Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   103 / 195
(#) smerchen válasza VIM hozzászólására (») Jan 3, 2014 /
 
Szia

Esetleg tudnal segiteni abban, hogy hogy alljak neki a kesztyutarto szetszedesenek?

koszi
(#) kissi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jan 3, 2014 /
 
Ez nem FÁBIA !?
A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2014
(#) smerchen válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jan 3, 2014 /
 
Arra azért kíváncsi lennék, hogy Te a linked alapján ki tudnád-e szerelni a kesztyűtartót
(#) smerchen válasza (») Jan 3, 2014 /
 
"Én csak a Google-ra hívtam fel a figyelmet, már két keresőszóval is!" Pontosan, nincs is használható találat.

De igazad van, ez nem ebbe a fórumba való.

Remélem azért a másik két kérdésemre használhatóbb hozzászólasokat kapok
(#) master87 válasza sefi85 hozzászólására (») Jan 3, 2014 /
 
Szia! Nekem megvan ez a könyv.Kell még mert akkor át tudom küldeni.
(#) master87 hozzászólása Jan 3, 2014 /
 
Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne hogy van egy 2002-es 1.6os benzines octaviam és az a probléma vele hogy menet közben egyszer csak elmegy a világítás (műszerfal, fényszóró, rádió, km óra ) mindenhol, és rá 2 vagy 3 másodpercre visszajön.Olyan az egész mintha menet közben újraindítanám. Csak az elektronika megy el semmi más.A motor megy nincs semmi baja.
Vki tudna esetleg segíteni? Előre is köszönöm!
(#) VIM válasza smerchen hozzászólására (») Jan 4, 2014 /
 
Szia! Amit keresel az a fűtőmotor volna és az alul van a kesztyűtartó alatt a előtét ellenállással együtt. A bontást a jobb ajtó felőli biztosíték tábla fedél levételét követően a csavarok kiszedésével, majd az egész kesztyűtartót kiszerelve lehet hozzáférni a motorhoz és ellenálláshídhoz. Ha a motor ad rossz hangot az valószínű, hogy vizet kapott az utastéri légszűrő terelő lemezke hiánya miatt és így kenetlen lehet de az előtét ellenállás is hasonlóan problémás szokott lenni emiatt. Ha mégsem lenne beázásból eredő probléma az nagy szerencse, mert ez konstrukciós hiányosság ezeknél a megoldásoknál. Majd holnap többet, ha otthon leszek.
(#) VIM válasza master87 hozzászólására (») Jan 5, 2014 / 1
 
Szia! ITT már volt róla szó és használd a képnézegetős részt, jobbra fent a kis pipa lenyitja a lehetőségeket ....
(#) smerchen válasza VIM hozzászólására (») Jan 6, 2014 /
 
Hello,

Koszi a valaszt. Egy olyan kerdesem lenne, ami nem vilagos teljesen, hogy ketzonas Climatronic van az autoban, es olvastam valami olyat, hogy ennek 8 db allitomotorja van, es hogy lehet azokkal van a hiba. De azt nem ertem, hogy amikor 23-C-s levegot fujatok, akkor a klima termeszetesen nem megy, de ezek az allitomotorok szabalyoznak? Esetleg lehet hogy azok kozul van valamelyik, akar tobb is "kikopva" es nem talaja, hogy hol all? Vagy ezek nem jatszanak ilyenkor es csak a futomotor adhat hangot ebben az esetben?
(#) VIM válasza smerchen hozzászólására (») Jan 6, 2014 /
 
Szia! A klímához nem sokat "konyítok" és nem tudom mit takar a kétzónás felállás, mert rajzok csak a "sima" automata klímáról van ami lehet, hogy digitális jelfeldolgozású. Ennél van egy "fő szellőző motor", egy "hőmérséklet ajtó működtető", egy "lábtér/párátlanító ajtóvezérlő" és egy "ellennyomó ajtó működtető" motor. Ez így négy darab motor de ha azt vesszük, hogy a kabint két zónára osztva (jobb-bal oldal), ez utóbbi kettőből dupla kell, úgy már hat darab lesz. Szerintem valamelyik csappantyút működtető motor "dolgozik" feleslegesen, a szenzora hibájából vagy annak elkoszolódásából kifolyólag, vagy szorul a csappantyú széle a csatornában, szintén a koszosodás miatt és korrigálásra szorul a motor részéről. Talán mégsem a motor kopásáról van most szó, hanem a kifinomult szabályzásból eredő motormozgatással és a csappantyúkkal (légterelő ajtók). Azt ne kérdezd, hogy szervo motorok hol vannak, mert nem tudom, de a fő motor (szellőző-befúvó) az ott van a kesztyű tartó alatt a többi feltehetőleg a középső boxban rejlik a légcsatornákban.
(#) jhony15 hozzászólása Jan 6, 2014 /
 
Sziasztok.Van egy skoda octáviám 1.6 AEE motorkodal,az a problémám vele hogy nem akar beindulni 1-2 henger megy csak durrog,benzint kap mert benzines a gyertya,3gyertya benzines 1gyertya fekete kormos,szikra is van mind a 4 hengernél,diagnosztika nem mutat hibát,ac pumpa volt cserélve,gyujtás trafó is,gyujtás elosztó is,semmi változás,ha valaki tud kérem segitsen
(#) sufni-tunning válasza jhony15 hozzászólására (») Jan 6, 2014 /
 
Vezérlést nézted? Jól áll?
Gyújtás jó helyen? (Előgyújtás)
A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2014
(#) VIM válasza jhony15 hozzászólására (») Jan 6, 2014 /
 
Szia! Több dolog is okozhatja a problémát de mivel a négy hengerből egy sántít, így a gyújtáselosztóban lévő hallos jeladóra terelhető a gyanú, hogy törött, repedt és amiatt nincs megfelelő gyújtásszög vezérlés, felső holtpont és fordulat információ.
(#) csajtifajt hozzászólása Jan 6, 2014 /
 
Sziasztok!

Adott egy 2002-es octavia AEE motorkódos szépség. Meleg motornál, piros lámpás indulásnál néha erőtlenné válik a drága. Motor leállítás után jó egy ideig. Kérdés: lambdaszonda hiba okozhatja? Ha igen hol találom a csatiját, hogy széthúzzam.
Képes segítséget szívesem fogadom.
Köszönöm mindenkinek
(#) jhony15 válasza VIM hozzászólására (») Jan 6, 2014 /
 
Szia!Vezérlés lett nézve jelek rendben,egy másik gyujtáselosztó is lett beletéve,semmi változás,hengerekben a nyomás is let mérve az is jó.
(#) master87 válasza VIM hozzászólására (») Jan 6, 2014 /
 
Szia VIM!

Köszi hogy belinkelted azt a hozzászólást de az én problémám nem ez ugyanis itt a motor is leállt.Nekem viszont a motor megy ahogy kell csak a hirtelen egyik pill a másikra elsötétül minden elmegy a rádió a világítás a km óra és reseteli az időt meg a km-t, és rá 2 pillanatra meg ujra elindul mintha akkor indítottam volna a személygépjárművet Akkor is az lehet a probléma?
A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2014
(#) sufni-tunning válasza master87 hozzászólására (») Jan 7, 2014 /
 
Testelésről már többször is esett szó, azt megnézted?
(#) pocok76 hozzászólása Jan 7, 2014 /
 
Sziasztok! Érdeklödni szeretnék,hogy a skoda oktávia fütés kapcsolo paneljában ,hogy tudok égöket cserélni!Hiábba nézegetem sajnos nem jöttem rá!Az autót nem rég vásároltam!Köszi válaszokat!!
(#) csajtifajt válasza pocok76 hozzászólására (») Jan 7, 2014 /
 
A középső gombot, a ventilátor erősség szabályzót erősen húzd ki. Mögötte lesz az 1 db izzó.
(#) csibai válasza csajtifajt hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Igaz így kell, de tegyél valami bőrdarabot rá és úgy fogd meg fogóval mert elég nehezen jön ki.
Szerintem ha nem nagyon fontos akkor most ne bántsd mert le van hűlve és nagy az esélye a repedésnek!
(#) Tom-ee válasza csibai hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Kiegészíteném Csibai kollégát azzal, hogy az izzó még törékenyebb, ha összeroppantod, nagyon nehéz lesz kiszedni a maradékot. (foglalat nélküli izzó) Én zsebkendővel és csőrös műszerész fogóval játszottam.
(#) pocok76 hozzászólása Jan 8, 2014 /
 
Köszönöm szépen urak a válaszokat!További problémám lesz akkor hozzátok fogok fordulni!Sziasztok!!
(#) zolika60 válasza Tom-ee hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Pedig egy alkalmas méretű PVC csődarab jobb szerszám.
A hozzászólás módosítva: Jan 8, 2014
(#) Tom-ee válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Ezt kifejthetnéd bővebben, érdekesen hangzik. Agyaltam rajta én is, aztán a fogó akadt a kezembe.
(#) go-cart hozzászólása Jan 8, 2014 /
 
Üdv. Márkatársak! Pls Help! Immáron másodszor!!

Tehát, adott egy matuzsálem '97-es AEE-s első szériás 1,6 os fapados!! Alapjárati motor kiiktatva, beállítva 820-as fordszámra, így télen, kicsit nehezebben tartja meg az alapjáratot, de, egy olyan fél perces 1000-1500-as fordulattal játszva a gázpedálon, utána azt visszaengedve, meg is marad az alapjárat, szinte hihetetlen, de így van, továbbá a lambda szonda halott!! A kocsi mindezek ellenére húz és ahhoz képest jól megy, minden helyzetben, de időnként, nagyon ritkán, terhelés alatt, (full utaslétszám) gyorsításkor megtorpan rángat, aztán utána megy, mint állat!! Szóval nem akarnék már költeni, rá, kérdés a rángatásnak lehet e köze, ezen beavatkozásoknak, illetve okozhat e teljes leállást?? THNKS!!
(#) zolika60 válasza Tom-ee hozzászólására (») Jan 8, 2014 /
 
Az izzó átmérőjénél kicsit kisebb belső átmérőjű csövet rá nyomorgatsz az izzóra és azzal kihúzod a helyéről. Ha elég hosszú kissé meg is szívhatod a végét, hogy vákuum legyen benne, úgy a szorosabb izzók is kijönnek. Visszaszerelésnél is használhatod, de olyankor fújni kell.
(#) csibai válasza go-cart hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Kedves Márkatárs!

Véleményem szerint lehet, hisz a vezérlő egység folyamatosan figyeli a paramétereket és ennek megfelelően akar beavatkozni.
Azt nem igazán értem hogy "követted el" az alapjárati motor kiiktatását, és a lambdaszonda kikerülését de véleményem szerint mindkettő normális működése alapkövetelmény.
Vannak itt tőlem sokkal hozzáértőbbek is, de remélem nem írtam nagy butaságokat.
Megjegyzem lehet jobban jársz ha megcsináltatod és még hosszú ideig tudod nyüstölni mint venni egy csili-vili tele elektronizált autót és azzal bajlódsz.
Ez még viszonylag egyszerű és még elfogadható áron lehet alkatrészt beszerezni.
(#) Tom-ee válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Valami hasonlót tippeltem, de nem gondoltam volna, hogy működik is. Minden esetre kipróbálom, ha legközelebb ilyen problémám lesz.
(#) zolika60 válasza Tom-ee hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Pedig régi jól bevált fogás.
(#) VIM válasza csajtifajt hozzászólására (») Jan 9, 2014 /
 
Szia! Ez az érzékelő mindig problémás szokott lenni a fojtószelepállás érzékelőben. A lambdát pedig vissza tudod keresni a vezetékén haladva, mert mindjárt a kiömlő toroknál az öntvénybe van betekerve a szonda, a hűtőnél lefelé nézve megtalálod.
Következő: »»   103 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem