Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   99 / 195
(#) zolika60 válasza oroszatis hozzászólására (») Okt 4, 2013 /
 
Ezek nem közös biztosítékon vannak véletlenül?
(#) oroszatis válasza zolika60 hozzászólására (») Okt 4, 2013 /
 
Nemtudom,lehet , de az összes biztosítékom jó.
A hozzászólás módosítva: Okt 4, 2013
(#) _vl_ válasza oroszatis hozzászólására (») Okt 4, 2013 /
 
Akkor lehet, hogy a vezeték játszotta el a biztosíték szerepét, és valahol folytonossági hiány keletkezett rajta.
(#) oroszatis válasza _vl_ hozzászólására (») Okt 5, 2013 /
 
Akkor ezek szerint az összes vezetéket végig kell ellenőriznem?
(#) _vl_ válasza oroszatis hozzászólására (») Okt 5, 2013 /
 
Vagy elvinni egy autóvillamossági szerelőhöz, aki ugyanezt órabérben megteszi...
(#) oroszatis válasza _vl_ hozzászólására (») Okt 5, 2013 /
 
Valaki tudna hozzá rajzot föltenni?
(#) zolika60 válasza oroszatis hozzászólására (») Okt 5, 2013 /
 
Rajzom nincs, de én úgy próbálnám, hogy a fogyasztónál megnézném a vezeték színét és azt keresném a biztosíték táblán. Esetleg az erre szolgáló biztosíték foglalatát is megvizsgálnám.
(#) VIM válasza oroszatis hozzászólására (») Okt 7, 2013 /
 
Szia! Ha a motorkódot megmondod akkor talán utána lehet nézni a dolgoknak, de addig én sem akarok találgatni. A 14-s biztosítékon vannak a beltéri komfort funkciók és egyebek .... A jó "bizti" csak akkor jó ha ellenállása nulla, szóval látszatra nem szakadt de ha meg van "nyúlva" akkor rossz.
(#) oroszatis válasza VIM hozzászólására (») Okt 7, 2013 /
 
2005-ös , 1.9-es pdtdi , motorkód AVB.
(#) karikaon hozzászólása Okt 8, 2013 /
 
Sziasztok!

Utólag berakható ülésfűtést szerelnék be Octavia1-be. Arra gondoltam, hogy szerzek gyári ülésfűtés kapcsolót és arra kötöm rá. Nem pedig azt a bóvlit használnám fel, amit adnak a kitt-hez. Tudtok mondani, küldeni valami lábkiosztást a kapcsolóról, bekötési rajz esetleg? Nem bonyolult a művelet, kisilabizálom logika alapján, csak úgy gondoltam a jó tanács, ötlet mindig jól jön. Szívesen veszem a véleményeteket...
(#) SzervízMacska válasza karikaon hozzászólására (») Okt 8, 2013 /
 
Ha van egy műszered, vagy egy próbalámpád, fél perc alatt ki lehet mérni. Ha ez gond, akkor meg ne küzködj vele - szerintem...
(#) karikaon hozzászólása Okt 12, 2013 /
 
... annak is örülnék, ha valakinek van ülésfűtése az autójában, egy pillanatra kiemelné a kapcsolót és lefotózná a hátulját, csatlakoztatott állapotban. Látnám a vezetékeket stb... (Octavia1)
(#) Manó hozzászólása Okt 22, 2013 /
 
Sziasztok!

1,4-es octaviámban (2008, tour) jelenleg csak rádiós távvezérlő van, ami a központi zárat vezérli.
Azt szeretném megkérdezni, hogy közületek valaki épített-e már be utólag riasztót? Ha igen,akkor milyen típust, mire érdemes figyelni?
Kapcsolási rajzot is keresek a járgányhoz, ebben is kérem a segítségeteket.

Üdv, M.
(#) Orion90 hozzászólása Okt 24, 2013 /
 
Sziasztok!

Nem pont ide tartozik mert nekem egy VW Polo-m van 1995-ös 1.6 -os (75 LE-s) AEE motor. Alvázszám. 6N1 . Sajnos ingadozik az alapjárat, és elinduláskor megtorpan. Már szinte mindent átnéztünk, a fő gyújtókábel rossz volt, ezt cseréltük, de ugyanaz a helyzet. Fals levegőt nem szív sehol, a lambda szonda is jó. Voltam vele diagnosztikán, ahol kiderült hogy a fojtószelepnek, 13 fokos nyitási szöge van, pedig csak 4 foknak kéne lenni alapjáraton. Sajnos az alapbeállítást nem tudtuk megcsinálni, mert ráadott gyújtásnál csak 12.2 V az akkumulátorfeszültség. Emiatt nem tudtunk sokáig csatlakozni sem a vezérlőhöz, csak úgy ha beindítottam. Kapott másik fojtószelepházat is próbára, de ugyanaz a helyzet, billegteti a szelepet, alapjáraton. Utánaérdeklődtem hogy mit kell mérni a fojtószelephez érkező csatlakozón, 4-7 pont között 12 V. 3-7-es pontnál 5 V-nak kell lenni. A 4-7 pont között csak 11 V van, 12 helyett, lehet ez okozza a gondot? A csatlakozókat átnéztük, vezetékköteget megmozgattuk. de ugyanaz a helyzetLehet az akkumulátor lesz a gondja? A vezérlőt szétszedtük, belülről semmi nem utal arra hogy beázott volna, vagy ilyesmi, olyan mintha új lenne.

Kösz előre is!
(#) _vl_ válasza Orion90 hozzászólására (») Okt 24, 2013 /
 
Idézet:
„mert ráadott gyújtásnál csak 12.2 V az akkumulátorfeszültség.”

Akkor talán ki kéne cserélni azt az akksit...
(#) bando válasza Orion90 hozzászólására (») Okt 24, 2013 /
 
töltés rendben van? ugyanis gyenge akkuval is, az kellene produkáljon kb.13,8-14,2 V -ot..
(#) Orion90 válasza bando hozzászólására (») Okt 24, 2013 /
 
Alapjáraton 13.95 V-ot mértem az akkun. Esetleg cellazárlatos?
(#) nagym6 válasza Orion90 hozzászólására (») Okt 24, 2013 /
 
Nem biztos, hogy cellazárlatos. Ha bizonyos mértékig feltöltődik, csak akkor lesz meg a 14.4V, de csak töltés alatt, azaz járó motornál.
De ha 13.95V-ot mértél alapjáraton, és ez egyenletesen stabilan van, akkor bőven megvan az elektromos rendszer normális működéséhez szükséges feszültség. Tehát nem az alacsony 12.2V okozza az ingadozó alapjárat hibát, mert ekkor -írtad- 13.95V a feszültség.
(#) Orion90 válasza nagym6 hozzászólására (») Okt 24, 2013 /
 
Esetleg még az lehet hogy az alapbeállítást úgy lehet megcsinálni ha csak gyújtás van rajta. De mivel ilyenkor kicsi az akkumulátorfeszültség, ezért nem tudjuk megcsinálni az alapbeállítást.
(#) nagym6 válasza Orion90 hozzászólására (») Okt 24, 2013 /
 
Egy kicsit kellene tölteni az aksiba, vagy járó motorral, vagy külső töltővel.
Megnézet az én akkumat, 5 órája áll az autó, 12.6V a fesz. 1 éves tökéletes akkunál.
(#) Orion90 válasza nagym6 hozzászólására (») Okt 24, 2013 /
 
Akkor megnézzük egy töltővel, vagy rácsatlakoztatunk egy másik akkut, hátha az alapbeállítással megjavulna. Elfelejtettem írni, de a legjobban akkor kezd el ingadozni amikor működik a hűtőventillátor ilyenkor néha le is áll., annyira leesik a fordulat. Sajnos néhány napig nem tudok vele foglalkozni, mert szét van szedve az autó motorcsere miatt.
(#) bando válasza Orion90 hozzászólására (») Okt 25, 2013 /
 
Ha nincs töltés, akkor kb.12,6 V körül kell legyen egy jó aksi.
Szerintem nem a feszültség a gond a ti esetetekben, amit írsz, a feszültség az bőven elég kell legyen.
Milyen soft-al probálkoztok?Az interfész jól komunikál?
(#) Manó válasza Manó hozzászólására (») Okt 26, 2013 /
 
Sziasztok!

Rajzot még nem találtam a kocsihoz, azonban sikerült a zárvezérlést feltérképezni. A Caesar CT-204UR riasztót néztem ki, amelynek korrekt dokumentációja van.
Nem szeretném megbontani az ajtókárpitokat, ezért azt szeretném megkérdezni, hogy valaki ismeri-e az ajtókapcsolók vezetékezését.
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv, M.
(#) karikaon hozzászólása Okt 29, 2013 /
 
Sziasztok!
Gyári ülésfűtés kapcsolási rajzot keresek. Szereztem gyári kapcsolót, megvannak a 456-os poti relék már csak össze kellene kötözgetnem és elvezetni a biztosíték táblához meg a fűtó párnákhoz. Ha valaki (esetleg VIM kolléga) kitudja ollózni ELSA-ból, ETKA-ból vagy bárhonnan az nagy segítséget nyújtana. Vagy ha tudtok egy korrekt villamosságist, akiben bizalmatok van, akkor lehet hogy azt az utat választom mert a rajz nélkül nem állok neki. (octavia 1-es 1,6 SLX AKL)
köszönöm előre is...
(#) lanti válasza Orion90 hozzászólására (») Okt 29, 2013 /
 
Saját tapasztalom a földelés kábelezése a motor blokkhoz ! Leszeded és ha oxidált szürke akkor reszelni koronás alátétezni kell. Nekem megjavult rá. Kimérni körülményes.
(#) horndorfer hozzászólása Nov 4, 2013 /
 
Sziasztok! Skoda Octavia 1.4 (BUD) indítási problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. 1.4/II-esem van. Hideg motor indításakor ALKALMANKÉNT egyenetlenül jár a motor, erőtlen, gázadáskor durrog, csattog. Egy 10-20 másodperc után normalizálódik az alapjárat. Mostanában menet közben is leáll a motor, ilyenkor nem is indul újra. Legutóbb kihült motorral sem indult újra, csak másnap reggel, amikor elvontatni készültünk. Ha mégis újraindulna ismét produkálja a durrogást, csattogást. Természetesen amikor szerelőnél van semmiféle probléma nem lokalizálható.
Valakinek valami tapasztalata az ügyben? Köszönöm szépen!
(#) VIM válasza horndorfer hozzászólására (») Nov 5, 2013 /
 
Szia! Hát sajnos ez a kocsi már CAN-BUS rendszerű és kevés infó van róla ami ide vonatkozna. Egy hibatároló kiolvasása sokat segítene előbbre jutni a hiba feltárásában. A progik nem adnak felvilágosítást értékekről és mérési pontokról és ez a BUD kód csak ennél a márkánál van, a VW csoport többi tagjánál nincs. A vigasz is sovány, hogy Marelli a vezérlő de legalább mégis valamivel megbízhatóbb mint a "többi".
(#) mostwanted9 hozzászólása Nov 6, 2013 /
 
Sziasztok! Olvastam már itt az oldalon hogy a műszerfali problémát szoftvercserével lehet orvosolni! Valaki legyen szíves ezt nekem megerősíteni vasárnapig megerősíteni mert hétfőn elvinném egyben chiptuningra is! Ott is csak a szoftvert írják át! Na most én olvastam olyat is hogy ki kell cserélni a computerben a processzort és azt kell programozni! http://www.autodigit.hu/kilometerora-javitas.html Ha valaki máshogy orvosolta a problémát kérem jelezze nehogy feleslegesen dobjak ki 40.000-et! Előre is nagyon szépen köszönöm!
(#) zolika60 válasza mostwanted9 hozzászólására (») Nov 6, 2013 /
 
Először is tudni kéne mi a problémád. Mert ha ilyesmi, akkor nem kell szoftver csere.
(#) mostwanted9 hozzászólása Nov 6, 2013 /
 
Nem működnek a mutatók! A digitális órák igen!
Következő: »»   99 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem