között 12 V. 3-7-es pontnál 5 V-nak kell lenni. A 4-7 pont között csak 11 V van, 12 helyett, lehet ez okozza a gondot? A csatlakozókat átnéztük, vezetékköteget megmozgattuk. de ugyanaz a helyzetLehet az akkumulátor lesz a gondja? A vezérlőt szétszedtük, belülről semmi nem utal arra hogy beázott volna, vagy ilyesmi, olyan mintha új lenne. Kösz előre is! Idézet: „mert ráadott gyújtásnál csak 12.2 V az akkumulátorfeszültség.” Akkor talán ki kéne cserélni azt az akksit...
töltés rendben van? ugyanis gyenge akkuval is, az kellene produkáljon kb.13,8-14,2 V -ot..
Alapjáraton 13.95 V-ot mértem az akkun. Esetleg cellazárlatos?
Nem biztos, hogy cellazárlatos. Ha bizonyos mértékig feltöltődik, csak akkor lesz meg a 14.4V, de csak töltés alatt, azaz járó motornál.
De ha 13.95V-ot mértél alapjáraton, és ez egyenletesen stabilan van, akkor bőven megvan az elektromos rendszer normális működéséhez szükséges feszültség. Tehát nem az alacsony 12.2V okozza az ingadozó alapjárat hibát, mert ekkor -írtad- 13.95V a feszültség.
Esetleg még az lehet hogy az alapbeállítást úgy lehet megcsinálni ha csak gyújtás van rajta. De mivel ilyenkor kicsi az akkumulátorfeszültség, ezért nem tudjuk megcsinálni az alapbeállítást.
Egy kicsit kellene tölteni az aksiba, vagy járó motorral, vagy külső töltővel.
Megnézet az én akkumat, 5 órája áll az autó, 12.6V a fesz. 1 éves tökéletes akkunál.
Akkor megnézzük egy töltővel, vagy rácsatlakoztatunk egy másik akkut, hátha az alapbeállítással megjavulna. Elfelejtettem írni, de a legjobban akkor kezd el ingadozni amikor működik a hűtőventillátor ilyenkor néha le is áll., annyira leesik a fordulat. Sajnos néhány napig nem tudok vele foglalkozni, mert szét van szedve az autó motorcsere miatt.
Ha nincs töltés, akkor kb.12,6 V körül kell legyen egy jó aksi.
Szerintem nem a feszültség a gond a ti esetetekben, amit írsz, a feszültség az bőven elég kell legyen. Milyen soft-al probálkoztok?Az interfész jól komunikál?
Sziasztok!
Rajzot még nem találtam a kocsihoz, azonban sikerült a zárvezérlést feltérképezni. A Caesar CT-204UR riasztót néztem ki, amelynek korrekt dokumentációja van. Nem szeretném megbontani az ajtókárpitokat, ezért azt szeretném megkérdezni, hogy valaki ismeri-e az ajtókapcsolók vezetékezését. Előre is köszönöm a segítséget. Üdv, M.
Sziasztok!
Gyári ülésfűtés kapcsolási rajzot keresek. Szereztem gyári kapcsolót, megvannak a 456-os poti relék már csak össze kellene kötözgetnem és elvezetni a biztosíték táblához meg a fűtó párnákhoz. Ha valaki (esetleg VIM kolléga) kitudja ollózni ELSA-ból, ETKA-ból vagy bárhonnan az nagy segítséget nyújtana. Vagy ha tudtok egy korrekt villamosságist, akiben bizalmatok van, akkor lehet hogy azt az utat választom mert a rajz nélkül nem állok neki. (octavia 1-es 1,6 SLX AKL) köszönöm előre is...
Saját tapasztalom a földelés kábelezése a motor blokkhoz ! Leszeded és ha oxidált szürke akkor reszelni koronás alátétezni kell. Nekem megjavult rá. Kimérni körülményes.
Sziasztok! Skoda Octavia 1.4 (BUD) indítási problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. 1.4/II-esem van. Hideg motor indításakor ALKALMANKÉNT egyenetlenül jár a motor, erőtlen, gázadáskor durrog, csattog. Egy 10-20 másodperc után normalizálódik az alapjárat. Mostanában menet közben is leáll a motor, ilyenkor nem is indul újra. Legutóbb kihült motorral sem indult újra, csak másnap reggel, amikor elvontatni készültünk. Ha mégis újraindulna ismét produkálja a durrogást, csattogást. Természetesen amikor szerelőnél van semmiféle probléma nem lokalizálható.
Valakinek valami tapasztalata az ügyben? Köszönöm szépen!
Szia! Hát sajnos ez a kocsi már CAN-BUS rendszerű és kevés infó van róla ami ide vonatkozna. Egy hibatároló kiolvasása sokat segítene előbbre jutni a hiba feltárásában. A progik nem adnak felvilágosítást értékekről és mérési pontokról és ez a BUD kód csak ennél a márkánál van, a VW csoport többi tagjánál nincs. A vigasz is sovány, hogy Marelli a vezérlő de legalább mégis valamivel megbízhatóbb mint a "többi".
Sziasztok! Olvastam már itt az oldalon hogy a műszerfali problémát szoftvercserével lehet orvosolni! Valaki legyen szíves ezt nekem megerősíteni vasárnapig megerősíteni mert hétfőn elvinném egyben chiptuningra is! Ott is csak a szoftvert írják át! Na most én olvastam olyat is hogy ki kell cserélni a computerben a processzort és azt kell programozni! http://www.autodigit.hu/kilometerora-javitas.html Ha valaki máshogy orvosolta a problémát kérem jelezze nehogy feleslegesen dobjak ki 40.000-et! Előre is nagyon szépen köszönöm!
Először is tudni kéne mi a problémád. Mert ha ilyesmi, akkor nem kell szoftver csere.
Nem működnek a mutatók! A digitális órák igen!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |